MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
SławekXJ
-

- Posty: 1066
- Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
- Lokalizacja: Krapkowice
Post
autor: SławekXJ » wt paź 10, 2006 10:37 am
Jak w temacie. Jeździ ktoś
Proszę ewentualnych użytkowników o swoje opinie i doświadczenia.
Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21
-
Prest
-

- Posty: 1364
- Rejestracja: czw lip 29, 2004 7:18 am
- Lokalizacja: Świdnik
Post
autor: Prest » wt paź 10, 2006 12:26 pm
Chcesz swojego wyżej postawić
W Lublinie w tej chwili buduje się XJ na 33 x 10.5, chłopaki czekają jeszcze tylko na resory.
Jak zacznie jeździć to Ci opiszę wrażenia

FZJ80
-
SławekXJ
-

- Posty: 1066
- Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
- Lokalizacja: Krapkowice
Post
autor: SławekXJ » wt paź 10, 2006 12:44 pm
Dzięki
Myślę o tym, zobaczymy co z tego będzie

Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21
-
raf_jeep
-

- Posty: 875
- Rejestracja: sob lut 04, 2006 8:41 pm
- Lokalizacja: rybnik
Post
autor: raf_jeep » wt paź 10, 2006 1:32 pm
ja jeździłem YJ'em na 32" MT.
bardzo pozytywne wrażenia.
-
SławekXJ
-

- Posty: 1066
- Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
- Lokalizacja: Krapkowice
Post
autor: SławekXJ » wt paź 10, 2006 2:07 pm
Ciekawi mnie jak jeżdżą na przełożeniach <4 i jak spisuje się tylna Dana35. Dużo "znawców" krzyczy że nie ma szans a wiem że ganiają autka na 33" i żyją bez spektakularnych wybuchów

Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21
-
Piotrusz
- jestem tu nowy...

- Posty: 59
- Rejestracja: pn kwie 11, 2005 11:04 am
- Lokalizacja: wawa
Post
autor: Piotrusz » wt paź 10, 2006 2:08 pm
no

, chociaż to dopiero początek

wygląda
TAK
Only at ...
wspomnienia po ... XJ 4.0 i TJ Unlimited, jest kzj95
-
Adamo
-

- Posty: 8253
- Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Adamo » wt paź 10, 2006 2:10 pm
Wiktor ma założone mitasy 33"

Po ukręceniu kilku półosi na jednym rajdzie założył mosty od parcha i teraz robi fajnie i nie wybucha

-
SławekXJ
-

- Posty: 1066
- Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
- Lokalizacja: Krapkowice
Post
autor: SławekXJ » wt paź 10, 2006 2:11 pm
Piotrusz pisze:no

, chociaż to dopiero początek

wygląda
TAK
Poopowiadłbyś coś

Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21
-
Piotrusz
- jestem tu nowy...

- Posty: 59
- Rejestracja: pn kwie 11, 2005 11:04 am
- Lokalizacja: wawa
Post
autor: Piotrusz » wt paź 10, 2006 2:12 pm
SławekXJ pisze:Ciekawi mnie jak jeżdżą na przełożeniach <4 i jak spisuje się tylna Dana35. Dużo "znawców" krzyczy że nie ma szans a wiem że ganiają autka na 33" i żyją bez spektakularnych wybuchów

A tego to nie wiem bo przełożenia mam 4.11, a z D35 została mi tylko obudowa
Lift około 4,5", błotniki pocięte, tylny wał to SYE i CV
Dana 35 to wzmocnione i grubsze półośki Yukon i Detroit Locker
Przełożenia zmienione z 3.55 na 4.11 Yukon
Felgi 8,5" ET -20
Na razie sprawuje sie bardzo dobrze...robi wszystko, pali też więcej

Ostatnio zmieniony wt paź 10, 2006 2:20 pm przez
Piotrusz, łącznie zmieniany 3 razy.
Only at ...
wspomnienia po ... XJ 4.0 i TJ Unlimited, jest kzj95
-
SławekXJ
-

- Posty: 1066
- Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
- Lokalizacja: Krapkowice
Post
autor: SławekXJ » wt paź 10, 2006 2:14 pm
Adamo pisze:Wiktor ma założone mitasy 33"

Po ukręceniu kilku półosi na jednym rajdzie założył mosty od parcha i teraz robi fajnie i nie wybucha

gdzieś słyszałem że Wiktor używa gazu w systemie zero-jedynkowym więc się nie dziwię
A półosie i tak są do wymiany -> na twardsze
@Piotrusz - dzięki

Autko super

Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21
-
Adamo
-

- Posty: 8253
- Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Adamo » wt paź 10, 2006 2:48 pm
SławekXJ pisze:gdzieś słyszałem że Wiktor używa gazu w systemie zero-jedynkowym więc się nie dziwię
kiedyś tak było....

ale to już nie te czasy

-
Jasiu

- Posty: 419
- Rejestracja: wt cze 24, 2003 5:57 pm
- Lokalizacja: Szczecin
Post
autor: Jasiu » wt paź 10, 2006 2:52 pm
Ja jeżdzę od 3 lat bez awarii na 33'' (80% w terenie)
Mosty oryginał.
YJ 92, 33''
-
SławekXJ
-

- Posty: 1066
- Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
- Lokalizacja: Krapkowice
Post
autor: SławekXJ » wt paź 10, 2006 3:23 pm
Jasiu pisze:Ja jeżdzę od 3 lat bez awarii na 33'' (80% w terenie)
Mosty oryginał.

Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21
-
Jasiu

- Posty: 419
- Rejestracja: wt cze 24, 2003 5:57 pm
- Lokalizacja: Szczecin
Post
autor: Jasiu » wt paź 10, 2006 4:00 pm
A dokładnie na 33x10,5x15. Myślę, że te 10,5 to dobra sprawa jest.
YJ 92, 33''
-
browar
- jestem tu nowy...

- Posty: 2
- Rejestracja: czw mar 28, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: browar » wt paź 10, 2006 11:31 pm
Witam
Od roku jezdze na 33x12,5 oryginalne mosty, bez awarii.
Pozdrawiam Wszystkich
-
Prest
-

- Posty: 1364
- Rejestracja: czw lip 29, 2004 7:18 am
- Lokalizacja: Świdnik
Post
autor: Prest » pt paź 13, 2006 9:37 am
Piotrusz pisze:.............
Lift około 4,5", błotniki pocięte, tylny wał to SYE i CV
.............

Przepraszam że tak lamersko zapytam

....... co to jest
CV 
FZJ80
-
kmiecioo
-

- Posty: 115
- Rejestracja: wt sty 10, 2006 12:48 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: kmiecioo » pt paź 13, 2006 11:40 am
Prest pisze:Piotrusz pisze:.............
Lift około 4,5", błotniki pocięte, tylny wał to SYE i CV
.............

Przepraszam że tak lamersko zapytam

....... co to jest
CV 
CV to jest to na co wszyscy mówią błędnie SYE - czyli podwójny krzyżak przy wyjściu z reduktora + jeden przy moście - innymi słowy wał homokinetyczny lub wał o stałej prędkości kątowej.
SYE - to tylko kit do usunięcia kompensacji długości wału na wieloklinie reduktora ( kompensacja jest na wale CV).
-
mendelmax

- Posty: 2048
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: mendelmax » pt paź 13, 2006 1:14 pm
SławekXJ pisze:A półosie i tak są do wymiany -> na twardsze
Skoro i tak wymieniasz, kup wzmocnione (wieloklin 30) od razu z lockerem i na 35" nawet będziesz mógł wsiąść...
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
-
SławekXJ
-

- Posty: 1066
- Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
- Lokalizacja: Krapkowice
Post
autor: SławekXJ » pt paź 13, 2006 1:58 pm
mendelmax pisze:
Skoro i tak wymieniasz, kup wzmocnione (wieloklin 30) od razu z lockerem i na 35" nawet będziesz mógł wsiąść...
No właśnie taki mam zamiar, ale co do lockera...
Nie stać mnie na razie na ARB

Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21
-
Piotrusz
- jestem tu nowy...

- Posty: 59
- Rejestracja: pn kwie 11, 2005 11:04 am
- Lokalizacja: wawa
Post
autor: Piotrusz » pt paź 13, 2006 2:14 pm
SławekXJ pisze:mendelmax pisze:
Skoro i tak wymieniasz, kup wzmocnione (wieloklin 30) od razu z lockerem i na 35" nawet będziesz mógł wsiąść...
No właśnie taki mam zamiar, ale co do lockera...
Nie stać mnie na razie na ARB

To robi się taką kombinacje że kupuje się cały zestaw wzmocnione i grubsze półosie z blokadą (Detroit, ARB) i sprzedaje to co się wydłubie z mostu.
W ten sposób koszt modernizacji mostu u mnie wyszedł około 1700zł (wzmocnione półosie wieloklin 30 plus Detroit Locker)
Only at ...
wspomnienia po ... XJ 4.0 i TJ Unlimited, jest kzj95
-
mendelmax

- Posty: 2048
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: mendelmax » pt paź 13, 2006 4:17 pm
A jak zamierzasz wstawić te półosie bez nowego kosza?
Musisz mieć nowy kosz, a jak już kupować kosz, to przeca nie otwarty. Jak nie masz kasy na ARB'a, kup ECTED'a- robi bardzo ładnie (oczywiście nie ma startu do ARB'a w trudnym terenie, ale zawsze to niebo a ziemia przy otwartym dyfrze). No i nie wymaga żadnych kompresorów itd. Kupujesz blokadę, montujesz i koniec.
Ps. No i raz na jakiś czas wymieniasz tarczki

Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
-
Piotrusz
- jestem tu nowy...

- Posty: 59
- Rejestracja: pn kwie 11, 2005 11:04 am
- Lokalizacja: wawa
Post
autor: Piotrusz » pt paź 13, 2006 9:56 pm
mendelmax pisze:A jak zamierzasz wstawić te półosie bez nowego kosza?
Detroit locker jak i kilka innych blokad ARB, Trutrack, ECTED nie potrzebują kosza

One zastępują oryginalny kosz, przekładasz tylko talerz ataku.
Only at ...
wspomnienia po ... XJ 4.0 i TJ Unlimited, jest kzj95
-
Piotrusz
- jestem tu nowy...

- Posty: 59
- Rejestracja: pn kwie 11, 2005 11:04 am
- Lokalizacja: wawa
Post
autor: Piotrusz » pt paź 13, 2006 10:14 pm
To może tylko wzmocnione zanabyć, bo grubsze i wzmocnione to już tylko z blokadą. Według mnie zdecydowanie lepiej poczekać i odłożyć troche kasy i zrobić zmiany jednym ruchem, niż w kilku etapach, sprzedając po drodze mało używane półośki - wyjdzie zdecydowanie korzystniej cenowo.
Only at ...
wspomnienia po ... XJ 4.0 i TJ Unlimited, jest kzj95
-
mendelmax

- Posty: 2048
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: mendelmax » pt paź 13, 2006 10:33 pm
Ja to wiem i ty to wiesz, a teraz i on wie

Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość