rozrusznik nie działa ze stacyjki

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
ironek
 
 
Posty: 127
Rejestracja: wt wrz 12, 2006 2:07 pm
Lokalizacja: Śląsk

rozrusznik nie działa ze stacyjki

Post autor: ironek » ndz lis 26, 2006 11:55 am

jak ktoś się już kiedyś gimnastykował nad takim problemem to dajcie znać - z kluczyka nawet nie piśnie - przekażnik sobie pstryka i nic. nie dają nic zabiegi typu przekładanie biegów ani temu podobne - na krótko pali,jak podłączę ten cienki kabelek(czarny-chyba sterowanie) do plusa na akumulatorze to też pali a z klucza nie pali, szczoty wymieniłem na nowe (całe 23zeta.hehe) - bendix dobry bo na krótko bangla a klucz nie - podejrzewam że starciło się gdzieś to sterowanie na czarnym cienkim kabelku w bendixie - ale gdzie go szukać?
xj 4.0 performace "93,LPG, LIFT >4,5", MT 31"

Awatar użytkownika
Prest
 
 
Posty: 1364
Rejestracja: czw lip 29, 2004 7:18 am
Lokalizacja: Świdnik

Post autor: Prest » ndz lis 26, 2006 3:43 pm

Z prawej strony skrzyni masz pozycjoner dźwigni zmiany biegów,
należy go zdemontować ,rozkręcić , porządnie wymyć i uszczelnic silikonem.
Po tym zabiegu powinien wrócić prąd do stacyjki :wink:
FZJ80

Awatar użytkownika
bandzior
Posty: 1607
Rejestracja: wt lis 11, 2003 5:27 pm
Lokalizacja: bydgoszcz
Kontaktowanie:

Post autor: bandzior » ndz lis 26, 2006 4:03 pm

prąd w satyjce jest skoro przekaznik słychac
wierze w UFO i zielone ludziki...
http://www.bandzior4x4.pl

Awatar użytkownika
ironek
 
 
Posty: 127
Rejestracja: wt wrz 12, 2006 2:07 pm
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: ironek » ndz lis 26, 2006 9:29 pm

jest prąd na stacyjce bo przekaznik działa - i tu zaczyna się zagadka
xj 4.0 performace "93,LPG, LIFT >4,5", MT 31"

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » ndz lis 26, 2006 10:08 pm

"neutral" switch przy skrzyni biegow... zawalony "po pachy" albo "palec " ebonitowy sie ułamal... !!

lub...

"switch" stacyjki... !!



zreszta juz na orgu o tym dyskusja trwa to nie dubluje... !!
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » ndz lis 26, 2006 10:13 pm

ironek pisze: - i tu zaczyna się zagadka
:o
Wezawać dedektywa a jalwpiej dwóch i jasowidza a lepiej dwócz i jeszcze ................... nalepiej x2 itd :)21
A nie prościej sprawdzić :)25
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

enter
 
 
Posty: 170
Rejestracja: pt mar 10, 2006 9:04 pm

Post autor: enter » pn lis 27, 2006 4:47 pm

ja też stawiam na ten pozycjoner przy skrzyni - najczęściej ulega awarii.
XJ 4.0 90'

Awatar użytkownika
lesio jeep
 
 
Posty: 5525
Rejestracja: pt maja 13, 2005 3:17 pm
Lokalizacja: marsylija

Post autor: lesio jeep » pn lis 27, 2006 7:53 pm

a przekaznik sprawdziles ?
czy zrezygnowałeś już z rosyjskiego gazu i ropy?
Ten wpis powstał bez wsparcia środków unijnych

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » pn lis 27, 2006 7:59 pm

bardzo niegłupia rada- mnie kiedyś poszedł przekaźnik ogrzewania tylnej szyby- słychać było jak klika i to mnie zmyliło- uznałem, że to nie przekaźnik, bezpieczniki były ok, kilka tygodni kombinowałem, aż się poddałem, pojechałem na serwis i okazało się, że faktycznie klika, ale styk w środku zwalony.
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Awatar użytkownika
ironek
 
 
Posty: 127
Rejestracja: wt wrz 12, 2006 2:07 pm
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: ironek » pn lis 27, 2006 8:13 pm

sprawdzałem przemieniając na inny i to samo
xj 4.0 performace "93,LPG, LIFT >4,5", MT 31"

Awatar użytkownika
ironek
 
 
Posty: 127
Rejestracja: wt wrz 12, 2006 2:07 pm
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: ironek » pn sty 15, 2007 12:29 pm

najprawdopodobniej kostka stacyjki się poszła.......... jeszcze nie mam drugiej ale po wpięciu kabelka do sterowania rozrusznikiem - ten najcieńszy dochodzący do rozrusznika i połączenia go z plusem z akusia działa jak ta lala - więc dałem sobie włącznik i mam jak w sportowych furach - rozruch na guziczku :lol: :lol: :lol:
xj 4.0 performace "93,LPG, LIFT >4,5", MT 31"

Awatar użytkownika
homikk
Posty: 675
Rejestracja: pn maja 03, 2004 7:54 pm
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: homikk » pn sty 15, 2007 7:56 pm

poradziłem sobie kiedyś z podobnym problemem w taki sposób, że podałem osobną masę na przekaźnik do rozrusznika i podziałało :)2
XJ 4.0 92 był, teraz jest XJ tyle, że 900 bobber

GG 3814878

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość