Cheerokie - automat w trybie awaryjnym
Moderator: Mroczny
Cheerokie - automat w trybie awaryjnym
Witam
Mam pytanie dotyczące automat. skrzyni w cherokie (4l 1991)
Otóż - auto jest do kupienia, ale ma taki feler: podczas jazdy kierowca majstrował przy biegach (redukcji) i cos trzasło ;>
Jestem laikiem, stad pytanie: własiciel wymienił redukcyjna skrzynię (nie wiem, czy to własciwe okreslenie - chodzi o "reduktor" po prostu)
Jednak sama skrzynia działa w trybie awaryjnym po tym zdarzeniu. Co oznacza, ze tylko wsteczny i "jedynka" są aktywne - wyzsze biegi nie wchodzą.
Pytania:
1. czy do przywrócenia stanu uzywalności wystarczy odblokować elektronicznie tryb awaryjny w serwisie?
Jesli tak - czy to kosztowne?
2. Czy to ,że auto jedzie ok 40 km/h i bez problemu porusza sie też do tyłu oznacza, ze żadnych mechanicznych zniszczen skrzyni nie ma?
Dziekuję za wszelkie podpowiedzi. Równiez te, które pomogłuyby mi lepiej zdiagnozowac problem.
Samochód jest w małym miasteczku i ciężko tam znaleźć jakiegos obeznanego z marką mechanika.
P.
Mam pytanie dotyczące automat. skrzyni w cherokie (4l 1991)
Otóż - auto jest do kupienia, ale ma taki feler: podczas jazdy kierowca majstrował przy biegach (redukcji) i cos trzasło ;>
Jestem laikiem, stad pytanie: własiciel wymienił redukcyjna skrzynię (nie wiem, czy to własciwe okreslenie - chodzi o "reduktor" po prostu)
Jednak sama skrzynia działa w trybie awaryjnym po tym zdarzeniu. Co oznacza, ze tylko wsteczny i "jedynka" są aktywne - wyzsze biegi nie wchodzą.
Pytania:
1. czy do przywrócenia stanu uzywalności wystarczy odblokować elektronicznie tryb awaryjny w serwisie?
Jesli tak - czy to kosztowne?
2. Czy to ,że auto jedzie ok 40 km/h i bez problemu porusza sie też do tyłu oznacza, ze żadnych mechanicznych zniszczen skrzyni nie ma?
Dziekuję za wszelkie podpowiedzi. Równiez te, które pomogłuyby mi lepiej zdiagnozowac problem.
Samochód jest w małym miasteczku i ciężko tam znaleźć jakiegos obeznanego z marką mechanika.
P.