Strona 1 z 1

XJ 2.5 benzynka

: pt lip 06, 2007 7:42 pm
autor: vandall1
Użyłem "szukaj",ale bez rezultatu.
Czy ktoś z Was to ma i jak wrażenia?
Moje:pozytywne przy pierwszych ogledzinach,poza brakiem progów,dziurawym zbiornikiem itepe duperelami niezaleznymi od silnika.
Ciekaw jestem Waszych opinii nt tego układu napedowego /po przebiegu 150 kkm/.
Kasztanic mozna,byle na temat :wink:

: pt lip 06, 2007 7:46 pm
autor: Mroczny
najlepsze w pipie to silnik.. ale nie ten :)21

zważywszy jak tanie są 4.0.. brałbym 4.0*

* o ile wpadłbym wogóle na pomysł zakupu pipa :)21

: pt lip 06, 2007 8:03 pm
autor: misman
Vandall to akurat miał 4.0 - a że się rozgląda za małolitrażówką - no cóż, może się starzeje, i czas na zmiany ... :wink: :)21

: pt lip 06, 2007 9:13 pm
autor: vandall1
Mroczny pisze:najlepsze w pipie to silnik.. ale nie ten :)21

zważywszy jak tanie są 4.0.. brałbym 4.0*

* o ile wpadłbym wogóle na pomysł zakupu pipa :)21
W miejscu w którym obecnie przebywam-nie jezdzi sie na gazie jak w pl.W zwiazku z tym dziekuje za spalanie rzędu 17-20 w miescie.Są tu samochody na metan....,ale instalacja,ale jedna stacja napełniania chyba.
Stad moje zainteresowanie.Przez tubylców ten silnik nie jest poważany-oni preferują 5.2 i wiecej w tych swoich krowach typu F250 itepe.Zwyczajnie nie mam ochoty wydawać wiecej na paliwo niz teraz.Jeśli te 2.5 zmieści sie w 14 l/100 w miescie-to jest ok.Poza tym:
1/Wziąłem go w plener na przejażdzkę i stwierdziłem:
-na szosie wariat,trzeba go pilnowac jak kazdego jepa,tym bardziej,ze podliftowany na 2 cale juz jest
-dynamike ma dobrą jak dla mnie /gume przypala swobodnie pewnie dlatego,ze amory kiepskie :)20 /
-120/h nie udało mi sie przekroczyć,czego mi nie szkoda,bo juz chyba mnie tu raz capsnęli na radar /plaskaczem/
-reduktor 231 /sadząc po dzwigni/co mnie denerwuje trochę.
-skrzynia mam nadzieję nie francuska /chodzi dobrze/
-na part time i low trochę wyje,ale nie bądżmy tacy srodzy :wink:
-oponki w b dobrym stanie
-no generalnie poczułem sie prawie jak w domu...
2/Jak wszyscy zapewne wiedzą-asfalty tu potrafią się szybko urywać,jest b dużo szutrów na których mój obecny galant cierpi strasznie.Kazda wycieczka dalej za miasto to obijanie podwozia /sworznie juz sie odzywaja/
3/Moze w interior by sie dało? :roll:
4/W firmie w której haruję aż 8 godzin dziennie,z trzema tylko przerwami :wink: mam spore mozliwosci napraw.
5/Rocznik jest 94 /w pl rzeczywiscie mam 4.0'91/
6/Cena do duzego zbicia,bo tubylcy olewają takie fury.Moze ze 4 tysi na polskie zety wyjdzie.
7/Miałem w podobnej cenie i roczniku Rodeo,ale odpuściłem bo daleko i tylko tylnionapedowiec.

Na koniec mojego kasztanienia szczególnie pozdrawiam mismana-człowieka o żelaznych cechach :wink:

: sob lip 07, 2007 4:15 pm
autor: misman
Pewnie chodzi o zakuty łeb ? :)21 A dziękuję, dziekuję... Również poważam i pozdrawiam :)21

: sob lip 07, 2007 6:07 pm
autor: Kuba M.
W 2,5 sporo zależy od wersji wyposarzenia - znam jednego takiego "golasa" w dodatku 3d, ale jak wynika z dowody ma masę mniejszą o jakieś 400kg od maxymalnie wypasionych 2,5 - dzięki temu spalanie ma na poziomie jaki podałeś, a przy tym w miarę normalnie jeździ. Ale to jedyne 2,5 ze znanych mi, które jeździ i pali dużo mniej od 4,0 :D

: sob lip 07, 2007 6:52 pm
autor: vandall1
To jest "Jamboree" i żadnych ekstrasów sie nie dopatrzyłem.Tapicerka szmaciana,nie pamietam czy ma klime.Tu w ogóle mało jest Limitedów.Jak pisałem-pozytywnie zaskoczył mnie motor:nie dymi z rury,nie ma przedmuchów z miarki,ciśnienie po nagrzaniu:3 i wiecej.Ćwierka mu tylko alternator,albo jakaś rolka :roll: Chyba zapertraktuję...

: sob lip 07, 2007 7:39 pm
autor: lisiurski
Bierze, bierze zawsze coś tam pojeździła,a jak już się znudzi to można jak już sławny z forum pipem http://video.google.pl/videoplay?docid= ... 644&q=jeep
:)21

: pn lip 09, 2007 6:44 am
autor: adr78
Mialem kiedys 2,5 litra w benzynie w Xj'cie
Przyznam racje, że lepsza jest jednostaka 4.0 - auto znacznie żwasze, a spalanie niewiele wieksze
Ze strony mechnicznej do czterocylindrówki nie miałem się do czego przyczepić. Mimo dość ostrej jazdy w terenie nie udało mi się jej zajeździć. Zdarzyło mi się nawet "pociągnąć" wodę filtrem - po wymianie oleju silnik pracował jak nowy.
Problemy miałem z elekroniką sterującą... ale to samo mogło nawalic równierz w czterolitrówce.
Spalanie. Jadąc na szosowych oponach, z prędkościami około 100-120 auto spałało nieco poniżej 10 litrów benzyny.

pozdr
adrian

: pt paź 26, 2007 11:19 am
autor: krowa
mam 2,5 benze i spalanie jest niewielkie około 10 na asfalcie
jesli nie chce sie miec butli na pace i cysterny pod domem to chyba dobre rozwiazanie, nie jest to demon szybkosci i mocy ale do rekreacji wystarcza mi :)
pozdrawiam Marcin

wie ktoś gdzie kupić progi do xj?

: pt paź 26, 2007 1:55 pm
autor: DanielF
Zajrzyj na http://jeep.org.pl/forum, tam temat spalania jest wałkowany dość regularnie - ogólnie z zeznań wynika, że w spalaniu różnice są niewielkie, a na 100% nie rekompensują różnicy w mocy/momencie. Generalnie dla tego samego silnika, w zależności od 'buta' kierowcy, warunków drogowych. tip. rozrzut zeznawanego spalania jest większy niż różnica między 2,5 i 4,0 w tych samych warunkach :D
A różnica w komforcie jazdy po czarnym (np. wyprzedzanie >90km/h) jest znaczna.

: pt paź 26, 2007 10:12 pm
autor: krowa
[quote]Zajrzyj na http://jeep.org.pl/forum, tam temat spalania jest wałkowany dość regularnie - ogólnie z zeznań wynika, że w spalaniu różnice są niewielkie, a na 100% nie rekompensują różnicy w mocy/momencie. Generalnie dla tego samego silnika, w zależności od 'buta' kierowcy, warunków drogowych. tip. rozrzut zeznawanego spalania jest większy niż różnica między 2,5 i 4,0 w tych samych warunkach
A różnica w komforcie jazdy po czarnym (np. wyprzedzanie >90km/h) jest znaczna.[quote]
przy 4.0 10 litrów na trasie?
t po co czterolitrowcy montuja gaz :P
pozdrawiam Marcin

: sob paź 27, 2007 12:04 am
autor: mendelmax
krowa pisze: przy 4.0 10 litrów na trasie?
t po co czterolitrowcy montuja gaz :P
pozdrawiam Marcin
Po to, żeby w mieście się dało żyć, bo tam pojemnosć daje o sobie znać ;) W trasie grandem spokojnie jestem w stanie osiągnąć 11 bez większych starań. Jak się bardzo, bardzo starać to 10 się da, ale to już wymaga skupienia.

: sob paź 27, 2007 4:42 pm
autor: dj_wojtecki
mendelmax pisze:
krowa pisze: przy 4.0 10 litrów na trasie?
t po co czterolitrowcy montuja gaz :P
pozdrawiam Marcin
Po to, żeby w mieście się dało żyć, bo tam pojemnosć daje o sobie znać ;) W trasie grandem spokojnie jestem w stanie osiągnąć 11 bez większych starań. Jak się bardzo, bardzo starać to 10 się da, ale to już wymaga skupienia.
no jak jak sie skupie, to mi w baku przybywa paliwka ;-)

obosz... znowu jakas durna teoretyczna dyskusja, po ktorej okaze sie ze 2,5l pali dwa razy wiecej nic 4,0... o co zreszta nietrudno, bo 4,0 pali tyle co tico przeciez...

jeepy nie sa oszczednymi autami i czas sobie to otwarcie powiedziec.

2,5 manual to spalanie rzedu 10 - 17 litrow
4,0 automat, to spalanie rzedu 13-22 litry
i ten i ten silnik pali za duzo, choc spalanie 2,5 litra jest mniej bolesne. i to tyle w temacie.

: sob paź 27, 2007 7:33 pm
autor: krowa
zgadzam sie :P!!!!
ale czy ktoś wie ile kosztuja progi ( blachy ) do xj i gdzie mozna je kupić
ale tylko do 2,5 bo mniej kosztuja :D :P

: ndz paź 28, 2007 1:10 am
autor: vandall1
Hmmmm,ze tak powiem z mojej strony temat sie nieco zdeaktualizował,albowiem popełniłem ferozę :oops:
Ta z kolei ma trochę mało pod maską /1.6/.Na razie musi wystarczyć :(

: ndz paź 28, 2007 1:33 am
autor: dj_wojtecki
krowa pisze:zgadzam sie :P!!!!
ale czy ktoś wie ile kosztuja progi ( blachy ) do xj i gdzie mozna je kupić
ale tylko do 2,5 bo mniej kosztuja :D :P
zapodaj sobie progi z profilu stalowego... kosztuja niewiele, sa nie do ruszenia i pod hi lifta sie nadaja... dobrze zrobione wygladaja jak oryginal :-)

: pn paź 29, 2007 9:43 am
autor: krowa
zapodam
ale tam dosyc głęboko wchodza te progi jakies dwadziescia pare cm w kierunku wału. Pozdrawiam Marcin

: pn paź 29, 2007 10:09 am
autor: dj_wojtecki
krowa pisze:zapodam
ale tam dosyc głęboko wchodza te progi jakies dwadziescia pare cm w kierunku wału. Pozdrawiam Marcin
nie robmy offtopicu, tu masz info o rzeczonych progach: http://jeep.org.pl/forum/viewtopic.php? ... 5da4fde7fc

pozdro