MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
pawel----b

- Posty: 323
- Rejestracja: czw gru 28, 2006 5:21 pm
- Lokalizacja: warszawa
Post
autor: pawel----b » pn lis 03, 2008 1:44 pm
powiedzcie mi czy mozna wywalic puszke z filtrem powietrza , zamiat tego wstawic rure zakonczona stozkiem lub innym filtrem , jezeli tak to co zrobic ze wszystkimi dodatkowymi odmami ktore pozostaja takie jak do pokrywy zaworow

?
bo jak zrobilem dolot powietrza przez filtr to jest to cholernie nieszczelne, pomimo porzadnego wykonania , poprostu jest tyle laczen po drodze ze auto po zatkaniu dolotu nawet nie przygasa tylko czerpie powietrze z kazdego innego miesjca
a i jeszcze pytanie odnosnie aparatu zaplonowego czy zamykac go szczelnie na silikon ?
DO WYNAJĘCIA AUTO LAWETY NA KAT B
ZIELONKA 500-682-935
-
Kuba M.

- Posty: 455
- Rejestracja: pn paź 17, 2005 8:43 pm
- Lokalizacja: Mszczonów
Post
autor: Kuba M. » pn lis 03, 2008 2:33 pm
Coś musiałeś spitolić - sporo osób ma snorkle różnej produkcji i jakości, w większości podłączone do fabrycznego filtra powietrza i jakoś to działa

Mowa oczywiście o XJ-tach
Co do aparatu to pamiętaj, że jak go porządnie uszczelnisz to pojawi się nowy problem. Woda co prawda nie powinna się do niego dostać, ale za to w przypadku nawet minimalnego zaparowania silnik stanie. Jak chcesz uszczelniać, to musisz jednocześnie zapewnić przepływ powietrza w aparacie, albo podłączająć jakiś kompresorek, albo wpinając aparat w fabryczny układ podciśnień (w dwóch znanych mi XJ-tach paten spisuje się świetnie)
F150 302 V8
-
pawel----b

- Posty: 323
- Rejestracja: czw gru 28, 2006 5:21 pm
- Lokalizacja: warszawa
Post
autor: pawel----b » pn lis 03, 2008 2:52 pm
czyli lepiej aparatu nie ruszac?
DO WYNAJĘCIA AUTO LAWETY NA KAT B
ZIELONKA 500-682-935
-
Kuba M.

- Posty: 455
- Rejestracja: pn paź 17, 2005 8:43 pm
- Lokalizacja: Mszczonów
Post
autor: Kuba M. » pn lis 03, 2008 3:00 pm
pawel----b pisze:czyli lepiej aparatu nie ruszac?
Ruszać, ale kopleksowo

W fabrycznym stanie nie bardzo chce działać pod wodą

F150 302 V8
-
pawel----b

- Posty: 323
- Rejestracja: czw gru 28, 2006 5:21 pm
- Lokalizacja: warszawa
Post
autor: pawel----b » pn lis 03, 2008 5:39 pm
ok czyli wszystko jeszcze raz szczelnie porobic a powiedz mi co zrobic z tymi wszystkimi odmami tym z dekla zaworow co idzie do filtra ?
DO WYNAJĘCIA AUTO LAWETY NA KAT B
ZIELONKA 500-682-935
-
Kuba M.

- Posty: 455
- Rejestracja: pn paź 17, 2005 8:43 pm
- Lokalizacja: Mszczonów
Post
autor: Kuba M. » pn lis 03, 2008 8:55 pm
pawel----b pisze:ok czyli wszystko jeszcze raz szczelnie porobic a powiedz mi co zrobic z tymi wszystkimi odmami tym z dekla zaworow co idzie do filtra ?
A nic, zostawić tak jak są. No, chyba, że są uszkodzone, to naprawić i już

F150 302 V8
-
sław63

- Posty: 373
- Rejestracja: czw kwie 14, 2005 3:52 am
- Lokalizacja: Rzeszów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: sław63 » wt lis 04, 2008 12:30 pm
[quote="Kuba M."]Coś musiałeś spitolić - sporo osób ma snorkle różnej produkcji i jakości, w większości podłączone do fabrycznego filtra powietrza i jakoś to działa
Właśnie. Ja mam snorkel "domowej " roboty, był topiony już nie raz i wszystko jest szczelne

Tyrran II- 3,0
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości