doodatek do oleju w moście

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
KUCHARZ
 
 
Posty: 238
Rejestracja: ndz cze 25, 2006 9:10 pm
Lokalizacja: JELENIA GÓRA

doodatek do oleju w moście

Post autor: KUCHARZ » czw sty 04, 2007 3:42 pm

wiem że to temat już wałkowany ,ale zmieniam olej t ylnym moście dana 35 z lsd i dostałem olej mopar 75w140 i nie wiem czy on już jest z tym dodatkiem do lsd czy nie ??

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » czw sty 04, 2007 5:36 pm

Na 99.9% nie. Zwłaszcza, jeśli nigdzie na nim o tym nie pisze.
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

płaski
 
 
Posty: 225
Rejestracja: wt mar 22, 2005 7:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: płaski » czw sty 04, 2007 7:03 pm

Musi mieć oznaczenie SL albo LS w zalerzności od producenta

Awatar użytkownika
KUCHARZ
 
 
Posty: 238
Rejestracja: ndz cze 25, 2006 9:10 pm
Lokalizacja: JELENIA GÓRA

Post autor: KUCHARZ » czw sty 04, 2007 8:13 pm

chyba nie ma ,obejrzałem cała butelkę ,ale jest tylko 75w 140 mopar USA ,a czy jednak jest a doleje mimo tego to moż ezaszkodzić czy nie będzie to miało wpływu na gorsze :(

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » czw sty 04, 2007 10:58 pm

Kucharz, jestem prawie pewien, że w tym nie ma dodatku, bo mnie w ASO zalali to + dodatek (nawiasem mówiąc do mostu BEZ lsd ;) ). Jak będzie za dużo dodatku to tylko się będzie ciut mocniej ślizgało LSD, ale nic mu się nie stanie. Jak za mało, to może się spiłować. Ja bym dolał :)2
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Awatar użytkownika
KUCHARZ
 
 
Posty: 238
Rejestracja: ndz cze 25, 2006 9:10 pm
Lokalizacja: JELENIA GÓRA

Post autor: KUCHARZ » pt sty 05, 2007 8:11 am

mendelmax pisze:Kucharz, jestem prawie pewien, że w tym nie ma dodatku, bo mnie w ASO zalali to + dodatek (nawiasem mówiąc do mostu BEZ lsd ;) ). Jak będzie za dużo dodatku to tylko się będzie ciut mocniej ślizgało LSD, ale nic mu się nie stanie. Jak za mało, to może się spiłować. Ja bym dolał :)2
dzięki już zakupiłem i dolewam ale czy 120ml do tyłu to starczy ??

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » pt sty 05, 2007 8:28 am

zasadniczo tam nie ma takiej znowu dużej dokładkości dawkowania i wszyscy wlewają całą butelkę do mostu :)2 Można się bawić w obliczenie ile tego ma być, ale raczej szkoda zachodu ;)
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Awatar użytkownika
KUCHARZ
 
 
Posty: 238
Rejestracja: ndz cze 25, 2006 9:10 pm
Lokalizacja: JELENIA GÓRA

Post autor: KUCHARZ » pt sty 05, 2007 8:32 am

mendelmax pisze:zasadniczo tam nie ma takiej znowu dużej dokładkości dawkowania i wszyscy wlewają całą butelkę do mostu :)2 Można się bawić w obliczenie ile tego ma być, ale raczej szkoda zachodu ;)
dzięki za info bo już sam nie wiedziałem :)

enter
 
 
Posty: 170
Rejestracja: pt mar 10, 2006 9:04 pm

Post autor: enter » pt sty 05, 2007 2:30 pm

na butelce dodatku pisze że dawkuje się od 2 do 5 % czyli w tym moście maksymalnie połowe tej butelki.
XJ 4.0 90'

Lawek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 63
Rejestracja: wt mar 15, 2005 9:27 pm
Lokalizacja: Wa-wa

Post autor: Lawek » pt sty 05, 2007 5:42 pm

A po co sie pierdzielić z dodatkami. Zalać Castrolem SAF-XJ i styka. nie musisz się zastanawiać jakie proporcje itd. do nabycia w serwisach toyoty ale sprzedają na litry więc musisz pojechać z wlasną bańką
XJ 4.0l, '91 - country, lift2" + BFG 31"

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » pt sty 05, 2007 6:24 pm

enter pisze:na butelce dodatku pisze że dawkuje się od 2 do 5 % czyli w tym moście maksymalnie połowe tej butelki.
Z kimkolwiek nie gadam wlewa całą. Sam też zalałem całą i wszystko było ok :)2
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Awatar użytkownika
KUCHARZ
 
 
Posty: 238
Rejestracja: ndz cze 25, 2006 9:10 pm
Lokalizacja: JELENIA GÓRA

Post autor: KUCHARZ » pt sty 05, 2007 11:12 pm

Lawek pisze:A po co sie pierdzielić z dodatkami. Zalać Castrolem SAF-XJ i styka. nie musisz się zastanawiać jakie proporcje itd. do nabycia w serwisach toyoty ale sprzedają na litry więc musisz pojechać z wlasną bańką
wypierdziałem na olej mopara 180zł i nie będę go teraz zmieniał na saf-xj wolę dolac dodatek ,to nie chodziło o bańke ale powiedzieli że mogą mnie wymienić i oczywiscie skasować za wymianę :)11 aaja z powodu urazu do serwisu toyoty to fuck z nimi :)17

Awatar użytkownika
KUCHARZ
 
 
Posty: 238
Rejestracja: ndz cze 25, 2006 9:10 pm
Lokalizacja: JELENIA GÓRA

Post autor: KUCHARZ » pt sty 05, 2007 11:13 pm

mendelmax pisze:
enter pisze:na butelce dodatku pisze że dawkuje się od 2 do 5 % czyli w tym moście maksymalnie połowe tej butelki.
Z kimkolwiek nie gadam wlewa całą. Sam też zalałem całą i wszystko było ok :)2
i tak zrobię całe 120ml wleję :lol:

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » pt sty 05, 2007 11:15 pm

możesz ew. te 20 ml zostawić i w razie czego kiedyś będziesz miał na dolewkę czy coś :)2 Bo te 100 ml powinno być optymalnie.
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Awatar użytkownika
KUCHARZ
 
 
Posty: 238
Rejestracja: ndz cze 25, 2006 9:10 pm
Lokalizacja: JELENIA GÓRA

Post autor: KUCHARZ » pt sty 05, 2007 11:17 pm

mendelmax pisze:możesz ew. te 20 ml zostawić i w razie czego kiedyś będziesz miał na dolewkę czy coś :)2 Bo te 100 ml powinno być optymalnie.
ok. dzięki to są święte słowa :)2

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » pt sty 05, 2007 11:23 pm

zasadniczo większe stężenie dodatku (oczywiście do pewnych granic rozsądku ;) ) to po prostu większy uślizg LSD. To z kolei ozacza (przynajmniej w teorii) słabszą wydajność ale i lepszą żywotność. Odpowiedz sobie na pytanie, czy potrzebne ci LSD mocniejsze czy dłużej żyjące ;)

A najlepiej kupić lockera :)21
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Awatar użytkownika
KUCHARZ
 
 
Posty: 238
Rejestracja: ndz cze 25, 2006 9:10 pm
Lokalizacja: JELENIA GÓRA

Post autor: KUCHARZ » pt sty 05, 2007 11:27 pm

mendelmax pisze:zasadniczo większe stężenie dodatku (oczywiście do pewnych granic rozsądku ;) ) to po prostu większy uślizg LSD. To z kolei ozacza (przynajmniej w teorii) słabszą wydajność ale i lepszą żywotność. Odpowiedz sobie na pytanie, czy potrzebne ci LSD mocniejsze czy dłużej żyjące ;)

A najlepiej kupić lockera :)21
zdecydowanie żywotniejsze pszy cenie tarczek +wymiana :)2

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » pt sty 05, 2007 11:34 pm

bo w USA są tacy porąbańcy, którzy jeżdżą bez dodatku, bo jak twierdzą "lepiej wtedy lsd działa" :lol: No fakt, spinać musi jak cholera ;)
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Awatar użytkownika
KUCHARZ
 
 
Posty: 238
Rejestracja: ndz cze 25, 2006 9:10 pm
Lokalizacja: JELENIA GÓRA

Post autor: KUCHARZ » pt sty 05, 2007 11:38 pm

mendelmax pisze:bo w USA są tacy porąbańcy, którzy jeżdżą bez dodatku, bo jak twierdzą "lepiej wtedy lsd działa" :lol: No fakt, spinać musi jak cholera ;)
jak to w ameryce ja zamiast lepszego spinania wolę kupić dobre kapcie :)2

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » pt sty 05, 2007 11:48 pm

ja tam kupiłem sobie lockera z opcją LSD i jestem w niebie ;)

A w ameryce to po prostu ceny i płace są z innej bajki. Też jakbym miał zestaw tarczek za 100$ a zarabiał 20$ na godzinę to bym nie lał tego dodatku a potem po prostu po zajechaniu LSD kupił sobie ARB'a... Ale że żyjemy gdzie żyjemy...
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Awatar użytkownika
KUCHARZ
 
 
Posty: 238
Rejestracja: ndz cze 25, 2006 9:10 pm
Lokalizacja: JELENIA GÓRA

Post autor: KUCHARZ » pt sty 05, 2007 11:52 pm

mendelmax pisze:ja tam kupiłem sobie lockera z opcją LSD i jestem w niebie ;)

A w ameryce to po prostu ceny i płace są z innej bajki. Też jakbym miał zestaw tarczek za 100$ a zarabiał 20$ na godzinę to bym nie lał tego dodatku a potem po prostu po zajechaniu LSD kupił sobie ARB'a... Ale że żyjemy gdzie żyjemy...
święte słowa :)2 ,
mój to 2000rok i miał 76000 przebiegu i tak na pakiet startowy poszło 3,5 tys. narazie mnie wystarczy :evil:

enter
 
 
Posty: 170
Rejestracja: pt mar 10, 2006 9:04 pm

Post autor: enter » sob sty 06, 2007 12:35 pm

mendelmax pisze:
enter pisze:na butelce dodatku pisze że dawkuje się od 2 do 5 % czyli w tym moście maksymalnie połowe tej butelki.
Z kimkolwiek nie gadam wlewa całą. Sam też zalałem całą i wszystko było ok :)2
Wasz cyrk i wasze małpy :lol:
Tak jak z ilością oleju. Z kimkolwiek nie gadam to mówi że do tylnego mostu wchodzi 1.7litra oleju. Nikt nie zwraca uwagi na instrukcje, gdzie pisze ile wlewa się oleju i że poziom ma być nie pod sam korek lecz 12mm poniżej. Co do ilości dodatku to po co wam długowieczne LSD które nie działa?
XJ 4.0 90'

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » sob sty 06, 2007 12:39 pm

działa, ale trochę słabiej. Dobre na zimę ;)

A co do tej ilości oleju, to mnie zdziwiłeś, bo w FSM o ile pamiętam pisze żeby lać po korek.
Inna sprawa, że to tak naprawdę nie ma żadnego znaczenia, tolerancja jest bardzo duża.
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

enter
 
 
Posty: 170
Rejestracja: pt mar 10, 2006 9:04 pm

Post autor: enter » sob sty 06, 2007 12:47 pm

mendelmax pisze:działa, ale trochę słabiej. Dobre na zimę ;)

A co do tej ilości oleju, to mnie zdziwiłeś, bo w FSM o ile pamiętam pisze żeby lać po korek.
Inna sprawa, że to tak naprawdę nie ma żadnego znaczenia, tolerancja jest bardzo duża.
W przednim moście leje się pod korek i wchodzi 1.2litra. W tylnym jest korek plastikowy i właśnie pisze że leje się 12mm poniżej i też wchodzi 1.2litra. Ale co tam najwyżej nadmiar wyciekał będzie na szczęki :lol:
XJ 4.0 90'

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » sob sty 06, 2007 12:51 pm

e tam, nic wyciekać nie będzie, po to jest odpowietrznik ;)
Są w JuEsEJu do kupienia takie wzmacniane dekle dyfrów które mają celowo wyżej korki wlewowe, żeby więcej oleju weszło. I nie zawiera to żadnych innych przeróbek. Więc myślę, że ta szklaneczka w tą czy w tamtą nie gra jednak roli.

Poza tym, dla tarcz LSD czym więcej będzie zatopione w oleju tym lepiej, więc opłaca się wysoki poziom.
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość