info o JEEP GRAND CHEROKEE

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
danielpoz
Posty: 1576
Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
Lokalizacja: Poznan/Swaj

info o JEEP GRAND CHEROKEE

Post autor: danielpoz » śr maja 12, 2004 7:16 pm

Witam wszystkich. na dnich bede posiadaczem wlasnie takiego auta i mam troche pytan


Jakie ten JEEP ma oznaczenie?ZJ?

generalnie interesuje mnie wszystko odnosnie modelu z 4,0 silnikiem z 95r Laredo

1. chce zamontowac gaz i wybor instalacji jest jeszcze w fazie przemyslen(2gen lub wtrysk) ale nie to mnie martwi co wybrac a raczej montaz samej butli bo strasznie mi zalezy na bagazniku wiec tak mysle zeby zaladowac butle pod spodem w miejscu baku a sam zbiornik paliwa zadoptowac od czegos innego lub zrobic jakis maly na wszelki wypadek i w ogole. Dokladnie jeszcze nie wiem jak to wyglada od spodu bo auto stoi jeszcze w Niemczech(w poniedzialek jedziemy po te auto) ale mam taki wstepny wlasnie pomysl. te auta raczej nie bedzie jezdzic w tudnym terenia wiec uszkodzenie zbiornika z gazem jest malo prwdopodobne

2.Jak z skrzynia automatyczna?dodam ze to pierwsze auta z automatem wiec jestem troche wystraszony jesli chodzi o wytrzymalosc tej skrzyni a najbardziej ubolewam ze nawet jak sie spie.... to malo jest konkretnych fachowcow bo czesto slysze o jakis naprawach przez "specow" a pozniej sa tylko wieksze problemy no i wydatki

3.ta dzwignie obok biegow ma pozycje N i do czego to sluzy?

4.ile realnie pala te auta z automatem bo wyczytalem w katalogu ze od 14 trasa do 19,5w miscie ale to byly chyba dane z manualem

5.na co cierpia te modele i co sie typowo w nich psuje i na co zwracac szczegulna uwage w serwisowaniu

6.czy sa kosze na zapasowe kolo do tego modelu tak zeby bylo na zewnatrz?

to tyle jak na razie :)

pozdrawiam Daniel
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2" :)

zxc
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 5
Rejestracja: śr mar 24, 2004 5:59 pm

Post autor: zxc » śr maja 12, 2004 9:19 pm

no panowie pełne pole do popisu :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Awatar użytkownika
CzarnySJ
 
 
Posty: 294
Rejestracja: wt kwie 27, 2004 6:42 am
Lokalizacja: Warszawa

Re: info o JEEP GRAND CHEROKEE

Post autor: CzarnySJ » śr maja 12, 2004 9:28 pm

danielpoz pisze: 3.ta dzwignie obok biegow ma pozycje N i do czego to sluzy?
taak, od czego by tu zacząć :)25 może pozostań przy Octavii? :)26
:)21

Awatar użytkownika
CLIMBER
 
 
Posty: 1362
Rejestracja: pn lis 25, 2002 7:49 am
Lokalizacja: Warszawa/Przemyśl/Mazury

Post autor: CLIMBER » śr maja 12, 2004 10:19 pm

N- to chyba znaczy połozenie neutralne skrzyni rozdzielczej :)21
WARMIŃSKO-MAZURSKA GRUPA OFF ROAD

Awatar użytkownika
danielpoz
Posty: 1576
Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
Lokalizacja: Poznan/Swaj

Post autor: danielpoz » czw maja 13, 2004 5:56 am

CLIMBER pisze:N- to chyba znaczy połozenie neutralne skrzyni rozdzielczej :)21
neutralne czyli? ja naprawde jestem ciemny w tych sprawch :-?
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2" :)

Awatar użytkownika
KAZ
Posty: 409
Rejestracja: śr lis 27, 2002 12:48 pm
Lokalizacja: Kielce

Re: info o JEEP GRAND CHEROKEE

Post autor: KAZ » czw maja 13, 2004 7:00 am

danielpoz pisze:Jakie ten JEEP ma oznaczenie?ZJ?



1. chce zamontowac gaz i wybor instalacji jest jeszcze w fazie przemyslen(2gen lub wtrysk) ale nie to mnie martwi co wybrac a raczej montaz samej butli bo strasznie mi zalezy na bagazniku wiec tak mysle zeby zaladowac butle pod spodem w miejscu baku a sam zbiornik paliwa zadoptowac od czegos innego lub zrobic jakis maly na wszelki wypadek i w ogole. Dokladnie jeszcze nie wiem jak to wyglada od spodu bo auto stoi jeszcze w Niemczech(w poniedzialek jedziemy po te auto) ale mam taki wstepny wlasnie pomysl. te auta raczej nie bedzie jezdzic w tudnym terenia wiec uszkodzenie zbiornika z gazem jest malo prwdopodobne

2.Jak z skrzynia automatyczna?dodam ze to pierwsze auta z automatem wiec jestem troche wystraszony jesli chodzi o wytrzymalosc tej skrzyni a najbardziej ubolewam ze nawet jak sie spie.... to malo jest konkretnych fachowcow bo czesto slysze o jakis naprawach przez "specow" a pozniej sa tylko wieksze problemy no i wydatki

3.ta dzwignie obok biegow ma pozycje N i do czego to sluzy?

4.ile realnie pala te auta z automatem bo wyczytalem w katalogu ze od 14 trasa do 19,5w miscie ale to byly chyba dane z manualem

5.na co cierpia te modele i co sie typowo w nich psuje i na co zwracac szczegulna uwage w serwisowaniu

6.czy sa kosze na zapasowe kolo do tego modelu tak zeby bylo na zewnatrz?

to tyle jak na razie :)

pozdrawiam Daniel
Ad. 1
Da sie tak zrobić jak wymysłiłeś, mam kolegę który to zrobił ma mały zbiornikk na paliwo (15l) oraz większy na gaz własnie w miejscu starego na bezynę. NIestety z tego co pamiętam koszt dorobienia zbiornika paliwa nie jest mały .

Ad.2
Skrzyna automatyczne nie jest zła i jeżeli dbasz o poziom oleju w niej to bedzie służyć latami a znalezinie dobrego fachowca nie stenowi problemu(są tacy na tym forum).

Ad.3
N - neutral - odłączone wszystkie napedy czyli luz ....

Ad..4
Atomat pali więcej o jakieś 2l niz manual

Ad.5
Ten silnik musi być dobrze chłodzony i musisz byc na to uczulony coby go nie przegrzać.

Ad.6
Są poszukaj na hamerykanckich stronach WWW

Pozdrawiam
KAZ

No to se chłopie wymyśłił auto :)21 :)21 :)21
Miałem XJ '94 :(
Teraz WK '05 ;)
http://www.jeep.org.pl/

Awatar użytkownika
Stiopa
Posty: 690
Rejestracja: wt lip 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Stiopa » czw maja 13, 2004 7:58 am

Wiem , że to czasochłonne ale odpowiedź na wszystkie nurtujace Cię pytania znajdziesz we wcześniejszych postach na tym forum .
A co do małego zbiornika na paliwo , w przypadku wyrzucenia butli pod podłogę , to kumpel miał butlę pod spodem w Isuzu Rodeo a zbiornik na benzynę zrobił z 20-to litrowego kanistra . Kupił po prostu nowy , wyciął otwór tak żeby podszedł oryginalny dekiel i było po sprawie .Cały koszt to "kilka" złotych .

:D :D :D
Stiopa
XJ Sport '93

Awatar użytkownika
PKi
 
 
Posty: 1015
Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
Lokalizacja: Kaszuby
Kontaktowanie:

Post autor: PKi » czw maja 13, 2004 8:52 am

AD.5:
- tylny most się sypie
- przedni most się sypie
- elektromechanika się sypie (lusterka, szyby, central)
- silnik jest dobry, automat też, jeśli ich nie przegrzejesz...
XJ '88 4.0 Kuna
Obrazek
OFFPOJE TEAM

raffik
Posty: 305
Rejestracja: czw lis 27, 2003 2:07 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: raffik » czw maja 13, 2004 9:34 am

Już tu kiedyś było: "Jeep-Just Empty Every Pocket" :lol: :lol: :lol:
ale tak w ogóle fajne autka, kochamy je :D :D :D


NAPRAWIAĆ :D :D :D

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » czw maja 13, 2004 10:15 am

jak juz zakupisz legende to chetnie pomoge w zrozumieniu i pokochaniu tej maszyny - jeszcze jeden jeepniety w poznaniu sie przyda!! :)2

kupuj stary, martwic sie bedziesz potem!!

ale generalnie to zaj...te auta, i nie sluchaj zlosliwych docinkow od konkurencji japonskiej czy rosyjskiej - na pewno sie wkrotce pojawia :lol:
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: banan » czw maja 13, 2004 10:34 am

no co ty... :)21

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » czw maja 13, 2004 11:19 am

:lol: :lol: :lol: :lol: - banan!! ty jestes psy.jaciel jeepnietych :lol: :lol:

co nie :)21
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

Awatar użytkownika
danielpoz
Posty: 1576
Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
Lokalizacja: Poznan/Swaj

Post autor: danielpoz » czw maja 13, 2004 4:51 pm

dzieki za odpowiedzi

CzarnySJ-
dzieki za odpowiedz a octavia bede cieszyc sie nadal bo pali 6 litrow ON i po chipie niezle idzie jak na diesla :) no ale w teren to napewno sie nie nadaje :cry:

KAZ-

1 czyli dobrze to wymyslilem i sa szanse zeby ten pomysl z bakiem zrealizowac. Co do kosztow to zrobimy sami wiec jakos to bedzie :wink:
2 mam nadzieje ze nie bede musial korzystac z pomocy mechanikow od skrzyn ale jak by co to bede pytal o namiary
3 N to luz i bylo to dla mnie logiczne ale w dzwigni skrzyni tez jest N i po co ma sie to dublowac??? i to mnie wlasnie zastanawia :)5
4 taki juz los z automatem
5 wlasnie bo czytalem inne topiki i wile razy powtarzal sie problem z chlodzeniem tego silnika. czy latwo go przegrzac przy normalnej eksplaatacji to znaczy asfalt i wieksze szybkosci czy problem raczej gdy jezdzimy w terenie?
6 szczatkowa znajomosc jezyka angielskiego wiec moze poprosze o jakis link lub jakies szkice jak by wykonac takie mocowanie :)

Stiopa-
czytalem caly wieczor forum ale chyba tydzien bylo by za malo tyle tu wiadomosci choc czesc interesujacych mnie spraw znalazlem

PKi-
dzieki za pocieszenie :lol:

Raffi-
w naprawach tez jest przyjemnosc gorzej z kosztami

HJeep-
auto juz wlasciwie zakupione a dokladnie to wplacona zaliczka i wycofac sie juz nie mozna jak dobrze wszystko wyjdzie to w poniedzialek bedziemy po to jechac na plac


Dziekuje wszystkim za odpowiedzi i czekam na dlasze pomysly,podpowiedzi itp

dodam ze uto bedzie jezdzilo drogami twardymi a teren to jedynie polne,lesne drogi wiec nie musze miec jakis extremalnych rozwiazan na przeprawy

Pozdrawiam Daniel
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2" :)

Awatar użytkownika
PKi
 
 
Posty: 1015
Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
Lokalizacja: Kaszuby
Kontaktowanie:

Post autor: PKi » czw maja 13, 2004 5:04 pm

No co ci z tym luzem w reduktorze już tłumacze.

Tą normalną dzwigną od biegów rozłączasz napęd w skrzyni biegów, ale n.p. przód i tył pozostaje spięty (szczegóły pomine narazie). Częśc skrzyni biegów rónież się kreci.

Jak rozłączysz w reduktorze na N to masz wszystko odpięte, czyli skrzynia biegów, przód, tył. Pozycja ta jest odpowiednia do holowania, bo podczas holowania automatyczna skrzynia biegów nie może być napędzana od tyłu ze względu na brak smarowania !!

Pozatym tak już wynika z konstrukcji przekładni biegów ze między jednym biegiem a drugim (wolny i szybki mam na myśli) MUSI być LUZ (N).

Mam nadzieje że może zrozumiesz 8)
XJ '88 4.0 Kuna
Obrazek
OFFPOJE TEAM

Awatar użytkownika
danielpoz
Posty: 1576
Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
Lokalizacja: Poznan/Swaj

Post autor: danielpoz » czw maja 13, 2004 5:12 pm

PKi pisze:No co ci z tym luzem w reduktorze już tłumacze.

Tą normalną dzwigną od biegów rozłączasz napęd w skrzyni biegów, ale n.p. przód i tył pozostaje spięty (szczegóły pomine narazie). Częśc skrzyni biegów rónież się kreci.

Jak rozłączysz w reduktorze na N to masz wszystko odpięte, czyli skrzynia biegów, przód, tył. Pozycja ta jest odpowiednia do holowania, bo podczas holowania automatyczna skrzynia biegów nie może być napędzana od tyłu ze względu na brak smarowania !!

Pozatym tak już wynika z konstrukcji przekładni biegów ze między jednym biegiem a drugim (wolny i szybki mam na myśli) MUSI być LUZ (N).


Mam nadzieje że może zrozumiesz 8)
tak to proste i teraz kumam a chodzilo mi to po glowie bo mialem juz czarne wizje ze jak sie spierd... skrzynia to nawet zholowac sie nie da

czyli rozumiem ze tam jest staly naped na 4 kola bez zadnej blokady a dodatkowe polozenie L to reduktor. Z ciekawosci a co sie stanie jesli jedno kolo bedzie na lodzie a pozostale na czarnym?
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2" :)

Przemek wawa
Posty: 380
Rejestracja: śr maja 28, 2003 10:33 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Przemek wawa » czw maja 13, 2004 5:40 pm

Co do automatycznej skrzyni...
gdybym mial wybrac dzisiaj auto na jazde po asfalcie, w miescie i polnej drodze, nie wahalbym sie. od razu wybralbym automata, gdyby sie takowy trafil. nie jezdzilem jeepem z automatem, ale jezdzilem z automatem silnikami od 2.5 do 3 litrow. i bylo naprawde dobrze. Twoj jeep ma 4 litry, czyli powinno byc jeszcze lepiej. auta z "automatem" maja z zasadnosci pojechac od 500-700-1000 (kkm) do powyzej ...w zaleznosci, jak czesto o nie dbano i o skrzynie biegow, jaki kierowca, etc ...
2H naped na tyl
4H naped na cztery kola bez rozdzialu mocy i momentu obrotowego
4L naped na cztery kola z reduktorem
N rozlaczenie napedow wszelakich

nie ma qqq....rwa blokady miedzyosiowej :)21 jak w mojej ukochanej Nivce :)
Ale moc jeep-a i silnika, ma pewnie to wynagrodzic i niech bedzie z nami w terenie..
pozdrawiam,
YJ 4.0

Przemek wawa
Posty: 380
Rejestracja: śr maja 28, 2003 10:33 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Przemek wawa » czw maja 13, 2004 5:59 pm

czyli rozumiem ze
1. tam jest staly naped na 4 kola bez zadnej blokady
2. a dodatkowe polozenie L to reduktor.
3. Z ciekawosci a co sie stanie jesli jedno kolo bedzie na lodzie a pozostale na czarnym?
.

ad1. nie ma stalego napedu. czyli permanetnego. to nie subaru ani nivka. osie i kola kreca tak, jak sie "przyczepia" albo pozwoli im na to elektronika

ad2. L jest skrajny i oznacza naped na 4 kola z reduktorem, ale bez fanaberii i dodatkowych fajerwerkow, jezeli masz podpieta elektronike pod swoje auto, czyli z niemiecka nazywajac TCS, ESP, ABS to pojedziesz. ... na bardzo mokrym i sliskim

ad3. dupiasto sie stanie i nikt by nie zyczyl tego. bez prostej blokady osiowej czy pojedynczego mostu, to mozna miec problemy

Mam nadzieje, ze dyskusje ta nie wywolal Nasz Slawny Kolega Proo...wokator.
:)20 :)21 .

A mimo, to sobie pozdrowie Pro&CJ. ..., jezeli tak mialoby by byc nawet .... :)6 .
pozdrawiam,
YJ 4.0

Awatar użytkownika
homikk
Posty: 675
Rejestracja: pn maja 03, 2004 7:54 pm
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: homikk » czw maja 13, 2004 7:09 pm

spoko spoko kolego Danielpoz!
Kilka mies temu zanabyłem grande 5.2 z roku 93 i tez strasnie penkałem
o szelesty(nawet do tego stopnia ze miałem niedawno desperackie wizje pchnonć uaza zeby było na czenści) ale okazało sie ze własnymi siłami
usunołem kilka błachych usterek. a i tuning w wielu przypadkach mozna opi...dolić własnym kosztem kozystajonc z rad szanownego kolwżeństwa :wink:
XJ 4.0 92 był, teraz jest XJ tyle, że 900 bobber

GG 3814878

Awatar użytkownika
PKi
 
 
Posty: 1015
Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
Lokalizacja: Kaszuby
Kontaktowanie:

Post autor: PKi » pt maja 14, 2004 8:25 pm

Tutaj: http://www.duff.ws/grand_central/tc_swap/249_vs_242.htm jest taki piękny opis skrzyń redukcyjnych występujących w jeepach.

Jak wydać, w zależności od rocznika, w położeniu "LO" przód jest zblokowany z tyłem. Pozatym w mostach Dana35C a takie są w grandzie bardzo często jest blokada trac-loc. W skrzyni 249 przód i tyl połączony jest sprzęgłem visco - czyli jak możesz stanąć nawet dwoma kołami na lodzie i bez problemu ruszysz dalej. A co do elektronicznek blokady (hamowanie koła które jest w poślizgu) to zdaje się że ma ją dopiero WJ a nie ZJ !!


Dla przypomnienia:
WJ Jeep Grand Cherokee's Model Years 1999-Present
XJ Jeep Cherokee's 1984 - 2001
YJ Jeep Wrangler 1987 - 1995
ZJ Jeep Grand Cherokee's Model Years 1993-1998



Pozdrowionka

Piotr
XJ '88 4.0 Kuna
Obrazek
OFFPOJE TEAM

Awatar użytkownika
danielpoz
Posty: 1576
Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
Lokalizacja: Poznan/Swaj

Post autor: danielpoz » pt maja 14, 2004 8:47 pm

to jest ZJ bo rocznik 95

ale tej blokady trac-loc to chyba tam nie ma bo nic takiego nie widzialem jesli chodzi o przelaczniki

dzieki za link ale znajomosc angielskiego raczej podstawowa wiec i tak nic nie kumam
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2" :)

Awatar użytkownika
PKi
 
 
Posty: 1015
Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
Lokalizacja: Kaszuby
Kontaktowanie:

Post autor: PKi » sob maja 15, 2004 8:30 am

Trac-Loc to jest taka sobie blokada typu LSD. Najprosciej tłumacząc to HAMULEC zamontowany w mechanizmie róźnicowym. Aby "ruszyć" mechanizm róźnicowy potrzebna jest siła około 270Nm. Nie jest to pełna blokada i działa samoczynnie bez Twojej ingerencji.

Możesz łatwo sprawdzić czy masz taką blokade. Podnieś auto za tył do góry, tak aby oba tylne koła były uniesione, zablokuj skrzynie biegów (P w automacie) i pokręć jednym kołem. Jeśli masz Trac-Loc'a to oba koła będą kręciły się w tym samym kierunku. Jeśli nie masz Trac-Loc'a to drugie koło pokręci się w przeciwnym kierunku (tak jak w octavii)

Pozatym jeśli masz LSD to informuje o tym blaszka przykręcona do pokrywy mostu ("SLIP LIMITED cośtam..").


Jeszcze jakieś pytania ??
XJ '88 4.0 Kuna
Obrazek
OFFPOJE TEAM

Awatar użytkownika
Wiktor
Posty: 311
Rejestracja: ndz mar 09, 2003 10:26 pm
Lokalizacja: JELCZ-LASKOWICE

Post autor: Wiktor » sob maja 15, 2004 11:00 am

Grand Cherokee - wersja super limited Cherokeza.
Auto warte uwagi i wbrew pozorom dajace rade.
Z tym przegrzewaniem to jest fakt - ale w terenie jesli masz nieodpowietrzony wlasciwie uklad ewentualnie chlodnice zawalona blotem ew. wisco nie robi.
Na asfalcie zapomnij o tych milicyjnych problemach.
Piec malo odporny na przegrzanie - jesli uslyszysz minimalne stukanie , takie mini mini - znaczy ze nada skladac siano na inny - za ok 6 miechow sie skonczy.
Skrzynia - dobra , ale nie tak milicyjna jak w cherokim. Tu jest Hamerykanca a w Cherokezach jest Made in Japan. Zoltki przescigneli USA w konstrukcji automata.
Most przedni mozesz miec na krzyzakach lub na przegubach - jesli bedzie na przegubach - pelna elegancja. Krzyzaki trzeba czasami wymieniac.
Awaryjnosc auta - zazwyczaj przekonanie ze Jeep sie psuje produkuja Ci co nimi sie nie bujaja choc trzeba przyznac ze nie jest to G model ani patrol , ale tez ani patrol ani G model nie ma buta jak Jeep heheheeheh
( to jest czestum powodem ukrecania sie fantow)
Sumujac - jesli jestes twardy bedziesz bujal sie Jeepem i tak go polubisz ze kasa na czesci nie bedzie powodem do sprzedania auta.

Szerokiego bagna zycze.
TYLKO C*PY MAJA DŻIPY
XJ
askow@op.pl

Awatar użytkownika
bartosiak
Posty: 2137
Rejestracja: pn mar 25, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bartosiak » sob maja 15, 2004 3:37 pm

Miałem Cherokee teraz jeżdżę Nissanami - ale gdyby Bozia podrzuciła ciutkę kasy - to do codziennej eksploatacji od razu wrócił bym do Cherokee - to jest jak nieuleczalna choroba, zawsze gdzieś tam się ukryje i przypomina o sobie w nieodpowiednich momentach.
Poleciłbym Ci rewelacyjną stronkę o Jeepach - naprawdę jest tam wszystko tyle, że po rosyjsku : www.jeep.avtograd.ru -zajrzyj tam choćby z ciekwości. Będziesz przeglądął aż do "bólu".
Michał Bartosiak

Awatar użytkownika
danielpoz
Posty: 1576
Rejestracja: śr maja 12, 2004 6:48 pm
Lokalizacja: Poznan/Swaj

Post autor: danielpoz » ndz maja 16, 2004 7:36 pm

dzisiaj jade wieczorem po auto wiec zdam relacje pozniej co i jak :)

Bylem na gieldzie kupilem front zderzak za 150zl :D ale felgi nie dostalem :(

pewien gosc co mial ZJ z tym ze 5,2 opowiadal ze pozbyl sie tego auta bo koszty niesamowite i nadmienil ze lozyska z przodu nie mozna wymienic a tylko cala piaste i za komplet (2szt)3kzl przeguby(nie wiem czy mial krzyzaki czy przguby) komplet(4szt) 6kzl ale chyba to chodzilo o cale polosie-ale czy tam sa polosie???? skoro sztywne mosty?

Daniel
Jeep ZJ-zagazowany(byl)!!! Ford Explorer z gazem hehehehe
guma AT 32" a w gore ponad 2" :)

Awatar użytkownika
homikk
Posty: 675
Rejestracja: pn maja 03, 2004 7:54 pm
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: homikk » ndz maja 16, 2004 10:45 pm

to chyba nie było jego auto...gdzieś mu dzwoniło tylko nie wiedział w której parafii :P
XJ 4.0 92 był, teraz jest XJ tyle, że 900 bobber

GG 3814878

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość