Strona 1 z 1
potrzebna pomoc w wyborze
: śr lis 01, 2006 8:19 am
autor: Stefan
witam,
przeglądałem tematy i nie znalazłem z tym autkiem.
co sądzicie o tym autku??
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=137133986
głównie chodzi mi o stan silnika ze zdjęcia.. chyba że ktoś już widział... opłaca się jechać oglądać czy nie?
czy ewentualni ktoś mógłby ze mną go oglądnąć?? najlepiej jutro we czwartek...

: śr lis 01, 2006 8:41 am
autor: meanstreak
hej!
poczytaj co koledzy sądzą o tych dieslach. ja mam 4,0L i wydaje mi się to jedyny słuszny silnik.
skrzynia biegow manualna tez nie napawa mnie entuzjazmem.
paskudnie wygląda tak z zewnątrz jak i wewnątrz.
cena stanowczo za wysoka żeby go jechać nawet oglądać.
oststnio kilku kolegów z forum org sprzedawało swoje pociechy za znacznie niższe pieniądze, w o wiele lepszym stanie technicznym i zarejestrowane już w polsce.
przemyśl sprawę.
ja bym nie pojechał go nawet ogladać chyba że nudzisz się i mieszkasz dwie ulice dalej od gości;)
pozdrawiam
: śr lis 01, 2006 10:33 am
autor: lesio jeep
Albo sie popatrz w jak szybko schodza Diezle i za jaka cene
zawsze bedziesz mugl kupic 2x4L za jednego dziezla i to od reki
2,1 trochu slabiutki ale bez dramatyzowania prawie bez awaryjny
pali 8/10 L na 100 i nie skomplikowany w naprawach niezalezny
od elektroniki wody blota ostatni rocznik montazu przed sprzedaza Jeepa
chryslerowi skrzynia i reduktor 231 trwalszy nisz 242w automacie
a ten to faktycznie drogi powinien kosztowac 1500 euro w w dobrym stanie
: śr lis 01, 2006 10:43 am
autor: misman
Facet chyba sam nie wie, co sprzedaje... M.in. "opcjonalne" wyposażenie" wywołuje uśmiech na twarzy

"Elektr. wtrysk" ?
: śr lis 01, 2006 1:13 pm
autor: lesio jeep
misman pisze:Facet chyba sam nie wie, co sprzedaje... M.in. "opcjonalne" wyposażenie" wywołuje uśmiech na twarzy

"Elektr. wtrysk" ?
Moze ma na mysli wtrysk pilot dla zaworu ERG tak by spelnial norme Euro3 byly takie w opcji do krajow rozwinetych np CH lub LUX i kilka innych mam wrazenie ze ty tez nie wiesz co piszesz albo swiat konczy sie
za rogiem twej wioski

ps
po zdjeciu widac ze wkaznik cisnienia oleju jest zepsuty

: śr lis 01, 2006 1:19 pm
autor: misman
Tak, tak. Euro3. w '94 . Oczywiście.
Wymądrzać się też trzeba umieć

Że o pisowni nie wspomnę.
: śr lis 01, 2006 1:24 pm
autor: PKi
lesio jeep pisze:Albo sie popatrz w jak szybko schodza Diezle i za jaka cene
zawsze bedziesz mugl kupic 2x4L za jednego dziezla i to od reki
2,1 trochu slabiutki ale bez dramatyzowania prawie bez awaryjny
pali 8/10 L na 100 i nie skomplikowany w naprawach niezalezny
od elektroniki wody blota ostatni rocznik montazu przed sprzedaza Jeepa
chryslerowi skrzynia i reduktor 234 trwalszy nisz 243w automacie
a ten to faktycznie drogi powinien kosztowac 1500 euro w w dobrym stanie
No silnik prosty w naprawach, trwały i mało pali to fakt.
Ale co żeś za reduktory tam znowu powymyślał. Głowa boli.

: śr lis 01, 2006 1:27 pm
autor: Mroczny
chyba 231 powinno być?
: śr lis 01, 2006 1:27 pm
autor: mendelmax
no co, nie słyszałeś o reduktorze 234?

Przeca to specjalny design wyłącznie do diesli, najlepszy, bo nie możesz jeździć 4x4 po czarnym

Tymczasem w benzyniakach nas ładują w jajo, że niby mamy 242, a tymczasem podstępnie umieszczają tam 243!!
: śr lis 01, 2006 1:27 pm
autor: lesio jeep
A tak jesli chcesz zarejestowac takiego np w Szwajcari to nie ma ze boli
i dlatego dorobili takie wynalazki posczytaj sobie o silniku 2,1 tdi Renault
i normach Euro a potem zabierz glos w dyskusji polecam Google
swiat nie konczy sie na twojej wiosce
a co do pisowni to mozesz nie czytac jak cie to boli bo MTW

a reduktor to 231 pomylka sie zdazyc moze

: śr lis 01, 2006 2:31 pm
autor: Kudłaty
Czemu to niby wskażnik ciśnienia oleju popsuty bo ja jak dotej pory to we wszystkich dieslach w takiej pozycji widziałem i w swoim też tak mam .
Pozatym autko z tym silnikiem Ok tylko u mnie chyba jusz pare koników zdechlo i taki mólowaty

ale mjałem samuraja i podobnie sie zbierał

: śr lis 01, 2006 5:47 pm
autor: Doktor-Granat
Jeśli JEEP to tylko benzyna i to jak najwieksza w tym przypadku to 4,0 i wtedy to ino bedzie miało jechanee...

: śr lis 01, 2006 5:51 pm
autor: Mroczny
marcinbest pisze:Jeśli JEEP to tylko benzyna i to jak najwieksza w tym przypadku to 4,0 i wtedy to ino bedzie miało jechanee...

szlakiem stacji gazowych

: śr lis 01, 2006 6:02 pm
autor: Doktor-Granat
Nooooo

: śr lis 01, 2006 6:40 pm
autor: Kudłaty
No i sie zaczeło , zaraz będzie tyśąc pincet wywodów dlaczego 4,0 a nie coś innego ja mam 2,1 i napewno daleko mi z ośągami do 4.0 no ale na stacje benzynowa mi sie nie spieszy

: śr lis 01, 2006 6:47 pm
autor: mendelmax
Jeśli ktoś szuka auta tylk0 względami praktycznymi, to może i faktycznie (nie wnikając w dyskusję co lepsze) diesel lepszy, ale na boga, jak ktoś myśli logicznie i praktycznie a nade wszystko ekonomicznie to nie kupi jeepa. W tym musi być nutka szaleństwa, bo po to właśnie te auta zrobiono! Nikt tak naprawdę nie potrzebuje w takim ZJ silnika 5.9. Ale sprzedawał się rewelacyjnie. Czemu? BO TAK

: śr lis 01, 2006 7:10 pm
autor: lesio jeep
Kudłaty pisze:Czemu to niby wskażnik ciśnienia oleju popsuty bo ja jak dotej pory to we wszystkich dieslach w takiej pozycji widziałem i w swoim też tak mam .
Pozatym autko z tym silnikiem Ok tylko u mnie chyba jusz pare koników zdechlo i taki mólowaty

ale mjałem samuraja i podobnie sie zbierał

to tesz masz padniety jesli przy obrotach 0 i wylaczanym silniku wsazuje porawne cisnienie smarowania ( wskazowka w pionie )to kiedy bedzie wskazywal niepoprawne np jego brak ?
: śr lis 01, 2006 10:33 pm
autor: Kudłaty
lesio jeep pisze:Kudłaty pisze:Czemu to niby wskażnik ciśnienia oleju popsuty bo ja jak dotej pory to we wszystkich dieslach w takiej pozycji widziałem i w swoim też tak mam .
Pozatym autko z tym silnikiem Ok tylko u mnie chyba jusz pare koników zdechlo i taki mólowaty

ale mjałem samuraja i podobnie sie zbierał

to tesz masz padniety jesli przy obrotach 0 i wylaczanym silniku wsazuje porawne cisnienie smarowania ( wskazowka w pionie )to kiedy bedzie wskazywal niepoprawne np jego brak ?
Ano wtedy kiedy ponownie wkładam kluczyki do stacyjki i przekręcam na zapłon to wszystkie wskażniki powracają na zero . Jak dotąd spotkałem to wszystkie diesle 2,1 tak mają - ale niema nigdy 100% pewności zawsze mogę się mylić

: czw lis 02, 2006 1:13 pm
autor: Greg_pl
A byly diesla (2.1) w takim wyposazeniu (skora, elektryka)? Czy to przekladka silnika 2.1 do budy 4.0 limited?
: czw lis 02, 2006 6:03 pm
autor: lesio jeep
Greg_pl pisze:A byly diesla (2.1) w takim wyposazeniu (skora, elektryka)? Czy to przekladka silnika 2.1 do budy 4.0 limited?
tego to nawet najstarsi Indjanie w Renaulcie nie pamientaja
mysle ze byly bo wkoncu TD byl drozszy od 4L
: pt lis 03, 2006 4:59 pm
autor: intruz
[quote="Greg_pl"]A byly diesla (2.1) w takim wyposazeniu (skora, elektryka)? Czy to przekladka silnika 2.1 do budy 4.0 limited?[/quote]
Byly na pewno-sam takiego miałem i kolega Waltz z forum tez ma...
: pt lis 03, 2006 5:27 pm
autor: golony
kupiony w salonie ,serwisowany,sprowadzony jakis ten koles niezdecydowany na koncu powinien jeszcze dodac nuuufka sztuka nie slizgana
: pt lis 03, 2006 6:25 pm
autor: lesio jeep
golony pisze:kupiony w salonie ,serwisowany,sprowadzony jakis ten koles niezdecydowany na koncu powinien jeszcze dodac nuuufka sztuka nie slizgana
bo kazdy byl kiedys kupiony w salonie

: pt lis 03, 2006 9:51 pm
autor: boris.blank
Kupuj 4.0HO bo diesel to kiła.
A gaz 2.20/L i będzie jeszcze droższy

: pn lis 06, 2006 12:14 am
autor: misman