SPOA w cherokee

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
pawel----b
Posty: 323
Rejestracja: czw gru 28, 2006 5:21 pm
Lokalizacja: warszawa

SPOA w cherokee

Post autor: pawel----b » śr paź 08, 2008 11:13 am

witam kolegow mam tkie pytanie planuje zmiane autka na jeepa cherokee

czy ktos mi podpowie czy ciezko jest przeniesc resory nad mosty ???

i jak jest wogole z liftem zawieszenia ???
DO WYNAJĘCIA AUTO LAWETY NA KAT B
ZIELONKA 500-682-935

Awatar użytkownika
TomaszRT
 
 
Posty: 5971
Rejestracja: pt lis 17, 2006 9:08 am
Lokalizacja: Rzeszów/Wyspa

Post autor: TomaszRT » śr paź 08, 2008 11:17 am

Z przodu może być ciężko :)21
'częściej patrzę się na wschód, chyba tam patrzę od zawsze...'

Awatar użytkownika
Stefan
Posty: 2009
Rejestracja: pn sie 11, 2003 1:47 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Stefan » śr paź 08, 2008 11:18 am

hahahahhahaha
sorry...
hehe...

cherokee ma już spoa...

2" lift robisz stosunkowo tanio... podkładki pod sprężyny ok. 150 zł, a z tyłu kowal i dodatkowa laga... i jeszcze z przodu łączniki stabilizatora sam przedłużasz i gotowe...

czytaj tutaj i na jeep.org.pl
!! FOR FUN !!

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Post autor: Damian » śr paź 08, 2008 11:44 am

dobre auto masz, to po co kombinujesz
zamienił stryjek siekierkę na kijek

a SPOA w szeroku to dobry dowcip :)21
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

Awatar użytkownika
Stefan
Posty: 2009
Rejestracja: pn sie 11, 2003 1:47 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Stefan » śr paź 08, 2008 11:49 am

co najniżej można zrobić SPUA... 8)
!! FOR FUN !!

Awatar użytkownika
Kuba M.
Posty: 455
Rejestracja: pn paź 17, 2005 8:43 pm
Lokalizacja: Mszczonów

Post autor: Kuba M. » śr paź 08, 2008 1:31 pm

TomaszRT pisze:Z przodu może być ciężko :)21
Z tyłu raczej też :lol: :lol:
Czyżby kolega znał tylko jeden sposób na liftowanie auta :lol: :lol: :lol:
F150 302 V8

Awatar użytkownika
pawel----b
Posty: 323
Rejestracja: czw gru 28, 2006 5:21 pm
Lokalizacja: warszawa

Post autor: pawel----b » śr paź 08, 2008 3:33 pm

niestety musze zmienic na wieksze auto

dlatego tak podpytuje bo chcialem przy okazji troszke czegos sie dowiedziec o podnoszeniu cherokee;go

wiec prosze sie glosno nie smiac :D

vitare znam od podstaw a jeepa jeszcze nie
DO WYNAJĘCIA AUTO LAWETY NA KAT B
ZIELONKA 500-682-935

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40594
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Mroczny » śr paź 08, 2008 3:55 pm

łatwo się liftuje.. jak każdego sztywnomostowca

przy lifcie większym niż 2" warto zmienić wahacze na rurowe, wymairy i schematy masz w sieci w sporej liczbie

wóz wdzięczny i w dobie taniego dulara fajny w zabawie - korzystaj ze sprawdzonych kitów, nie pchaj się samoróbki..

koszt mocniejsze półosi, blokady, przełożenia - śmieszny wręcz

newralgiczne punkty, które warto wy..eliminować:
1. reduktor - z silnikiem 4.0 w 4d wersji trafisz pewnie badziewne np242. Mimo, że wiele osób cieszy się możliwością jazdy full time 4x4 to w terenie to tylko słaby gadżecik. Warto od razu wsadzić np231 - to w zestawieniu z wolnym przełozeniami wydłuży żywot zespoły napędowego.
2. słaba buda - warto powzmacniać progi (masz opis w jeepwiki) i punkty mocowania zawiasu. Pamiętaj, że toto nie ma ramy, tylnej klay nie zamkniesz w terenie :)21
3. skrzynia - żywotna, ale większość pipów po 6-7 koła z allegro ma 500tys na kołach i tego elementu nie ma.. a przynajmniej warto założyć, ze już nie ma.

rzuć okiem na http://go.jeep-xj.info/

Awatar użytkownika
pawel----b
Posty: 323
Rejestracja: czw gru 28, 2006 5:21 pm
Lokalizacja: warszawa

Post autor: pawel----b » śr paź 08, 2008 4:26 pm

dziekkuje bardzo !! za odpowiedz wlasnie zrozumialem moje glupie pytanie przeciez jeep jest na sprezynach z przodu :oops:

zabieram sie za czytanie lektury a co sadzicie o tej sztuce ???

http://www.allegro.pl/item454076473_jee ... boree.html

niby tylko 2,5
DO WYNAJĘCIA AUTO LAWETY NA KAT B
ZIELONKA 500-682-935

Awatar użytkownika
Kuba M.
Posty: 455
Rejestracja: pn paź 17, 2005 8:43 pm
Lokalizacja: Mszczonów

Post autor: Kuba M. » śr paź 08, 2008 4:50 pm

Mroczny pisze:łatwo się liftuje.. jak każdego sztywnomostowca

przy lifcie większym niż 2" warto zmienić wahacze na rurowe, wymairy i schematy masz w sieci w sporej liczbie

wóz wdzięczny i w dobie taniego dulara fajny w zabawie - korzystaj ze sprawdzonych kitów, nie pchaj się samoróbki..

koszt mocniejsze półosi, blokady, przełożenia - śmieszny wręcz

newralgiczne punkty, które warto wy..eliminować:
1. reduktor - z silnikiem 4.0 w 4d wersji trafisz pewnie badziewne np242. Mimo, że wiele osób cieszy się możliwością jazdy full time 4x4 to w terenie to tylko słaby gadżecik. Warto od razu wsadzić np231 - to w zestawieniu z wolnym przełozeniami wydłuży żywot zespoły napędowego.
2. słaba buda - warto powzmacniać progi (masz opis w jeepwiki) i punkty mocowania zawiasu. Pamiętaj, że toto nie ma ramy, tylnej klay nie zamkniesz w terenie :)21
3. skrzynia - żywotna, ale większość pipów po 6-7 koła z allegro ma 500tys na kołach i tego elementu nie ma.. a przynajmniej warto założyć, ze już nie ma.

rzuć okiem na http://go.jeep-xj.info/
Eeee, z tym 242 wcale nie jest tak źle. Jak sam w sobie nie jest złachany czasem, przebiegiem i przed wszystkim głupotą poprzednich właścicieli to jakoś wytrzymuje :roll:
Co do budy to faktycznie, wzmocnione progi robią super, na tyle, że jakoś tą tylnę klapę daje się zamknąć w terenie :wink: :lol:
Skrzynia - patrz reduktor - tylko głuputa lub zaniedbanie wymiany oleju może ją zabić :lol:
dziekkuje bardzo za odpowiedz wlasnie zrozumialem moje glupie pytanie przeciez jeep jest na sprezynach z przodu
a z tyłu resory fabrycznie są nad mostami :wink:
A 2.5 odpuść, jeżeli to ma być auto w teren to tylko 4.0 :wink:
F150 302 V8

Awatar użytkownika
andrzej:)
 
 
Posty: 2894
Rejestracja: sob kwie 12, 2008 12:57 am
Lokalizacja: p-ń

Post autor: andrzej:) » śr paź 08, 2008 7:31 pm

pawel----b pisze:zabieram sie za czytanie lektury a co sadzicie o tej sztuce ???

http://www.allegro.pl/item454076473_jee ... boree.html

niby tylko 2,5
1. 2,5 (słaby trochę)
2. skrzynia manualna (automat lepiej się sprawuje) - ale to nie wszyscy tak twierdzą, choć więkoszość

a tak wogóle warto poczytać www.jeep.org.pl/forum dużo się o XJ i o ich motaniu dowiesz :wink:

stm
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 11
Rejestracja: ndz sie 31, 2008 1:38 pm
Lokalizacja: Kraków

Re: SPOA w cherokee

Post autor: stm » śr paź 08, 2008 8:40 pm

pawel----b pisze:witam kolegow mam tkie pytanie planuje zmiane autka na jeepa cherokee

czy ktos mi podpowie czy ciezko jest przeniesc resory nad mosty ???

i jak jest wogole z liftem zawieszenia ???
Unimog - nie trzeba liftować,duży.Prześwit super. :)21
XJ 4.0 1993 manual

Awatar użytkownika
Przemekslaw
 
 
Posty: 2886
Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontaktowanie:

Post autor: Przemekslaw » czw paź 09, 2008 11:44 am

kup sobie juz lekko pomotanego i problem z głowy...
XJ 2.1 TD :)21

MudMasters 4x4
Przygoda 4x4

Awatar użytkownika
Adamek
 
 
Posty: 10997
Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside

Post autor: Adamek » czw paź 09, 2008 12:48 pm

Przemekslaw pisze:kup sobie juz lekko pomotanego i problem z głowy...
Etam, a gdzie satysfakcja z motania ??

:)21
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40594
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Mroczny » czw paź 09, 2008 12:49 pm

Przemekslaw pisze:kup (...) i problem z głowy...
ot żartowniś
:)21

Awatar użytkownika
Adamek
 
 
Posty: 10997
Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside

Post autor: Adamek » czw paź 09, 2008 12:53 pm

No wlasnie, warto by bylo dopisac ze wlasnie problemy sie wtedy zaczna, jak sie zabierze do poprawiania tego czegos co ktos wczesniej ...............
:)21
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji

Awatar użytkownika
Przemekslaw
 
 
Posty: 2886
Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontaktowanie:

Post autor: Przemekslaw » czw paź 09, 2008 1:23 pm

Adamek pisze:
Przemekslaw pisze:kup sobie juz lekko pomotanego i problem z głowy...
Etam, a gdzie satysfakcja z motania ??

:)21
Satysfakcja sie zacznie jak zmota go jeszcze bardziej :)23

Mroczny - :)2 :)2 :)20
XJ 2.1 TD :)21

MudMasters 4x4
Przygoda 4x4

Awatar użytkownika
pawel----b
Posty: 323
Rejestracja: czw gru 28, 2006 5:21 pm
Lokalizacja: warszawa

Post autor: pawel----b » pt paź 10, 2008 8:05 am

DO WYNAJĘCIA AUTO LAWETY NA KAT B
ZIELONKA 500-682-935

Awatar użytkownika
Adamek
 
 
Posty: 10997
Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside

Post autor: Adamek » pt paź 10, 2008 11:40 am

Moze i wystarczy, ale jak brac to tylko RUBICON EXPRESS

:)21
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji

Awatar użytkownika
Kuba M.
Posty: 455
Rejestracja: pn paź 17, 2005 8:43 pm
Lokalizacja: Mszczonów

Post autor: Kuba M. » pt paź 10, 2008 1:18 pm

pawel----b pisze:taki zestaw wystarczy

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Parts-Ac ... 06.c0.m245

cena super
RC to akurat jedna z niżej oceniana firma jeżeli chodzi o jakość i trwałość :-?
F150 302 V8

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości