Przedni napęd Wramgler.. Pomocy!!

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Łupasek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 6
Rejestracja: ndz lut 25, 2007 1:22 pm
Lokalizacja: Polska

Przedni napęd Wramgler.. Pomocy!!

Post autor: Łupasek » ndz lut 25, 2007 8:18 pm

To mój 1 post wiec warto by sie przywitac. :lol: Dzisiaj załączam przedni napęd i nic!! Co mogłem zmielic ?? Prosze o odpowiedz!!
Land Rover Discovery- T-Max 11000 Snorkel
Jeep Wrangler- Monthana 9500 Snorkel Chwilowo 2x4 :(

Awatar użytkownika
Kłosik
 
 
Posty: 188
Rejestracja: sob gru 31, 2005 10:11 am
Lokalizacja: Jarosław
Kontaktowanie:

Post autor: Kłosik » ndz lut 25, 2007 8:50 pm

jakie sa objawy?? cos strzela puka??
nie musiales nic wcale zmielic
a poloske masz rozlaczana???
gg 8726748

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » ndz lut 25, 2007 8:54 pm

Wramgler :)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
Michał_1989
Posty: 1588
Rejestracja: czw kwie 28, 2005 9:15 pm
Lokalizacja: Komorów k. Warszawy

Post autor: Michał_1989 » ndz lut 25, 2007 8:55 pm

Pewnie sie zchrzanił ten układ rozpinająco-zapinający półoske chyba że masz nie rozłączną półoś wtedy ta teoria upada :)21
Suzuki Samurai 2.0i :) / Jeep Grand Cherokee 4,7 V8 :)21

mel
Posty: 474
Rejestracja: ndz lut 27, 2005 12:15 pm
Lokalizacja: W-wa i okolice

Post autor: mel » ndz lut 25, 2007 8:55 pm

Trochę oświeć - to nic, działało i przestało czy co? Masz z przodu danę 30 z disconnectem?
Ja mam danę bez podciśnienia i w moim przypadku brak reakcji przodu na zmianę położenia wajchy reduktora było zerwanie się wodzika wajchy z zaczepu. Byłeś pod spodem - nikt nie zarąbał wału? :D Sorry ale musisz opisać więcej, bo mało już żyje jasnowidzów. :-? :D
Jeep YJ na Patrol GR, Toyota LC, Star
Jeep WJ 4.7 wiejt
GAZ 69 - jak z fabryki

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » ndz lut 25, 2007 9:01 pm

klucz13 pisze:Wramgler :)21
Ty się śmiej, ale ludzie Uaza potrafią przekręcić :)21
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
Kłosik
 
 
Posty: 188
Rejestracja: sob gru 31, 2005 10:11 am
Lokalizacja: Jarosław
Kontaktowanie:

Post autor: Kłosik » ndz lut 25, 2007 9:05 pm

tak jak koledzy pisza najbardziej tez stawiam na podcisnienie przy rozlaczanej polosce
ja mam to przerobione na linke

jak to ten objaw to odepnij podcisnienia odkrec ten mechanizm i odwroc tak aby lapki zalaczyly z powrotem poloske pamietaj zeby wodzik wszedl w krazek na polosce
ja raz tak robilem przy 15 stopniowym mrozie w zaspie brrr...
gg 8726748

Łupasek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 6
Rejestracja: ndz lut 25, 2007 1:22 pm
Lokalizacja: Polska

Post autor: Łupasek » ndz lut 25, 2007 11:46 pm

Kurde sory ze tak słabo to opisałem... Jak zapinam i wjeżdżam na górkę to coś przeskakuje, jakby klika :cry:
Land Rover Discovery- T-Max 11000 Snorkel
Jeep Wrangler- Monthana 9500 Snorkel Chwilowo 2x4 :(

mjaw
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 10
Rejestracja: pt mar 04, 2005 11:40 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: mjaw » pn lut 26, 2007 9:01 am

A atv w reduktorze jest? moze łańcuch naciągnięty jak klika.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości