MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
grzes
-

- Posty: 5017
- Rejestracja: pt lip 16, 2004 8:36 am
- Lokalizacja: Gliwice
-
Kontaktowanie:
Post
autor: grzes » pn cze 02, 2008 5:34 am
1. Czy przy lifcie OME 2" potrzebne sa podkladki dystansowe pod ukl. napedowy tj skrzynie itp, czy waly beda pracowac pod min. zmienionym katem i mozna to zostawic ?
2. Czy do smarowania skrzyni automatycznej i reduktora jest stos ten sam olej (jak do automatow) ATF ? bo na kanale wyglada to tak ze reduktor i skrzynia to jedna calosc i zastanawaim sie nad smarowaniem tego.
Dzieki
Ostatnio zmieniony pn cze 02, 2008 9:33 pm przez
grzes, łącznie zmieniany 1 raz.
-
Kuba M.

- Posty: 455
- Rejestracja: pn paź 17, 2005 8:43 pm
- Lokalizacja: Mszczonów
Post
autor: Kuba M. » pn cze 02, 2008 1:44 pm
Jak 98 rok to poprzednim model będzie, czyli ZJ
Przy dwóch calach liftu tylko zbieżność trzeba poprawić, a co do oleju, to poszukaj sobie, bo już chyba setki razy było

F150 302 V8
-
grzes
-

- Posty: 5017
- Rejestracja: pt lip 16, 2004 8:36 am
- Lokalizacja: Gliwice
-
Kontaktowanie:
Post
autor: grzes » pn cze 02, 2008 2:28 pm
Tylko ze mnie na czasie zalezy z tym olejem... pod czym tego szuakc, bo znajomy mnie wyhaczyl czy moglbym sie dowiedziec i stad troche poszperalem o lifcie znalazlem a o oleju troche gorzej
-
gosc

- Posty: 2385
- Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
- Lokalizacja: north east of england
Post
autor: gosc » pn cze 02, 2008 9:28 pm
skrzynia i reduktor maja osobny olej , a do obu lejesz olej zakupiony w ASO (mopar ) , nielej ATF bo skrzynia sie szybko skonczy , do 2 cali jak wyzej tylko zbierznosc . No i w 98 byl ZJ a nie WJ

Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..
-
grzes
-

- Posty: 5017
- Rejestracja: pt lip 16, 2004 8:36 am
- Lokalizacja: Gliwice
-
Kontaktowanie:
Post
autor: grzes » pn cze 02, 2008 9:35 pm
Poprawilem tylko o dziwo mialem plik z servis manualem gdzie bylo WJ, i stad tak wpisalem.
Dzieki za odp, co do liftu i oleju.
I jeszcze zapytam jaki konkretnie olej - co lejecie do swoich aut ?
optymalna jakosc do ceny ?
-
mendelmax

- Posty: 2048
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: mendelmax » wt cze 03, 2008 11:36 am
Hola hola, jeśli to faktycznie ZJ to do automatu i reduktora zaiste mopar, ale olej mopara to jest właśnie ATF. Obecnie w ASO da się kupić chyba tylko ATF 4+ i jest to zdecydowanie olej najlepszy a cena wcale nie zabija. Jest na ogół niższa od tych na allegro, ale dokładnie nie przytoczę, bo nie pamiętam.
Co do rozróżniania samego modelu, to ten kanciaty czy bardziej obły? Jaki układ napędowy, quadra-trac?
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości