MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
Stefan

- Posty: 2009
- Rejestracja: pn sie 11, 2003 1:47 pm
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Stefan » śr lis 01, 2006 8:19 am
witam,
przeglądałem tematy i nie znalazłem z tym autkiem.
co sądzicie o tym autku??
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=137133986
głównie chodzi mi o stan silnika ze zdjęcia.. chyba że ktoś już widział... opłaca się jechać oglądać czy nie?
czy ewentualni ktoś mógłby ze mną go oglądnąć?? najlepiej jutro we czwartek...


FOR FUN

-
meanstreak
- jestem tu nowy...

- Posty: 31
- Rejestracja: czw gru 29, 2005 2:53 pm
Post
autor: meanstreak » śr lis 01, 2006 8:41 am
hej!
poczytaj co koledzy sądzą o tych dieslach. ja mam 4,0L i wydaje mi się to jedyny słuszny silnik.
skrzynia biegow manualna tez nie napawa mnie entuzjazmem.
paskudnie wygląda tak z zewnątrz jak i wewnątrz.
cena stanowczo za wysoka żeby go jechać nawet oglądać.
oststnio kilku kolegów z forum org sprzedawało swoje pociechy za znacznie niższe pieniądze, w o wiele lepszym stanie technicznym i zarejestrowane już w polsce.
przemyśl sprawę.
ja bym nie pojechał go nawet ogladać chyba że nudzisz się i mieszkasz dwie ulice dalej od gości;)
pozdrawiam
-
lesio jeep
-

- Posty: 5524
- Rejestracja: pt maja 13, 2005 3:17 pm
- Lokalizacja: marsylija
Post
autor: lesio jeep » śr lis 01, 2006 10:33 am
Albo sie popatrz w jak szybko schodza Diezle i za jaka cene
zawsze bedziesz mugl kupic 2x4L za jednego dziezla i to od reki
2,1 trochu slabiutki ale bez dramatyzowania prawie bez awaryjny
pali 8/10 L na 100 i nie skomplikowany w naprawach niezalezny
od elektroniki wody blota ostatni rocznik montazu przed sprzedaza Jeepa
chryslerowi skrzynia i reduktor 231 trwalszy nisz 242w automacie
a ten to faktycznie drogi powinien kosztowac 1500 euro w w dobrym stanie
Ostatnio zmieniony śr lis 01, 2006 1:31 pm przez
lesio jeep, łącznie zmieniany 2 razy.
czy zrezygnowałeś już z rosyjskiego gazu i ropy?
Ten wpis powstał bez wsparcia środków unijnych
-
misman
-

- Posty: 6072
- Rejestracja: ndz maja 26, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: zawodzi...
Post
autor: misman » śr lis 01, 2006 10:43 am
Facet chyba sam nie wie, co sprzedaje... M.in. "opcjonalne" wyposażenie" wywołuje uśmiech na twarzy

"Elektr. wtrysk" ?
"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."
-
lesio jeep
-

- Posty: 5524
- Rejestracja: pt maja 13, 2005 3:17 pm
- Lokalizacja: marsylija
Post
autor: lesio jeep » śr lis 01, 2006 1:13 pm
misman pisze:Facet chyba sam nie wie, co sprzedaje... M.in. "opcjonalne" wyposażenie" wywołuje uśmiech na twarzy

"Elektr. wtrysk" ?
Moze ma na mysli wtrysk pilot dla zaworu ERG tak by spelnial norme Euro3 byly takie w opcji do krajow rozwinetych np CH lub LUX i kilka innych mam wrazenie ze ty tez nie wiesz co piszesz albo swiat konczy sie
za rogiem twej wioski

ps
po zdjeciu widac ze wkaznik cisnienia oleju jest zepsuty

czy zrezygnowałeś już z rosyjskiego gazu i ropy?
Ten wpis powstał bez wsparcia środków unijnych
-
misman
-

- Posty: 6072
- Rejestracja: ndz maja 26, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: zawodzi...
Post
autor: misman » śr lis 01, 2006 1:19 pm
Tak, tak. Euro3. w '94 . Oczywiście.
Wymądrzać się też trzeba umieć

Że o pisowni nie wspomnę.
"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."
-
PKi
-

- Posty: 1015
- Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
- Lokalizacja: Kaszuby
-
Kontaktowanie:
Post
autor: PKi » śr lis 01, 2006 1:24 pm
lesio jeep pisze:Albo sie popatrz w jak szybko schodza Diezle i za jaka cene
zawsze bedziesz mugl kupic 2x4L za jednego dziezla i to od reki
2,1 trochu slabiutki ale bez dramatyzowania prawie bez awaryjny
pali 8/10 L na 100 i nie skomplikowany w naprawach niezalezny
od elektroniki wody blota ostatni rocznik montazu przed sprzedaza Jeepa
chryslerowi skrzynia i reduktor 234 trwalszy nisz 243w automacie
a ten to faktycznie drogi powinien kosztowac 1500 euro w w dobrym stanie
No silnik prosty w naprawach, trwały i mało pali to fakt.
Ale co żeś za reduktory tam znowu powymyślał. Głowa boli.

-
Mroczny
-

- Posty: 40591
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: Mroczny » śr lis 01, 2006 1:27 pm
chyba 231 powinno być?
-
mendelmax

- Posty: 2048
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: mendelmax » śr lis 01, 2006 1:27 pm
no co, nie słyszałeś o reduktorze 234?

Przeca to specjalny design wyłącznie do diesli, najlepszy, bo nie możesz jeździć 4x4 po czarnym

Tymczasem w benzyniakach nas ładują w jajo, że niby mamy 242, a tymczasem podstępnie umieszczają tam 243!!
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
-
lesio jeep
-

- Posty: 5524
- Rejestracja: pt maja 13, 2005 3:17 pm
- Lokalizacja: marsylija
Post
autor: lesio jeep » śr lis 01, 2006 1:27 pm
A tak jesli chcesz zarejestowac takiego np w Szwajcari to nie ma ze boli
i dlatego dorobili takie wynalazki posczytaj sobie o silniku 2,1 tdi Renault
i normach Euro a potem zabierz glos w dyskusji polecam Google
swiat nie konczy sie na twojej wiosce
a co do pisowni to mozesz nie czytac jak cie to boli bo MTW

a reduktor to 231 pomylka sie zdazyc moze

czy zrezygnowałeś już z rosyjskiego gazu i ropy?
Ten wpis powstał bez wsparcia środków unijnych
-
Kudłaty
-

- Posty: 205
- Rejestracja: ndz lip 10, 2005 5:34 pm
- Lokalizacja: Poznań
Post
autor: Kudłaty » śr lis 01, 2006 2:31 pm
Czemu to niby wskażnik ciśnienia oleju popsuty bo ja jak dotej pory to we wszystkich dieslach w takiej pozycji widziałem i w swoim też tak mam .
Pozatym autko z tym silnikiem Ok tylko u mnie chyba jusz pare koników zdechlo i taki mólowaty

ale mjałem samuraja i podobnie sie zbierał

Był Suzuk Był Jeep
Niedługo coś nowego .Już jaest LR Disco 300
-
Doktor-Granat

- Posty: 733
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 3:35 pm
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: Doktor-Granat » śr lis 01, 2006 5:47 pm
Jeśli JEEP to tylko benzyna i to jak najwieksza w tym przypadku to 4,0 i wtedy to ino bedzie miało jechanee...

Nigdy nie mów Będę , bo Nie Będziesz. Zawsze mów Jestem! "GRANAT"
-
Mroczny
-

- Posty: 40591
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: Mroczny » śr lis 01, 2006 5:51 pm
marcinbest pisze:Jeśli JEEP to tylko benzyna i to jak najwieksza w tym przypadku to 4,0 i wtedy to ino bedzie miało jechanee...

szlakiem stacji gazowych

-
Doktor-Granat

- Posty: 733
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 3:35 pm
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: Doktor-Granat » śr lis 01, 2006 6:02 pm
Nooooo

Nigdy nie mów Będę , bo Nie Będziesz. Zawsze mów Jestem! "GRANAT"
-
Kudłaty
-

- Posty: 205
- Rejestracja: ndz lip 10, 2005 5:34 pm
- Lokalizacja: Poznań
Post
autor: Kudłaty » śr lis 01, 2006 6:40 pm
No i sie zaczeło , zaraz będzie tyśąc pincet wywodów dlaczego 4,0 a nie coś innego ja mam 2,1 i napewno daleko mi z ośągami do 4.0 no ale na stacje benzynowa mi sie nie spieszy

Był Suzuk Był Jeep
Niedługo coś nowego .Już jaest LR Disco 300
-
mendelmax

- Posty: 2048
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: mendelmax » śr lis 01, 2006 6:47 pm
Jeśli ktoś szuka auta tylk0 względami praktycznymi, to może i faktycznie (nie wnikając w dyskusję co lepsze) diesel lepszy, ale na boga, jak ktoś myśli logicznie i praktycznie a nade wszystko ekonomicznie to nie kupi jeepa. W tym musi być nutka szaleństwa, bo po to właśnie te auta zrobiono! Nikt tak naprawdę nie potrzebuje w takim ZJ silnika 5.9. Ale sprzedawał się rewelacyjnie. Czemu? BO TAK

Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
-
lesio jeep
-

- Posty: 5524
- Rejestracja: pt maja 13, 2005 3:17 pm
- Lokalizacja: marsylija
Post
autor: lesio jeep » śr lis 01, 2006 7:10 pm
Kudłaty pisze:Czemu to niby wskażnik ciśnienia oleju popsuty bo ja jak dotej pory to we wszystkich dieslach w takiej pozycji widziałem i w swoim też tak mam .
Pozatym autko z tym silnikiem Ok tylko u mnie chyba jusz pare koników zdechlo i taki mólowaty

ale mjałem samuraja i podobnie sie zbierał

to tesz masz padniety jesli przy obrotach 0 i wylaczanym silniku wsazuje porawne cisnienie smarowania ( wskazowka w pionie )to kiedy bedzie wskazywal niepoprawne np jego brak ?
czy zrezygnowałeś już z rosyjskiego gazu i ropy?
Ten wpis powstał bez wsparcia środków unijnych
-
Kudłaty
-

- Posty: 205
- Rejestracja: ndz lip 10, 2005 5:34 pm
- Lokalizacja: Poznań
Post
autor: Kudłaty » śr lis 01, 2006 10:33 pm
lesio jeep pisze:Kudłaty pisze:Czemu to niby wskażnik ciśnienia oleju popsuty bo ja jak dotej pory to we wszystkich dieslach w takiej pozycji widziałem i w swoim też tak mam .
Pozatym autko z tym silnikiem Ok tylko u mnie chyba jusz pare koników zdechlo i taki mólowaty

ale mjałem samuraja i podobnie sie zbierał

to tesz masz padniety jesli przy obrotach 0 i wylaczanym silniku wsazuje porawne cisnienie smarowania ( wskazowka w pionie )to kiedy bedzie wskazywal niepoprawne np jego brak ?
Ano wtedy kiedy ponownie wkładam kluczyki do stacyjki i przekręcam na zapłon to wszystkie wskażniki powracają na zero . Jak dotąd spotkałem to wszystkie diesle 2,1 tak mają - ale niema nigdy 100% pewności zawsze mogę się mylić

Był Suzuk Był Jeep
Niedługo coś nowego .Już jaest LR Disco 300
-
Greg_pl
-

- Posty: 225
- Rejestracja: wt lis 09, 2004 12:07 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Greg_pl » czw lis 02, 2006 1:13 pm
A byly diesla (2.1) w takim wyposazeniu (skora, elektryka)? Czy to przekladka silnika 2.1 do budy 4.0 limited?
1992 Jeep Cherokee Limited

-
lesio jeep
-

- Posty: 5524
- Rejestracja: pt maja 13, 2005 3:17 pm
- Lokalizacja: marsylija
Post
autor: lesio jeep » czw lis 02, 2006 6:03 pm
Greg_pl pisze:A byly diesla (2.1) w takim wyposazeniu (skora, elektryka)? Czy to przekladka silnika 2.1 do budy 4.0 limited?
tego to nawet najstarsi Indjanie w Renaulcie nie pamientaja
mysle ze byly bo wkoncu TD byl drozszy od 4L
czy zrezygnowałeś już z rosyjskiego gazu i ropy?
Ten wpis powstał bez wsparcia środków unijnych
-
intruz

- Posty: 427
- Rejestracja: pn sty 31, 2005 9:31 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: intruz » pt lis 03, 2006 4:59 pm
[quote="Greg_pl"]A byly diesla (2.1) w takim wyposazeniu (skora, elektryka)? Czy to przekladka silnika 2.1 do budy 4.0 limited?[/quote]
Byly na pewno-sam takiego miałem i kolega Waltz z forum tez ma...
XJ Country 4.0L, 242, manual, lift 2", LPG II gen. 30x9.5 AT/MT
-
golony

- Posty: 656
- Rejestracja: ndz paź 24, 2004 1:29 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: golony » pt lis 03, 2006 5:27 pm
kupiony w salonie ,serwisowany,sprowadzony jakis ten koles niezdecydowany na koncu powinien jeszcze dodac nuuufka sztuka nie slizgana
chevrolet blazer 4.3. 95r 255/55/18
-
lesio jeep
-

- Posty: 5524
- Rejestracja: pt maja 13, 2005 3:17 pm
- Lokalizacja: marsylija
Post
autor: lesio jeep » pt lis 03, 2006 6:25 pm
golony pisze:kupiony w salonie ,serwisowany,sprowadzony jakis ten koles niezdecydowany na koncu powinien jeszcze dodac nuuufka sztuka nie slizgana
bo kazdy byl kiedys kupiony w salonie

czy zrezygnowałeś już z rosyjskiego gazu i ropy?
Ten wpis powstał bez wsparcia środków unijnych
-
boris.blank

- Posty: 1832
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
- Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa
Post
autor: boris.blank » pt lis 03, 2006 9:51 pm
Kupuj 4.0HO bo diesel to kiła.
A gaz 2.20/L i będzie jeszcze droższy

-
misman
-

- Posty: 6072
- Rejestracja: ndz maja 26, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: zawodzi...
Post
autor: misman » pn lis 06, 2006 12:14 am
"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości