MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
Adamo
-

- Posty: 8253
- Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Adamo » czw lis 09, 2006 4:14 pm
W ZJ-cie mam na kierownicy od tyłu przyciski bez żadnych oznaczeń
Może mi ktoś powiedzieć do czego one są

-
danielpoz

- Posty: 1576
- Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
- Lokalizacja: Poznan/Swaj
Post
autor: danielpoz » czw lis 09, 2006 5:16 pm
tempomat
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2"

-
Nex...
- jestem tu nowy...

- Posty: 85
- Rejestracja: ndz lis 06, 2005 4:33 pm
- Lokalizacja: Poznań-Jelenia Góra
Post
autor: Nex... » czw lis 09, 2006 5:24 pm
To z tyłu to raczej zaślepki, tempomat z przodu.
Jeep Grand Cherokee Limited ZJ V8; 4,5' RE, BFG MT 31'
-
meanstreak
- jestem tu nowy...

- Posty: 31
- Rejestracja: czw gru 29, 2005 2:53 pm
Post
autor: meanstreak » czw lis 09, 2006 10:15 pm
sterowanie radiem i tempomat
pozdrawiam
-
raf_jeep
-

- Posty: 875
- Rejestracja: sob lut 04, 2006 8:41 pm
- Lokalizacja: rybnik
Post
autor: raf_jeep » czw lis 09, 2006 11:04 pm
ten na dole to katapulta

-
sebalodz
-

- Posty: 901
- Rejestracja: czw lip 14, 2005 1:31 pm
- Lokalizacja: Lodz
Post
autor: sebalodz » czw lis 09, 2006 11:05 pm
nacisnij - zobaczysz

Seba Lodz
MAM SYNKA
GG - 1103907
-
laurent
- jestem tu nowy...

- Posty: 60
- Rejestracja: pt gru 16, 2005 10:30 am
- Lokalizacja: kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: laurent » pt lis 10, 2006 1:12 am
od przodu tempomat - ale te są opisane
od tyłu - przyciski sterujące radiem i cd (tune i vol)
Grand Cherokee Ltd 5.2 V8 '96
Volvo 960 2,5
jeep.org.pl
-
reeb

- Posty: 1800
- Rejestracja: wt maja 16, 2006 5:53 pm
- Lokalizacja: pYrlandia
Post
autor: reeb » pt lis 10, 2006 1:16 am
laurent pisze:od przodu tempomat - ale te są opisane
od tyłu - przyciski sterujące radiem i cd (tune i vol)
kurcze... ja nie mam zadnych:( tez bym chcial jakies miec

..."Najwyższym osiągnięciem jest pokonać wroga bez walki."
Sun Tzu
-
zibii
-

- Posty: 116
- Rejestracja: czw maja 26, 2005 11:40 pm
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Post
autor: zibii » pt lis 10, 2006 2:27 am
W WJ od tyłu są przyciski do sterowania radia,kasety , CD i zmieniarki (w bagażniku), pewnie masz tak samo o ile jesteś szczęśliwym posiadaczem takiego sprzętu - oryginalnego JEEP

zibi
WK 4X4 LAREDO
-
Adamo
-

- Posty: 8253
- Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Adamo » sob lis 11, 2006 9:57 pm
zibii pisze:W WJ od tyłu są przyciski do sterowania radia,kasety , CD i zmieniarki (w bagażniku), pewnie masz tak samo o ile jesteś szczęśliwym posiadaczem takiego sprzętu - oryginalnego JEEP

Radio jet oryginał z CD i kasetą ale przyciski nic nie robią
Trzeba coś przełączyć w radiu czy ktoś to wcześniej spier...

-
zibii
-

- Posty: 116
- Rejestracja: czw maja 26, 2005 11:40 pm
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Post
autor: zibii » sob lis 11, 2006 11:08 pm
Musi działać , chyba że jest coś spitolone , np ktoś odlączyłwtyczkę przy kolumnie kierowniczej, lub jest walnięta taśma pod kierownicą (taka puszka bezpośrednio pod kołem kierownicy}, przerabiałem kiedyś ten problem w Buicku Riviera, koszt ok 300 zł. Jako że auto ma parę latek stawiam na taśmę. Można ją oczywiście naprawić , ale to robota zegarmistrza.

zibi
WK 4X4 LAREDO
-
Adamo
-

- Posty: 8253
- Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Adamo » ndz lis 12, 2006 9:04 pm
zibii pisze:Musi działać , chyba że jest coś spitolone , np ktoś odlączyłwtyczkę przy kolumnie kierowniczej, lub jest walnięta taśma pod kierownicą (taka puszka bezpośrednio pod kołem kierownicy}, przerabiałem kiedyś ten problem w Buicku Riviera, koszt ok 300 zł. Jako że auto ma parę latek stawiam na taśmę. Można ją oczywiście naprawić , ale to robota zegarmistrza.

Dzięki za info

-
Adamo
-

- Posty: 8253
- Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Adamo » śr lis 15, 2006 9:38 am
Mam inne radio (takie z CD na górze) i wygląda na oryginał.
Ktoś zakładając alarm montował diodę obok i mam przeczucie, że wtyczka wypadła

Zajmę się tym jak będzie ciepło

-
SławekXJ
-

- Posty: 1066
- Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
- Lokalizacja: Krapkowice
Post
autor: SławekXJ » śr lis 15, 2006 4:28 pm
@Adamo - będziesz teraz główno-piszącym na Jeepie

Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21
-
Adamo
-

- Posty: 8253
- Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Adamo » śr lis 15, 2006 4:40 pm
SławekXJ pisze:@Adamo - będziesz teraz główno-piszącym na Jeepie

Raczej nie

Będę go używał zgodnie z założeniami producenta (czarne, śnieg i szutry) więc nie powinien się aż tak pierdzielić

-
XJeep
-

- Posty: 1472
- Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
- Lokalizacja: * P O Z N A N *
Post
autor: XJeep » czw lis 16, 2006 8:46 pm
Adamo pisze:
(...) więc nie powinien się aż tak pierdzielić

optymista....

"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
-
Adamo
-

- Posty: 8253
- Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Adamo » pt lis 17, 2006 9:31 am
XJeep pisze:Adamo pisze:
(...) więc nie powinien się aż tak pierdzielić

optymista....

Jak się dba tak się ma

Znajomy kupił Granda nowego w salonie w 1998r i bez poważniejszych awarii przejechał nim już 360 tys. Auto nadal jeździ i poza sprawami eksploatacyjnymi nic się nie psuje

Ja poprostu nie lubię jeździć posutym autem. Jak coś jest nie tak to odrazu wymieniam na nowe

-
XJeep
-

- Posty: 1472
- Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
- Lokalizacja: * P O Z N A N *
Post
autor: XJeep » pt lis 17, 2006 10:03 am
Adamo pisze:Jak coś jest nie tak to odrazu wymieniam na nowe

no to git...
witam w klubie...
drutowaczom i partyzantom mowie stanowczo NIE...

"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości