MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
Kłosik
-

- Posty: 188
- Rejestracja: sob gru 31, 2005 10:11 am
- Lokalizacja: Jarosław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kłosik » śr lut 14, 2007 4:50 pm
Witam wszystkich
Czy ma ktoś z tyłu w czirokezie dodatkowo sprężyny włożone

myślałem nad zostawieniem dwóćh najdłuższych piór resora i włożeniu dodatkowo sprężyn. Już mam dość resorów w wyliftowanym xj cie. Przy okazji ogólnego remontu auta stwierdzilem znowu pęknięcie resora.... A taka przeróbka spradza sie w patrolach
Prosze o opinie co do mojego pomysłu
gg 8726748
-
mendelmax

- Posty: 2048
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: mendelmax » śr lut 14, 2007 5:13 pm
A czemu nie miechy powietrzne? Zyskujesz możliwość regulacji

Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
-
Mroczny
-

- Posty: 40591
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: Mroczny » śr lut 14, 2007 8:48 pm
Homikk ma, ale parszywie zmotane

gadaj też z chłopakami z usa co są na forum - tam to powszechna praktyka.
p.s. miechy to taka droga i pionierska opcja. Sprężyny do resora to nawet w dostawczych quadach widziałem

-
Mroczny
-

- Posty: 40591
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: Mroczny » śr lut 14, 2007 9:14 pm
el to nie w PL - a jak ine chcesz oszukiwać polskiego sydtemu fiskalno - celnego to musisz jeszcze pewne niedrobne kwoty doliczyć
no do tych 219$ trzeba jakiś kompresor doliczyc, i starowanie, i montaż, itd
-
Kłosik
-

- Posty: 188
- Rejestracja: sob gru 31, 2005 10:11 am
- Lokalizacja: Jarosław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kłosik » śr lut 14, 2007 9:28 pm
Nie będe podwajał wartości auta miechami powietrznymi
Jutro wezme kilka sprężyn i zobacze jak to można zmotac a z hommikiem na gg pogadam...
gg 8726748
-
mendelmax

- Posty: 2048
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: mendelmax » śr lut 14, 2007 9:53 pm
Mroczny pisze:el to nie w PL - a jak ine chcesz oszukiwać polskiego sydtemu fiskalno - celnego to musisz jeszcze pewne niedrobne kwoty doliczyć
no do tych 219$ trzeba jakiś kompresor doliczyc, i starowanie, i montaż, itd
Mroczny, troszkę dojdzie kasy napewno, ale kompresorek to chyba każdy w aucie ma

Z kolei sterowanie nie jest potrzebne. Zrobić wentylek i podpompować kiedy jest to potrzebne. Można nawet pompką nożną

Ja myślę o takiej poduszce wkładanej w sprężyny, ale na ten rok kurek z kasą na modyfikacje został mi już zakręcony

Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość