MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
Łupasek
- jestem tu nowy...

- Posty: 6
- Rejestracja: ndz lut 25, 2007 1:22 pm
- Lokalizacja: Polska
Post
autor: Łupasek » ndz lut 25, 2007 8:18 pm
To mój 1 post wiec warto by sie przywitac.

Dzisiaj załączam przedni napęd i nic!! Co mogłem zmielic

Prosze o odpowiedz!!
Land Rover Discovery- T-Max 11000 Snorkel
Jeep Wrangler- Monthana 9500 Snorkel Chwilowo 2x4

-
Kłosik
-

- Posty: 188
- Rejestracja: sob gru 31, 2005 10:11 am
- Lokalizacja: Jarosław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kłosik » ndz lut 25, 2007 8:50 pm
jakie sa objawy?? cos strzela puka??
nie musiales nic wcale zmielic
a poloske masz rozlaczana???
gg 8726748
-
klucz13
-

- Posty: 18974
- Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
- Lokalizacja: Wielka Lipa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: klucz13 » ndz lut 25, 2007 8:54 pm
Wramgler

Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
-
Michał_1989

- Posty: 1588
- Rejestracja: czw kwie 28, 2005 9:15 pm
- Lokalizacja: Komorów k. Warszawy
Post
autor: Michał_1989 » ndz lut 25, 2007 8:55 pm
Pewnie sie zchrzanił ten układ rozpinająco-zapinający półoske chyba że masz nie rozłączną półoś wtedy ta teoria upada

Suzuki Samurai 2.0i

/ Jeep Grand Cherokee 4,7 V8

-
mel

- Posty: 474
- Rejestracja: ndz lut 27, 2005 12:15 pm
- Lokalizacja: W-wa i okolice
Post
autor: mel » ndz lut 25, 2007 8:55 pm
Trochę oświeć - to nic, działało i przestało czy co? Masz z przodu danę 30 z disconnectem?
Ja mam danę bez podciśnienia i w moim przypadku brak reakcji przodu na zmianę położenia wajchy reduktora było zerwanie się wodzika wajchy z zaczepu. Byłeś pod spodem - nikt nie zarąbał wału?

Sorry ale musisz opisać więcej, bo mało już żyje jasnowidzów.

Jeep YJ na Patrol GR, Toyota LC, Star
Jeep WJ 4.7 wiejt
GAZ 69 - jak z fabryki
-
Tapeworm
-

- Posty: 3529
- Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
- Lokalizacja: z plamy oleju
Post
autor: Tapeworm » ndz lut 25, 2007 9:01 pm
klucz13 pisze:Wramgler

Ty się śmiej, ale ludzie Uaza potrafią przekręcić

SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos
-
Kłosik
-

- Posty: 188
- Rejestracja: sob gru 31, 2005 10:11 am
- Lokalizacja: Jarosław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kłosik » ndz lut 25, 2007 9:05 pm
tak jak koledzy pisza najbardziej tez stawiam na podcisnienie przy rozlaczanej polosce
ja mam to przerobione na linke
jak to ten objaw to odepnij podcisnienia odkrec ten mechanizm i odwroc tak aby lapki zalaczyly z powrotem poloske pamietaj zeby wodzik wszedl w krazek na polosce
ja raz tak robilem przy 15 stopniowym mrozie w zaspie brrr...
gg 8726748
-
Łupasek
- jestem tu nowy...

- Posty: 6
- Rejestracja: ndz lut 25, 2007 1:22 pm
- Lokalizacja: Polska
Post
autor: Łupasek » ndz lut 25, 2007 11:46 pm
Kurde sory ze tak słabo to opisałem... Jak zapinam i wjeżdżam na górkę to coś przeskakuje, jakby klika

Land Rover Discovery- T-Max 11000 Snorkel
Jeep Wrangler- Monthana 9500 Snorkel Chwilowo 2x4

-
mjaw
- jestem tu nowy...

- Posty: 10
- Rejestracja: pt mar 04, 2005 11:40 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: mjaw » pn lut 26, 2007 9:01 am
A atv w reduktorze jest? moze łańcuch naciągnięty jak klika.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości