2.5 CRD Liberty HELP :)

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
Largo
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 49
Rejestracja: czw kwie 03, 2008 3:55 pm
Lokalizacja: Lesko Bieszczady

2.5 CRD Liberty HELP :)

Post autor: Largo » sob paź 18, 2008 8:44 am

Witam, mam Liberty 2.5 CRD mam ciekawe objawy

Dymi na wolnych obrotach strasznie zresztą na kazdych obrotach dymi, silnik chodzi równo, odpala na zimno i ciepło idealnie.
Brak mocy na niskich obrotach, gdy Turbina zacznie chodzić juz jest troche lepiej.

Komputer nie wykazyje błędów, wtryski sprawdzone, są ok.

Ma ktoś pomysł o co chodzi??
Y60 LONG Bogger 38,5"

Awatar użytkownika
Adamek
 
 
Posty: 10997
Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside

Post autor: Adamek » sob paź 18, 2008 9:32 am

A na jaki kolor puszcza dyma...
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji

john z USA
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 29
Rejestracja: pt wrz 19, 2008 1:14 pm
Lokalizacja: USA

Post autor: john z USA » sob paź 18, 2008 9:35 am

2,5 crd powiadasz :o w KJ ?
nie spodkalem czy to ten sam co w XJ produkcji VM

Awatar użytkownika
CrOOchy
 
 
Posty: 8351
Rejestracja: śr lut 14, 2007 9:47 pm
Lokalizacja: Cyców

Post autor: CrOOchy » sob paź 18, 2008 10:10 am

crd to nie to samo co vm

nie mam na 100% pewności ale ten crd to coś mi passatem śmierdzi
Jest tylko cienka czerwona linia między rozsądkiem, a szaleństwem

Jeep
Chevy Suburban

Awatar użytkownika
motylusowaty
 
 
Posty: 250
Rejestracja: śr sty 30, 2008 1:43 pm
Lokalizacja: gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: motylusowaty » sob paź 18, 2008 10:25 am

crd to mercedesik z rozrządem na pasku wymyślonym przez chlyslera
poruszam się też BRONKIEM (śmiechowóz)
http://www.remX.pl 605 200 981

Awatar użytkownika
CrOOchy
 
 
Posty: 8351
Rejestracja: śr lut 14, 2007 9:47 pm
Lokalizacja: Cyców

Post autor: CrOOchy » sob paź 18, 2008 10:55 am

no to byłem blisko :)21
Jest tylko cienka czerwona linia między rozsądkiem, a szaleństwem

Jeep
Chevy Suburban

Awatar użytkownika
Kuba M.
Posty: 455
Rejestracja: pn paź 17, 2005 8:43 pm
Lokalizacja: Mszczonów

Post autor: Kuba M. » sob paź 18, 2008 12:12 pm

Mercedesa to był 2.7 crd i montowli go tylko w Grand Cheerokee. To 2.5 crd to stary słynny VM, tylko ubrany w nową technologię :wink:
F150 302 V8

john z USA
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 29
Rejestracja: pt wrz 19, 2008 1:14 pm
Lokalizacja: USA

Post autor: john z USA » sob paź 18, 2008 5:02 pm

http://www.vmmotori.it/it/01/02/00/index.jsp
Moje kondolencjie zobacz przyklejony trochu wyzej
:cry:http://www.vmmotori.it/it/01/02/00/dettaglio.jsp?id=52
wiec piecucho z lat 70tych na pompowtryskach sterowane Boschem
tego nawet najstarsi gorale nie naprawia sprzedaj puki jezdzi :wink:

Awatar użytkownika
Misiek Cypr
 
 
Posty: 13258
Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Misiek Cypr » sob paź 18, 2008 5:08 pm

Ale ten VM jest z common railem, czytaj ze zrozumieniem.

VM nie robi tylko jednego silnika.
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044

john z USA
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 29
Rejestracja: pt wrz 19, 2008 1:14 pm
Lokalizacja: USA

Post autor: john z USA » sob paź 18, 2008 5:28 pm

no przeciesz pisze ze na pompowtryskach ale glowiczki i blok te same
co 30 lat temu dopiero 2,8 CRD ma zmieniona glowice na pojedyncza :)2

Awatar użytkownika
Largo
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 49
Rejestracja: czw kwie 03, 2008 3:55 pm
Lokalizacja: Lesko Bieszczady

Post autor: Largo » sob paź 18, 2008 10:10 pm

Dymi na czarno az sadze zostawia

Chłopaki nie polemizujcie, jest to CRD 2.5 ma ktoś przydatną rade?
Y60 LONG Bogger 38,5"

Awatar użytkownika
Adamek
 
 
Posty: 10997
Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside

Post autor: Adamek » sob paź 18, 2008 10:18 pm

Od kiedy to masz, kupiles dymiacy czy sam zaczal. Jak spalanie, nie pali wiecej ??
Sprawdzaj, szukaj, a moze byc...
-brak masy w elektronicznym module zapłonu
-zapchany katalizator
-doloty powietrza
-jedz na kompa i sprawdz czy otwarcie wtryskiwaczy nie jest za długie
Ostatnio zmieniony sob paź 18, 2008 10:35 pm przez Adamek, łącznie zmieniany 1 raz.
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji

john z USA
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 29
Rejestracja: pt wrz 19, 2008 1:14 pm
Lokalizacja: USA

Post autor: john z USA » sob paź 18, 2008 10:31 pm

sprawdz turbine scisnij reka przewod za intercolerem i niech ktos przygazuje powinien otworzyc ci reke mozesz zagladnac na klawiatore czy jakis zaworek sie nie zawiesil
a cala reszte tylko w Delphi albo Bosch w Aso chryslera sie nie znaja na tych silnikach i sprzedaj to jak najszybciej bo wtopa straszna
130KM z 2,5 dizla przy 30letniej koncepcji silnika
to nie moze byc trwale

Awatar użytkownika
Largo
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 49
Rejestracja: czw kwie 03, 2008 3:55 pm
Lokalizacja: Lesko Bieszczady

Post autor: Largo » sob paź 18, 2008 10:55 pm

kupiłem już takiego, podpinałem do kompa i błędów nie wykazało nic, pali bardzo dużo, a turbinę sprawdzałem w ten sposób i jest OK.

Jedna rzecz wyskakuje bardzo dziwna po podpięciu do komputera, temperatura występuje jako stała wartość zawsze 215 stopni Celsjusza. Czy taki czujnik temperatury może mieć coś z tym wspólnego.

Aby wyprzedzić odpowiedzi wszystkie przewody gumowe posprawdzałem, wtryski są OK. rozrząd założony nowy Wg schematu.

Od czego zacząć kolejne próby reanimacji?:)
Y60 LONG Bogger 38,5"

Awatar użytkownika
Misiek Cypr
 
 
Posty: 13258
Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Misiek Cypr » sob paź 18, 2008 11:19 pm

Czujnik temperatury pokazuje maksymalna wartosc, wiec albo czyjnik padniety, albo zwarcie.

Czujnik temperatury moze miec wlasnie taki wplyw, bo jesli komputer tym steruje, to rozpoznaje caly czas jakis tryb awaryjny lub inna cholere.

Wymien czujnik, nie powinien byc drogi.
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044

Awatar użytkownika
Misiek Cypr
 
 
Posty: 13258
Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Misiek Cypr » sob paź 18, 2008 11:22 pm

john z USA pisze:no przeciesz pisze ze na pompowtryskach ale glowiczki i blok te same
co 30 lat temu dopiero 2,8 CRD ma zmieniona glowice na pojedyncza :)2
Po pierwsze: ortografia (przeciesz!!!)

Po drugie: common rail i pompowtryski to nie to samo! Caterpillar tylko, nazywa zasilanie pompowtryskiwaczy, niskocisnieniowa linia paliwowa common railem.
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044

Awatar użytkownika
Adamek
 
 
Posty: 10997
Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside

Post autor: Adamek » ndz paź 19, 2008 9:04 am

Jesli masz brak masy w elektronicznym module zapłonu to przewaznie komp nic nie pokazuje, zadnych błędów. To że duzo pali, to moze byc tez wina sterownia wtryskami, niech ci sprawdza czas otwarcia wtryskiwaczy, nie wiem dokladnie ile powinno byc zdaje sie ze cos koło 2ms, jak jest wyzszy to bedzie i dużo palił i kopcil... Zwrocil bym uwage na te dwie sprawy...

No i oczywiscie jak pisze @Misiek, moze to byc tez ten czujnik temp, bo wskazania z dupy, moze zwarcie, moze brak masy a moze calkiem padł...
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji

john z USA
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 29
Rejestracja: pt wrz 19, 2008 1:14 pm
Lokalizacja: USA

Post autor: john z USA » ndz paź 19, 2008 9:21 am

Misiek Cypr pisze:
john z USA pisze:no przeciesz pisze ze na pompowtryskach ale glowiczki i blok te same
co 30 lat temu dopiero 2,8 CRD ma zmieniona glowice na pojedyncza :)2
Po pierwsze: ortografia (przeciesz!!!)

Po drugie: common rail i pompowtryski to nie to samo! Caterpillar tylko, nazywa zasilanie pompowtryskiwaczy, niskocisnieniowa linia paliwowa common railem.
czyli dokladnie to samo co WM 2,5crd prawdziwy CR to 2,8

Awatar użytkownika
Misiek Cypr
 
 
Posty: 13258
Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Misiek Cypr » ndz paź 19, 2008 9:48 am

Tosmy sie dogadali :evil:
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044

john z USA
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 29
Rejestracja: pt wrz 19, 2008 1:14 pm
Lokalizacja: USA

Post autor: john z USA » pn paź 20, 2008 5:59 pm

A moze sproboj tutaj co prawda automobili nie ma w profilu ale
crd WM powinien znac :)21 http://www.vmmotori.it/it/04/03/01/dett ... dCentro=64
Misiek Cypr, silniki okretowe to chyba twoja konkurencia ?? :)21

Awatar użytkownika
Misiek Cypr
 
 
Posty: 13258
Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Misiek Cypr » pn paź 20, 2008 8:18 pm

I owszem, ale VM nigdy nie spotkalem, choc widzialem rozne dziwne konstrukcje, wlacznie z dwoma tlokami w jednym cylindzrze. Zgadnij kto to stosowal :o

Te silniki VM maja common rail, a nie pompowtryskiwacze :D ,
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044

Awatar użytkownika
Largo
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 49
Rejestracja: czw kwie 03, 2008 3:55 pm
Lokalizacja: Lesko Bieszczady

Post autor: Largo » wt paź 21, 2008 11:01 am

Wracając do tematu, wszystkie podpowiedzi wasze sprawdzili mi na warsztacie, i niespodzianka, to wszystko jest OK

Zgadnijcie co się stało:)

Ktoś, nie wiem kto, zagiął miskę olejową dość mocno, auto miało 2 stany oleju i stąd ten dym, zamówiłem nową miskę założą i się okaże czy to było to, ale mam nadzieje ze na tym się zakończy.
Y60 LONG Bogger 38,5"

Awatar użytkownika
Adamek
 
 
Posty: 10997
Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside

Post autor: Adamek » wt paź 21, 2008 11:06 am

No to czekamy..
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji

Awatar użytkownika
Largo
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 49
Rejestracja: czw kwie 03, 2008 3:55 pm
Lokalizacja: Lesko Bieszczady

Post autor: Largo » śr paź 22, 2008 11:19 am

Zagadki część dalsza, nic nie pomogło:/
Y60 LONG Bogger 38,5"

Awatar użytkownika
Adamek
 
 
Posty: 10997
Rejestracja: śr cze 01, 2005 11:38 am
Lokalizacja: Podkarpacie / Merseyside

Post autor: Adamek » śr paź 22, 2008 11:24 am

No niezle, ja wiecej pomysłów nie mam. Choc stawiam na ten porypany modul zapłonu, moze tak wez jakiegos gostka co sie na tym zna, i niech podepnie kabelek z aku (-) w jego elektronike, tam gdzie powinien miec mase i wtedy zobacz co sie bedzie robiło. A ze tak jeszcze zapytam sonda lambda daje ile V ??
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość