Strona 1 z 2

4,0 czy 5,2 który lepszy ???????

: czw sty 25, 2007 11:29 pm
autor: Nx
Witam
Mam pytańko który silnik lepszy pod względem wytrzymalości 4,0 czy 5,2 od jeepa oczywiście .
Proszę o dane techniczne tych dwuch silniczkuw .
Pozdrawiam

: czw sty 25, 2007 11:40 pm
autor: mendelmax
wytrzymałościowo 4.0 jest nie do zajechania, ale to nie implikuje tego, że 5.2 jest kiepski. V8 jest super trwały, I6- jeszcze trwalszy ;)

: pt sty 26, 2007 12:01 am
autor: Nx
jeśli chodzi o moment obrotowy , moc czy mugłbyś mi podać jakieś dane ?

: pt sty 26, 2007 12:12 am
autor: Toroo
Nx pisze:jeśli chodzi o moment obrotowy , moc czy mugłbyś mi podać jakieś dane ?
Najlepsze aktualizowane dane:
http://www.jeep.org.pl/forum/

: pt sty 26, 2007 12:03 pm
autor: laurent
5,2 Engine Magnum 318 v8
220 km/4400 obr
Moment - 406 nm / 2800 obr

5,9 Engine Magnum 360 v8
245 km/4000 obr
Moment - 468 nm / 3200 obr

4,0 Engine AMC 242
185-195 km/ 4600 obr
moment 298 nm / 2400 obr

2,5 Diesel engine (425CX2)
113 km / 3900 obr
moment 278 nm / 2000 obr

a tu od 1998 (WJ)

4,0 Engine AMC 242
185-195 hp with 4600 r/min
Moment - 298 nm with 2400 r/min

4,7 Engine Power Tech 287 v8
Power - 235 hp. with 4800 r/min
Moment - 400 nm with 3600 r/min

4,7 Engine Power Tech 287 V8 HO (High Output)
Power - 265 hp. with 5200 r/min
Moment - 440 nm with 3600 r/min

3,1 The Diesel engine
Power - 150 hp with 4000 r/min
Moment - 373 nm with 2000 r/min

2.7L CRD, Diesel engine
Power - 163 hp with 4000 r/min
Moment - 400 nm with 1800-2600 r/min

: pt sty 26, 2007 1:12 pm
autor: mendelmax
tylko w tym 4.0 były spore różnice zależnie od roku produkcji :)2

: pt sty 26, 2007 10:06 pm
autor: Nx
Dzięki
jeszcze jedno pytanko ile ważom te silniczki z osprzętem ale bez skżyni ?

: pt sty 26, 2007 10:10 pm
autor: laurent
dać palec, to i łokieć wp...li

4.0 ok 227 kg
5.2 ok 245 kg

: pt sty 26, 2007 10:11 pm
autor: laurent
nie pytaj czy z olejem czy bez

: pt sty 26, 2007 10:16 pm
autor: Nx
dzięki
pozdrawiam

: pt sty 26, 2007 10:27 pm
autor: Miskiller
laurent pisze:4.0 ok 227 kg
to sprawdzone dane ? cos mnie sie duzo wydaje...

: pt sty 26, 2007 10:33 pm
autor: mendelmax
Czemu dużo? Długi silnik, blok stalowy....

: pt sty 26, 2007 10:35 pm
autor: Miskiller
w trzech nieslismy... wypada po 70 z hakiem...

: pt sty 26, 2007 10:38 pm
autor: laurent
Miskiller pisze:w trzech nieslismy... wypada po 70 z hakiem...
jak człowiek sp..la przed policją to poweru dostaje :)21

: pt sty 26, 2007 10:39 pm
autor: Miskiller
o tym nie pomyslalem... :wink:

: pt sty 26, 2007 10:44 pm
autor: mendelmax
Pytanie, czy liczone z osprzętem czy bez. Bo w sumie te stalowe kolektory i reszta śmieci do niego przykręcona też pewnie swoje waży ;)

: pt sty 26, 2007 10:49 pm
autor: laurent
mendelmax pisze:Pytanie, czy liczone z osprzętem czy bez. Bo w sumie te stalowe kolektory i reszta śmieci do niego przykręcona też pewnie swoje waży ;)
avtograd - żadnych szczegółów tylko waga, a na zdjęciach są ze wszystkim :roll:

Silnik 5,2 V8

: ndz lut 18, 2007 9:46 am
autor: mudder
Coby nie zakładać nowego wątku jeżeli chodzi o silnik 5,2 V8 na co należy uważać przy eksploatacji tego silnika i jakie usterki występują najczęściej ??
Pozdr. Kuba

: ndz lut 18, 2007 9:48 am
autor: mendelmax
Usterki silnika w zasadzie nie występują, trzeba dbać o olej. Amerykańskie silniki (jak i wszystkie inne zresztą) bardzo nie lubią przerw w smarowaniu. Poza tym to raczej nic poważnego się z tymi silnikami nie dzieje.

: ndz lut 18, 2007 2:22 pm
autor: mudder
mendelmax pisze:Usterki silnika w zasadzie nie występują, trzeba dbać o olej. Amerykańskie silniki (jak i wszystkie inne zresztą) bardzo nie lubią przerw w smarowaniu. Poza tym to raczej nic poważnego się z tymi silnikami nie dzieje.
dzięki a jeśli można wiedzieć to czy przy skrzyniach auto występowała chłodnica oleju ??

: ndz lut 18, 2007 2:36 pm
autor: mawey
mudder pisze:
dzięki a jeśli można wiedzieć to czy przy skrzyniach auto występowała chłodnica oleju ??
Tak - nie wiem czy we wszystkich, ale wystepowala :)21

: ndz lut 18, 2007 2:41 pm
autor: mendelmax
W grandach chłodnica skrzyni występowała czasem. Wydaje mi się (głowy se obciąć nie dam) że w pewnym momencie była standardem dla wersji europejskich, natomiast napewno była elementem pakietu do ciągania przyczep zarówno w europie jak i USA.

: ndz lut 18, 2007 2:53 pm
autor: mudder
mendelmax pisze:W grandach chłodnica skrzyni występowała czasem. Wydaje mi się (głowy se obciąć nie dam) że w pewnym momencie była standardem dla wersji europejskich, natomiast napewno była elementem pakietu do ciągania przyczep zarówno w europie jak i USA.
dzięki pozdrawiam

Re: Silnik 5,2 V8

: ndz lut 18, 2007 9:20 pm
autor: misman
mudder pisze:Coby nie zakładać nowego wątku jeżeli chodzi o silnik 5,2 V8 na co należy uważać przy eksploatacji tego silnika i jakie usterki występują najczęściej ??
Pozdr. Kuba
Olej się zużywa, i trzeba wymieniać...

Re: 4,0 czy 5,2 który lepszy ???????

: pn lut 19, 2007 11:16 pm
autor: 4x4free
Nx pisze:Witam
Mam pytańko który silnik lepszy pod względem wytrzymalości 4,0 czy 5,2 od jeepa oczywiście .
Proszę o dane techniczne tych dwuch silniczkuw .
Pozdrawiam
4.0 bez wody i na jednym pracującym cylindrze dojeżdża do mety !!