jaki rozstaw osi w krótkim i dlugim cherokiee?
Moderator: Mroczny
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 66
- Rejestracja: pn lip 31, 2006 6:37 pm
- Lokalizacja: wlkp
jaki rozstaw osi w krótkim i dlugim cherokiee?
czesc
zamierzam kupic cherokiee, chciałbym sie dowiedziec jaki jest rozstaw osi krótkiego i dlugiego oraz czy tylny zwis jest w obu przypadkach identyczny?
słyszałem że są też wersje tylko z tylnym napędem, możecie i podpowiedzieć jak je rozpoznać?
z góry dzięki za informacje
zamierzam kupic cherokiee, chciałbym sie dowiedziec jaki jest rozstaw osi krótkiego i dlugiego oraz czy tylny zwis jest w obu przypadkach identyczny?
słyszałem że są też wersje tylko z tylnym napędem, możecie i podpowiedzieć jak je rozpoznać?
z góry dzięki za informacje
wersja z tylnym napedem jest bardzo zadka. Roznice to brak dyfra z przodu, brak reduktora, a co za tym idzie jego wajhy w kabinie i brak znaczka 4x4
Miałem trzydrzwiowego, teraz mam piecio i poza liczba drzwi nie roznia się dosłownie niczym...

Miałem trzydrzwiowego, teraz mam piecio i poza liczba drzwi nie roznia się dosłownie niczym...
XJ Country 4.0L, 242, manual, lift 2", LPG II gen. 30x9.5 AT/MT
O kastracie zapomnij, lepiej kupic jakiegos placka, jeep bez 4x4 to kupa. A reszta tak jak koledzy pisza, roznia sie tylko drzwiami, no chyba ze chodzi Ci o roznice miedzy cherokee a grandem, no to wtedy to troche roznic jest 

Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 66
- Rejestracja: pn lip 31, 2006 6:37 pm
- Lokalizacja: wlkp
[img]C:\Documents%20and%20Settings\Robert\Pulpit\jeep\C2683814_3[/img]
no też mi sie tak wydawało z tym rozstawem osi. odnośnie rozpoznania wresji z tylnym napędem to sie chyba żle wyraziłem. nie chce kupić takiego badziewa i to żle nie ma reduktora itd to tez wiem tylko chodzi mi o rozpoznanie z tego zdjęcia - czy dzwignia do załączania reduktora powinna być widoczna, gdzie ona sie znajduje?
no też mi sie tak wydawało z tym rozstawem osi. odnośnie rozpoznania wresji z tylnym napędem to sie chyba żle wyraziłem. nie chce kupić takiego badziewa i to żle nie ma reduktora itd to tez wiem tylko chodzi mi o rozpoznanie z tego zdjęcia - czy dzwignia do załączania reduktora powinna być widoczna, gdzie ona sie znajduje?
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 66
- Rejestracja: pn lip 31, 2006 6:37 pm
- Lokalizacja: wlkp
enter pisze:i ja dorzucę coś :w anglikach ta dźwignia od reduktora jest po prawej stronie

http://atsearch.autotrader.co.uk/www/CA ... =531681655
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 66
- Rejestracja: pn lip 31, 2006 6:37 pm
- Lokalizacja: wlkp
Pewnie ze bedzie, ale po co jak taniej mozna bebechy mocniejsze zakupic i tez bedzie extra robilo, ale poszukaj na forum to znajdziesz co i jak i gdzie zagladac przy zakupie, proponuje tez odwiedzic jeep org.pl, mnostwo info tam znajdziesz.Robas_2005 pisze:zamiana mostów na patrola GR, będzie to robiło?



Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
Możliwe to jest wszystko, ale jak popatrzysz na niebardzo pancerne podłużnice XJ-ta i dodatkowo porównasz wagę mostów z GR-a i z Jeepa, to pewnie sam dojdziesz do wniosku, że zbyt długo taka zmota nie pojedzi. Chyba, że ktoś ma patent na wzmocnienie tych podłużnic, albo dopasowanie całej ramy od innego auta naprzykładczy możliwa jest zamiana mostów na patrola GR, będzie to robiło?

F150 302 V8
masz racje , ale byłem pewien że widziałem po prawej tą dźwignieAdamek pisze:enter pisze:i ja dorzucę coś :w anglikach ta dźwignia od reduktora jest po prawej stroniePrzyjrzyj sie dokladnie, bo ja nie widzialem czegos takiego co opisujesz
http://atsearch.autotrader.co.uk/www/CA ... =531681655
XJ 4.0 90'
Jesli na zdjeciu to pewnie ktos zrobil lustrzane odbicie, w realu wajcha jest zawsze w tym samym miejscu, fabryka nie robi zmian dla angielski rynek.enter pisze: masz racje , ale byłem pewien że widziałem po prawej tą dźwignie
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
Drako pisze:sa oski.
nie ma krotkich albo dlugich . tak jak w discovery sa tylko wersje 3 lub 5 drzwiowe ( rozstaw ten sam)
Czy jestescie pewni co do braku roznic wymiarow miedzy wersja 3 i 5 drzwiową??
Posiadam wlasnie wersje 3d i jestem przekonany, ze mozna o nim mowic per krótki, gdyz faktycznie jest krotszy od wersji 5d
Miarki nie uzywalem do porownania, ale na oko, to ze 30cm spokojnie mu brakuje
Bo jak sprowadzili do RP to pwenie przypominał przystanek autobusowyqqiz pisze:Drako pisze:sa oski.
nie ma krotkich albo dlugich . tak jak w discovery sa tylko wersje 3 lub 5 drzwiowe ( rozstaw ten sam)
Czy jestescie pewni co do braku roznic wymiarow miedzy wersja 3 i 5 drzwiową??
Posiadam wlasnie wersje 3d i jestem przekonany, ze mozna o nim mowic per krótki, gdyz faktycznie jest krotszy od wersji 5d
Miarki nie uzywalem do porownania, ale na oko, to ze 30cm spokojnie mu brakuje


F150 302 V8
TaaaKuba M. pisze:Bo jak sprowadzili do RP to pwenie przypominał przystanek autobusowyqqiz pisze:Drako pisze:sa oski.
nie ma krotkich albo dlugich . tak jak w discovery sa tylko wersje 3 lub 5 drzwiowe ( rozstaw ten sam)
Czy jestescie pewni co do braku roznic wymiarow miedzy wersja 3 i 5 drzwiową??
Posiadam wlasnie wersje 3d i jestem przekonany, ze mozna o nim mowic per krótki, gdyz faktycznie jest krotszy od wersji 5d
Miarki nie uzywalem do porownania, ale na oko, to ze 30cm spokojnie mu brakujeA przy nacięganiu blachy zabrakło
Ja powaznie mowie
Nie mam te4az czasu poszukac danych w sieci, ale jestem niemal pewien roznicy. Stad moje zdziwienie jednoznacznymi opiniami w tym temacie na forum badz co badz fachowym
Kuba M. -
za przystanek autobusowy
Rozstaw i wymiary są takie same - duży natomiast plus 3 drzwiowego to fakt, że możesz ciąć błotniki do basementu - co jest trudne przy wersji 5-cio drzwiowej. Po co ciąć?
jak już zaczniesz motać to będziesz wiedział.


Rozstaw i wymiary są takie same - duży natomiast plus 3 drzwiowego to fakt, że możesz ciąć błotniki do basementu - co jest trudne przy wersji 5-cio drzwiowej. Po co ciąć?


Jeep YJ na Patrol GR, Toyota LC, Star
Jeep WJ 4.7 wiejt
GAZ 69 - jak z fabryki
Jeep WJ 4.7 wiejt
GAZ 69 - jak z fabryki
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości