Jeździ ktoś XJ lub YJ na 33"?

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
SławekXJ
 
 
Posty: 1066
Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
Lokalizacja: Krapkowice

Jeździ ktoś XJ lub YJ na 33"?

Post autor: SławekXJ » wt paź 10, 2006 10:37 am

Jak w temacie. Jeździ ktoś ??

Proszę ewentualnych użytkowników o swoje opinie i doświadczenia.
Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21

Awatar użytkownika
Prest
 
 
Posty: 1364
Rejestracja: czw lip 29, 2004 7:18 am
Lokalizacja: Świdnik

Post autor: Prest » wt paź 10, 2006 12:26 pm

Chcesz swojego wyżej postawić ??

W Lublinie w tej chwili buduje się XJ na 33 x 10.5, chłopaki czekają jeszcze tylko na resory.

Jak zacznie jeździć to Ci opiszę wrażenia :D
FZJ80

Awatar użytkownika
SławekXJ
 
 
Posty: 1066
Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
Lokalizacja: Krapkowice

Post autor: SławekXJ » wt paź 10, 2006 12:44 pm

Dzięki :)2

Myślę o tym, zobaczymy co z tego będzie :wink:
Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21

raf_jeep
 
 
Posty: 875
Rejestracja: sob lut 04, 2006 8:41 pm
Lokalizacja: rybnik

Post autor: raf_jeep » wt paź 10, 2006 1:32 pm

ja jeździłem YJ'em na 32" MT.
bardzo pozytywne wrażenia.

Awatar użytkownika
SławekXJ
 
 
Posty: 1066
Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
Lokalizacja: Krapkowice

Post autor: SławekXJ » wt paź 10, 2006 2:07 pm

Ciekawi mnie jak jeżdżą na przełożeniach <4 i jak spisuje się tylna Dana35. Dużo "znawców" krzyczy że nie ma szans a wiem że ganiają autka na 33" i żyją bez spektakularnych wybuchów :D
Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21

Awatar użytkownika
Piotrusz
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 59
Rejestracja: pn kwie 11, 2005 11:04 am
Lokalizacja: wawa

Post autor: Piotrusz » wt paź 10, 2006 2:08 pm

no :)21 , chociaż to dopiero początek :roll: wygląda TAK
Only at ...
wspomnienia po ... XJ 4.0 i TJ Unlimited, jest kzj95

Adamo
 
 
Posty: 8253
Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Adamo » wt paź 10, 2006 2:10 pm

Wiktor ma założone mitasy 33" :)21
Po ukręceniu kilku półosi na jednym rajdzie założył mosty od parcha i teraz robi fajnie i nie wybucha :)21

Awatar użytkownika
SławekXJ
 
 
Posty: 1066
Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
Lokalizacja: Krapkowice

Post autor: SławekXJ » wt paź 10, 2006 2:11 pm

Piotrusz pisze:no :)21 , chociaż to dopiero początek :roll: wygląda TAK
Poopowiadłbyś coś :D
Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21

Awatar użytkownika
Piotrusz
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 59
Rejestracja: pn kwie 11, 2005 11:04 am
Lokalizacja: wawa

Post autor: Piotrusz » wt paź 10, 2006 2:12 pm

SławekXJ pisze:Ciekawi mnie jak jeżdżą na przełożeniach <4 i jak spisuje się tylna Dana35. Dużo "znawców" krzyczy że nie ma szans a wiem że ganiają autka na 33" i żyją bez spektakularnych wybuchów :D
A tego to nie wiem bo przełożenia mam 4.11, a z D35 została mi tylko obudowa :roll:

Lift około 4,5", błotniki pocięte, tylny wał to SYE i CV
Dana 35 to wzmocnione i grubsze półośki Yukon i Detroit Locker
Przełożenia zmienione z 3.55 na 4.11 Yukon
Felgi 8,5" ET -20
Na razie sprawuje sie bardzo dobrze...robi wszystko, pali też więcej :wink:
Ostatnio zmieniony wt paź 10, 2006 2:20 pm przez Piotrusz, łącznie zmieniany 3 razy.
Only at ...
wspomnienia po ... XJ 4.0 i TJ Unlimited, jest kzj95

Awatar użytkownika
SławekXJ
 
 
Posty: 1066
Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
Lokalizacja: Krapkowice

Post autor: SławekXJ » wt paź 10, 2006 2:14 pm

Adamo pisze:Wiktor ma założone mitasy 33" :)21
Po ukręceniu kilku półosi na jednym rajdzie założył mosty od parcha i teraz robi fajnie i nie wybucha :)21
gdzieś słyszałem że Wiktor używa gazu w systemie zero-jedynkowym więc się nie dziwię :)21

A półosie i tak są do wymiany -> na twardsze

@Piotrusz - dzięki :)2 Autko super !!
Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21

Adamo
 
 
Posty: 8253
Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Adamo » wt paź 10, 2006 2:48 pm

SławekXJ pisze:gdzieś słyszałem że Wiktor używa gazu w systemie zero-jedynkowym więc się nie dziwię :)21
kiedyś tak było.... :)21
ale to już nie te czasy :)21

Awatar użytkownika
Jasiu
Posty: 419
Rejestracja: wt cze 24, 2003 5:57 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Jasiu » wt paź 10, 2006 2:52 pm

Ja jeżdzę od 3 lat bez awarii na 33'' (80% w terenie)
Mosty oryginał.
YJ 92, 33''

Awatar użytkownika
SławekXJ
 
 
Posty: 1066
Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
Lokalizacja: Krapkowice

Post autor: SławekXJ » wt paź 10, 2006 3:23 pm

Jasiu pisze:Ja jeżdzę od 3 lat bez awarii na 33'' (80% w terenie)
Mosty oryginał.
:)2 :D
Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21

Awatar użytkownika
Jasiu
Posty: 419
Rejestracja: wt cze 24, 2003 5:57 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Jasiu » wt paź 10, 2006 4:00 pm

A dokładnie na 33x10,5x15. Myślę, że te 10,5 to dobra sprawa jest.
YJ 92, 33''

browar
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 2
Rejestracja: czw mar 28, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: browar » wt paź 10, 2006 11:31 pm

Witam

Od roku jezdze na 33x12,5 oryginalne mosty, bez awarii.

Pozdrawiam Wszystkich

Awatar użytkownika
Prest
 
 
Posty: 1364
Rejestracja: czw lip 29, 2004 7:18 am
Lokalizacja: Świdnik

Post autor: Prest » pt paź 13, 2006 9:37 am

Piotrusz pisze:.............

Lift około 4,5", błotniki pocięte, tylny wał to SYE i CV

.............
:wink:
Przepraszam że tak lamersko zapytam :oops: ....... co to jest CV ??
FZJ80

Awatar użytkownika
kmiecioo
 
 
Posty: 115
Rejestracja: wt sty 10, 2006 12:48 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kmiecioo » pt paź 13, 2006 11:40 am

Prest pisze:
Piotrusz pisze:.............

Lift około 4,5", błotniki pocięte, tylny wał to SYE i CV

.............
:wink:
Przepraszam że tak lamersko zapytam :oops: ....... co to jest CV ??
CV to jest to na co wszyscy mówią błędnie SYE - czyli podwójny krzyżak przy wyjściu z reduktora + jeden przy moście - innymi słowy wał homokinetyczny lub wał o stałej prędkości kątowej.

SYE - to tylko kit do usunięcia kompensacji długości wału na wieloklinie reduktora ( kompensacja jest na wale CV).

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » pt paź 13, 2006 1:14 pm

SławekXJ pisze:A półosie i tak są do wymiany -> na twardsze
Skoro i tak wymieniasz, kup wzmocnione (wieloklin 30) od razu z lockerem i na 35" nawet będziesz mógł wsiąść...
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Awatar użytkownika
SławekXJ
 
 
Posty: 1066
Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
Lokalizacja: Krapkowice

Post autor: SławekXJ » pt paź 13, 2006 1:58 pm

mendelmax pisze: Skoro i tak wymieniasz, kup wzmocnione (wieloklin 30) od razu z lockerem i na 35" nawet będziesz mógł wsiąść...
No właśnie taki mam zamiar, ale co do lockera...

Nie stać mnie na razie na ARB :wink:
Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21

Awatar użytkownika
Piotrusz
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 59
Rejestracja: pn kwie 11, 2005 11:04 am
Lokalizacja: wawa

Post autor: Piotrusz » pt paź 13, 2006 2:14 pm

SławekXJ pisze:
mendelmax pisze: Skoro i tak wymieniasz, kup wzmocnione (wieloklin 30) od razu z lockerem i na 35" nawet będziesz mógł wsiąść...
No właśnie taki mam zamiar, ale co do lockera...

Nie stać mnie na razie na ARB :wink:

To robi się taką kombinacje że kupuje się cały zestaw wzmocnione i grubsze półosie z blokadą (Detroit, ARB) i sprzedaje to co się wydłubie z mostu.
W ten sposób koszt modernizacji mostu u mnie wyszedł około 1700zł (wzmocnione półosie wieloklin 30 plus Detroit Locker)
Only at ...
wspomnienia po ... XJ 4.0 i TJ Unlimited, jest kzj95

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » pt paź 13, 2006 4:17 pm

A jak zamierzasz wstawić te półosie bez nowego kosza? :roll:
Musisz mieć nowy kosz, a jak już kupować kosz, to przeca nie otwarty. Jak nie masz kasy na ARB'a, kup ECTED'a- robi bardzo ładnie (oczywiście nie ma startu do ARB'a w trudnym terenie, ale zawsze to niebo a ziemia przy otwartym dyfrze). No i nie wymaga żadnych kompresorów itd. Kupujesz blokadę, montujesz i koniec. :)2
Ps. No i raz na jakiś czas wymieniasz tarczki :)21
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Awatar użytkownika
Piotrusz
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 59
Rejestracja: pn kwie 11, 2005 11:04 am
Lokalizacja: wawa

Post autor: Piotrusz » pt paź 13, 2006 9:56 pm

mendelmax pisze:A jak zamierzasz wstawić te półosie bez nowego kosza? :roll:
Detroit locker jak i kilka innych blokad ARB, Trutrack, ECTED nie potrzebują kosza !! One zastępują oryginalny kosz, przekładasz tylko talerz ataku.
Only at ...
wspomnienia po ... XJ 4.0 i TJ Unlimited, jest kzj95

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » pt paź 13, 2006 9:59 pm

Ale to wszystko są blokady, a on NIE CHCE kupować blokady :) O to mi chodzi :) Sam mam ECTED'a więc wiem dobrze co i jak ;)
Ps. SławekXJ, polecam lekturę: http://www.4wheelerssupply.com/catalog/ ... 70_496_528 :)2
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Awatar użytkownika
Piotrusz
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 59
Rejestracja: pn kwie 11, 2005 11:04 am
Lokalizacja: wawa

Post autor: Piotrusz » pt paź 13, 2006 10:14 pm

mendelmax pisze:Ale to wszystko są blokady, a on NIE CHCE kupować blokady :) O to mi chodzi :) Sam mam ECTED'a więc wiem dobrze co i jak ;)
Ps. SławekXJ, polecam lekturę: http://www.4wheelerssupply.com/catalog/ ... 70_496_528 :)2
To może tylko wzmocnione zanabyć, bo grubsze i wzmocnione to już tylko z blokadą. Według mnie zdecydowanie lepiej poczekać i odłożyć troche kasy i zrobić zmiany jednym ruchem, niż w kilku etapach, sprzedając po drodze mało używane półośki - wyjdzie zdecydowanie korzystniej cenowo.
Only at ...
wspomnienia po ... XJ 4.0 i TJ Unlimited, jest kzj95

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » pt paź 13, 2006 10:33 pm

Ja to wiem i ty to wiesz, a teraz i on wie :wink:
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość