Potrzebne opinie na temat Grand Cherokeego 2,7 - 2004 rok

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
miki.skr
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 73
Rejestracja: pt lis 23, 2007 10:03 am
Lokalizacja: Skrwilno-Pruszków

Potrzebne opinie na temat Grand Cherokeego 2,7 - 2004 rok

Post autor: miki.skr » pn kwie 14, 2008 10:58 am

Chce kupić Grand Cherokeego 2,7 z 2004-2005 roku ale nie po to by brać udział w rajdach lecz do jezdzenia na co dzień i raczej po asfalcie. Czy to prawda że to tak strasznie awaryjne auto i co tam leci?
Boże spraw także żeby błota nigdy nie zabrakło...=)

Adamo
 
 
Posty: 8254
Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Adamo » pn kwie 14, 2008 11:31 am

To się zdecyduj czy 2004 czy 2005 :)21
2004-WJ
2005-WK
To są różne samochody :roll:

Awatar użytkownika
miki.skr
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 73
Rejestracja: pt lis 23, 2007 10:03 am
Lokalizacja: Skrwilno-Pruszków

Post autor: miki.skr » pn kwie 14, 2008 11:36 am

Właśnie proszę aby mi ktoś doradził i przekonał co jest co?
Boże spraw także żeby błota nigdy nie zabrakło...=)

Adamo
 
 
Posty: 8254
Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Adamo » pn kwie 14, 2008 11:42 am

Wejdź na
http://www.jeep.org.pl/forum/index.php
i tam znajdziesz opisów i porównań na kilka dni czytania :)21

Awatar użytkownika
margod
 
 
Posty: 1101
Rejestracja: ndz gru 24, 2006 3:41 pm
Lokalizacja: Czeladź
Kontaktowanie:

Post autor: margod » pn kwie 14, 2008 2:46 pm

z 2005 WK :)2 będzie pan zadowolony, pod warunkiem posiadania własnej rafinerii :wink:
a i jeszcze jedno, chyba nie ma grandów 2,7 jeżeli już to 3,7 lub więcej

Awatar użytkownika
seburaj
 
 
Posty: 4047
Rejestracja: pt kwie 02, 2004 11:02 am
Lokalizacja: Śląsk Górny

Post autor: seburaj » pn kwie 14, 2008 3:06 pm

jak nie ma jak są
robok rzępoli w harapuciu

Adamo
 
 
Posty: 8254
Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Adamo » pn kwie 14, 2008 3:18 pm

margod pisze:a i jeszcze jedno, chyba nie ma grandów 2,7 jeżeli już to 3,7 lub więcej
Mylisz benzyny z dieslami :)21

Awatar użytkownika
Zun
 
 
Posty: 3564
Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała

Post autor: Zun » pn kwie 14, 2008 4:35 pm

Adamo pisze:
margod pisze:a i jeszcze jedno, chyba nie ma grandów 2,7 jeżeli już to 3,7 lub więcej
Mylisz benzyny z dieslami :)21
Ty jakby nie bylo tez ;) No bo widzisz , wprowadziles w blad podajac oznaczenie WJ i WK , a tam rzeczywiscie nie ma silnika 2,7 :)21
Bo silnik 2.7 to byl , ale tylko w 2004 z wyrzej wymienionych rocznikow i to na dodatek sie nazywało WG.

A teraz postaram sie odpowiedziec na pytanie kolegi zalozyciela tematu. Jesli juz koniecznie ma byc diesel to niech juz to bedzie wlasnie WG 2.7 , jedyny "w miare" udany diesel w grandzie. Rewelacji nie ma , auto mulowate , napewno bardziej awaryjne niz w wersji z benzyną , ale tragedii nie ma . Ogolnie jeep nie jest specjalnie awaryjny , a jak juz sie cos psuje to najczesciej silnik - i tu niespodzianka - diesla :)21 . Reszta uwazam , ze przy normalnym uzytkowaniu jest tak samo awaryjne jak w innych tego typu pojazdach ;)
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek ;)

Awatar użytkownika
miki.skr
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 73
Rejestracja: pt lis 23, 2007 10:03 am
Lokalizacja: Skrwilno-Pruszków

Post autor: miki.skr » pn kwie 14, 2008 7:03 pm

Zun pisze:
Adamo pisze:
margod pisze:a i jeszcze jedno, chyba nie ma grandów 2,7 jeżeli już to 3,7 lub więcej
Mylisz benzyny z dieslami :)21
Ty jakby nie bylo tez ;) No bo widzisz , wprowadziles w blad podajac oznaczenie WJ i WK , a tam rzeczywiscie nie ma silnika 2,7 :)21
Bo silnik 2.7 to byl , ale tylko w 2004 z wyrzej wymienionych rocznikow i to na dodatek sie nazywało WG.

A teraz postaram sie odpowiedziec na pytanie kolegi zalozyciela tematu. Jesli juz koniecznie ma byc diesel to niech juz to bedzie wlasnie WG 2.7 , jedyny "w miare" udany diesel w grandzie. Rewelacji nie ma , auto mulowate , napewno bardziej awaryjne niz w wersji z benzyną , ale tragedii nie ma . Ogolnie jeep nie jest specjalnie awaryjny , a jak juz sie cos psuje to najczesciej silnik - i tu niespodzianka - diesla :)21 . Reszta uwazam , ze przy normalnym uzytkowaniu jest tak samo awaryjne jak w innych tego typu pojazdach ;)
Czyli chcąc zainwestowac w cos takiego wnioskuję, że nie warto? A co w tych silnikach najczęściej pada bo właśnie chciałem 2,7 diesel i jeżeli w 2005 roku takich nie mo to 2004.
Boże spraw także żeby błota nigdy nie zabrakło...=)

Awatar użytkownika
Zun
 
 
Posty: 3564
Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała

Post autor: Zun » pn kwie 14, 2008 8:11 pm

miki.skr pisze:
Czyli chcąc zainwestowac w cos takiego wnioskuję, że nie warto? A co w tych silnikach najczęściej pada bo właśnie chciałem 2,7 diesel i jeżeli w 2005 roku takich nie mo to 2004.
Standardowo co moze pasc w dieslach - dosc czesto wtrsyki , czasami turbina i oprocz tego kupa innych rzeczy ... jak wszedzie . Ceny czesci wyzsze niz do amerykasnkiego benzyniaka . Powiem Ci tak , pojawiaja sie u nas takie na serwisie czasami z awariami. Natomiast benzyny jak przyjezdzaja to robi sie przy nich rzeczy eksploatacyjne. Nie zrozum mnie źle , nie sypią się na potęge . Tyle , że jak się coś sypnie to ciągnie po kosztach . A w benzynach awarie są w śladowych ilościach . I to wiem od kolegów , którzy pracują dłużej , bo za mojej kadencji żadna benzyna z awarią sie nie zjawila. Czego nie mozna powiedzieć o dieslach.

pozdrawiam
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek ;)

Awatar użytkownika
Ryszard Giedrojć
 
 
Posty: 986
Rejestracja: pn mar 07, 2005 8:25 pm
Lokalizacja: Kozielec

Post autor: Ryszard Giedrojć » pn kwie 14, 2008 8:51 pm

Ten diesel 2,7 to Mercedes, a więc i tak lepszy niż włoski 3,1 VM.
Jeep Grand 2,7 CRD , Toyota LC RJ 70

Adamo
 
 
Posty: 8254
Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Adamo » wt kwie 15, 2008 9:10 am

Zun pisze:
Adamo pisze:
margod pisze:a i jeszcze jedno, chyba nie ma grandów 2,7 jeżeli już to 3,7 lub więcej
Mylisz benzyny z dieslami :)21
Ty jakby nie bylo tez ;) No bo widzisz , wprowadziles w blad podajac oznaczenie WJ i WK , a tam rzeczywiscie nie ma silnika 2,7 :)21
Bo silnik 2.7 to byl , ale tylko w 2004 z wyrzej wymienionych rocznikow i to na dodatek sie nazywało WG.
Ja tam się na dieslach w Jeepie nie znam, bo to jakieś takie nie koszerne jest. Jeepa sie kupuje właśnie dla silnika benzynowego V8 :)21

Awatar użytkownika
Zun
 
 
Posty: 3564
Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała

Post autor: Zun » wt kwie 15, 2008 1:29 pm

Ryszard Giedrojć pisze:Ten diesel 2,7 to Mercedes, a więc i tak lepszy niż włoski 3,1 VM.
Zgadza sie , 5 garcow , 20 wentyli. ale to mercedes jak to sie mowi "skundlony" prze chryslera. Sa drobne , acz istotne zmiany , ktore wplywaja negatywnie na "wspolprace" silnika z reszta swiata. Ale i tak est lepiej w porownaniu z dieslami w nastepnych rocznikach de facto rowniez z pod znaku gwiazdy ;) . Zreszta powiem szczerze , ze jesli chodzi o "skundlone" chryslery , czyli takie z nie swoimi silnikami to nie tylko diesle sa problemogenne. Jest kilka benzynek wkladanych do mniejszych chryslerow , a wlasciwie bylo - tam tez potrafi byc bardzo ciekawie. Mimo tego ze silniki pochodza od dobrych producentow ;)
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek ;)

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » wt kwie 15, 2008 4:06 pm

Zun, jakkolwiek się z tobą zgadzam w 100%, to żeby być obiektywnym trzeba chyba jednak stwierdzić, że przewaga CRD w ASO wynika po części z faktu, że posiadacze CRD są na ogół zamożniejsi od posiadaczy V8, stąd też częściej kożystają z ASO. Argument kosztów napraw pozostaje przy tym oczywiście niezmienny :)2

Tym niemniej jeepa warto kupić w sumie tylko dla tych nieśmiertelnych silników, więc nie wiem po co sobie odbierać jedyny atut i jeszcze za to dopłacić :wink:
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Awatar użytkownika
Zun
 
 
Posty: 3564
Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała

Post autor: Zun » wt kwie 15, 2008 6:29 pm

mendelmax pisze:Zun, jakkolwiek się z tobą zgadzam w 100%, to żeby być obiektywnym trzeba chyba jednak stwierdzić, że przewaga CRD w ASO wynika po części z faktu, że posiadacze CRD są na ogół zamożniejsi od posiadaczy V8, stąd też częściej kożystają z ASO. Argument kosztów napraw pozostaje przy tym oczywiście niezmienny :)2

Tym niemniej jeepa warto kupić w sumie tylko dla tych nieśmiertelnych silników, więc nie wiem po co sobie odbierać jedyny atut i jeszcze za to dopłacić :wink:
wbrew pozorom dużo do nas jeżdzi benzynek , poniewaz nie zapominaju o tym , iz nie tylko jeepy sie u nas serwisuja , ale rowniez chrysler i dodge - i zeby bylo smeiszniej mercedes (jestesmy wspolnym aso z mercedesem ;) ) i mam do czego sie odnosic. Voyagery w przytlaczajacej przewoadze to benzyny - jezdzi ich do nas duzo , nie ktore po 20 lat maja. Robimy sprawy ekslpoatacyjne - filtry , hamulce , zawieszenie . Przy silniku wymieniamy świece i przewody ;) . Pozniej jest sporo grandow z v8 i l6 . Sporo XJ'ow , tu tez przewaga l6 . I ta sama historia - wymiana oleju w automacie i takie inne bzdury - silniki nie jednokrotnie przejeżdzają wszystko inne. Natomiast rzesza klientów z dieslami wpada na większe roboty. A tu turbinka (w aucie z przebiegiem 70.000 km ostatnio) a to wtryski namiętnie (tu nie ma reguły czy to VM czy mercedes) , jakieś zawory i inne dieslowskie bzdury. Ja jako czlowiek , ktory nie jako dostaje chleb za to powineienm was przekonwywac - kupujta Panowie diesle - tylko diesel najlepszy - z tym że dla naszej firmy :)21
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek ;)

Awatar użytkownika
seburaj
 
 
Posty: 4047
Rejestracja: pt kwie 02, 2004 11:02 am
Lokalizacja: Śląsk Górny

Post autor: seburaj » wt kwie 15, 2008 7:21 pm

Ty - "chleb" :wink:
zmieniarke mi wyślij :D
robok rzępoli w harapuciu

Awatar użytkownika
Zun
 
 
Posty: 3564
Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała

Post autor: Zun » wt kwie 15, 2008 8:02 pm

sebastian dziurdzik pisze:Ty - "chleb" :wink:
zmieniarke mi wyślij :D
Ha ! Sie robi ;) Przygotowalem - dzisiaj robie na drugiej zmianie wiec dopiero jutro wyjdzie ;)
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek ;)

Awatar użytkownika
seburaj
 
 
Posty: 4047
Rejestracja: pt kwie 02, 2004 11:02 am
Lokalizacja: Śląsk Górny

Post autor: seburaj » wt kwie 15, 2008 8:18 pm

nie uwierze, dopóki nie zobacze :wink:
tak mnie nastraszyłeś tymi wtryskami i jakością paliwa w crd że w te pędy zakupiłem nowy filtr paliwa (mahle) i jutro jade wymieniac, ale nie sam bo jak zobaczyłem filtr z piecioma końcówko/otworami to wymiękłem... tu króciec, tu dziura, tu jakiś plastik - po prostu jazda :o
robok rzępoli w harapuciu

Awatar użytkownika
Zun
 
 
Posty: 3564
Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała

Post autor: Zun » wt kwie 15, 2008 8:30 pm

sebastian dziurdzik pisze:nie uwierze, dopóki nie zobacze :wink:
tak mnie nastraszyłeś tymi wtryskami i jakością paliwa w crd że w te pędy zakupiłem nowy filtr paliwa (mahle) i jutro jade wymieniac, ale nie sam bo jak zobaczyłem filtr z piecioma końcówko/otworami to wymiękłem... tu króciec, tu dziura, tu jakiś plastik - po prostu jazda :o
Po prostu mercedes :)21
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek ;)

Awatar użytkownika
pepekk
 
 
Posty: 168
Rejestracja: pn cze 04, 2007 9:34 pm
Lokalizacja: Kielce/Rzeszów

Post autor: pepekk » śr kwie 16, 2008 8:55 am

Miałem takiego właśnie dżipa z 2004 z silnikiem 2,7 crd przez okolo pol roku.
Ogólnie autko bardzo fajne, po mieście jeździ się pięknie, na trasie troche przeszkadza bujanie ale można się przyzwyczaić, jeśli chodzi o awarie to zajeździłem turbinę (koszt 1300 pln plus robota chyba 200) ale to troche z mojej winy. Autko miałem "zczipowane" na 180 koni więc normalne że turbina chodziła więcej niż w standardzie a na dodatek to nie patrzylem czy motor zimny czy ciepły tylko but cały czas.
Zdaje mi się że jeśli się poszuka części to łatwiej i taniej będzie kupić do tego motoru niż do benzyn, mowie oczywiście o używkach bo o nowych to nie mam pojęcia.
Był samurai 86` , będzie jimny

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » śr kwie 16, 2008 10:21 am

pepekk pisze:Zdaje mi się że jeśli się poszuka części to łatwiej i taniej będzie kupić do tego motoru niż do benzyn, mowie oczywiście o używkach bo o nowych to nie mam pojęcia.
Na allegro cały silnik V8 możesz wyrwać za 3000, wiec nie wiem czy tak taniej kupić używki do diesla.
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Awatar użytkownika
Zun
 
 
Posty: 3564
Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała

Post autor: Zun » śr kwie 16, 2008 3:42 pm

pepekk pisze:Miałem takiego właśnie dżipa z 2004 z silnikiem 2,7 crd przez okolo pol roku.
Ogólnie autko bardzo fajne, po mieście jeździ się pięknie, na trasie troche przeszkadza bujanie ale można się przyzwyczaić, jeśli chodzi o awarie to zajeździłem turbinę (koszt 1300 pln plus robota chyba 200) ale to troche z mojej winy. Autko miałem "zczipowane" na 180 koni więc normalne że turbina chodziła więcej niż w standardzie a na dodatek to nie patrzylem czy motor zimny czy ciepły tylko but cały czas.
Zdaje mi się że jeśli się poszuka części to łatwiej i taniej będzie kupić do tego motoru niż do benzyn, mowie oczywiście o używkach bo o nowych to nie mam pojęcia.
Ani łatwiej ani taniej . Zarówno nowe jak i używane. I to bez żadnej dyskusji ;) . W V8 nie musiałbyś ani chipowac by mieć moc , ani wymieniać turbiny ;) . I jak juz napisalem - silniki te sa bardziej awaryjne niz V8 , co wcale nie oznacza , że są jakoś przesadnie awaryjne .
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości