pytanie o snorkel xj 2.5

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
pawel----b
Posty: 323
Rejestracja: czw gru 28, 2006 5:21 pm
Lokalizacja: warszawa

pytanie o snorkel xj 2.5

Post autor: pawel----b » pn lis 03, 2008 1:44 pm

powiedzcie mi czy mozna wywalic puszke z filtrem powietrza , zamiat tego wstawic rure zakonczona stozkiem lub innym filtrem , jezeli tak to co zrobic ze wszystkimi dodatkowymi odmami ktore pozostaja takie jak do pokrywy zaworow ???

bo jak zrobilem dolot powietrza przez filtr to jest to cholernie nieszczelne, pomimo porzadnego wykonania , poprostu jest tyle laczen po drodze ze auto po zatkaniu dolotu nawet nie przygasa tylko czerpie powietrze z kazdego innego miesjca

a i jeszcze pytanie odnosnie aparatu zaplonowego czy zamykac go szczelnie na silikon ?
DO WYNAJĘCIA AUTO LAWETY NA KAT B
ZIELONKA 500-682-935

Awatar użytkownika
Kuba M.
Posty: 455
Rejestracja: pn paź 17, 2005 8:43 pm
Lokalizacja: Mszczonów

Post autor: Kuba M. » pn lis 03, 2008 2:33 pm

Coś musiałeś spitolić - sporo osób ma snorkle różnej produkcji i jakości, w większości podłączone do fabrycznego filtra powietrza i jakoś to działa :roll: Mowa oczywiście o XJ-tach :wink:
Co do aparatu to pamiętaj, że jak go porządnie uszczelnisz to pojawi się nowy problem. Woda co prawda nie powinna się do niego dostać, ale za to w przypadku nawet minimalnego zaparowania silnik stanie. Jak chcesz uszczelniać, to musisz jednocześnie zapewnić przepływ powietrza w aparacie, albo podłączająć jakiś kompresorek, albo wpinając aparat w fabryczny układ podciśnień (w dwóch znanych mi XJ-tach paten spisuje się świetnie)
F150 302 V8

Awatar użytkownika
pawel----b
Posty: 323
Rejestracja: czw gru 28, 2006 5:21 pm
Lokalizacja: warszawa

Post autor: pawel----b » pn lis 03, 2008 2:52 pm

czyli lepiej aparatu nie ruszac?
DO WYNAJĘCIA AUTO LAWETY NA KAT B
ZIELONKA 500-682-935

Awatar użytkownika
Kuba M.
Posty: 455
Rejestracja: pn paź 17, 2005 8:43 pm
Lokalizacja: Mszczonów

Post autor: Kuba M. » pn lis 03, 2008 3:00 pm

pawel----b pisze:czyli lepiej aparatu nie ruszac?
Ruszać, ale kopleksowo :wink: W fabrycznym stanie nie bardzo chce działać pod wodą :wink:
F150 302 V8

Awatar użytkownika
pawel----b
Posty: 323
Rejestracja: czw gru 28, 2006 5:21 pm
Lokalizacja: warszawa

Post autor: pawel----b » pn lis 03, 2008 5:39 pm

ok czyli wszystko jeszcze raz szczelnie porobic a powiedz mi co zrobic z tymi wszystkimi odmami tym z dekla zaworow co idzie do filtra ?
DO WYNAJĘCIA AUTO LAWETY NA KAT B
ZIELONKA 500-682-935

Awatar użytkownika
Kuba M.
Posty: 455
Rejestracja: pn paź 17, 2005 8:43 pm
Lokalizacja: Mszczonów

Post autor: Kuba M. » pn lis 03, 2008 8:55 pm

pawel----b pisze:ok czyli wszystko jeszcze raz szczelnie porobic a powiedz mi co zrobic z tymi wszystkimi odmami tym z dekla zaworow co idzie do filtra ?
A nic, zostawić tak jak są. No, chyba, że są uszkodzone, to naprawić i już :)2
F150 302 V8

Awatar użytkownika
sław63
Posty: 373
Rejestracja: czw kwie 14, 2005 3:52 am
Lokalizacja: Rzeszów
Kontaktowanie:

Post autor: sław63 » wt lis 04, 2008 12:30 pm

[quote="Kuba M."]Coś musiałeś spitolić - sporo osób ma snorkle różnej produkcji i jakości, w większości podłączone do fabrycznego filtra powietrza i jakoś to działa
Właśnie. Ja mam snorkel "domowej " roboty, był topiony już nie raz i wszystko jest szczelne :)2
Tyrran II- 3,0

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości