Strona 1 z 1

ZJ 98 pytania dwa

: pn cze 02, 2008 5:34 am
autor: grzes
1. Czy przy lifcie OME 2" potrzebne sa podkladki dystansowe pod ukl. napedowy tj skrzynie itp, czy waly beda pracowac pod min. zmienionym katem i mozna to zostawic ?

2. Czy do smarowania skrzyni automatycznej i reduktora jest stos ten sam olej (jak do automatow) ATF ? bo na kanale wyglada to tak ze reduktor i skrzynia to jedna calosc i zastanawaim sie nad smarowaniem tego.

Dzieki

: pn cze 02, 2008 1:44 pm
autor: Kuba M.
Jak 98 rok to poprzednim model będzie, czyli ZJ :wink:
Przy dwóch calach liftu tylko zbieżność trzeba poprawić, a co do oleju, to poszukaj sobie, bo już chyba setki razy było :wink:

: pn cze 02, 2008 2:28 pm
autor: grzes
Tylko ze mnie na czasie zalezy z tym olejem... pod czym tego szuakc, bo znajomy mnie wyhaczyl czy moglbym sie dowiedziec i stad troche poszperalem o lifcie znalazlem a o oleju troche gorzej

: pn cze 02, 2008 9:28 pm
autor: gosc
skrzynia i reduktor maja osobny olej , a do obu lejesz olej zakupiony w ASO (mopar ) , nielej ATF bo skrzynia sie szybko skonczy , do 2 cali jak wyzej tylko zbierznosc . No i w 98 byl ZJ a nie WJ :wink:

: pn cze 02, 2008 9:35 pm
autor: grzes
Poprawilem tylko o dziwo mialem plik z servis manualem gdzie bylo WJ, i stad tak wpisalem.

Dzieki za odp, co do liftu i oleju.
I jeszcze zapytam jaki konkretnie olej - co lejecie do swoich aut ?
optymalna jakosc do ceny ?

: wt cze 03, 2008 11:36 am
autor: mendelmax
Hola hola, jeśli to faktycznie ZJ to do automatu i reduktora zaiste mopar, ale olej mopara to jest właśnie ATF. Obecnie w ASO da się kupić chyba tylko ATF 4+ i jest to zdecydowanie olej najlepszy a cena wcale nie zabija. Jest na ogół niższa od tych na allegro, ale dokładnie nie przytoczę, bo nie pamiętam.

Co do rozróżniania samego modelu, to ten kanciaty czy bardziej obły? Jaki układ napędowy, quadra-trac?