problem z silnikiem
Moderator: Mroczny
problem z silnikiem
Witam jestem posiadaczem granda 2,5 td i zastanawiam się nad modernizacją układu chłodzenia a mianowicie zastosowaniem stałego wiatraka bez sprz. wisko oczywiście wiatrak plastikowy bo orginał jest zbyt ciężki jeśli ktoś ma jakieś doświadczenia z przgrzewającym sie silnikiem to bardzo proszę o podzielenie się nimi. Wiem że te silniki nie lubią wysokich temperatur i bardzo łatwo można wywalić uszczelkę pod głowicą
-
- Posty: 1832
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
- Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa
- lesio jeep
-
- Posty: 5525
- Rejestracja: pt maja 13, 2005 3:17 pm
- Lokalizacja: marsylija
uszczelki od 94 sa stalowe majac alu glowice i zeliwny blok
to raczej wszystko wypierdzieli zanim ruszy uszczelke
natomiast jak pisze kolega napraw co nie balanga i nie bedzie sie grzal
na zchodzie ludzie leja plyn ale turasy dalej kranowe
ten silnik byl projektowany na poludnie Europy wiec jak sie
grzeje w Polsce to TRUP
albo druciarstwo i jeszcze znafcy typu
pan zdzisiu
to raczej wszystko wypierdzieli zanim ruszy uszczelke
natomiast jak pisze kolega napraw co nie balanga i nie bedzie sie grzal
na zchodzie ludzie leja plyn ale turasy dalej kranowe

ten silnik byl projektowany na poludnie Europy wiec jak sie
grzeje w Polsce to TRUP

pan zdzisiu
czy zrezygnowałeś już z rosyjskiego gazu i ropy?
Ten wpis powstał bez wsparcia środków unijnych
Ten wpis powstał bez wsparcia środków unijnych
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość