jeepek problem z nadkolem

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
KUCHARZ
 
 
Posty: 238
Rejestracja: ndz cze 25, 2006 9:10 pm
Lokalizacja: JELENIA GÓRA

jeepek problem z nadkolem

Post autor: KUCHARZ » wt sty 09, 2007 5:03 pm

mam pytanie do jeepowców mam xj 99r i gdzież albo zaczepiłem albo jakaś kó..............wa mnie naderwawa te plastykowe przeżenie błotnika prawy przód i odstaje troszkę od błotnika,czy to można jakoś zrobić bo wszystkie próby dopchnięcia spełzły na niczym ,próbowałem dostać się od spodu nadkola ale te zatrzaski czy co są w środku błotnika ,jest jeszcze jedna możliwość jak wyjmę obudowę filtra powietrza to przez ten otwór czy coś można zrobić bo już mnie h.....j strzela ?? :)11

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40591
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Mroczny » wt sty 09, 2007 6:51 pm

można popracować nad interpunkcją i ortografią. Zwiększy to zrozumienie Twoich postów i chęć odpowiedzi na nie.

p.s. trzeba zdemontować i zamontować poprawnie na nieuszkodzonych spinkach. Mozna również przykleić dowolnym klejem

Awatar użytkownika
KUCHARZ
 
 
Posty: 238
Rejestracja: ndz cze 25, 2006 9:10 pm
Lokalizacja: JELENIA GÓRA

Post autor: KUCHARZ » wt sty 09, 2007 7:23 pm

Mroczny pisze:można popracować nad interpunkcją i ortografią. Zwiększy to zrozumienie Twoich postów i chęć odpowiedzi na nie.

p.s. trzeba zdemontować i zamontować poprawnie na nieuszkodzonych spinkach. Mozna również przykleić dowolnym klejem
Dzięki ,ale gdzie takie spinki nabyć ,czy tylko w serwisie ,i czy one są na wcisk ,czy przykręcane i jak zakładane .Próbowałem dorwać jakiś schemat montażu lecz nigdzie nie ma widoczych tych spinek ??

raf_jeep
 
 
Posty: 875
Rejestracja: sob lut 04, 2006 8:41 pm
Lokalizacja: rybnik

Post autor: raf_jeep » wt sty 09, 2007 8:18 pm

Mroczny pisze:można popracować nad interpunkcją i ortografią. Zwiększy to zrozumienie Twoich postów i chęć odpowiedzi na nie.
święta racja Mroczny. Ciężko to przeczytać a co dopiero zrozumieć...

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40591
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Mroczny » wt sty 09, 2007 8:20 pm

KUCHARZ pisze:
Mroczny pisze:można popracować nad interpunkcją i ortografią. Zwiększy to zrozumienie Twoich postów i chęć odpowiedzi na nie.

p.s. trzeba zdemontować i zamontować poprawnie na nieuszkodzonych spinkach. Mozna również przykleić dowolnym klejem
Dzięki ,ale gdzie takie spinki nabyć ,czy tylko w serwisie ,i czy one są na wcisk ,czy przykręcane i jak zakładane .Próbowałem dorwać jakiś schemat montażu lecz nigdzie nie ma widoczych tych spinek ??
to tylko kawałek plastiku
zdemontuj a zobaczysz, to nie głowice w VM - dasz radę :)21

Awatar użytkownika
KUCHARZ
 
 
Posty: 238
Rejestracja: ndz cze 25, 2006 9:10 pm
Lokalizacja: JELENIA GÓRA

Post autor: KUCHARZ » wt sty 09, 2007 8:49 pm

Mroczny pisze:
KUCHARZ pisze:
Mroczny pisze:można popracować nad interpunkcją i ortografią. Zwiększy to zrozumienie Twoich postów i chęć odpowiedzi na nie.

p.s. trzeba zdemontować i zamontować poprawnie na nieuszkodzonych spinkach. Mozna również przykleić dowolnym klejem
Dzięki ,ale gdzie takie spinki nabyć ,czy tylko w serwisie ,i czy one są na wcisk ,czy przykręcane i jak zakładane .Próbowałem dorwać jakiś schemat montażu lecz nigdzie nie ma widoczych tych spinek ??
to tylko kawałek plastiku
zdemontuj a zobaczysz, to nie głowice w VM - dasz radę :)21
jutro biorę się za ten kawałek plastiku,a co do głowic to akurat mam ten motor z 2,5VM z 1999r,narazie ma przejechane 90.000 km ,ale mam kolesia od diesli który całe życie robi te motory i mówi że każda głowica diesloska po 100.000km praktycznie nadaje się do regeneracji . :P

Miałem różne diesle w swojej karjerze ,nie wiem jaki on jest ,ale wycieki ma najgorsze przy najmniejszym przebiegu, :evil:

Awatar użytkownika
Kuba M.
Posty: 455
Rejestracja: pn paź 17, 2005 8:43 pm
Lokalizacja: Mszczonów

Post autor: Kuba M. » wt sty 09, 2007 9:17 pm

ale mam kolesia od diesli który całe życie robi te motory i mówi że każda głowica diesloska po 100.000km praktycznie nadaje się do regeneracji .
"Nadaje się do regenaracji ale jeździ", i "nie nadaje się do regenaracji i nie jeździ" to troszkę odmienne wyrażenia :)23 :)23 :)23
F150 302 V8

Awatar użytkownika
SławekXJ
 
 
Posty: 1066
Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
Lokalizacja: Krapkowice

Post autor: SławekXJ » śr sty 10, 2007 10:21 am

Mroczny pisze:[
to tylko kawałek plastiku
zdemontuj a zobaczysz, to nie głowice w VM - dasz radę :)21
Zaraz wpadnie Lesio i Ci się dostanie, bo przecież VM jest super i w ogóle :wink:
Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21

Awatar użytkownika
pbyra
 
 
Posty: 992
Rejestracja: śr sie 16, 2006 5:06 pm
Lokalizacja: Rzeszów, Hermanowa, Ustrzyki Dolne

Post autor: pbyra » śr sty 10, 2007 1:41 pm

KUCHARZ pisze:
Mroczny pisze:
KUCHARZ pisze: Dzięki ,ale gdzie takie spinki nabyć ,czy tylko w serwisie ,i czy one są na wcisk ,czy przykręcane i jak zakładane .Próbowałem dorwać jakiś schemat montażu lecz nigdzie nie ma widoczych tych spinek ??
to tylko kawałek plastiku
zdemontuj a zobaczysz, to nie głowice w VM - dasz radę :)21
jutro biorę się za ten kawałek plastiku,a co do głowic to akurat mam ten motor z 2,5VM z 1999r,narazie ma przejechane 90.000 km ,ale mam kolesia od diesli który całe życie robi te motory i mówi że każda głowica diesloska po 100.000km praktycznie nadaje się do regeneracji . :P

Miałem różne diesle w swojej karjerze ,nie wiem jaki on jest ,ale wycieki ma najgorsze przy najmniejszym przebiegu, :evil:

mój VM ma przejechane 302000 km....... cóż twój koleś od diesli wprowadza cię w błąd....
TO MIEJSCE CZEKA NA TWOJĄ REKLAMĘ

skype: pawelbyra
gg: 4793104

Awatar użytkownika
Piasecznik
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 73
Rejestracja: pn cze 26, 2006 12:16 pm
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: Piasecznik » śr sty 10, 2007 2:21 pm

Tobie to już połowa rzeczy z Jeepka wypadła na jezdnie i jeździ :D

Awatar użytkownika
Plush
 
 
Posty: 259
Rejestracja: śr sie 16, 2006 7:20 pm
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Plush » śr sty 10, 2007 2:21 pm

Moj ma 150 tyś i żadnych wycieków 8)
Pozdrawiam
Plush
GG: 12108
Vitara '91 1,6B Fedima 31/10.5/15

Awatar użytkownika
SławekXJ
 
 
Posty: 1066
Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
Lokalizacja: Krapkowice

Post autor: SławekXJ » śr sty 10, 2007 2:37 pm

Plush pisze:Moj ma 150 tyś i żadnych wycieków 8)
Bo one nie ciekną tylko wybuchają :)21
Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21

Awatar użytkownika
Plush
 
 
Posty: 259
Rejestracja: śr sie 16, 2006 7:20 pm
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Plush » śr sty 10, 2007 7:18 pm

Nie wiem tylko dlaczego VMy wybuchają najczęściej posiadaczom 4.0L :P
Pozdrawiam
Plush
GG: 12108
Vitara '91 1,6B Fedima 31/10.5/15

raf_jeep
 
 
Posty: 875
Rejestracja: sob lut 04, 2006 8:41 pm
Lokalizacja: rybnik

Post autor: raf_jeep » śr sty 10, 2007 10:53 pm

Plush pisze:Nie wiem tylko dlaczego VMy wybuchają najczęściej posiadaczom 4.0L :P
dobre :) :)2
tak to już bywa, że najwięcej do powiedzenia w pewnych tematach mają Ci, co pojęcia o tych tematach nie mają...

Awatar użytkownika
KUCHARZ
 
 
Posty: 238
Rejestracja: ndz cze 25, 2006 9:10 pm
Lokalizacja: JELENIA GÓRA

Post autor: KUCHARZ » wt sty 16, 2007 8:34 pm

pbyra pisze:
KUCHARZ pisze:
Mroczny pisze: to tylko kawałek plastiku
zdemontuj a zobaczysz, to nie głowice w VM - dasz radę :)21
jutro biorę się za ten kawałek plastiku,a co do głowic to akurat mam ten motor z 2,5VM z 1999r,narazie ma przejechane 90.000 km ,ale mam kolesia od diesli który całe życie robi te motory i mówi że każda głowica diesloska po 100.000km praktycznie nadaje się do regeneracji . :P

Miałem różne diesle w swojej karjerze ,nie wiem jaki on jest ,ale wycieki ma najgorsze przy najmniejszym przebiegu, :evil:

mój VM ma przejechane 302000 km....... cóż twój koleś od diesli wprowadza cię w błąd....
i ta wiadomość mnie cieszy :P bo mój dopiero przekroczył wczoraj 90000 :lol:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości