MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
Mechatronik
- jestem tu nowy...

- Posty: 63
- Rejestracja: ndz lis 28, 2004 8:19 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Mechatronik » wt cze 19, 2007 8:00 pm
Witam.
Silne szarpanie pojawia sie jak jadę ok 80km/h i hamuje ze średnią siłą jednocześnie grzanie bębna tylnego lewego koła i lekkie blokowanie koła. Zjawisko zachodzi od czasu wymiany szczęk ,bębnów i kpl. sprężynek oraz samoregulatorów na obu tylnych kołach . Cylinderki sprawdzone OK ,bębny zmierzone średnicówką i profilaktycznie zamienione ,ręczny nie blokuje - szarpanie bez zmian......chyba pójdę do wróżki

(po pocieszenie ) jeżeli nikt nie wesprze mnie dobrym pomysłem.

Fregata pod pełnymi żaglami i Jeep na szlaku - TO JEST TO....Cherokee Limited 4.0 LPG \ 1990
-
pbyra
-

- Posty: 992
- Rejestracja: śr sie 16, 2006 5:06 pm
- Lokalizacja: Rzeszów, Hermanowa, Ustrzyki Dolne
Post
autor: pbyra » wt cze 19, 2007 8:59 pm
poszukaj na
www.jeep.org.pl kolegi który nazywa się piasecznik..... przerabiał ostatnio ten sam temat... gdzieś w okolicach Niska

wracając z Łemkowiady... on ci wszystko powie ....
TO MIEJSCE CZEKA NA TWOJĄ REKLAMĘ
skype: pawelbyra
gg: 4793104
-
Mechatronik
- jestem tu nowy...

- Posty: 63
- Rejestracja: ndz lis 28, 2004 8:19 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Mechatronik » wt cze 19, 2007 10:05 pm
Serdeczne dzięki - widzę promyk nadzieii

Fregata pod pełnymi żaglami i Jeep na szlaku - TO JEST TO....Cherokee Limited 4.0 LPG \ 1990
-
Mechatronik
- jestem tu nowy...

- Posty: 63
- Rejestracja: ndz lis 28, 2004 8:19 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Mechatronik » wt cze 19, 2007 10:28 pm
Niestety światełko zgasło "
Nie znaleziono tematów ani postów pasujących do Twoich kryteriów"

Fregata pod pełnymi żaglami i Jeep na szlaku - TO JEST TO....Cherokee Limited 4.0 LPG \ 1990
-
klucz13
-

- Posty: 18974
- Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
- Lokalizacja: Wielka Lipa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: klucz13 » wt cze 19, 2007 10:41 pm
To wróż z fusów

Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
-
pbyra
-

- Posty: 992
- Rejestracja: śr sie 16, 2006 5:06 pm
- Lokalizacja: Rzeszów, Hermanowa, Ustrzyki Dolne
Post
autor: pbyra » wt cze 19, 2007 10:54 pm
Mechatronik pisze:Niestety światełko zgasło "
Nie znaleziono tematów ani postów pasujących do Twoich kryteriów"

szukaj osoby - PIASECZNIK - resztę masz na pw
TO MIEJSCE CZEKA NA TWOJĄ REKLAMĘ
skype: pawelbyra
gg: 4793104
-
Piasecznik
- jestem tu nowy...

- Posty: 73
- Rejestracja: pn cze 26, 2006 12:16 pm
- Lokalizacja: Piaseczno
Post
autor: Piasecznik » śr cze 20, 2007 1:06 am
To pewnie nie jest wina łożyska tak jak w moim przypadku

-
pbyra
-

- Posty: 992
- Rejestracja: śr sie 16, 2006 5:06 pm
- Lokalizacja: Rzeszów, Hermanowa, Ustrzyki Dolne
Post
autor: pbyra » śr cze 20, 2007 6:05 am
Piasecznik pisze:To pewnie nie jest wina łożyska tak jak w moim przypadku

objaw podobny......
TO MIEJSCE CZEKA NA TWOJĄ REKLAMĘ
skype: pawelbyra
gg: 4793104
-
Mechatronik
- jestem tu nowy...

- Posty: 63
- Rejestracja: ndz lis 28, 2004 8:19 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Mechatronik » śr cze 20, 2007 7:08 am
Dzięki za Prw. Niestety nie jest to też łożysko a nawet C kip sprwdziłem uszczelniacz też trzyma

Fregata pod pełnymi żaglami i Jeep na szlaku - TO JEST TO....Cherokee Limited 4.0 LPG \ 1990
-
boris.blank

- Posty: 1832
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
- Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa
Post
autor: boris.blank » śr cze 20, 2007 7:23 am
A sprawdziłeś średnicę bębna ?
-
pbyra
-

- Posty: 992
- Rejestracja: śr sie 16, 2006 5:06 pm
- Lokalizacja: Rzeszów, Hermanowa, Ustrzyki Dolne
Post
autor: pbyra » śr cze 20, 2007 7:30 am
Mechatronik pisze:Dzięki za Prw. Niestety nie jest to też łożysko a nawet C kip sprwdziłem uszczelniacz też trzyma

to daj znać co to było jak już znajdziesz przyczynę

TO MIEJSCE CZEKA NA TWOJĄ REKLAMĘ
skype: pawelbyra
gg: 4793104
-
Mroczny
-

- Posty: 40591
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: Mroczny » śr cze 20, 2007 8:53 am
Mechatronik pisze:Witam.
Silne szarpanie pojawia sie jak jadę ok 80km/h i hamuje ze średnią siłą jednocześnie grzanie bębna tylnego lewego koła i lekkie blokowanie koła. Zjawisko zachodzi od czasu wymiany szczęk ,bębnów i kpl. sprężynek oraz samoregulatorów na obu tylnych kołach . Cylinderki sprawdzone OK ,bębny zmierzone średnicówką i profilaktycznie zamienione ,ręczny nie blokuje - szarpanie bez zmian......chyba pójdę do wróżki

(po pocieszenie ) jeżeli nikt nie wesprze mnie dobrym pomysłem.

cudów nie ma.. było dobrze, jest źle - znaczy coś popsuliście. Jak hamulec trzyma to przyglądnij się samoregulatorom, odpuśc dla pewności odrobinę itd. Popatrz też na linkę od ręcznego, może się przycina, może źle naciągnięta..
Kolejna sprawa to.. wymiary szczęk - sprawdź czy nie są za szerokie, czy okładzina równo nabita
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości