MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
Ziołek

- Posty: 1683
- Rejestracja: czw lut 15, 2007 11:44 pm
- Lokalizacja: Poznań
Post
autor: Ziołek » śr lis 21, 2007 4:29 pm
Witam.
Czy wie ktoś może gdzie w Poznaniu można dostać korektor sił hamownia do Jeep'a XJ z 1991r?
Jeszcze dwie sprawy, czy korektor sił hamowania jest taki sam jak w Grand Cherokee i jaki jest typ łożysk przedniej piasty?
Byłbym wdzięczny za wszelkie wskazówki, ale wszelkie podpowiedzi proszę wysyłać na PW, żeby nie było żadnej "kryptoreklamy" czy jeszcze nie wiadomo czego.
Pozdrawiam i z góry dzięki.
Wojtek vel Ziołek
-
danielpoz

- Posty: 1576
- Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
- Lokalizacja: Poznan/Swaj
Post
autor: danielpoz » śr lis 21, 2007 6:22 pm
a jast w ogole tam korektor?
co do lozysk obawiam sie ze musza byc cale nowe piasty ale moze 91 sie jeszcze lapal na ten stary typ w ktorym sa wymienne
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2"

-
Ziołek

- Posty: 1683
- Rejestracja: czw lut 15, 2007 11:44 pm
- Lokalizacja: Poznań
Post
autor: Ziołek » śr lis 21, 2007 6:39 pm
Hmm, powinno się dać, są 2 stożkowe łożyska...
A co do korektora, to w XJ na pewno jest, po to trzeba go kupić bo stary jest do wyrzucenia.
-
Prest
-

- Posty: 1364
- Rejestracja: czw lip 29, 2004 7:18 am
- Lokalizacja: Świdnik
Post
autor: Prest » czw lis 22, 2007 8:32 am
A w którym miejscu znajduje się rzeczony korektor

FZJ80
-
Ziołek

- Posty: 1683
- Rejestracja: czw lut 15, 2007 11:44 pm
- Lokalizacja: Poznań
Post
autor: Ziołek » czw lis 22, 2007 3:28 pm
Pod pompą hamulcową, sam do końca nie jestem pewien czy to się zowie korektor ale tak wygląda. xD
-
Mroczny
-

- Posty: 40645
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: Mroczny » czw lis 22, 2007 5:53 pm
raczej myślisz o zwykłym rozdzielaczu
-
misman
-

- Posty: 6075
- Rejestracja: ndz maja 26, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: zawodzi...
Post
autor: misman » czw lis 22, 2007 6:00 pm
Mroczny pisze:raczej myślisz o zwykłym rozdzielaczu
... z korektorem i czujnikiem różnicowym. Ta kostka rozdzielająca to właśnie korektor. Daje sięgo pominąć, a na tylny obwód można zastępczo zastosować bezwładnościowy korektor siły hamowania z poldolota (Lucas). Zamiast wywalać pięć stów na wątpliwego stanu używany, oryginalny korektor, nówka sztuka lucasa to 90 PLN. Oczywiście wiąże się to z przebudową przewodów hamulcowych.
"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."
-
Ziołek

- Posty: 1683
- Rejestracja: czw lut 15, 2007 11:44 pm
- Lokalizacja: Poznań
Post
autor: Ziołek » czw lis 22, 2007 6:48 pm
Dzięki za info, tak też chyba zrobimy.
O jak poważną chodzi przebudowę przewodów?
-
Greg_pl
-

- Posty: 225
- Rejestracja: wt lis 09, 2004 12:07 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Greg_pl » czw lis 22, 2007 10:16 pm
Czy w wersji z ABS tez jest korektor? Nie jest tak ze to ABS koryguje?
1992 Jeep Cherokee Limited

-
Ziołek

- Posty: 1683
- Rejestracja: czw lut 15, 2007 11:44 pm
- Lokalizacja: Poznań
Post
autor: Ziołek » czw lis 22, 2007 10:31 pm
hmm, wydaje mi się że powinien być, ale niech wypowiedzą się ci co mają ABS.
-
Sparki
- jestem tu nowy...

- Posty: 47
- Rejestracja: pn gru 27, 2004 11:39 pm
- Lokalizacja: Poznañ
Post
autor: Sparki » śr gru 19, 2007 11:41 am
Mam co prawda 90' rocznik. Rozdzielacz pod pompom ma za zadanie odłączyć uszkodzony obwód hamulcowy po przekątnej samochodu (lewy przód+prawy tył lub prawy przód+lewy tył). W razie dużego problemu z dostaniem klamotu możan zastowować zwykły rozdzielacz przelotowy np. od hydrauliki. Nie znalazłem żadnego dodatkowego regulatora ciśnienia przy tylnym mości, jest tam tylko zwykły trójnik.
KJ Liberty 2007 3,7 V6
-
płaski
-

- Posty: 225
- Rejestracja: wt mar 22, 2005 7:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: płaski » ndz gru 23, 2007 3:24 pm
Nie chodzi tu o kolektory itp itd to automat więc jest to zabezpieczenie gdyby rypnoł jakiś z przewodów hamulcowych żeby nie zostać nagle bez
-
suchorz

- Posty: 747
- Rejestracja: ndz wrz 02, 2007 6:23 pm
- Lokalizacja: Pierwoszyno
-
Kontaktowanie:
Post
autor: suchorz » wt gru 25, 2007 5:06 pm
Jeśli masz 91r to łożyska są nie wymienne, wymienne były do 90r.
Piasta kosztuje 470-500zł/szt.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości