Strona 1 z 1

Coś mi kapie :)

: pt gru 08, 2006 6:08 pm
autor: Domin_6kila
Mam luz na tylnim wale od strony reduktora. Rozwala mi simering .Jak mam sie do tego dobrać.Co trza wymienić :evil:

: pt gru 08, 2006 6:11 pm
autor: Domin_6kila
Potrzebuję też zaślepke bloku silnika bo tam też kapie tylko płyn chłodniczy.Ogólnie to wrzędzie kapie :lol:

: pt gru 08, 2006 8:16 pm
autor: boris.blank
Zadzwoń tu 012/411-44-84 zamówisz i dostaniesz w 24h.

: sob gru 09, 2006 9:39 am
autor: SławekXJ
Simmering do wymiany, kosztuje mało a wymiana to leniwe 1,5h :D

: sob gru 09, 2006 10:10 am
autor: Domin_6kila
Simering wymieniałem w zeszłym roku i znowu kapie a to troche krótko chyba

: sob gru 09, 2006 10:13 am
autor: SławekXJ
No to rzeczywiście krótko :roll:

A dużo leje ??

: sob gru 09, 2006 10:17 am
autor: Domin_6kila
No trochę leje. Może trzeba jakieś łożysko wymienić bo od luzu się simering rozwala.

: pn gru 11, 2006 10:11 am
autor: Domin_6kila
??????????????????????????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????????????????????????
???????????????????????????????????????????????????????????????????
?????????????????????????????????????????????????????????????????
???????????????????????????????????????????????????????????????
?????????????????????????????????????????????????????????????
?

: pn gru 11, 2006 1:23 pm
autor: WJ Jeep
Jak masz duży luz to wymiana samego uszczelniacza nie ma sensu. Trzeba wymienić łozysko, albo i dwa. Najlepiej to zrobić wymontowując reduktor, a jak będziesz miał już go rozebranoego to warto przyjrzeć się także innym jego podzespołom (uszczelniacze, łożyska, łańcuch). Na pewno warto wymienić uszczelniacz na łączeniu ze skrzynią, nawet jak wygląda na dobry.

: pn gru 11, 2006 7:07 pm
autor: vandall1
A tam to przypadkowym trafem panewki nie ma?Znaczy łożyska ślizgowego?

: śr gru 20, 2006 7:39 pm
autor: skorek
Domin_6kila pisze:??????????????????????????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????????????????????????
???????????????????????????????????????????????????????????????????
?????????????????????????????????????????????????????????????????
???????????????????????????????????????????????????????????????
?????????????????????????????????????????????????????????????
?
ale żeś tego nawalił :roll: :o

: śr gru 20, 2006 8:09 pm
autor: XJeep
SławekXJ pisze:Simmering do wymiany, kosztuje mało a wymiana to leniwe 1,5h :D
niezlego lenia trzeba załapac żeby to 1,5 h robic... :)21

a masz jakiegos "lifta" w kiosku zmotanego ??
jaki olej w reduktorku ?? łańcuch juz byl wymieniany ?? na ataku w moście nie leci ?? jakies wibracje w czasie jazdy dochodzą z napędu ??

co do wycieku to mozliwosci jest kilka... !!
-> może to być mega duży luz na wieloklinie
lub
-> łożysko/a na wałku głównym reduktora
albo też
-> "kijowy zimer" kupiony poprzednim razem... !!

: śr gru 20, 2006 8:14 pm
autor: Bartas
XJeep pisze: "kijowy zimer" kupiony poprzednim razem... !!
pewnie hamerykański :)21

: śr gru 20, 2006 8:37 pm
autor: borman
mówią że jak w uazie nic nie kapie to trzeba oleju dolać ..........więc może masz za dużo oleju i na postoju poprostu się przelewa . (niby niepowinien , ale jednak może )

: czw gru 21, 2006 9:05 am
autor: SławekXJ
XJeep pisze:
SławekXJ pisze:Simmering do wymiany, kosztuje mało a wymiana to leniwe 1,5h :D
niezlego lenia trzeba załapac żeby to 1,5 h robic... :)21
Wszystko zależy od planu tzn. ile piwa stoi w garażu i czy tesciowa nie przyszła z wizytą :)21