cheroke - przekładka z ,, anglika ''

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
borman
Posty: 656
Rejestracja: sob maja 24, 2003 9:37 am
Lokalizacja: sanok

cheroke - przekładka z ,, anglika ''

Post autor: borman » sob sty 20, 2007 2:33 pm

witam - zastanawiam się nad przełożeniem kierownicy z prawej na lewą stronę (cherokee 1996-97 2,5 td )......czy deska , zegary , wszystkie schowki i pułeczki pasowałyby z grand cherokiego do mojego ?

.........zakładając że jednak nie spasują to czy przekładając deskę z tego samego modelu muszę też przespawać całe podszybie czy wystarczy wymienic tylko plastiki ?
........czy angielska przekładnia kierownicza różni się od ,,normalnej ''
....... może ktoś to już wcześniej robił - jakie koszty ?

Awatar użytkownika
Wiktor
Posty: 311
Rejestracja: ndz mar 09, 2003 10:26 pm
Lokalizacja: JELCZ-LASKOWICE

Post autor: Wiktor » wt sty 30, 2007 6:25 pm

WIDZE ZE NIKT CI NIE ODPOWIEDZIAL ........ SZKOOOOODAAAAA.

Fanty z Grand Cherokee nie spasuja normalnie chyba ze lekko podetniesz kokpit i poszezysz Anglika ........ :)
Bedzie "troche" dziko wygladal ale wszystko da sie w tym kraju zrobic.

A tak powaznie to kokpit inny , przekladnia inna , nagrzewnica inna , instalacja inna , drazki inne , montaz kierownicy inny .......

Najlepiej jest miec po prostu fanty z "naszego" Cherokee , tydzien i zrobione.
TYLKO C*PY MAJA DŻIPY
XJ
askow@op.pl

Awatar użytkownika
borman
Posty: 656
Rejestracja: sob maja 24, 2003 9:37 am
Lokalizacja: sanok

Post autor: borman » wt sty 30, 2007 7:33 pm

sytuacja się wyjaśniła - cheroki idzie na części - dzięki za odzew .

Awatar użytkownika
JGC
 
 
Posty: 158
Rejestracja: wt sie 23, 2005 7:47 pm
Lokalizacja: Lublin

Post autor: JGC » wt sty 30, 2007 7:49 pm

zawsze da rade przełozyć ale w jeepie to roboty jest ogrom i przypuszczam ze koszty mogą być ogromne.
Nie ma jak francuzy :D
ZJ V8 lift 2" 31/10,5/15

Awatar użytkownika
borman
Posty: 656
Rejestracja: sob maja 24, 2003 9:37 am
Lokalizacja: sanok

Post autor: borman » śr sty 31, 2007 9:32 am

auto bylo przywiezione na części i zostanie sprzedane na części (przez chwilę się wahałem - bo ładne , niestare i niewyjeżdżone )

enter
 
 
Posty: 170
Rejestracja: pt mar 10, 2006 9:04 pm

Post autor: enter » śr sty 31, 2007 5:26 pm

Borman możesz sprawdzić czy jeep anglik ma symetryczne nadwozie tzn. czy można przełożyć wszystko na drugą stronę bez wspawywania uchwytów.
Zastanawiam się nad kupnem i ewentualną przeróbką , ale tylko jak obejdzie się bez spawania i cięcia blach.
XJ 4.0 90'

Awatar użytkownika
Kuba M.
Posty: 455
Rejestracja: pn paź 17, 2005 8:43 pm
Lokalizacja: Mszczonów

Post autor: Kuba M. » śr sty 31, 2007 6:39 pm

enter pisze:Borman możesz sprawdzić czy jeep anglik ma symetryczne nadwozie tzn. czy można przełożyć wszystko na drugą stronę bez wspawywania uchwytów.
Zastanawiam się nad kupnem i ewentualną przeróbką , ale tylko jak obejdzie się bez spawania i cięcia blach.
Z tego co zauważyłem, to XJ ma zdecydowanie niesymetryczną przegrodę między komorą silnika i kabiną i powinno ją się chyba przespawać na taką z lewą kierownicą :-?
F150 302 V8

Awatar użytkownika
borman
Posty: 656
Rejestracja: sob maja 24, 2003 9:37 am
Lokalizacja: sanok

Post autor: borman » śr sty 31, 2007 9:03 pm

obawiam się że bez wymiany całej ściany grodziowej się nieobejdzie (wszystko można zrobic ale w niestarym aucie chodzi jeszcze o estetykę )

enter
 
 
Posty: 170
Rejestracja: pt mar 10, 2006 9:04 pm

Post autor: enter » czw lut 01, 2007 6:31 pm

Podobno Range Rover'y nadają się doskonale do przekładki. I co tu zrobić jak kasy brakuje :roll:
XJ 4.0 90'

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości