Strona 1 z 2
Jeździ ktoś XJ lub YJ na 33"?
: wt paź 10, 2006 10:37 am
autor: SławekXJ
Jak w temacie. Jeździ ktoś
Proszę ewentualnych użytkowników o swoje opinie i doświadczenia.
: wt paź 10, 2006 12:26 pm
autor: Prest
Chcesz swojego wyżej postawić
W Lublinie w tej chwili buduje się XJ na 33 x 10.5, chłopaki czekają jeszcze tylko na resory.
Jak zacznie jeździć to Ci opiszę wrażenia

: wt paź 10, 2006 12:44 pm
autor: SławekXJ
Dzięki
Myślę o tym, zobaczymy co z tego będzie

: wt paź 10, 2006 1:32 pm
autor: raf_jeep
ja jeździłem YJ'em na 32" MT.
bardzo pozytywne wrażenia.
: wt paź 10, 2006 2:07 pm
autor: SławekXJ
Ciekawi mnie jak jeżdżą na przełożeniach <4 i jak spisuje się tylna Dana35. Dużo "znawców" krzyczy że nie ma szans a wiem że ganiają autka na 33" i żyją bez spektakularnych wybuchów

: wt paź 10, 2006 2:08 pm
autor: Piotrusz
no

, chociaż to dopiero początek

wygląda
TAK
: wt paź 10, 2006 2:10 pm
autor: Adamo
Wiktor ma założone mitasy 33"

Po ukręceniu kilku półosi na jednym rajdzie założył mosty od parcha i teraz robi fajnie i nie wybucha

: wt paź 10, 2006 2:11 pm
autor: SławekXJ
Piotrusz pisze:no

, chociaż to dopiero początek

wygląda
TAK
Poopowiadłbyś coś

: wt paź 10, 2006 2:12 pm
autor: Piotrusz
SławekXJ pisze:Ciekawi mnie jak jeżdżą na przełożeniach <4 i jak spisuje się tylna Dana35. Dużo "znawców" krzyczy że nie ma szans a wiem że ganiają autka na 33" i żyją bez spektakularnych wybuchów

A tego to nie wiem bo przełożenia mam 4.11, a z D35 została mi tylko obudowa
Lift około 4,5", błotniki pocięte, tylny wał to SYE i CV
Dana 35 to wzmocnione i grubsze półośki Yukon i Detroit Locker
Przełożenia zmienione z 3.55 na 4.11 Yukon
Felgi 8,5" ET -20
Na razie sprawuje sie bardzo dobrze...robi wszystko, pali też więcej

: wt paź 10, 2006 2:14 pm
autor: SławekXJ
Adamo pisze:Wiktor ma założone mitasy 33"

Po ukręceniu kilku półosi na jednym rajdzie założył mosty od parcha i teraz robi fajnie i nie wybucha

gdzieś słyszałem że Wiktor używa gazu w systemie zero-jedynkowym więc się nie dziwię
A półosie i tak są do wymiany -> na twardsze
@Piotrusz - dzięki

Autko super

: wt paź 10, 2006 2:48 pm
autor: Adamo
SławekXJ pisze:gdzieś słyszałem że Wiktor używa gazu w systemie zero-jedynkowym więc się nie dziwię
kiedyś tak było....

ale to już nie te czasy

: wt paź 10, 2006 2:52 pm
autor: Jasiu
Ja jeżdzę od 3 lat bez awarii na 33'' (80% w terenie)
Mosty oryginał.
: wt paź 10, 2006 3:23 pm
autor: SławekXJ
Jasiu pisze:Ja jeżdzę od 3 lat bez awarii na 33'' (80% w terenie)
Mosty oryginał.

: wt paź 10, 2006 4:00 pm
autor: Jasiu
A dokładnie na 33x10,5x15. Myślę, że te 10,5 to dobra sprawa jest.
: wt paź 10, 2006 11:31 pm
autor: browar
Witam
Od roku jezdze na 33x12,5 oryginalne mosty, bez awarii.
Pozdrawiam Wszystkich
: pt paź 13, 2006 9:37 am
autor: Prest
Piotrusz pisze:.............
Lift około 4,5", błotniki pocięte, tylny wał to SYE i CV
.............

Przepraszam że tak lamersko zapytam

....... co to jest
CV 
: pt paź 13, 2006 11:40 am
autor: kmiecioo
Prest pisze:Piotrusz pisze:.............
Lift około 4,5", błotniki pocięte, tylny wał to SYE i CV
.............

Przepraszam że tak lamersko zapytam

....... co to jest
CV 
CV to jest to na co wszyscy mówią błędnie SYE - czyli podwójny krzyżak przy wyjściu z reduktora + jeden przy moście - innymi słowy wał homokinetyczny lub wał o stałej prędkości kątowej.
SYE - to tylko kit do usunięcia kompensacji długości wału na wieloklinie reduktora ( kompensacja jest na wale CV).
: pt paź 13, 2006 1:14 pm
autor: mendelmax
SławekXJ pisze:A półosie i tak są do wymiany -> na twardsze
Skoro i tak wymieniasz, kup wzmocnione (wieloklin 30) od razu z lockerem i na 35" nawet będziesz mógł wsiąść...
: pt paź 13, 2006 1:58 pm
autor: SławekXJ
mendelmax pisze:
Skoro i tak wymieniasz, kup wzmocnione (wieloklin 30) od razu z lockerem i na 35" nawet będziesz mógł wsiąść...
No właśnie taki mam zamiar, ale co do lockera...
Nie stać mnie na razie na ARB

: pt paź 13, 2006 2:14 pm
autor: Piotrusz
SławekXJ pisze:mendelmax pisze:
Skoro i tak wymieniasz, kup wzmocnione (wieloklin 30) od razu z lockerem i na 35" nawet będziesz mógł wsiąść...
No właśnie taki mam zamiar, ale co do lockera...
Nie stać mnie na razie na ARB

To robi się taką kombinacje że kupuje się cały zestaw wzmocnione i grubsze półosie z blokadą (Detroit, ARB) i sprzedaje to co się wydłubie z mostu.
W ten sposób koszt modernizacji mostu u mnie wyszedł około 1700zł (wzmocnione półosie wieloklin 30 plus Detroit Locker)
: pt paź 13, 2006 4:17 pm
autor: mendelmax
A jak zamierzasz wstawić te półosie bez nowego kosza?
Musisz mieć nowy kosz, a jak już kupować kosz, to przeca nie otwarty. Jak nie masz kasy na ARB'a, kup ECTED'a- robi bardzo ładnie (oczywiście nie ma startu do ARB'a w trudnym terenie, ale zawsze to niebo a ziemia przy otwartym dyfrze). No i nie wymaga żadnych kompresorów itd. Kupujesz blokadę, montujesz i koniec.
Ps. No i raz na jakiś czas wymieniasz tarczki

: pt paź 13, 2006 9:56 pm
autor: Piotrusz
mendelmax pisze:A jak zamierzasz wstawić te półosie bez nowego kosza?
Detroit locker jak i kilka innych blokad ARB, Trutrack, ECTED nie potrzebują kosza

One zastępują oryginalny kosz, przekładasz tylko talerz ataku.
: pt paź 13, 2006 9:59 pm
autor: mendelmax
Ale to wszystko są blokady, a on NIE CHCE kupować blokady

O to mi chodzi

Sam mam ECTED'a więc wiem dobrze co i jak

Ps. SławekXJ, polecam lekturę:
http://www.4wheelerssupply.com/catalog/ ... 70_496_528 
: pt paź 13, 2006 10:14 pm
autor: Piotrusz
To może tylko wzmocnione zanabyć, bo grubsze i wzmocnione to już tylko z blokadą. Według mnie zdecydowanie lepiej poczekać i odłożyć troche kasy i zrobić zmiany jednym ruchem, niż w kilku etapach, sprzedając po drodze mało używane półośki - wyjdzie zdecydowanie korzystniej cenowo.
: pt paź 13, 2006 10:33 pm
autor: mendelmax
Ja to wiem i ty to wiesz, a teraz i on wie
