
Dziwnym zrządzeniem losu stałem się posiadaczem XJ 4.0 Limited z 92 roku, wyprodukowanego na rynek niemiecki z automatem, z opcją full time.

Auto stalo jakiś czas niejeżdżone (jakieś pół roku) i mam pare pytań:
1. Wyczytałem, że trzeba wykonać procedurę "nauczania" komputera - po czym poznać, że takowa jest potrzebna ?
2. Rano trzeba się okręcić zanim zapali tak jakby paliwo cofało się całkiem do baku- co to może być ?
3. Ogrzewanie nie grzeje... dopiero jak się zatrzymam na chwilę po przejechaniu kilku kilometrów, zgaszę silnik i odpale po kilkuminutowym postoju to zaczyna grzać. Jak macham tymi suwakami to słychać, że jakieś klapki się otwierają i zamykają....
4. Jaka jest normalna temperatura pracy silnika ? U mnie wskazówka trzyma się tuż przed pierwszą kreską (czyli jakieś 60 stopni) a i od czasu do czasu słyszę działającą wiskozę.
5. Założyłem BFG AT 31x10,5 i mam nadzieję, że nie zarypię mostów i całej reszty

dzięki za odpowiedzi
