
doodatek do oleju w moście
Moderator: Mroczny
doodatek do oleju w moście
wiem że to temat już wałkowany ,ale zmieniam olej t ylnym moście dana 35 z lsd i dostałem olej mopar 75w140 i nie wiem czy on już jest z tym dodatkiem do lsd czy nie 

Kucharz, jestem prawie pewien, że w tym nie ma dodatku, bo mnie w ASO zalali to + dodatek (nawiasem mówiąc do mostu BEZ lsd
). Jak będzie za dużo dodatku to tylko się będzie ciut mocniej ślizgało LSD, ale nic mu się nie stanie. Jak za mało, to może się spiłować. Ja bym dolał 


Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
dzięki już zakupiłem i dolewam ale czy 120ml do tyłu to starczymendelmax pisze:Kucharz, jestem prawie pewien, że w tym nie ma dodatku, bo mnie w ASO zalali to + dodatek (nawiasem mówiąc do mostu BEZ lsd). Jak będzie za dużo dodatku to tylko się będzie ciut mocniej ślizgało LSD, ale nic mu się nie stanie. Jak za mało, to może się spiłować. Ja bym dolał

wypierdziałem na olej mopara 180zł i nie będę go teraz zmieniał na saf-xj wolę dolac dodatek ,to nie chodziło o bańke ale powiedzieli że mogą mnie wymienić i oczywiscie skasować za wymianęLawek pisze:A po co sie pierdzielić z dodatkami. Zalać Castrolem SAF-XJ i styka. nie musisz się zastanawiać jakie proporcje itd. do nabycia w serwisach toyoty ale sprzedają na litry więc musisz pojechać z wlasną bańką


zasadniczo większe stężenie dodatku (oczywiście do pewnych granic rozsądku
) to po prostu większy uślizg LSD. To z kolei ozacza (przynajmniej w teorii) słabszą wydajność ale i lepszą żywotność. Odpowiedz sobie na pytanie, czy potrzebne ci LSD mocniejsze czy dłużej żyjące 
A najlepiej kupić lockera


A najlepiej kupić lockera

Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
zdecydowanie żywotniejsze pszy cenie tarczek +wymianamendelmax pisze:zasadniczo większe stężenie dodatku (oczywiście do pewnych granic rozsądku) to po prostu większy uślizg LSD. To z kolei ozacza (przynajmniej w teorii) słabszą wydajność ale i lepszą żywotność. Odpowiedz sobie na pytanie, czy potrzebne ci LSD mocniejsze czy dłużej żyjące
A najlepiej kupić lockera

ja tam kupiłem sobie lockera z opcją LSD i jestem w niebie 
A w ameryce to po prostu ceny i płace są z innej bajki. Też jakbym miał zestaw tarczek za 100$ a zarabiał 20$ na godzinę to bym nie lał tego dodatku a potem po prostu po zajechaniu LSD kupił sobie ARB'a... Ale że żyjemy gdzie żyjemy...

A w ameryce to po prostu ceny i płace są z innej bajki. Też jakbym miał zestaw tarczek za 100$ a zarabiał 20$ na godzinę to bym nie lał tego dodatku a potem po prostu po zajechaniu LSD kupił sobie ARB'a... Ale że żyjemy gdzie żyjemy...
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
święte słowamendelmax pisze:ja tam kupiłem sobie lockera z opcją LSD i jestem w niebie
A w ameryce to po prostu ceny i płace są z innej bajki. Też jakbym miał zestaw tarczek za 100$ a zarabiał 20$ na godzinę to bym nie lał tego dodatku a potem po prostu po zajechaniu LSD kupił sobie ARB'a... Ale że żyjemy gdzie żyjemy...

mój to 2000rok i miał 76000 przebiegu i tak na pakiet startowy poszło 3,5 tys. narazie mnie wystarczy

Wasz cyrk i wasze małpymendelmax pisze:Z kimkolwiek nie gadam wlewa całą. Sam też zalałem całą i wszystko było okenter pisze:na butelce dodatku pisze że dawkuje się od 2 do 5 % czyli w tym moście maksymalnie połowe tej butelki.

Tak jak z ilością oleju. Z kimkolwiek nie gadam to mówi że do tylnego mostu wchodzi 1.7litra oleju. Nikt nie zwraca uwagi na instrukcje, gdzie pisze ile wlewa się oleju i że poziom ma być nie pod sam korek lecz 12mm poniżej. Co do ilości dodatku to po co wam długowieczne LSD które nie działa?
XJ 4.0 90'
W przednim moście leje się pod korek i wchodzi 1.2litra. W tylnym jest korek plastikowy i właśnie pisze że leje się 12mm poniżej i też wchodzi 1.2litra. Ale co tam najwyżej nadmiar wyciekał będzie na szczękimendelmax pisze:działa, ale trochę słabiej. Dobre na zimę
A co do tej ilości oleju, to mnie zdziwiłeś, bo w FSM o ile pamiętam pisze żeby lać po korek.
Inna sprawa, że to tak naprawdę nie ma żadnego znaczenia, tolerancja jest bardzo duża.

XJ 4.0 90'
e tam, nic wyciekać nie będzie, po to jest odpowietrznik 
Są w JuEsEJu do kupienia takie wzmacniane dekle dyfrów które mają celowo wyżej korki wlewowe, żeby więcej oleju weszło. I nie zawiera to żadnych innych przeróbek. Więc myślę, że ta szklaneczka w tą czy w tamtą nie gra jednak roli.
Poza tym, dla tarcz LSD czym więcej będzie zatopione w oleju tym lepiej, więc opłaca się wysoki poziom.

Są w JuEsEJu do kupienia takie wzmacniane dekle dyfrów które mają celowo wyżej korki wlewowe, żeby więcej oleju weszło. I nie zawiera to żadnych innych przeróbek. Więc myślę, że ta szklaneczka w tą czy w tamtą nie gra jednak roli.
Poza tym, dla tarcz LSD czym więcej będzie zatopione w oleju tym lepiej, więc opłaca się wysoki poziom.
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość