Chwila słabości...

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

boris.blank
Posty: 1832
Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa

Chwila słabości...

Post autor: boris.blank » wt lis 28, 2006 12:15 pm

I kupiłem 4.0 automat + NP242 w pięknym beżu z 1992r bez gazu.
Nigdy nie miałem ABS więc pytanie czy pompa pracuje od razu po przekręceniu kluczyka ? Albowiem jak przekręcę kluczyk to mi buczy.

Awatar użytkownika
Prest
 
 
Posty: 1364
Rejestracja: czw lip 29, 2004 7:18 am
Lokalizacja: Świdnik

Post autor: Prest » wt lis 28, 2006 1:19 pm

No ......i wreszcie masz prawdziwą terenófkę !!


:)21 :)21
FZJ80

Awatar użytkownika
pepto
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 26
Rejestracja: śr mar 15, 2006 5:16 pm
Lokalizacja: PKS

Post autor: pepto » wt lis 28, 2006 1:31 pm

Gratulacje :)2

Cherokee to świetna fura!

Co to pompy to podobno to nic złego jak buczy przez chwile :)21
XJ 4.0 Ltd. '98

kozioU
 
 
Posty: 2785
Rejestracja: pt mar 03, 2006 3:56 pm
Lokalizacja: Białystok

Post autor: kozioU » wt lis 28, 2006 1:45 pm

Jeepa kupił :o Niech jeździ na zdrowie :)21
A co do ABSu to nie znam się na jeepach ale u mnie nic nie buczy przy odpalaniu...

Awatar użytkownika
pepto
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 26
Rejestracja: śr mar 15, 2006 5:16 pm
Lokalizacja: PKS

Post autor: pepto » wt lis 28, 2006 2:20 pm

No u mnie też nie ale podobno to nic złego
XJ 4.0 Ltd. '98

Awatar użytkownika
misman
 
 
Posty: 6072
Rejestracja: ndz maja 26, 2002 1:00 am
Lokalizacja: zawodzi...

Re: Chwila słabości...

Post autor: misman » wt lis 28, 2006 2:43 pm

boris.blank pisze: Nigdy nie miałem ABS więc pytanie czy pompa pracuje od razu po przekręceniu kluczyka ? Albowiem jak przekręcę kluczyk to mi buczy.
To dobrze. To znaczy, że działa :)21
"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."

boris.blank
Posty: 1832
Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa

Post autor: boris.blank » wt lis 28, 2006 4:32 pm

Żonie się podobała tapicerka to nie mogłem sobie odmówić...
Teraz oczywiście zrobić wszystkie smrody, zarejestrować i niech sobie jeździ przez zimę z bobasem. Docelowo i tak będzie Blazer S-10 ale jeszcze się musi poremontować.

Awatar użytkownika
pepto
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 26
Rejestracja: śr mar 15, 2006 5:16 pm
Lokalizacja: PKS

Post autor: pepto » wt lis 28, 2006 11:05 pm

Żonie się podobała tapicerka to nie mogłem sobie odmówić...
Teraz oczywiście zrobić wszystkie smrody, zarejestrować i niech sobie jeździ przez zimę z bobasem. Docelowo i tak będzie Blazer S-10 ale jeszcze się musi poremontować.
Ehh no to po co Jeep'a kupował... tutaj masz Chevy S-10 za 6 koła ze wszystkim. No i po co przepłacać :)21 Sprzedaj Peep'a kup Czeviego i bedziesz bogatym człowiekiem :D

A tak na serio to pojeździsz XJ'tem troche to sie z nim ożenisz :D :)21
XJ 4.0 Ltd. '98

boris.blank
Posty: 1832
Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa

Post autor: boris.blank » śr lis 29, 2006 8:37 am

Ale to nie jest moje pierwsze spotkanie z Jeepem bo miałem już 4szt.
Ten pewnie zostanie w rodzinie, no chyba, że zacznie się sypać to go na plasterki... Po prostu Blazer ugrzązł a muszę mieć jakiś normalny cywilizowany samochód 4x4. Japńskie i niemieckie samochody nie mają duszy (na HDJ mnie nie stać :) ) więc...only Jeep XJ (Grand zbyt buja i mamy z żoną mdłości) :). Martwi mnie ten automat bo poprzedniego 4.0 miałem w manualu ale zobaczymy...
Moja żona jest sercem za S-10 za jakość prowadzenia (w Jeepie nie czuje układu kierowniczego - zbyt amerykański) ale Blazer się "smaży" na warsztacie więc Jeepa zabiorę na wiosnę ja.
Tylko proszę się nie śmiać jak będę pytał "jaka instalacja gazowa do Jeepa" bo życie jakie jest każdy widzi. Niemniej postaram się wytrwać na benzynie do końca licząc skrycie na gaz za 2.70 co podważy ekonomicznie opłacalność przeróbki.


Poza tym ten Chevy którego polecasz to 5drzwi...błeeeee fuj...w dodatku biały.

Awatar użytkownika
misman
 
 
Posty: 6072
Rejestracja: ndz maja 26, 2002 1:00 am
Lokalizacja: zawodzi...

Post autor: misman » śr lis 29, 2006 10:05 am

boris.blank pisze: licząc skrycie na gaz za 2.70 co podważy ekonomicznie opłacalność przeróbki.
Wypluj, kurde, te słowa ! :evil:
"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."

Awatar użytkownika
WJ Jeep
Posty: 702
Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:44 am
Lokalizacja: Grochów

Post autor: WJ Jeep » śr lis 29, 2006 2:40 pm

Masz ABS połączony z elektrycznym wspomaganiem hamowania tzn. ta pompa co buczy jest elektryczna i siada. Jedynym sensownym i tanim rozwiązaniem jest wywalenie całego tego ustrojstwa i kupno używanego zestawu: pompa, serw, pedał i tym samym nie będzie już ABS-u. JA tak zrobiłem kiedyś w swoim XJ-cie i dało się z tym żyć.
Więcej znajdziesz przeszukując to forum, było mnóstwo dyskusji na ten temat.
WJ '00 6.5"

Awatar użytkownika
SławekXJ
 
 
Posty: 1066
Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
Lokalizacja: Krapkowice

Post autor: SławekXJ » śr lis 29, 2006 3:15 pm

Ale będzie wesoło :lol:
Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21

Awatar użytkownika
golony
Posty: 656
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 1:29 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: golony » śr lis 29, 2006 5:44 pm

misman pisze:
boris.blank pisze: licząc skrycie na gaz za 2.70 co podważy ekonomicznie opłacalność przeróbki.
nie kracz :lol:
chevrolet blazer 4.3. 95r 255/55/18

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość