MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
KILLER
- jestem tu nowy...

- Posty: 9
- Rejestracja: wt paź 24, 2006 9:55 pm
- Lokalizacja: Kartuzy
Post
autor: KILLER » pn wrz 10, 2007 12:31 am
Mam pytanko gdzie dostać lub od czego dopasować tylne resory do YJ z 94 r
lub wymiary bo ktoś wstawił za długie i jest sztywny przód na dobry początek dolne lagi się wymieni choć by od uaza
Zastanawia mię jeszcze membrana na przednim moście z prawej strony co to i do czego służy
-
mendelmax

- Posty: 2048
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: mendelmax » pn wrz 10, 2007 12:37 am
O resorach ci nie podpowiem, natomiast to o czym mówisz na moście to jest (jeśli myślimy o tym samym) rozłącznik półosi. Amerykańskie rozwiązanie problem sprzęgiełek

Operowane podciśnieniowo przy załączeniu 4x4.
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
-
KILLER
- jestem tu nowy...

- Posty: 9
- Rejestracja: wt paź 24, 2006 9:55 pm
- Lokalizacja: Kartuzy
Post
autor: KILLER » pn wrz 10, 2007 12:38 am
Jeszcze jedno stuki w silniku 4.0 94r wielopunktowy wtrysk coś jak zawory czy panewki i w jaki sposób się koryguje luzy zaworowe lub je sprawdza
-
KILLER
- jestem tu nowy...

- Posty: 9
- Rejestracja: wt paź 24, 2006 9:55 pm
- Lokalizacja: Kartuzy
Post
autor: KILLER » pn wrz 10, 2007 11:40 am
Tak też myślałem bo blokada wchodziłaby w dyfer
Dzięki za odpowiedź
-
mendelmax

- Posty: 2048
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: mendelmax » pn wrz 10, 2007 12:29 pm
Są hydrauliczne kompensatory luzu- nic się nie sprawdza i nie reguluje. Czasem się zapychają niestety.
Można ogólnie ten silnik próbować wyczyścić metodą "jazdaprzezchwilezbutemwpodłodze"

Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość