Strona 1 z 1
BFG AT do Granda... jakie optymalne
: czw mar 27, 2008 12:30 pm
autor: jdef90
Witam,
kolega kupił takiego pipa grand cherokee z pierwszej serii produkcji i on jest za pipka aby znaleźć tutaj jakie optymalne opony BFG AT na seryjne szprychowe 16" wejdą, a ja jestem za pipka aby rozeznać literkowe oznaczenia poszczególnych modeli...
ktoś oświeci ciemną masę?
chodzi o rozmiar jaki będzie optymalnei pracował w seryjnym egzemplrzu bez ambicji liftowych...
: czw mar 27, 2008 4:32 pm
autor: Przemekslaw
hehe moge sie zamienic za całe koła

Tylko ze mam nalewki o biezniku bfg at 31x10,5

: czw mar 27, 2008 7:34 pm
autor: mel
235/75/15 ewentualnie 29/9,5/15 w calach na zawiesze stockowej, jak nie remontowanej to trochę oklapłej.
Dopiero teraz zauważyłem, że piszesz o pierwszym GC a wymieniasz fele z drugiego - w starszych stockowe były 15 opony.
235/70/16
: czw mar 27, 2008 7:43 pm
autor: bartas 4x4
: czw mar 27, 2008 11:23 pm
autor: suchorz
BGF 235/70/16 szersze będa ocierać. Ja mam 235/70/16 i przy pełnym skręcie lekko obcierają, ale mozna lekko podkręcić ogranicznik skrętu io bedzie ok.
Taki wymiar jest zgodny z danymi producenta.
: czw mar 27, 2008 11:34 pm
autor: XchaosX
29 cali max do pipa

: czw mar 27, 2008 11:35 pm
autor: suchorz
Bez liftu- tak.
Grand to jest szosówka, nie terenówka.

: pt mar 28, 2008 1:59 am
autor: SiMarco
XchaosX pisze:29 cali max do pipa

A tak z ciekawości - stokowy 15 letni LC jakie max przyjmie?
: pt mar 28, 2008 7:57 am
autor: mel
Ty jesteś szosówka Suchorz

W moim ZJ-cie fedima siedziała, kiedy Tobie ostatnie mleczaki wypadały.

: pt mar 28, 2008 8:22 am
autor: suchorz
mel grand bez liftu to jest szosówka i tyle.
A jesli chodzi o mleczaki, to nie wiem czy Tobie wczesniej nie wypadły.

: pt mar 28, 2008 3:46 pm
autor: jdef90
senkju, zatem takowe będą śmigać... ale maluteńkie w sumie będą

: ndz mar 30, 2008 9:51 am
autor: mariusz ZJ
suchorz Twój XJ jak był bez liftu to też nie robił jak terenówka, przecież to są SUV. Ja u siebie w ZJ mam 31" i robi, do obcierania przy skręcie można sie przyzwyczaić, nie chiałem sobie zmniejszać promienia skretu.
: ndz mar 30, 2008 5:35 pm
autor: suchorz
XJ jest bardziej podatny na przeróbki terenowe, jest mniej napchany elektroniką, jest lżejszy.
Granda mam nadal, ale tylko na asfalt i do tego jest idealny.
Szkoda, że nie jesteś z trójmiasta, bo regularnie spotykamy sie na poligonie i miałbyś porównanie XJ i ZJ w terenie.
: ndz mar 30, 2008 8:29 pm
autor: mariusz ZJ
My w Łodzi też sobie jeździmy
: ndz mar 30, 2008 8:34 pm
autor: suchorz
Nie o to mi chodziło, na bagnach i innych mokradłach grand ma małe szanse w porównaniu z XJ.
: pn mar 31, 2008 11:28 pm
autor: mariusz ZJ
spoko może się spodkamy w czerwcu, to się jakoś dogadamy

: wt kwie 01, 2008 8:02 am
autor: suchorz
Ok.

: wt kwie 01, 2008 11:38 am
autor: Czarnuch