Strona 1 z 1
jaki rozstaw osi w krótkim i dlugim cherokiee?
: ndz maja 13, 2007 1:06 pm
autor: Robas_2005
czesc
zamierzam kupic cherokiee, chciałbym sie dowiedziec jaki jest rozstaw osi krótkiego i dlugiego oraz czy tylny zwis jest w obu przypadkach identyczny?
słyszałem że są też wersje tylko z tylnym napędem, możecie i podpowiedzieć jak je rozpoznać?
z góry dzięki za informacje
: ndz maja 13, 2007 1:14 pm
autor: Drako
sa oski.
nie ma krotkich albo dlugich . tak jak w discovery sa tylko wersje 3 lub 5 drzwiowe ( rozstaw ten sam)
: ndz maja 13, 2007 2:24 pm
autor: intruz
wersja z tylnym napedem jest bardzo zadka. Roznice to brak dyfra z przodu, brak reduktora, a co za tym idzie jego wajhy w kabinie i brak znaczka 4x4
Miałem trzydrzwiowego, teraz mam piecio i poza liczba drzwi nie roznia się dosłownie niczym...
: ndz maja 13, 2007 5:53 pm
autor: Adamek
O kastracie zapomnij, lepiej kupic jakiegos placka, jeep bez 4x4 to kupa. A reszta tak jak koledzy pisza, roznia sie tylko drzwiami, no chyba ze chodzi Ci o roznice miedzy cherokee a grandem, no to wtedy to troche roznic jest

: ndz maja 13, 2007 10:07 pm
autor: Robas_2005
[img]C:\Documents%20and%20Settings\Robert\Pulpit\jeep\C2683814_3[/img]
no też mi sie tak wydawało z tym rozstawem osi. odnośnie rozpoznania wresji z tylnym napędem to sie chyba żle wyraziłem. nie chce kupić takiego badziewa i to żle nie ma reduktora itd to tez wiem tylko chodzi mi o rozpoznanie z tego zdjęcia - czy dzwignia do załączania reduktora powinna być widoczna, gdzie ona sie znajduje?
: ndz maja 13, 2007 10:16 pm
autor: Robas_2005
cos mam problem z wklejeniem tej fotki.
moglibyście mi koledzy dokładnie opisać gdzie powinna znajdować się ta gwignia od reduktora?
: pn maja 14, 2007 12:14 am
autor: solt
Zaraz obok wajchy od biegow, po lewej stroniu tunelu. Wajcha dosc charakterystyczna, bo nie gajga z kulka jak w innych autach tylko taka raczka pod katem 90 stopni
: pn maja 14, 2007 10:34 am
autor: Adamek

To trzecie "cos" oprocz zmiany biegow i recznego to wlasnie wajcha od reduktora

: pn maja 14, 2007 5:36 pm
autor: enter
i ja dorzucę coś :w anglikach ta dźwignia od reduktora jest po prawej stronie
: pn maja 14, 2007 6:56 pm
autor: Adamek
enter pisze:i ja dorzucę coś :w anglikach ta dźwignia od reduktora jest po prawej stronie

Przyjrzyj sie dokladnie, bo ja nie widzialem czegos takiego co opisujesz
http://atsearch.autotrader.co.uk/www/CA ... =531681655
: pn maja 14, 2007 7:05 pm
autor: Robas_2005
tak też sądziłem. dzieki za informacje. a powiedzcie mi na co mam zwrócić uwagę przy zakupie auta? troche stary bo 89 rocznik ale i tak ma być ostro tłuczony w terenie więc nowszego szkoda by było. poza tym kosztuje tylko 5 koła. czy możliwa jest zamiana mostów na patrola GR, będzie to robiło?
: pn maja 14, 2007 7:15 pm
autor: Adamek
Robas_2005 pisze:zamiana mostów na patrola GR, będzie to robiło?
Pewnie ze bedzie, ale po co jak taniej mozna bebechy mocniejsze zakupic i tez bedzie extra robilo, ale poszukaj na forum to znajdziesz co i jak i gdzie zagladac przy zakupie, proponuje tez odwiedzic jeep org.pl, mnostwo info tam znajdziesz.

: wt maja 15, 2007 3:01 pm
autor: Kuba M.
czy możliwa jest zamiana mostów na patrola GR, będzie to robiło?
Możliwe to jest wszystko, ale jak popatrzysz na niebardzo pancerne podłużnice XJ-ta i dodatkowo porównasz wagę mostów z GR-a i z Jeepa, to pewnie sam dojdziesz do wniosku, że zbyt długo taka zmota nie pojedzi. Chyba, że ktoś ma patent na wzmocnienie tych podłużnic, albo dopasowanie całej ramy od innego auta naprzykład

: wt maja 15, 2007 3:51 pm
autor: N2O
dospawać 2 szyny kolejowe

: wt maja 15, 2007 4:58 pm
autor: Kuba M.
: wt maja 15, 2007 6:42 pm
autor: Adamek
To moze od razu zamiast MT-ekow zalozyc kola z pociagu i na szynach go postawic

: wt maja 15, 2007 6:55 pm
autor: enter
masz racje , ale byłem pewien że widziałem po prawej tą dźwignie
: wt maja 15, 2007 7:00 pm
autor: Adamek
enter pisze:
masz racje , ale byłem pewien że widziałem po prawej tą dźwignie
Jesli na zdjeciu to pewnie ktos zrobil lustrzane odbicie, w realu wajcha jest zawsze w tym samym miejscu, fabryka nie robi zmian dla angielski rynek.
: czw maja 31, 2007 2:11 pm
autor: qqiz
Drako pisze:sa oski.
nie ma krotkich albo dlugich . tak jak w discovery sa tylko wersje 3 lub 5 drzwiowe ( rozstaw ten sam)
Czy jestescie pewni co do braku roznic wymiarow miedzy wersja 3 i 5 drzwiową??
Posiadam wlasnie wersje 3d i jestem przekonany, ze mozna o nim mowic per krótki, gdyz faktycznie jest krotszy od wersji 5d
Miarki nie uzywalem do porownania, ale na oko, to ze 30cm spokojnie mu brakuje
: czw maja 31, 2007 2:14 pm
autor: Kuba M.
qqiz pisze:Drako pisze:sa oski.
nie ma krotkich albo dlugich . tak jak w discovery sa tylko wersje 3 lub 5 drzwiowe ( rozstaw ten sam)
Czy jestescie pewni co do braku roznic wymiarow miedzy wersja 3 i 5 drzwiową??
Posiadam wlasnie wersje 3d i jestem przekonany, ze mozna o nim mowic per krótki, gdyz faktycznie jest krotszy od wersji 5d
Miarki nie uzywalem do porownania, ale na oko, to ze 30cm spokojnie mu brakuje
Bo jak sprowadzili do RP to pwenie przypominał przystanek autobusowy

A przy nacięganiu blachy zabrakło

: czw maja 31, 2007 2:48 pm
autor: qqiz
Kuba M. pisze:qqiz pisze:Drako pisze:sa oski.
nie ma krotkich albo dlugich . tak jak w discovery sa tylko wersje 3 lub 5 drzwiowe ( rozstaw ten sam)
Czy jestescie pewni co do braku roznic wymiarow miedzy wersja 3 i 5 drzwiową??
Posiadam wlasnie wersje 3d i jestem przekonany, ze mozna o nim mowic per krótki, gdyz faktycznie jest krotszy od wersji 5d
Miarki nie uzywalem do porownania, ale na oko, to ze 30cm spokojnie mu brakuje
Bo jak sprowadzili do RP to pwenie przypominał przystanek autobusowy

A przy nacięganiu blachy zabrakło

Taaa
Ja powaznie mowie
Nie mam te4az czasu poszukac danych w sieci, ale jestem niemal pewien roznicy. Stad moje zdziwienie jednoznacznymi opiniami w tym temacie na forum badz co badz fachowym
: czw maja 31, 2007 2:57 pm
autor: Mroczny
bładzisz kolego. są takie same (wymiary znaczy)
: czw maja 31, 2007 5:15 pm
autor: mel
Kuba M. -

za przystanek autobusowy
Rozstaw i wymiary są takie same - duży natomiast plus 3 drzwiowego to fakt, że możesz ciąć błotniki do basementu - co jest trudne przy wersji 5-cio drzwiowej. Po co ciąć?

jak już zaczniesz motać to będziesz wiedział.