
Cherokee XJ 4.0l 92' Kontrolka MAINT REQD
Moderator: Mroczny
Cherokee XJ 4.0l 92' Kontrolka MAINT REQD
Witam,jak w temacie,co oznacza kontrolka MAINT REQD, ponieważ mi sie zaswieciła i nie wiem co oznacza.
Prosze o pomoc!!

ZJ 5.9 Ltd. LX 98' lift 3",ZJ 5.2 LTD 96' lift 4,5, kopia simex 32", XJ 4.0 90',WJ 4.7 H.O
- krzysiek-gdansk
- Posty: 596
- Rejestracja: śr kwie 28, 2004 8:55 pm
- Lokalizacja: Gdańsk
LR_Olek pisze:maint -maintanance
reqd - required
przeglad potrzebny
kontrolka cos a'la check engine
taaaaa jasne ..... taka ona check engine jak z koziej du.py trąba .
Kontrolka równoznaczna z kontrolką SERVICE w europejskich autach , czyli mowiaca ze czas na przeglad okresowy

Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek

- krzysiek-gdansk
- Posty: 596
- Rejestracja: śr kwie 28, 2004 8:55 pm
- Lokalizacja: Gdańsk
toc napisalemZun pisze:LR_Olek pisze:maint -maintanance
reqd - required
przeglad potrzebny
kontrolka cos a'la check engine
taaaaa jasne ..... taka ona check engine jak z koziej du.py trąba .
Kontrolka równoznaczna z kontrolką SERVICE w europejskich autach , czyli mowiaca ze czas na przeglad okresowy- wymiana olei i filtrow i co tam jeszcze przewiduje producent przy tym przebiegu. Podaj przebieg to powiem Ci co powineines wymienic.
"PRZEGLAD POTRZEBNY"
- krzysiek-gdansk
- Posty: 596
- Rejestracja: śr kwie 28, 2004 8:55 pm
- Lokalizacja: Gdańsk
Znawcy rendżów, pozostańcie znawcami rendżów...
MAINT REQD jest kontrolką, która przypomina po każdych 96 lub 133 tys km (różne znane mi źródła różnie podają) o konieczności inspekcji sondy lambda. Nie oznacza żadnego jej uszkodzenia bo jest powiązana tylko z licznikiem kilometrów.
Nie ma nic wspólnego z żadnymi olejami czy czymkolwiek.
Skasować ją można tylko przez OBD2 albo wyjąć żarówkę - bo nie ma żadnych konsekwencji poza rzucaniem się w oczy.
I tyle...
MAINT REQD jest kontrolką, która przypomina po każdych 96 lub 133 tys km (różne znane mi źródła różnie podają) o konieczności inspekcji sondy lambda. Nie oznacza żadnego jej uszkodzenia bo jest powiązana tylko z licznikiem kilometrów.
Nie ma nic wspólnego z żadnymi olejami czy czymkolwiek.
Skasować ją można tylko przez OBD2 albo wyjąć żarówkę - bo nie ma żadnych konsekwencji poza rzucaniem się w oczy.
I tyle...
XJ'92 Ltd 4.0HO
Na Jeepa nikt nie powie LR.W przeciwieństwie do LRa na którego większość mówi dżip
Na Jeepa nikt nie powie LR.W przeciwieństwie do LRa na którego większość mówi dżip
Wg producenta nalezy zrobic :skubi618 pisze:Mam przebieg 198 tys.km
120,000 Miles (192 000 km) or at 96 months
Change engine oil.
Replace engine oil filter.
Replace engine air cleaner element.
Replace ignition cables.
Replace spark plugs.
Inspect and adjust drive belts.
Replace fuel filter. Federal only.
Lubricate steering linkage.
Drain and refill automatic transmission fluid.
Drain and refill transfer case fluid.
Po wyzszym przebiegu juz producent nie podaje czynnosci jakie trzeba wykonywac

Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek

- krzysiek-gdansk
- Posty: 596
- Rejestracja: śr kwie 28, 2004 8:55 pm
- Lokalizacja: Gdańsk
Kolego to ze mam Rendza nie znaczy ze nic nie wiem o peepach. Drugie auto u mnie w domu to XJ '93.. Wiec przestan marudzic!!!SiMarco pisze:Znawcy rendżów, pozostańcie znawcami rendżów...
MAINT REQD jest kontrolką, która przypomina po każdych 96 lub 133 tys km (różne znane mi źródła różnie podają) o konieczności inspekcji sondy lambda. Nie oznacza żadnego jej uszkodzenia bo jest powiązana tylko z licznikiem kilometrów.
Nie ma nic wspólnego z żadnymi olejami czy czymkolwiek.
Skasować ją można tylko przez OBD2 albo wyjąć żarówkę - bo nie ma żadnych konsekwencji poza rzucaniem się w oczy.
I tyle...
RRC 3.9 EFI Vogue SE Black.
2" + 265/75R16.. W końcu
2" + 265/75R16.. W końcu

Prawie dobrzeSiMarco pisze:Znawcy rendżów, pozostańcie znawcami rendżów...
MAINT REQD jest kontrolką, która przypomina po każdych 96 lub 133 tys km (różne znane mi źródła różnie podają) o konieczności inspekcji sondy lambda. Nie oznacza żadnego jej uszkodzenia bo jest powiązana tylko z licznikiem kilometrów.
Nie ma nic wspólnego z żadnymi olejami czy czymkolwiek.
Skasować ją można tylko przez OBD2 albo wyjąć żarówkę - bo nie ma żadnych konsekwencji poza rzucaniem się w oczy.
I tyle...


Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek

Krzysiek, nie marudzę tylko staram się pomóc.
Ty znasz się na pipach ale nie chce Ci się pisać nie?
Zun - może masz rację. To byłoby logiczne. Jednak czasem pojawia się temat tej kontrolki w powiązaniu z przebiegiem (w niektórych publikacjach czy forach - mówię o rynku amerykańskim).
Tak czy siak wynika z tego, że znaczenia większego ta kontrolka nie ma.
Sonda i tak wywala błąd przy uszkodzeniu.
No a poza wszystkim to kolega się pytał pod koniec 2006r
Ty znasz się na pipach ale nie chce Ci się pisać nie?
Zun - może masz rację. To byłoby logiczne. Jednak czasem pojawia się temat tej kontrolki w powiązaniu z przebiegiem (w niektórych publikacjach czy forach - mówię o rynku amerykańskim).
Tak czy siak wynika z tego, że znaczenia większego ta kontrolka nie ma.
Sonda i tak wywala błąd przy uszkodzeniu.
No a poza wszystkim to kolega się pytał pod koniec 2006r

XJ'92 Ltd 4.0HO
Na Jeepa nikt nie powie LR.W przeciwieństwie do LRa na którego większość mówi dżip
Na Jeepa nikt nie powie LR.W przeciwieństwie do LRa na którego większość mówi dżip
- krzysiek-gdansk
- Posty: 596
- Rejestracja: śr kwie 28, 2004 8:55 pm
- Lokalizacja: Gdańsk
Przeca napisalem to co wiem..SiMarco pisze:Krzysiek, nie marudzę tylko staram się pomóc.
Ty znasz się na pipach ale nie chce Ci się pisać nie?
Chyba niekoniecznie koniec 2006: Wysłany: Pon Sty 28, 2008 11:04 pmZun - może masz rację. To byłoby logiczne. Jednak czasem pojawia się temat tej kontrolki w powiązaniu z przebiegiem (w niektórych publikacjach czy forach - mówię o rynku amerykańskim).
Tak czy siak wynika z tego, że znaczenia większego ta kontrolka nie ma.
Sonda i tak wywala błąd przy uszkodzeniu.
No a poza wszystkim to kolega się pytał pod koniec 2006r
RRC 3.9 EFI Vogue SE Black.
2" + 265/75R16.. W końcu
2" + 265/75R16.. W końcu

BIJCIE SIEkrzysiek-gdansk pisze:Kolego to ze mam Rendza nie znaczy ze nic nie wiem o peepach. Drugie auto u mnie w domu to XJ '93.. Wiec przestan marudzic!!!SiMarco pisze:Znawcy rendżów, pozostańcie znawcami rendżów...
MAINT REQD jest kontrolką, która przypomina po każdych 96 lub 133 tys km (różne znane mi źródła różnie podają) o konieczności inspekcji sondy lambda. Nie oznacza żadnego jej uszkodzenia bo jest powiązana tylko z licznikiem kilometrów.
Nie ma nic wspólnego z żadnymi olejami czy czymkolwiek.
Skasować ją można tylko przez OBD2 albo wyjąć żarówkę - bo nie ma żadnych konsekwencji poza rzucaniem się w oczy.
I tyle...

- krzysiek-gdansk
- Posty: 596
- Rejestracja: śr kwie 28, 2004 8:55 pm
- Lokalizacja: Gdańsk
No to nie marudźkrzysiek-gdansk pisze:Przeca napisalem to co wiem..



Aaa faktycznie, nie tu spojrzałem gdzie trzebakrzysiek-gdansk pisze:Chyba niekoniecznie koniec 2006: Wysłany: Pon Sty 28, 2008 11:04 pm

Olek... tiaaa...

XJ'92 Ltd 4.0HO
Na Jeepa nikt nie powie LR.W przeciwieństwie do LRa na którego większość mówi dżip
Na Jeepa nikt nie powie LR.W przeciwieństwie do LRa na którego większość mówi dżip
-
- Posty: 1832
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
- Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa
Z tego co sie zorientowalem to nie w kazdym tak jest. Nie ktore maja podpiecie do zegarka w desce. Tak przynajmniej wyczytalem w bardzo metnej informacji serwisowej.boris.blank pisze:Na wysokości kolan kierowcy pod osłoną kolumny kierownicy masz pudełko 8x8x4cm z trybikami w środku. Rozbierasz, przestawiasz zębatki i na nastepne 130tys km masz spokój.
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość