PRZEKŁADKA YJ
Moderator: Mroczny
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 11
- Rejestracja: sob lut 25, 2006 1:41 pm
PRZEKŁADKA YJ
Koledzy mam kolejne pytanko i prosze o pomoc czy jest może ktos kto robił przekładke z ANGLIKA na normalnego czyli prawo lewo kierownica i cała reszta może ktos ma jakies fotki albo stronke gdzie by można było to podpatrzec albo jakiekolwiek informacje na ten temat.
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 11
- Rejestracja: sob lut 25, 2006 1:41 pm
A, znaczy się części z angola chcesz przełożyć do normalnego
Ujawniło mi sie znowu czytanie bez zrozumienia
Napewno przekładnia kierownicza nie będzie pasowała, część instalacji elektrycznej też, obudowa deski rozdzielczej i pewnie jeszcze jakieś drobiazgi. Cała reszta powinna pasować
Co do samego przekładania to odkręcasz stare, przykręcasz nowe i już


Ujawniło mi sie znowu czytanie bez zrozumienia

Napewno przekładnia kierownicza nie będzie pasowała, część instalacji elektrycznej też, obudowa deski rozdzielczej i pewnie jeszcze jakieś drobiazgi. Cała reszta powinna pasować

Co do samego przekładania to odkręcasz stare, przykręcasz nowe i już


F150 302 V8
przekladka z angola na nasza strone kieratu jest bardzo prosta.
Jeep nie wypuszczal oryginalnych nadwozi z prawostronna kierownica tylko tak naprawde angol to przerobiony lepiej lub gorzej normalny samochod. Mam na mysli np. otwory na kolumne kierownicza w sciance grodziowej. Trzeba odnitowac oryginalne otwory po lewej stronie przelozyk kolumne , zalozyc inna - nasza przekladnie kier. i "nasze" drazki kier. Zegary - po prostu przelozyc w miejsce schowka i schowek w miejsce zegarow bo deska jest symetryczna. Zadna filozofia.
Jeep nie wypuszczal oryginalnych nadwozi z prawostronna kierownica tylko tak naprawde angol to przerobiony lepiej lub gorzej normalny samochod. Mam na mysli np. otwory na kolumne kierownicza w sciance grodziowej. Trzeba odnitowac oryginalne otwory po lewej stronie przelozyk kolumne , zalozyc inna - nasza przekladnie kier. i "nasze" drazki kier. Zegary - po prostu przelozyc w miejsce schowka i schowek w miejsce zegarow bo deska jest symetryczna. Zadna filozofia.
TiiaaaWiktor pisze:przekladka z angola na nasza strone kieratu jest bardzo prosta.
Jeep nie wypuszczal oryginalnych nadwozi z prawostronna kierownica tylko tak naprawde angol to przerobiony lepiej lub gorzej normalny samochod. Mam na mysli np. otwory na kolumne kierownicza w sciance grodziowej. Trzeba odnitowac oryginalne otwory po lewej stronie przelozyk kolumne , zalozyc inna - nasza przekladnie kier. i "nasze" drazki kier. Zegary - po prostu przelozyc w miejsce schowka i schowek w miejsce zegarow bo deska jest symetryczna. Zadna filozofia.


F150 302 V8
Tak jak Kuba.M Prawi
Przerabialem ten temat w Xj sciana grodziowa jest inna RHD jest bite nawet na niej inaczej wyprofilowana,więc musialbys grodziowa kupic w serwisie jesli wogule zajmuja sie sciaganiem takich rzeczy
Instalke musialem przedluzac przewody do kompa i innych rzeczy oczywiscie deske rozdzielcza musilem zaprojektowac sam typu hardkor Ryfel itp i na etapie 50% stwierdzilem ze rzeźba w gownie straszna i dalem sobie spokuj. Przekladnia kierownicza mocowania odlane sa na druga strone co prawda ze otwory po drugiej stronie byly+ ale mocowanie panharda przy moscie musisz przespawywać kupic mocowanie górne ,Nowego panharda i dużo innych rzeczy 
Przerabialem ten temat w Xj sciana grodziowa jest inna RHD jest bite nawet na niej inaczej wyprofilowana,więc musialbys grodziowa kupic w serwisie jesli wogule zajmuja sie sciaganiem takich rzeczy


superXjsuper4.0 D30 ARB,D44 Detroit 34"Fedima jakis łincz i osłonka ....
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości