Szarpie na 1 - WJ 3.1 TD

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Bart3.1TD
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 31
Rejestracja: czw wrz 13, 2007 9:04 am
Lokalizacja: Zabrze

Szarpie na 1 - WJ 3.1 TD

Post autor: Bart3.1TD » czw wrz 13, 2007 9:28 am

Witam - jestem nowy :D Mam taki kłopocik z moim Jeepkiem - szarpie na jedynce tzn. gdy ruszam ciagnie a potem przy jakiś ~1100 obrotów jakby ponownie wrzucał 1 potem 2 3 i 4. Skrzynia była rozbierana i mechanik m ówi że nic tam nie widział Ma ktoś jakieś sugestie?
Mam JGCh II 3.1TD z 99 - nie jeżdże off-road Kupiłem bo praca wymaga terenowego a i ja go lubie :)

Awatar użytkownika
Adamek
 
 
Posty: 10997
Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside

Post autor: Adamek » czw wrz 13, 2007 10:26 am

Ja mam, zmien mechanika. :)21
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji

boris.blank
Posty: 1832
Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa

Post autor: boris.blank » czw wrz 13, 2007 11:23 am

Nie widział bo spłoszył Gremliny zanim rozebrał skrzynię.
Jest cała procedura jak rozebrać skrzynię i uśpić czujność Gremlinów.

Bart3.1TD
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 31
Rejestracja: czw wrz 13, 2007 9:04 am
Lokalizacja: Zabrze

To nie takie łatwe

Post autor: Bart3.1TD » pt wrz 14, 2007 8:23 am

Adamek pisze:Ja mam, zmien mechanika. :)21
HMmmm to nie takie łątwe nie kazdy zna sie na automatach... a ten z którego skorzystałem został mi polecony przez off-roadowców, że dobry itd Ten mechanik zajmuje się TYLKO i wyłącznie automatami Na początku po odbiorze samochodu nic się nie działo ale wystarczył przejazd przez Łódź w godzinach szczytu i problem powrócił Inny mówił że jakaś tarczka 1 biegu sie zniszczyła ale takie rzeczy po rozebraniu skrzyni chyba widać?
Mam JGCh II 3.1TD z 99 - nie jeżdże off-road Kupiłem bo praca wymaga terenowego a i ja go lubie :)

Awatar użytkownika
Adamek
 
 
Posty: 10997
Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside

Post autor: Adamek » pt wrz 14, 2007 10:22 am

Nie wiem co ci ten mechanik tam robil bo nie napisales dokladnie, ale ewidentnie jakas usterka jest i skoro to dobry mechanior powinien to wykryc, skoro zajmuje sie tylko automatami, nie wiem moze jakis filtr zawalony, niech targa skrzynie znow i obluka dokladnie.
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji

Bart3.1TD
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 31
Rejestracja: czw wrz 13, 2007 9:04 am
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Bart3.1TD » sob wrz 15, 2007 5:39 pm

Adamek pisze:Nie wiem co ci ten mechanik tam robil bo nie napisales dokladnie, ale ewidentnie jakas usterka jest i skoro to dobry mechanior powinien to wykryc, skoro zajmuje sie tylko automatami, nie wiem moze jakis filtr zawalony, niech targa skrzynie znow i obluka dokladnie.
Miał zmienić uszczelkę na połączeniu skrzyni z silnikiem więc rozmontował wsio, wyczyścił nalał nowego oleju, załozył nowy filtr w ASB, wyczyścił reduktor i zalał nowym płynem. Po tym wszystkim skrzyni nic nie było aż tu nagle :) podczas jazdy przez Łódź w godz szczytu bum i znów historia się powarza. Byłem u innego mechanika i ten stweirdził - eeee panie w sumie to z tym jeździć można Jeżeli to przeszkadza to rozłozymy i zobaczymy ale samo rozłożenie i złożenie - 1.400 zł (netto) Takie szarpanie to pojawia sie w chwili gdy rusza sie powoli gdy rusza sie BARDZO OSTRO takich objawów brak Pewnie padnie sugestia - rusaj ostro spod świateł... ale za takie wielkie thx
Mam JGCh II 3.1TD z 99 - nie jeżdże off-road Kupiłem bo praca wymaga terenowego a i ja go lubie :)

Awatar użytkownika
Adamek
 
 
Posty: 10997
Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside

Post autor: Adamek » sob wrz 15, 2007 6:21 pm

Hmm, pomalu ruszasz szarpie, deptasz chodzi dobrze, wiec cos z cisnieniem pewnie, moze pompa, moze jakis kanal przytkany. To takie pierwsze przypuszczenia, ale w sumie gdybanie, trza rozbierac, albo jezdzic az cos padnie calkiem, choc tej drugiej opcji nie polecam :)21
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji

Bart3.1TD
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 31
Rejestracja: czw wrz 13, 2007 9:04 am
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Bart3.1TD » sob wrz 15, 2007 6:46 pm

Adamek pisze:Hmm, pomalu ruszasz szarpie, deptasz chodzi dobrze, wiec cos z cisnieniem pewnie, moze pompa, moze jakis kanal przytkany. To takie pierwsze przypuszczenia, ale w sumie gdybanie, trza rozbierac, albo jezdzic az cos padnie calkiem, choc tej drugiej opcji nie polecam :)21
A co sugerujesz powiedzić mechanikowi - bo już raz ją rozebrał to pomyśli ze jakiś fanatyk mu sie trafił... Mówiłem mu jakie są objawy Ten drugi powiedział - jak bardzo przeszkadza to rozbieżemy i już ale jak nie przeszkadza to jeździć... Pozatym tak sobie taraz mysle... czy takie (jak sugerujesz) przytkanie kanału może trafić się od tego że silnik i ASB grzeje się w ciężkich warunkach trafic jam w godzinach szczytu? Jeżeli to przytkane kanały to czy coś będa wynieniać czy poprostu wyczyszczą i finito? Strach mam bo od momentu zakupu (a przed zakupem był spawdzony w ASO w Zabrzu) wydałem i wynieniłem już spooooro rzeczy A elektronika i elektryka to pada jak mucha Jedno naprawisz gdzie indziej pada A pro pos - czy gdzies jest do dostania książka typu Sam naprawiam Jeepa? Nie wim jak zmienić żaróweczki w tablicy z zegarami czy podświetlenie w zmianie biegów - podczas jazdy w nocy bardzo uciążliwe jest to że nie widać jsk wrzucić bieg Dbam o niego a ten się wcale nei odwdzięcza... Pierun jeden...
Mam JGCh II 3.1TD z 99 - nie jeżdże off-road Kupiłem bo praca wymaga terenowego a i ja go lubie :)

Awatar użytkownika
Adamek
 
 
Posty: 10997
Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside

Post autor: Adamek » sob wrz 15, 2007 7:02 pm

Z wymina zaroweczek to akurat prosta sprawa jest, sciagasz plastiki i wymieniasz, przewaznie w jeepie wszystko na zatrzaskach jest a pozniej dopiero ujzysz wkrety.

Nie wiem co masz mu powiedziec, ale jak faktycznie ci to przeszkadza to zlecaj i niech robi, a jak dalej bedzie tak samo to reklamacja i tak do skutku.

Masz tu lekture, co prawda w jezyku takim a nie innym ale zawsze cos http://jeep.avtograd.ru/index.htm
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji

Awatar użytkownika
Adamek
 
 
Posty: 10997
Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside

Post autor: Adamek » sob wrz 15, 2007 7:04 pm

A i jeszcze jedno, wpadnij tutaj www.jeep.org.pl
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji

Bart3.1TD
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 31
Rejestracja: czw wrz 13, 2007 9:04 am
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Bart3.1TD » wt wrz 18, 2007 8:39 am

Adamek pisze:A i jeszcze jedno, wpadnij tutaj www.jeep.org.pl
Dziękuje za wsparcie i cenne namiary :) Instrukcje w ruskim jazyku sobie ściągnąłem i... staram się... BARDZO się staram przypomnieć sobie ten język i na tyle co sobie przypominałem instrukcja jest fajniejsza i pełniejsza od standardowych - jak coś się dzieje jedź do ASO :) Jak ją przetłumaczę to ruszę na podbój mechanizmów mojega Jeepka :)
Mam JGCh II 3.1TD z 99 - nie jeżdże off-road Kupiłem bo praca wymaga terenowego a i ja go lubie :)

Awatar użytkownika
Adamek
 
 
Posty: 10997
Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside

Post autor: Adamek » wt wrz 18, 2007 9:18 am

Zycze powodzenie :)2
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji

Bart3.1TD
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 31
Rejestracja: czw wrz 13, 2007 9:04 am
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Bart3.1TD » ndz paź 21, 2007 11:34 pm

Adamek pisze:Zycze powodzenie :)2
Przedarłem się przez ruskij jazyk jak przez Syberię :) - troche mnie rozczarowała ta instrukcja: to ruska kopia normalnego Manulala do Jeepa. FAKT że facet ma dużo innych informacji odnośnie oznaczeń skrzyń biegów, silników etc Ma też liste kodową błędów ale jeżeli chodzi o instruktaż: jak rozebrac taką czy inną część to niestety nic z tego.

Jednak WIELKIE TX za namiar do stronki lista kodowa błędów DOOOBRA RZECZ !!! :)

Czy ktoś zna kogoś pracującego w ASO Jeepa?? Oni pewnie mają pełne instrukcje naprawcze wszystkich część bo jak inaczej wiedzieliby co gdzie i jak zrobić???
Mam JGCh II 3.1TD z 99 - nie jeżdże off-road Kupiłem bo praca wymaga terenowego a i ja go lubie :)

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » pn paź 22, 2007 5:49 pm

Bart3.1TD pisze:Oni pewnie mają pełne instrukcje naprawcze wszystkich część bo jak inaczej wiedzieliby co gdzie i jak zrobić???
No właśnie sęk w tym, że nie wiedzą :evil:
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Awatar użytkownika
pbyra
 
 
Posty: 992
Rejestracja: śr sie 16, 2006 5:06 pm
Lokalizacja: Rzeszów, Hermanowa, Ustrzyki Dolne

Post autor: pbyra » pn paź 22, 2007 8:55 pm

info masz na PW

pozdrawiam
TO MIEJSCE CZEKA NA TWOJĄ REKLAMĘ

skype: pawelbyra
gg: 4793104

Bart3.1TD
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 31
Rejestracja: czw wrz 13, 2007 9:04 am
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Bart3.1TD » wt paź 23, 2007 11:23 am

pbyra pisze:info masz na PW

pozdrawiam

BARDZO DZIĘKUJĘ!! :) Staram się ograniczac koszty napraw jeżeli moge coś zrobić sam w moich warunkach garażowych to wolę sam. Stąd była ta prośba - nieomieszkam skorzystać z propozycji :)

Podglądałem mechanika który zakładał mi łączniki stab na tyle i tak myśle że te z przodu to sobie już sam wymienię bo to chyba żadna filozofia. Kłopot mam z dostaniem się do żaróweczek za tablicą i w ASB. WKURZA mnie to miganie w ASB - szczególnie dokuczliwe w ciemnościach. Kiedy się do tego zabiorę (chyba w ten weekend) będę dzwonił. Jeszcze raz dziękuję.
Mam JGCh II 3.1TD z 99 - nie jeżdże off-road Kupiłem bo praca wymaga terenowego a i ja go lubie :)

anybody
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 3
Rejestracja: czw paź 25, 2007 7:00 pm

Post autor: anybody » czw paź 25, 2007 7:19 pm

A co ciekawego pokazuje komputerek jakie kody błędów?

Bart3.1TD
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 31
Rejestracja: czw wrz 13, 2007 9:04 am
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Bart3.1TD » pt paź 26, 2007 11:50 am

anybody pisze:A co ciekawego pokazuje komputerek jakie kody błędów?
W tej chwili już nic nie pokazuje - gdy byłem naprawiać ASB facet zczytał kody i wyzerował więc chyba je naprawił Ale mając wiedze co dany kod oznacza sam bede wiedział co nalezy zrobić i to jest NAJWAŻNIEJSZE Już żadem machanik nie wmówi mi że zepsuło się coś innego anizeli pokazuje komp (jeżeli komp ma wszędzie czujniki :) ) - straszne!! Tak mówią Ci z ASO :lol:
Mam JGCh II 3.1TD z 99 - nie jeżdże off-road Kupiłem bo praca wymaga terenowego a i ja go lubie :)

anybody
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 3
Rejestracja: czw paź 25, 2007 7:00 pm

Post autor: anybody » pt paź 26, 2007 12:32 pm

He żeby to było takie proste jak mówisz......... Robiłes już kluczykowanie w aucie?

Bart3.1TD
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 31
Rejestracja: czw wrz 13, 2007 9:04 am
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Bart3.1TD » wt paź 30, 2007 8:54 am

anybody pisze:He żeby to było takie proste jak mówisz......... Robiłes już kluczykowanie w aucie?
Tak robiłem - po powrocie od mechanika. Skasował wszystkie błędy i teraz nic mi nie wykazuje ALE jeżeli chcesz sie spytać jak to zrobić - to powiem tak: chciałem sobie zrobić ostatnio i... niapamietam czy to robiłem tylko włączajac i wyłączając stacyjke czy odpalajac silnik (wszystko 3 razy pod rząd - 4. raz powiniem pokazać błedy albo ich brak) Gdzieś na forum czytałem o tym jak to się robi ale byłem tak przejęty jak to robiłem po raz pierwszy :lol: że teraz nie pamietam jak to się robi :P Ale popróbuje.... :)2
Mam JGCh II 3.1TD z 99 - nie jeżdże off-road Kupiłem bo praca wymaga terenowego a i ja go lubie :)

anybody
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 3
Rejestracja: czw paź 25, 2007 7:00 pm

Post autor: anybody » wt paź 30, 2007 11:46 am

Tzn pytam bo jestem ciekaw jakie błędy pokazuje skrzyneczka przy twoich objawach. Szkoda ze nie sprawdziłes przed oddaniem do mechanika.

Bart3.1TD
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 31
Rejestracja: czw wrz 13, 2007 9:04 am
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Bart3.1TD » pt lis 02, 2007 10:30 pm

anybody pisze:Tzn pytam bo jestem ciekaw jakie błędy pokazuje skrzyneczka przy twoich objawach. Szkoda ze nie sprawdziłes przed oddaniem do mechanika.
Przed oddaniem do mechanika jeszcze nie znałem pojęcia KLUCZYKOWANIE Znajomy polecił mi portal i dopiero tutaj poznałem to hasło :)
Mam JGCh II 3.1TD z 99 - nie jeżdże off-road Kupiłem bo praca wymaga terenowego a i ja go lubie :)

Awatar użytkownika
rozprza
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 66
Rejestracja: sob maja 28, 2005 6:31 am
Lokalizacja: Piotrków Tryb.

Post autor: rozprza » pt lis 09, 2007 6:08 am

w jeepach od 1998 z kluczykowania nici
vojager 3.3 grand 5.9

Bart3.1TD
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 31
Rejestracja: czw wrz 13, 2007 9:04 am
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Bart3.1TD » pt lis 09, 2007 9:34 am

rozprza pisze:w jeepach od 1998 z kluczykowania nici
Ale może w jakimś z modeli. Ja mam WJ z 99 i u mnie kluczykowanie wyszło tyle że nie pokazał błedów.
Mam JGCh II 3.1TD z 99 - nie jeżdże off-road Kupiłem bo praca wymaga terenowego a i ja go lubie :)

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » pt lis 09, 2007 9:45 am

rozprza pisze:w jeepach od 1998 z kluczykowania nici
W moim WJ z 2004 też kluczykowanie funkcjonuje. W WK chyba też, ale tu sobie głowy nie dam uciąć.
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości