2.5 CRD Liberty HELP :)
Moderator: Mroczny
- Largo
- jestem tu nowy...
- Posty: 49
- Rejestracja: czw kwie 03, 2008 3:55 pm
- Lokalizacja: Lesko Bieszczady
2.5 CRD Liberty HELP :)
Witam, mam Liberty 2.5 CRD mam ciekawe objawy
Dymi na wolnych obrotach strasznie zresztą na kazdych obrotach dymi, silnik chodzi równo, odpala na zimno i ciepło idealnie.
Brak mocy na niskich obrotach, gdy Turbina zacznie chodzić juz jest troche lepiej.
Komputer nie wykazyje błędów, wtryski sprawdzone, są ok.
Ma ktoś pomysł o co chodzi??
Dymi na wolnych obrotach strasznie zresztą na kazdych obrotach dymi, silnik chodzi równo, odpala na zimno i ciepło idealnie.
Brak mocy na niskich obrotach, gdy Turbina zacznie chodzić juz jest troche lepiej.
Komputer nie wykazyje błędów, wtryski sprawdzone, są ok.
Ma ktoś pomysł o co chodzi??
Y60 LONG Bogger 38,5"
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 29
- Rejestracja: pt wrz 19, 2008 1:14 pm
- Lokalizacja: USA
- motylusowaty
-
- Posty: 250
- Rejestracja: śr sty 30, 2008 1:43 pm
- Lokalizacja: gdańsk
- Kontaktowanie:
crd to mercedesik z rozrządem na pasku wymyślonym przez chlyslera
poruszam się też BRONKIEM (śmiechowóz)
http://www.remX.pl 605 200 981
http://www.remX.pl 605 200 981
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 29
- Rejestracja: pt wrz 19, 2008 1:14 pm
- Lokalizacja: USA
http://www.vmmotori.it/it/01/02/00/index.jsp
Moje kondolencjie zobacz przyklejony trochu wyzej
http://www.vmmotori.it/it/01/02/00/dettaglio.jsp?id=52
wiec piecucho z lat 70tych na pompowtryskach sterowane Boschem
tego nawet najstarsi gorale nie naprawia sprzedaj puki jezdzi
Moje kondolencjie zobacz przyklejony trochu wyzej

wiec piecucho z lat 70tych na pompowtryskach sterowane Boschem
tego nawet najstarsi gorale nie naprawia sprzedaj puki jezdzi

- Misiek Cypr
-
- Posty: 13258
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
- Lokalizacja: Gdynia
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 29
- Rejestracja: pt wrz 19, 2008 1:14 pm
- Lokalizacja: USA
Od kiedy to masz, kupiles dymiacy czy sam zaczal. Jak spalanie, nie pali wiecej 
Sprawdzaj, szukaj, a moze byc...
-brak masy w elektronicznym module zapłonu
-zapchany katalizator
-doloty powietrza
-jedz na kompa i sprawdz czy otwarcie wtryskiwaczy nie jest za długie

Sprawdzaj, szukaj, a moze byc...
-brak masy w elektronicznym module zapłonu
-zapchany katalizator
-doloty powietrza
-jedz na kompa i sprawdz czy otwarcie wtryskiwaczy nie jest za długie
Ostatnio zmieniony sob paź 18, 2008 10:35 pm przez Adamek, łącznie zmieniany 1 raz.
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 29
- Rejestracja: pt wrz 19, 2008 1:14 pm
- Lokalizacja: USA
sprawdz turbine scisnij reka przewod za intercolerem i niech ktos przygazuje powinien otworzyc ci reke mozesz zagladnac na klawiatore czy jakis zaworek sie nie zawiesil
a cala reszte tylko w Delphi albo Bosch w Aso chryslera sie nie znaja na tych silnikach i sprzedaj to jak najszybciej bo wtopa straszna
130KM z 2,5 dizla przy 30letniej koncepcji silnika
to nie moze byc trwale
a cala reszte tylko w Delphi albo Bosch w Aso chryslera sie nie znaja na tych silnikach i sprzedaj to jak najszybciej bo wtopa straszna
130KM z 2,5 dizla przy 30letniej koncepcji silnika
to nie moze byc trwale
- Largo
- jestem tu nowy...
- Posty: 49
- Rejestracja: czw kwie 03, 2008 3:55 pm
- Lokalizacja: Lesko Bieszczady
kupiłem już takiego, podpinałem do kompa i błędów nie wykazało nic, pali bardzo dużo, a turbinę sprawdzałem w ten sposób i jest OK.
Jedna rzecz wyskakuje bardzo dziwna po podpięciu do komputera, temperatura występuje jako stała wartość zawsze 215 stopni Celsjusza. Czy taki czujnik temperatury może mieć coś z tym wspólnego.
Aby wyprzedzić odpowiedzi wszystkie przewody gumowe posprawdzałem, wtryski są OK. rozrząd założony nowy Wg schematu.
Od czego zacząć kolejne próby reanimacji?:)
Jedna rzecz wyskakuje bardzo dziwna po podpięciu do komputera, temperatura występuje jako stała wartość zawsze 215 stopni Celsjusza. Czy taki czujnik temperatury może mieć coś z tym wspólnego.
Aby wyprzedzić odpowiedzi wszystkie przewody gumowe posprawdzałem, wtryski są OK. rozrząd założony nowy Wg schematu.
Od czego zacząć kolejne próby reanimacji?:)
Y60 LONG Bogger 38,5"
- Misiek Cypr
-
- Posty: 13258
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
- Lokalizacja: Gdynia
Czujnik temperatury pokazuje maksymalna wartosc, wiec albo czyjnik padniety, albo zwarcie.
Czujnik temperatury moze miec wlasnie taki wplyw, bo jesli komputer tym steruje, to rozpoznaje caly czas jakis tryb awaryjny lub inna cholere.
Wymien czujnik, nie powinien byc drogi.
Czujnik temperatury moze miec wlasnie taki wplyw, bo jesli komputer tym steruje, to rozpoznaje caly czas jakis tryb awaryjny lub inna cholere.
Wymien czujnik, nie powinien byc drogi.
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044
513549044
- Misiek Cypr
-
- Posty: 13258
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
- Lokalizacja: Gdynia
Po pierwsze: ortografia (przeciesz!!!)john z USA pisze:no przeciesz pisze ze na pompowtryskach ale glowiczki i blok te same
co 30 lat temu dopiero 2,8 CRD ma zmieniona glowice na pojedyncza
Po drugie: common rail i pompowtryski to nie to samo! Caterpillar tylko, nazywa zasilanie pompowtryskiwaczy, niskocisnieniowa linia paliwowa common railem.
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044
513549044
Jesli masz brak masy w elektronicznym module zapłonu to przewaznie komp nic nie pokazuje, zadnych błędów. To że duzo pali, to moze byc tez wina sterownia wtryskami, niech ci sprawdza czas otwarcia wtryskiwaczy, nie wiem dokladnie ile powinno byc zdaje sie ze cos koło 2ms, jak jest wyzszy to bedzie i dużo palił i kopcil... Zwrocil bym uwage na te dwie sprawy...
No i oczywiscie jak pisze @Misiek, moze to byc tez ten czujnik temp, bo wskazania z dupy, moze zwarcie, moze brak masy a moze calkiem padł...
No i oczywiscie jak pisze @Misiek, moze to byc tez ten czujnik temp, bo wskazania z dupy, moze zwarcie, moze brak masy a moze calkiem padł...
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 29
- Rejestracja: pt wrz 19, 2008 1:14 pm
- Lokalizacja: USA
czyli dokladnie to samo co WM 2,5crd prawdziwy CR to 2,8Misiek Cypr pisze:Po pierwsze: ortografia (przeciesz!!!)john z USA pisze:no przeciesz pisze ze na pompowtryskach ale glowiczki i blok te same
co 30 lat temu dopiero 2,8 CRD ma zmieniona glowice na pojedyncza
Po drugie: common rail i pompowtryski to nie to samo! Caterpillar tylko, nazywa zasilanie pompowtryskiwaczy, niskocisnieniowa linia paliwowa common railem.
- Misiek Cypr
-
- Posty: 13258
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
- Lokalizacja: Gdynia
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 29
- Rejestracja: pt wrz 19, 2008 1:14 pm
- Lokalizacja: USA
A moze sproboj tutaj co prawda automobili nie ma w profilu ale
crd WM powinien znac
http://www.vmmotori.it/it/04/03/01/dett ... dCentro=64
Misiek Cypr, silniki okretowe to chyba twoja konkurencia

crd WM powinien znac

Misiek Cypr, silniki okretowe to chyba twoja konkurencia


- Misiek Cypr
-
- Posty: 13258
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
- Lokalizacja: Gdynia
- Largo
- jestem tu nowy...
- Posty: 49
- Rejestracja: czw kwie 03, 2008 3:55 pm
- Lokalizacja: Lesko Bieszczady
Wracając do tematu, wszystkie podpowiedzi wasze sprawdzili mi na warsztacie, i niespodzianka, to wszystko jest OK
Zgadnijcie co się stało:)
Ktoś, nie wiem kto, zagiął miskę olejową dość mocno, auto miało 2 stany oleju i stąd ten dym, zamówiłem nową miskę założą i się okaże czy to było to, ale mam nadzieje ze na tym się zakończy.
Zgadnijcie co się stało:)
Ktoś, nie wiem kto, zagiął miskę olejową dość mocno, auto miało 2 stany oleju i stąd ten dym, zamówiłem nową miskę założą i się okaże czy to było to, ale mam nadzieje ze na tym się zakończy.
Y60 LONG Bogger 38,5"
No niezle, ja wiecej pomysłów nie mam. Choc stawiam na ten porypany modul zapłonu, moze tak wez jakiegos gostka co sie na tym zna, i niech podepnie kabelek z aku (-) w jego elektronike, tam gdzie powinien miec mase i wtedy zobacz co sie bedzie robiło. A ze tak jeszcze zapytam sonda lambda daje ile V 

Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość