Strona 1 z 1
PRZEKŁADKA YJ
: sob lut 16, 2008 2:49 pm
autor: szybkijanek
Koledzy mam kolejne pytanko i prosze o pomoc czy jest może ktos kto robił przekładke z ANGLIKA na normalnego czyli prawo lewo kierownica i cała reszta może ktos ma jakies fotki albo stronke gdzie by można było to podpatrzec albo jakiekolwiek informacje na ten temat.
: sob lut 16, 2008 4:33 pm
autor: Kuba M.
W jeepie nie da sie tego zrobić tanio. A dobrze to już wogóle sie nie da.
Poza tym sprawdź, bo ostatnio podobno cos sie pozmieniało w przepisach i nie da się zarejestrować takiego jeepa-byłego angola
: sob lut 16, 2008 5:01 pm
autor: szybkijanek
ja juz mam yj a angola chce przeszczepic reszte na czesci sprzedac to co zostanie
: sob lut 16, 2008 5:30 pm
autor: Kuba M.
A, znaczy się części z angola chcesz przełożyć do normalnego
Ujawniło mi sie znowu czytanie bez zrozumienia
Napewno przekładnia kierownicza nie będzie pasowała, część instalacji elektrycznej też, obudowa deski rozdzielczej i pewnie jeszcze jakieś drobiazgi. Cała reszta powinna pasować
Co do samego przekładania to odkręcasz stare, przykręcasz nowe i już

: sob mar 22, 2008 9:58 am
autor: Wiktor
przekladka z angola na nasza strone kieratu jest bardzo prosta.
Jeep nie wypuszczal oryginalnych nadwozi z prawostronna kierownica tylko tak naprawde angol to przerobiony lepiej lub gorzej normalny samochod. Mam na mysli np. otwory na kolumne kierownicza w sciance grodziowej. Trzeba odnitowac oryginalne otwory po lewej stronie przelozyk kolumne , zalozyc inna - nasza przekladnie kier. i "nasze" drazki kier. Zegary - po prostu przelozyc w miejsce schowka i schowek w miejsce zegarow bo deska jest symetryczna. Zadna filozofia.
: sob mar 22, 2008 2:26 pm
autor: Kuba M.
Wiktor pisze:przekladka z angola na nasza strone kieratu jest bardzo prosta.
Jeep nie wypuszczal oryginalnych nadwozi z prawostronna kierownica tylko tak naprawde angol to przerobiony lepiej lub gorzej normalny samochod. Mam na mysli np. otwory na kolumne kierownicza w sciance grodziowej. Trzeba odnitowac oryginalne otwory po lewej stronie przelozyk kolumne , zalozyc inna - nasza przekladnie kier. i "nasze" drazki kier. Zegary - po prostu przelozyc w miejsce schowka i schowek w miejsce zegarow bo deska jest symetryczna. Zadna filozofia.
Tiiaaa

To obejrzyj dokładnie przegrode czołową w XJ-cie

: sob mar 22, 2008 9:49 pm
autor: Karol STW
Tak jak Kuba.M Prawi
Przerabialem ten temat w Xj sciana grodziowa jest inna RHD jest bite nawet na niej inaczej wyprofilowana,więc musialbys grodziowa kupic w serwisie jesli wogule zajmuja sie sciaganiem takich rzeczy

Instalke musialem przedluzac przewody do kompa i innych rzeczy oczywiscie deske rozdzielcza musilem zaprojektowac sam typu hardkor Ryfel itp i na etapie 50% stwierdzilem ze rzeźba w gownie straszna i dalem sobie spokuj. Przekladnia kierownicza mocowania odlane sa na druga strone co prawda ze otwory po drugiej stronie byly+ ale mocowanie panharda przy moscie musisz przespawywać kupic mocowanie górne ,Nowego panharda i dużo innych rzeczy

: ndz mar 23, 2008 2:30 pm
autor: Wiktor
ale piszemy o YJ. A XJ tez robilismy.
: pn mar 24, 2008 9:42 am
autor: Karol STW
Nawiązywalem do tego że napisaleś ze Jeep nie wypuszczał nadwozi specjalnie na anglie

i na kraj kwitnącej wiśni a jednak sciana grodziowa jest RHD

w YJ możliwe ze będzie tak samo
