MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
KUCHARZ
-

- Posty: 238
- Rejestracja: ndz cze 25, 2006 9:10 pm
- Lokalizacja: JELENIA GÓRA
Post
autor: KUCHARZ » wt sty 09, 2007 5:03 pm
mam pytanie do jeepowców mam xj 99r i gdzież albo zaczepiłem albo jakaś kó..............wa mnie naderwawa te plastykowe przeżenie błotnika prawy przód i odstaje troszkę od błotnika,czy to można jakoś zrobić bo wszystkie próby dopchnięcia spełzły na niczym ,próbowałem dostać się od spodu nadkola ale te zatrzaski czy co są w środku błotnika ,jest jeszcze jedna możliwość jak wyjmę obudowę filtra powietrza to przez ten otwór czy coś można zrobić bo już mnie h.....j strzela

-
Mroczny
-

- Posty: 40591
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: Mroczny » wt sty 09, 2007 6:51 pm
można popracować nad interpunkcją i ortografią. Zwiększy to zrozumienie Twoich postów i chęć odpowiedzi na nie.
p.s. trzeba zdemontować i zamontować poprawnie na nieuszkodzonych spinkach. Mozna również przykleić dowolnym klejem
-
KUCHARZ
-

- Posty: 238
- Rejestracja: ndz cze 25, 2006 9:10 pm
- Lokalizacja: JELENIA GÓRA
Post
autor: KUCHARZ » wt sty 09, 2007 7:23 pm
Mroczny pisze:można popracować nad interpunkcją i ortografią. Zwiększy to zrozumienie Twoich postów i chęć odpowiedzi na nie.
p.s. trzeba zdemontować i zamontować poprawnie na nieuszkodzonych spinkach. Mozna również przykleić dowolnym klejem
Dzięki ,ale gdzie takie spinki nabyć ,czy tylko w serwisie ,i czy one są na wcisk ,czy przykręcane i jak zakładane .Próbowałem dorwać jakiś schemat montażu lecz nigdzie nie ma widoczych tych spinek

-
raf_jeep
-

- Posty: 875
- Rejestracja: sob lut 04, 2006 8:41 pm
- Lokalizacja: rybnik
Post
autor: raf_jeep » wt sty 09, 2007 8:18 pm
Mroczny pisze:można popracować nad interpunkcją i ortografią. Zwiększy to zrozumienie Twoich postów i chęć odpowiedzi na nie.
święta racja Mroczny. Ciężko to przeczytać a co dopiero zrozumieć...
-
Mroczny
-

- Posty: 40591
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: Mroczny » wt sty 09, 2007 8:20 pm
KUCHARZ pisze:Mroczny pisze:można popracować nad interpunkcją i ortografią. Zwiększy to zrozumienie Twoich postów i chęć odpowiedzi na nie.
p.s. trzeba zdemontować i zamontować poprawnie na nieuszkodzonych spinkach. Mozna również przykleić dowolnym klejem
Dzięki ,ale gdzie takie spinki nabyć ,czy tylko w serwisie ,i czy one są na wcisk ,czy przykręcane i jak zakładane .Próbowałem dorwać jakiś schemat montażu lecz nigdzie nie ma widoczych tych spinek

to tylko kawałek plastiku
zdemontuj a zobaczysz, to nie głowice w VM - dasz radę

-
KUCHARZ
-

- Posty: 238
- Rejestracja: ndz cze 25, 2006 9:10 pm
- Lokalizacja: JELENIA GÓRA
Post
autor: KUCHARZ » wt sty 09, 2007 8:49 pm
Mroczny pisze:KUCHARZ pisze:Mroczny pisze:można popracować nad interpunkcją i ortografią. Zwiększy to zrozumienie Twoich postów i chęć odpowiedzi na nie.
p.s. trzeba zdemontować i zamontować poprawnie na nieuszkodzonych spinkach. Mozna również przykleić dowolnym klejem
Dzięki ,ale gdzie takie spinki nabyć ,czy tylko w serwisie ,i czy one są na wcisk ,czy przykręcane i jak zakładane .Próbowałem dorwać jakiś schemat montażu lecz nigdzie nie ma widoczych tych spinek

to tylko kawałek plastiku
zdemontuj a zobaczysz, to nie głowice w VM - dasz radę

jutro biorę się za ten kawałek plastiku,a co do głowic to akurat mam ten motor z 2,5VM z 1999r,narazie ma przejechane 90.000 km ,ale mam kolesia od diesli który całe życie robi te motory i mówi że każda głowica diesloska po 100.000km praktycznie nadaje się do regeneracji .
Miałem różne diesle w swojej karjerze ,nie wiem jaki on jest ,ale wycieki ma najgorsze przy najmniejszym przebiegu,

-
Kuba M.

- Posty: 455
- Rejestracja: pn paź 17, 2005 8:43 pm
- Lokalizacja: Mszczonów
Post
autor: Kuba M. » wt sty 09, 2007 9:17 pm
ale mam kolesia od diesli który całe życie robi te motory i mówi że każda głowica diesloska po 100.000km praktycznie nadaje się do regeneracji .
"Nadaje się do regenaracji ale jeździ", i "nie nadaje się do regenaracji i nie jeździ" to troszkę odmienne wyrażenia

F150 302 V8
-
SławekXJ
-

- Posty: 1066
- Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
- Lokalizacja: Krapkowice
Post
autor: SławekXJ » śr sty 10, 2007 10:21 am
Mroczny pisze:[
to tylko kawałek plastiku
zdemontuj a zobaczysz, to nie głowice w VM - dasz radę

Zaraz wpadnie Lesio i Ci się dostanie, bo przecież VM jest super i w ogóle

Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21
-
pbyra
-

- Posty: 992
- Rejestracja: śr sie 16, 2006 5:06 pm
- Lokalizacja: Rzeszów, Hermanowa, Ustrzyki Dolne
Post
autor: pbyra » śr sty 10, 2007 1:41 pm
KUCHARZ pisze:Mroczny pisze:KUCHARZ pisze:
Dzięki ,ale gdzie takie spinki nabyć ,czy tylko w serwisie ,i czy one są na wcisk ,czy przykręcane i jak zakładane .Próbowałem dorwać jakiś schemat montażu lecz nigdzie nie ma widoczych tych spinek

to tylko kawałek plastiku
zdemontuj a zobaczysz, to nie głowice w VM - dasz radę

jutro biorę się za ten kawałek plastiku,a co do głowic to akurat mam ten motor z 2,5VM z 1999r,narazie ma przejechane 90.000 km ,ale mam kolesia od diesli który całe życie robi te motory i mówi że każda głowica diesloska po 100.000km praktycznie nadaje się do regeneracji .
Miałem różne diesle w swojej karjerze ,nie wiem jaki on jest ,ale wycieki ma najgorsze przy najmniejszym przebiegu,

mój VM ma przejechane 302000 km....... cóż twój koleś od diesli wprowadza cię w błąd....
TO MIEJSCE CZEKA NA TWOJĄ REKLAMĘ
skype: pawelbyra
gg: 4793104
-
Piasecznik
- jestem tu nowy...

- Posty: 73
- Rejestracja: pn cze 26, 2006 12:16 pm
- Lokalizacja: Piaseczno
Post
autor: Piasecznik » śr sty 10, 2007 2:21 pm
Tobie to już połowa rzeczy z Jeepka wypadła na jezdnie i jeździ

-
Plush
-

- Posty: 259
- Rejestracja: śr sie 16, 2006 7:20 pm
- Lokalizacja: Chełm
Post
autor: Plush » śr sty 10, 2007 2:21 pm
Moj ma 150 tyś i żadnych wycieków

Pozdrawiam
Plush
GG: 12108
Vitara '91 1,6B Fedima 31/10.5/15
-
SławekXJ
-

- Posty: 1066
- Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
- Lokalizacja: Krapkowice
Post
autor: SławekXJ » śr sty 10, 2007 2:37 pm
Plush pisze:Moj ma 150 tyś i żadnych wycieków

Bo one nie ciekną tylko wybuchają

Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21
-
Plush
-

- Posty: 259
- Rejestracja: śr sie 16, 2006 7:20 pm
- Lokalizacja: Chełm
Post
autor: Plush » śr sty 10, 2007 7:18 pm
Nie wiem tylko dlaczego VMy wybuchają najczęściej posiadaczom 4.0L

Pozdrawiam
Plush
GG: 12108
Vitara '91 1,6B Fedima 31/10.5/15
-
raf_jeep
-

- Posty: 875
- Rejestracja: sob lut 04, 2006 8:41 pm
- Lokalizacja: rybnik
Post
autor: raf_jeep » śr sty 10, 2007 10:53 pm
Plush pisze:Nie wiem tylko dlaczego VMy wybuchają najczęściej posiadaczom 4.0L

dobre
tak to już bywa, że najwięcej do powiedzenia w pewnych tematach mają Ci, co pojęcia o tych tematach nie mają...
-
KUCHARZ
-

- Posty: 238
- Rejestracja: ndz cze 25, 2006 9:10 pm
- Lokalizacja: JELENIA GÓRA
Post
autor: KUCHARZ » wt sty 16, 2007 8:34 pm
pbyra pisze:KUCHARZ pisze:Mroczny pisze:
to tylko kawałek plastiku
zdemontuj a zobaczysz, to nie głowice w VM - dasz radę

jutro biorę się za ten kawałek plastiku,a co do głowic to akurat mam ten motor z 2,5VM z 1999r,narazie ma przejechane 90.000 km ,ale mam kolesia od diesli który całe życie robi te motory i mówi że każda głowica diesloska po 100.000km praktycznie nadaje się do regeneracji .
Miałem różne diesle w swojej karjerze ,nie wiem jaki on jest ,ale wycieki ma najgorsze przy najmniejszym przebiegu,

mój VM ma przejechane 302000 km....... cóż twój koleś od diesli wprowadza cię w błąd....
i ta wiadomość mnie cieszy

bo mój dopiero przekroczył wczoraj 90000

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości