YJ kilka pytan

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Pari
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 47
Rejestracja: wt mar 13, 2007 12:31 pm
Lokalizacja: WROCLAW

YJ kilka pytan

Post autor: Pari » ndz maja 20, 2007 7:21 pm

Witam Wszsytkich jestem tutaj nowy i mam kilka pytan....
Nabylem ostanio YJ'ta z 94 roku z silniczkiem 2.5. chcialbym w nim zrobic lift 4 kupujac caly zestaw "rough country" ze stanow plus SYE kit i wal z podwojnym kardanem.
Zastanawia mnie tylko czy jak w przyslosci bede chcial wymeinic silnik na 4litrowke wraz ze skrzynia i reduktorem NP242 to czy podpasuje mi ten wal i czy bede mogl przelozyc SYE ze starego reduktora...

Pozdrawiam i z gory dziekuje za pomoc :D
Monster YJ

Pari
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 47
Rejestracja: wt mar 13, 2007 12:31 pm
Lokalizacja: WROCLAW

Post autor: Pari » pn maja 21, 2007 12:20 am

Pytam bo widzialem ze sa waly z podwojnym kardanem przeznaczone do 2.5litrowek z manualem i takie do 4litrowek z automatem.... cana i wyglad jest identyczny a niby jest jakas roznica! a co do SYE to nie wdzialem zestawow eliminujace wysuwany wielowypust do NP 242
Monster YJ

Awatar użytkownika
stebel
Posty: 397
Rejestracja: pn sty 10, 2005 1:04 am
Lokalizacja: 40 mil od Rubiconu
Kontaktowanie:

Post autor: stebel » pn maja 21, 2007 8:13 am

Wal i sye bedzie pasowal pod warunkiem ze bedziesz mial ten sam reduktor..

Sa zestawy SYE do NP242 :)2

Co do liftu "Rough country" to odradzam :)3 :)3 A dlaczego mam takie zdanie o tej firmie mozesz poczytac na orgu.
Si vis pacem para bellum.

Pari
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 47
Rejestracja: wt mar 13, 2007 12:31 pm
Lokalizacja: WROCLAW

Post autor: Pari » pn maja 21, 2007 12:54 pm

Czyli reduktor NP231 wraz z SYE i walem spokojnie moge zcalic z AX-15...
A co do "rough country" to co w nim jest nie tak?? resory czy amortyzatory? widzialem ze za 30$ mozna wymienic 4 amortyzatory hydro 8000 na nitro 9000, dlatego tez pytam czy ogolnie lepsze sa gazowe czy olejowe.... i jaki zestaw moglbys polecic (oczywiscie na resorach bo na sprezyny i wahacze brakuje jeszcze szelestow)

Dzieki za pomoc pozdrawiam :D
Monster YJ

Awatar użytkownika
stebel
Posty: 397
Rejestracja: pn sty 10, 2005 1:04 am
Lokalizacja: 40 mil od Rubiconu
Kontaktowanie:

Post autor: stebel » pn maja 21, 2007 1:08 pm

Tak mozesz zlaczyc ax15 i np231.

Rough country to ogolnie sa zestawy o kiepskiej jakosci..i nie chodzi tu a amorki. Tak jak pisalem poszukaj na orgu bo tam ten temat byl przerabiany.

Jesli chcesz pozadny lift to poszukaj czegos z oferty Rubicon Express
Si vis pacem para bellum.

Pari
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 47
Rejestracja: wt mar 13, 2007 12:31 pm
Lokalizacja: WROCLAW

Post autor: Pari » pn maja 21, 2007 5:21 pm

Dzieki wielekie za pomoc..... :D
Monster YJ

Pari
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 47
Rejestracja: wt mar 13, 2007 12:31 pm
Lokalizacja: WROCLAW

Post autor: Pari » czw maja 24, 2007 6:40 pm

Zamowilem juz lift Rubicon Express 4" standart suspension ,SYE kit i wal. Zastanawiam sie tylko czy zalozyc go na standardowych wieszakach czy zakupic nowe havy duty liftujace o 1 lub 2 cale. Jakbyscie mogli mi doradzic bylbym widzieczny.... a i czy bede musial opuszczac reduktor do takiego zestawu??

Pozdrawiam :)
Monster YJ

Awatar użytkownika
stebel
Posty: 397
Rejestracja: pn sty 10, 2005 1:04 am
Lokalizacja: 40 mil od Rubiconu
Kontaktowanie:

Post autor: stebel » sob maja 26, 2007 10:57 am

Pari pisze:Zamowilem juz lift Rubicon Express 4" standart suspension ,SYE kit i wal. Zastanawiam sie tylko czy zalozyc go na standardowych wieszakach czy zakupic nowe havy duty liftujace o 1 lub 2 cale. Jakbyscie mogli mi doradzic bylbym widzieczny.... a i czy bede musial opuszczac reduktor do takiego zestawu??

Pozdrawiam :)
Zaloz na standardowe wieszaki. A jesli kupiles SYE to wlasnie po to zeby nie opuszczac reduktora :lol:

I nie zapomnij wstawic fot przed i po lifcie :)2
Si vis pacem para bellum.

Pari
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 47
Rejestracja: wt mar 13, 2007 12:31 pm
Lokalizacja: WROCLAW

Post autor: Pari » ndz maja 27, 2007 8:02 pm

Jeszcze raz dziekuje, a fotki przed i po lifcie zamieszcze jak tylko dotra do mnie :) pozdrawiam
Monster YJ

Pari
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 47
Rejestracja: wt mar 13, 2007 12:31 pm
Lokalizacja: WROCLAW

Post autor: Pari » ndz maja 27, 2007 8:03 pm

dotra czesci oczywsicie...
Monster YJ

Pari
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 47
Rejestracja: wt mar 13, 2007 12:31 pm
Lokalizacja: WROCLAW

Post autor: Pari » wt maja 29, 2007 6:16 pm

I znow mam pytanie.... :D

Co sadzicie o blokadach firmy OX ?? bo cenowo plasuja sie pomiadzy Detroid locker a ARB'em a nic nie moge znalesc o nich.... bede wdzieczny za jakies informacje....

Pozdrawiam :D
Monster YJ

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » wt maja 29, 2007 6:28 pm

Bardzo solidne blokady załączane mechanicznie, więc nie do zdarcia. Niestety linka wymaga od czasu do czasu regulacji, bo się rozciąga. Jak nie robisz auta do ekstremy, to taniej wyjdzie cię ARB. Zwłaszcza jeśli kupujesz dwie blokady, bo wówczas koszt kompresora rozkłada się na dwa, a kable do każdego OX'a musisz mieć osobne.
Ogólnie to po mojemu OX fajny w totalną ekstremę, do takiego autka na pośmiganie w terenie trochę raczej ARB. A jak auto głównie szosowe, na niewielkich oponach, to po swojemu, polecam ECTED.
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Pari
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 47
Rejestracja: wt mar 13, 2007 12:31 pm
Lokalizacja: WROCLAW

Post autor: Pari » śr maja 30, 2007 3:29 pm

Dzieki wielkie... Wlasnie tak sobie licze i wychodzi mi ze 2 blokady OX'a wyjda okolo 500$ taniej niz dwa ARB'y z malym kompresorem
Ale co kupie postanowie w sierpniu bo narazie szykuje sie do przeszczepu silniczka i szkyni :D
Monster YJ

Pari
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 47
Rejestracja: wt mar 13, 2007 12:31 pm
Lokalizacja: WROCLAW

Post autor: Pari » wt cze 26, 2007 9:33 pm

Witam ponownie bo znowu trapi mnie pewna mysl...
Mianowicie zastanawiam sie aby przelozyc mosty pod resory i tym sposobem podneisc jeszcze troche auto. tak jak pisalem wyzej zamowilem juz kit zawieszenia 4cale i wal do liftu 4-5 i zastanawia mnie czy ten wal dalby rade pracowac po tym malym zabiegu przelozenia mostow pod resory...?? aaa i jak wygladalaby sparawa z przednim walem ?? czy moglby zostac oryginalny czy tzreba zamawiac do wiekszego liftu....

Jesli jest ktos kto potrafi mi odpowiedziec na moje pytania bede bardzo wdzieczny
Monster YJ

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » wt cze 26, 2007 9:52 pm

a wał na podwójnym krzyżaku i SYE, czy po prostu dłuższy? Więcej info daj :)2
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Pari
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 47
Rejestracja: wt mar 13, 2007 12:31 pm
Lokalizacja: WROCLAW

Post autor: Pari » wt cze 26, 2007 10:17 pm

Zamowilem kompletny lift Rubicon Express 4cale, SYE i wal z podwojnym kardanem do liftu 4-5. Zastanawia mnie czy ten nowy wal nie bedzie za krotki do takiej modyfikacji i tak samo z przednim oryginalnym walem
Monster YJ

raf_jeep
 
 
Posty: 875
Rejestracja: sob lut 04, 2006 8:41 pm
Lokalizacja: rybnik

Post autor: raf_jeep » czw cze 28, 2007 8:56 am

a nie lepiej wsadzić tam sprężyny zamiast resorów.
widzę, że pakujesz w to auto kupę kasy, więc dołóz jeszcze trochę i wywal resory.

Pari
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 47
Rejestracja: wt mar 13, 2007 12:31 pm
Lokalizacja: WROCLAW

Post autor: Pari » czw cze 28, 2007 12:06 pm

Myslalem nad tym ale to jednak przerosnie mnie finansowo:( Dlatego szukam tanszych alternatyw, ktore moge stopniowo wdrazac w mojego jeep'ka...
Monster YJ

raf_jeep
 
 
Posty: 875
Rejestracja: sob lut 04, 2006 8:41 pm
Lokalizacja: rybnik

Post autor: raf_jeep » pt cze 29, 2007 2:50 pm

yłożysz kasę na wrzucenie resorów nad mosty a za miesiąc i tak dojdziesz do tego, że lepiej przerobić na sprężyny i znowu kasę będziesz musiał wywalić. pojeździj tak jak jest a potem sam zobaczysz w co warto inwestować.

Pari
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 47
Rejestracja: wt mar 13, 2007 12:31 pm
Lokalizacja: WROCLAW

Post autor: Pari » pt cze 29, 2007 8:58 pm

Uwazam ze dobra zawieszka na resorakach wystarczy... Nie chce kupowac kitu Pro Compa na sprezynkach bo wykrzyzu duzo nie zyskam a kasy wyladuje 3razy wiecej!! Zreszta mlody jestem to moge tylek wytrzesc :) Nie wpominam juz o wsadzeniu mostow Gr'a bo to jeszcze wieksza kaska...
Monster YJ

Awatar użytkownika
SiwyJeep
 
 
Posty: 133
Rejestracja: wt maja 17, 2005 10:25 pm
Lokalizacja: Wawa

Post autor: SiwyJeep » pt cze 29, 2007 9:41 pm

Pari pisze:Myslalem nad tym ale to jednak przerosnie mnie finansowo:( Dlatego szukam tanszych alternatyw, ktore moge stopniowo wdrazac w mojego jeep'ka...
skoro tak myślisz to powiem tylko tyle, że zrobienie 4 cali porządnie też może przerosnąc finansowo.
Zrób tak jak chłopaki radzą. Jak masz robić tak to spróbuj najpierw pojeździc bez znaczących przeróbek a niedługo bedziesz wiedział co tak naprawdę potrzebujesz. A co do wykrzyżu resory - spręzyny to różnica jest kolosalna. Więc może sie okazać, że za jakiś czas będziesz szukał TJ a kasę jaką masz włożyc w YJ dołożysz do TJ :D
Nie mówiąc juz o silniku , który tam masz a zmiana na 4.0 też nie obejdzie się za frajer
"..Mężczyzni nigdy nie dorastają, tylko z wiekiem ich zabawki drożeją.."
XJ'93 4.0HO, Sj413

Pari
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 47
Rejestracja: wt mar 13, 2007 12:31 pm
Lokalizacja: WROCLAW

Post autor: Pari » pt cze 29, 2007 10:35 pm

Dziekuje za rady ale i tak pozostane przy swoim... Zrbie lift 4 z podwojnym kardanem i SYE(bo juz zamowilem).Wrzuce 4L z automatem bo 2.5L to pomylka:( a co do przekladania mostow pod resory to odpuszcze ten temat, przynajmniej narazie

Pozdrawiam
Monster YJ

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości