CHCE PRZYGOTOWAC MOJEGO JEEPKA W TEREN OD CZEGO ZACZąć
Moderator: Mroczny
CHCE PRZYGOTOWAC MOJEGO JEEPKA W TEREN OD CZEGO ZACZąć
WITAM WSZYSTKICH KTO POLECI JAKIS WARSZTAT DO LEKIEGO ZAMOTANIA WE WROCłAWIU
JEEP ZJ 5,2 ZAGZOWANY
[quote="sbb"]na tym forum poradzono mi zebym sie usmiechał i sie nie wkur..... na te pytania
ale artur sie zaraz wkurrr... bo pytał a odp. ma zero
co za chamstwo tak nowego traktować
[/quote ]
DZIEKI ALE DO WKURR.. MI DALEKO A KAZDY LUBI TO CO MA NA ODPOWIEDZ MOZE W KONCU SIE DOCZEKAM
ale artur sie zaraz wkurrr... bo pytał a odp. ma zero
co za chamstwo tak nowego traktować

DZIEKI ALE DO WKURR.. MI DALEKO A KAZDY LUBI TO CO MA NA ODPOWIEDZ MOZE W KONCU SIE DOCZEKAM
JEEP ZJ 5,2 ZAGZOWANY
DZIEKI SERDECZNE PODJADE POGADAM MOZE DORADZICIE OD CZEGO ZACZąC Z MOTANIEM ZEBY BYłO PO KOLEI NO I NARAZ NIE WYWALIC MNUSTWO KASY ,MYSLAłEM NA POCZATEK AMORY I SPREZYNYsbb pisze:we wrocku takie cuś ale nie wiem czy jeepnieci:
AMT SERWIS DIESEL
Wrocław, PRZYJAZNI 2/4, tel. 7864700
Centrum 4X4
Wrocław, Ełcka 124, tel. 888015385
tey artur jest tu cos takiego jak "warsztaty"
JEEP ZJ 5,2 ZAGZOWANY
CHCIAłBYM WJECHAC W TRUDNIEJSZY TEREN DO TEJ PORY BYł TYLKO łAKI NAD ODRA MYSLE O JAKIMS BłOTKU WCZORAJ BYłEM Z KUMPLEM I LEKIE ROWY SPODOBAłO MI SIE I APETYT ROSNIE NA COS WIECEJFlor pisze:ale może powiedz coś o sobieARTUR65 pisze: DZIEKI ALE DO WKURR.. MI DALEKO A KAZDY LUBI TO CO MA NA ODPOWIEDZ MOZE W KONCU SIE DOCZEKAMco chcesz motać
JEEP ZJ 5,2 ZAGZOWANY
Wypad lry, co kasztany sie pokonczyli w dziale waszmosci
Jeszcze Igora z super patrolem super zaproscie kasztaniarze

Artur, po pierwsze wylacz Caps Locka (bo strasznie krzyczysz)
Nastepnie poczytaj troche bo juz wszystko napisane, a jak juz bedziesz wiedzial co chcesz w swoim Jeepie motac to szukaj warsztatu. Jak tu bedziesz mial malo to kliknij www.jeep.org.pl



Artur, po pierwsze wylacz Caps Locka (bo strasznie krzyczysz)
Nastepnie poczytaj troche bo juz wszystko napisane, a jak juz bedziesz wiedzial co chcesz w swoim Jeepie motac to szukaj warsztatu. Jak tu bedziesz mial malo to kliknij www.jeep.org.pl

Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
no to daleka droga przed tobąARTUR65 pisze:TYM SPORADYCZNIE PO CZARNYMFlor pisze:a dużo jeździsz na czarnym




Może poprostu chce pojeździć turystycznie, a nie w rajdach extremalnychFlor pisze:no to daleka droga przed tobąARTUR65 pisze:TYM SPORADYCZNIE PO CZARNYMFlor pisze:a dużo jeździsz na czarnymzacznij od zmiany samochodu
jak chcesz Jeepa to wranglera
np. http://www.lechu.com.pl/wrangler.html

Do turystyki Gand jest bardzo fajnym autem (WJ znacznie lepszy ale ZJ-ta też da się poprawić)

Przynajmniej w porównaniu z Defem Jest w nim miło, cicho, sucho i ma klimę

Ponadto nie urywa właścicielowi szlówki od spodni i nie cieknie po nogach

no to widzisz jak ciężko wydobyć od ciebie infoAdamo pisze:Może poprostu chce pojeździć turystycznie, a nie w rajdach extremalnychFlor pisze:no to daleka droga przed tobąARTUR65 pisze: TYM SPORADYCZNIE PO CZARNYMzacznij od zmiany samochodu
jak chcesz Jeepa to wranglera
np. http://www.lechu.com.pl/wrangler.html
![]()
Do turystyki Gand jest bardzo fajnym autem (WJ znacznie lepszy ale ZJ-ta też da się poprawić)
Przynajmniej w porównaniu z Defem Jest w nim miło, cicho, sucho i ma klimę
Ponadto nie urywa właścicielowi szlówki od spodni i nie cieknie po nogach




Flor pisze:no to widzisz jak ciężko wydobyć od ciebie infoAdamo pisze:Może poprostu chce pojeździć turystycznie, a nie w rajdach extremalnychFlor pisze: no to daleka droga przed tobązacznij od zmiany samochodu
jak chcesz Jeepa to wranglera
np. http://www.lechu.com.pl/wrangler.html
![]()
Do turystyki Gand jest bardzo fajnym autem (WJ znacznie lepszy ale ZJ-ta też da się poprawić)
Przynajmniej w porównaniu z Defem Jest w nim miło, cicho, sucho i ma klimę
Ponadto nie urywa właścicielowi szlówki od spodni i nie cieknie po nogachzrób sobie mały lifcik
2"i większe gumki np,GY MTR i do boju
jak na wyprawy to bagażnik snorkel zew filtrem cyklonowym ,zderzaki i osłony itd



Pisałem o koledze, który załozył temat

Ja do terenu to mam Parcha, który po czarnym to jeździ na lawecie...
Granda też mam ale na czarne, do lawety i turystyki

Bardzo ładnie zmienione powiedzonko
A co do meritum - w ZJ modyfikacje trzeba zacząć od dwóch najważniejszych spraw - które może nie wpływają na dzielność w terenie, ale z pewnością umożliwią zaoszczędzenie kasy na motanie zamiast na naprawianie. 1) uszczelnienie skrzyni biegów, 2) uszczelnienie elektryki - szczególnie - obszar komory silnika oraz w kabinie pod deską rozdzelczą na wysokości nóg. Kolejna sprawa to wlot powietrza - seryjny jest tak rozwiązany, że szybkie atakowanie nawet nie specjalnie głębokiej wody może skończyć się unieruchomieniem auta, do tego dobre zaczepy przód/tył, lift 3,5 cala- max, oponki 31, jakaś blokada i możesz pycić skutecznie. Wyższy poziom abstrakcji nie ma chyba sensu, bo jak to zauważyli koledzy nawet w jeepie znajdziesz lepsze auto bazowe do ciężkiego terenu. To tak z perspektywy bycia właścicielem przez 4 lata i ciągłego motania ZJ.

A co do meritum - w ZJ modyfikacje trzeba zacząć od dwóch najważniejszych spraw - które może nie wpływają na dzielność w terenie, ale z pewnością umożliwią zaoszczędzenie kasy na motanie zamiast na naprawianie. 1) uszczelnienie skrzyni biegów, 2) uszczelnienie elektryki - szczególnie - obszar komory silnika oraz w kabinie pod deską rozdzelczą na wysokości nóg. Kolejna sprawa to wlot powietrza - seryjny jest tak rozwiązany, że szybkie atakowanie nawet nie specjalnie głębokiej wody może skończyć się unieruchomieniem auta, do tego dobre zaczepy przód/tył, lift 3,5 cala- max, oponki 31, jakaś blokada i możesz pycić skutecznie. Wyższy poziom abstrakcji nie ma chyba sensu, bo jak to zauważyli koledzy nawet w jeepie znajdziesz lepsze auto bazowe do ciężkiego terenu. To tak z perspektywy bycia właścicielem przez 4 lata i ciągłego motania ZJ.

Jeep YJ na Patrol GR, Toyota LC, Star
Jeep WJ 4.7 wiejt
GAZ 69 - jak z fabryki
Jeep WJ 4.7 wiejt
GAZ 69 - jak z fabryki
dzieki za konkretna odpowiedzmel pisze:Bardzo ładnie zmienione powiedzonko![]()
A co do meritum - w ZJ modyfikacje trzeba zacząć od dwóch najważniejszych spraw - które może nie wpływają na dzielność w terenie, ale z pewnością umożliwią zaoszczędzenie kasy na motanie zamiast na naprawianie. 1) uszczelnienie skrzyni biegów, 2) uszczelnienie elektryki - szczególnie - obszar komory silnika oraz w kabinie pod deską rozdzelczą na wysokości nóg. Kolejna sprawa to wlot powietrza - seryjny jest tak rozwiązany, że szybkie atakowanie nawet nie specjalnie głębokiej wody może skończyć się unieruchomieniem auta, do tego dobre zaczepy przód/tył, lift 3,5 cala- max, oponki 31, jakaś blokada i możesz pycić skutecznie. Wyższy poziom abstrakcji nie ma chyba sensu, bo jak to zauważyli koledzy nawet w jeepie znajdziesz lepsze auto bazowe do ciężkiego terenu. To tak z perspektywy bycia właścicielem przez 4 lata i ciągłego motania ZJ.
JEEP ZJ 5,2 ZAGZOWANY
Sbb - gdyby nie te mocne zaczepy to jak myslisz gdzie by ta szyba p.rdolnęła? W jeepie?
czy w Land krowie?
Taka zagadka
Artur65 - w przyklejonych - nasze jeepy zdjęcia są fotki mojego i opis co zostało zmienione, w tej galerii są zdjęcia z nowym zderzakiem - doszliśmy do wniosku, że stary jest za ciężki i za dużo zabiera kąta natarcia, nowy jest lżejszy o ca 11 kg, oraz mniej wystaje przed światła/grill jak fabryczny plastykowy, a do tego własnej koncepcji i produkcji.
http://www.rajdy4x4.pl/index.php/ida/9/ ... D=2029&p=1

Taka zagadka

Artur65 - w przyklejonych - nasze jeepy zdjęcia są fotki mojego i opis co zostało zmienione, w tej galerii są zdjęcia z nowym zderzakiem - doszliśmy do wniosku, że stary jest za ciężki i za dużo zabiera kąta natarcia, nowy jest lżejszy o ca 11 kg, oraz mniej wystaje przed światła/grill jak fabryczny plastykowy, a do tego własnej koncepcji i produkcji.
http://www.rajdy4x4.pl/index.php/ida/9/ ... D=2029&p=1
Ostatnio zmieniony pn mar 03, 2008 9:09 pm przez mel, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeep YJ na Patrol GR, Toyota LC, Star
Jeep WJ 4.7 wiejt
GAZ 69 - jak z fabryki
Jeep WJ 4.7 wiejt
GAZ 69 - jak z fabryki
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości