MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
muhha
-

- Posty: 884
- Rejestracja: pt paź 08, 2004 12:03 pm
Post
autor: muhha » wt mar 18, 2008 5:10 pm
Witam!!
czy ma ktos jakies dane dotyczące siły przykrecania krzywek zaworowych w silniku 4 litrowym >?? bo w autodacie nie mam, a juz jedna srubke zalatwilem
dzieki
-
golony

- Posty: 656
- Rejestracja: ndz paź 24, 2004 1:29 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: golony » wt mar 18, 2008 8:14 pm
to nastepna dokrec troche slabiej

chevrolet blazer 4.3. 95r 255/55/18
-
muhha
-

- Posty: 884
- Rejestracja: pt paź 08, 2004 12:03 pm
Post
autor: muhha » wt mar 18, 2008 9:24 pm
to i tak zostanie jeszcze 10 do przykrecenia

-
mendelmax

- Posty: 2048
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: mendelmax » wt mar 18, 2008 9:41 pm
Krzywek zaworowych czy dźwigienek zaworowych? Bo po mojemu krzywka jest wtopiona w wałek
Jeśli chodzi o te dźwigienki (te kołyski przenoszące siłę z popychacza na zawór), to fabryka chce 28Nm
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
-
muhha
-

- Posty: 884
- Rejestracja: pt paź 08, 2004 12:03 pm
Post
autor: muhha » śr mar 19, 2008 8:20 am
mendelmax pisze:Krzywek zaworowych czy dźwigienek zaworowych? Bo po mojemu krzywka jest wtopiona w wałek
Jeśli chodzi o te dźwigienki (te kołyski przenoszące siłę z popychacza na zawór), to fabryka chce 28Nm
dokladnie tak jak napisales , zle to ujolem
dziekuje za odpowiedz

-
Przemekslaw
-

- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Przemekslaw » śr mar 19, 2008 8:41 am
Fuck, @Mendelmax to taki jeepowy Chuck Norris
Wszedzie jest, rozwiewa wszystkie wątpliwosci

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość