Potrzebne opinie na temat Grand Cherokeego 2,7 - 2004 rok
Moderator: Mroczny
- miki.skr
- jestem tu nowy...
- Posty: 73
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 10:03 am
- Lokalizacja: Skrwilno-Pruszków
Potrzebne opinie na temat Grand Cherokeego 2,7 - 2004 rok
Chce kupić Grand Cherokeego 2,7 z 2004-2005 roku ale nie po to by brać udział w rajdach lecz do jezdzenia na co dzień i raczej po asfalcie. Czy to prawda że to tak strasznie awaryjne auto i co tam leci?
Boże spraw także żeby błota nigdy nie zabrakło...=)
Wejdź na
http://www.jeep.org.pl/forum/index.php
i tam znajdziesz opisów i porównań na kilka dni czytania
http://www.jeep.org.pl/forum/index.php
i tam znajdziesz opisów i porównań na kilka dni czytania

z 2005 WK
będzie pan zadowolony, pod warunkiem posiadania własnej rafinerii 
a i jeszcze jedno, chyba nie ma grandów 2,7 jeżeli już to 3,7 lub więcej


a i jeszcze jedno, chyba nie ma grandów 2,7 jeżeli już to 3,7 lub więcej
"Gonzo" is DEAD
http://www.kominkioffroadteam.pl.tl/Samoch%F3d-4x4.htm
http://www.kominkioffroadteam.pl.tl/Samoch%F3d-4x4.htm
Ty jakby nie bylo tezAdamo pisze:Mylisz benzyny z dieslamimargod pisze:a i jeszcze jedno, chyba nie ma grandów 2,7 jeżeli już to 3,7 lub więcej


Bo silnik 2.7 to byl , ale tylko w 2004 z wyrzej wymienionych rocznikow i to na dodatek sie nazywało WG.
A teraz postaram sie odpowiedziec na pytanie kolegi zalozyciela tematu. Jesli juz koniecznie ma byc diesel to niech juz to bedzie wlasnie WG 2.7 , jedyny "w miare" udany diesel w grandzie. Rewelacji nie ma , auto mulowate , napewno bardziej awaryjne niz w wersji z benzyną , ale tragedii nie ma . Ogolnie jeep nie jest specjalnie awaryjny , a jak juz sie cos psuje to najczesciej silnik - i tu niespodzianka - diesla


Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek

- miki.skr
- jestem tu nowy...
- Posty: 73
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 10:03 am
- Lokalizacja: Skrwilno-Pruszków
Czyli chcąc zainwestowac w cos takiego wnioskuję, że nie warto? A co w tych silnikach najczęściej pada bo właśnie chciałem 2,7 diesel i jeżeli w 2005 roku takich nie mo to 2004.Zun pisze:Ty jakby nie bylo tezAdamo pisze:Mylisz benzyny z dieslamimargod pisze:a i jeszcze jedno, chyba nie ma grandów 2,7 jeżeli już to 3,7 lub więcejNo bo widzisz , wprowadziles w blad podajac oznaczenie WJ i WK , a tam rzeczywiscie nie ma silnika 2,7
Bo silnik 2.7 to byl , ale tylko w 2004 z wyrzej wymienionych rocznikow i to na dodatek sie nazywało WG.
A teraz postaram sie odpowiedziec na pytanie kolegi zalozyciela tematu. Jesli juz koniecznie ma byc diesel to niech juz to bedzie wlasnie WG 2.7 , jedyny "w miare" udany diesel w grandzie. Rewelacji nie ma , auto mulowate , napewno bardziej awaryjne niz w wersji z benzyną , ale tragedii nie ma . Ogolnie jeep nie jest specjalnie awaryjny , a jak juz sie cos psuje to najczesciej silnik - i tu niespodzianka - diesla. Reszta uwazam , ze przy normalnym uzytkowaniu jest tak samo awaryjne jak w innych tego typu pojazdach
Boże spraw także żeby błota nigdy nie zabrakło...=)
Standardowo co moze pasc w dieslach - dosc czesto wtrsyki , czasami turbina i oprocz tego kupa innych rzeczy ... jak wszedzie . Ceny czesci wyzsze niz do amerykasnkiego benzyniaka . Powiem Ci tak , pojawiaja sie u nas takie na serwisie czasami z awariami. Natomiast benzyny jak przyjezdzaja to robi sie przy nich rzeczy eksploatacyjne. Nie zrozum mnie źle , nie sypią się na potęge . Tyle , że jak się coś sypnie to ciągnie po kosztach . A w benzynach awarie są w śladowych ilościach . I to wiem od kolegów , którzy pracują dłużej , bo za mojej kadencji żadna benzyna z awarią sie nie zjawila. Czego nie mozna powiedzieć o dieslach.miki.skr pisze:
Czyli chcąc zainwestowac w cos takiego wnioskuję, że nie warto? A co w tych silnikach najczęściej pada bo właśnie chciałem 2,7 diesel i jeżeli w 2005 roku takich nie mo to 2004.
pozdrawiam
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek

- Ryszard Giedrojć
-
- Posty: 986
- Rejestracja: pn mar 07, 2005 8:25 pm
- Lokalizacja: Kozielec
Ja tam się na dieslach w Jeepie nie znam, bo to jakieś takie nie koszerne jest. Jeepa sie kupuje właśnie dla silnika benzynowego V8Zun pisze:Ty jakby nie bylo tezAdamo pisze:Mylisz benzyny z dieslamimargod pisze:a i jeszcze jedno, chyba nie ma grandów 2,7 jeżeli już to 3,7 lub więcejNo bo widzisz , wprowadziles w blad podajac oznaczenie WJ i WK , a tam rzeczywiscie nie ma silnika 2,7
Bo silnik 2.7 to byl , ale tylko w 2004 z wyrzej wymienionych rocznikow i to na dodatek sie nazywało WG.

Zgadza sie , 5 garcow , 20 wentyli. ale to mercedes jak to sie mowi "skundlony" prze chryslera. Sa drobne , acz istotne zmiany , ktore wplywaja negatywnie na "wspolprace" silnika z reszta swiata. Ale i tak est lepiej w porownaniu z dieslami w nastepnych rocznikach de facto rowniez z pod znaku gwiazdyRyszard Giedrojć pisze:Ten diesel 2,7 to Mercedes, a więc i tak lepszy niż włoski 3,1 VM.


Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek

Zun, jakkolwiek się z tobą zgadzam w 100%, to żeby być obiektywnym trzeba chyba jednak stwierdzić, że przewaga CRD w ASO wynika po części z faktu, że posiadacze CRD są na ogół zamożniejsi od posiadaczy V8, stąd też częściej kożystają z ASO. Argument kosztów napraw pozostaje przy tym oczywiście niezmienny
Tym niemniej jeepa warto kupić w sumie tylko dla tych nieśmiertelnych silników, więc nie wiem po co sobie odbierać jedyny atut i jeszcze za to dopłacić

Tym niemniej jeepa warto kupić w sumie tylko dla tych nieśmiertelnych silników, więc nie wiem po co sobie odbierać jedyny atut i jeszcze za to dopłacić

Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
wbrew pozorom dużo do nas jeżdzi benzynek , poniewaz nie zapominaju o tym , iz nie tylko jeepy sie u nas serwisuja , ale rowniez chrysler i dodge - i zeby bylo smeiszniej mercedes (jestesmy wspolnym aso z mercedesemmendelmax pisze:Zun, jakkolwiek się z tobą zgadzam w 100%, to żeby być obiektywnym trzeba chyba jednak stwierdzić, że przewaga CRD w ASO wynika po części z faktu, że posiadacze CRD są na ogół zamożniejsi od posiadaczy V8, stąd też częściej kożystają z ASO. Argument kosztów napraw pozostaje przy tym oczywiście niezmienny![]()
Tym niemniej jeepa warto kupić w sumie tylko dla tych nieśmiertelnych silników, więc nie wiem po co sobie odbierać jedyny atut i jeszcze za to dopłacić



Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek

nie uwierze, dopóki nie zobacze
tak mnie nastraszyłeś tymi wtryskami i jakością paliwa w crd że w te pędy zakupiłem nowy filtr paliwa (mahle) i jutro jade wymieniac, ale nie sam bo jak zobaczyłem filtr z piecioma końcówko/otworami to wymiękłem... tu króciec, tu dziura, tu jakiś plastik - po prostu jazda

tak mnie nastraszyłeś tymi wtryskami i jakością paliwa w crd że w te pędy zakupiłem nowy filtr paliwa (mahle) i jutro jade wymieniac, ale nie sam bo jak zobaczyłem filtr z piecioma końcówko/otworami to wymiękłem... tu króciec, tu dziura, tu jakiś plastik - po prostu jazda

robok rzępoli w harapuciu
Po prostu mercedessebastian dziurdzik pisze:nie uwierze, dopóki nie zobacze![]()
tak mnie nastraszyłeś tymi wtryskami i jakością paliwa w crd że w te pędy zakupiłem nowy filtr paliwa (mahle) i jutro jade wymieniac, ale nie sam bo jak zobaczyłem filtr z piecioma końcówko/otworami to wymiękłem... tu króciec, tu dziura, tu jakiś plastik - po prostu jazda

Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek

Miałem takiego właśnie dżipa z 2004 z silnikiem 2,7 crd przez okolo pol roku.
Ogólnie autko bardzo fajne, po mieście jeździ się pięknie, na trasie troche przeszkadza bujanie ale można się przyzwyczaić, jeśli chodzi o awarie to zajeździłem turbinę (koszt 1300 pln plus robota chyba 200) ale to troche z mojej winy. Autko miałem "zczipowane" na 180 koni więc normalne że turbina chodziła więcej niż w standardzie a na dodatek to nie patrzylem czy motor zimny czy ciepły tylko but cały czas.
Zdaje mi się że jeśli się poszuka części to łatwiej i taniej będzie kupić do tego motoru niż do benzyn, mowie oczywiście o używkach bo o nowych to nie mam pojęcia.
Ogólnie autko bardzo fajne, po mieście jeździ się pięknie, na trasie troche przeszkadza bujanie ale można się przyzwyczaić, jeśli chodzi o awarie to zajeździłem turbinę (koszt 1300 pln plus robota chyba 200) ale to troche z mojej winy. Autko miałem "zczipowane" na 180 koni więc normalne że turbina chodziła więcej niż w standardzie a na dodatek to nie patrzylem czy motor zimny czy ciepły tylko but cały czas.
Zdaje mi się że jeśli się poszuka części to łatwiej i taniej będzie kupić do tego motoru niż do benzyn, mowie oczywiście o używkach bo o nowych to nie mam pojęcia.
Był samurai 86` , będzie jimny
Na allegro cały silnik V8 możesz wyrwać za 3000, wiec nie wiem czy tak taniej kupić używki do diesla.pepekk pisze:Zdaje mi się że jeśli się poszuka części to łatwiej i taniej będzie kupić do tego motoru niż do benzyn, mowie oczywiście o używkach bo o nowych to nie mam pojęcia.
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
Ani łatwiej ani taniej . Zarówno nowe jak i używane. I to bez żadnej dyskusjipepekk pisze:Miałem takiego właśnie dżipa z 2004 z silnikiem 2,7 crd przez okolo pol roku.
Ogólnie autko bardzo fajne, po mieście jeździ się pięknie, na trasie troche przeszkadza bujanie ale można się przyzwyczaić, jeśli chodzi o awarie to zajeździłem turbinę (koszt 1300 pln plus robota chyba 200) ale to troche z mojej winy. Autko miałem "zczipowane" na 180 koni więc normalne że turbina chodziła więcej niż w standardzie a na dodatek to nie patrzylem czy motor zimny czy ciepły tylko but cały czas.
Zdaje mi się że jeśli się poszuka części to łatwiej i taniej będzie kupić do tego motoru niż do benzyn, mowie oczywiście o używkach bo o nowych to nie mam pojęcia.


Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości