Obniżenie reduktora w XJ 91
Moderator: Mroczny
-
- jestem tu nowy...
- Kontaktowanie:
Obniżenie reduktora w XJ 91
Obniżam belkę z reduktorem w XJ. Jest ona z obu końców przymocowana do podłużnic dwoma śrubami. Zamierzam wstawić dystanse, które obniżą reduktor, ale w tym układzie na te śruby nie dam rady już zachwycić (są za krótkie). I tu pytanie - czy te śruby są wgrzane w podłużnice, czy też od strony kabiny jak zdejmę tapicerkę jest dostęp do nich?
PS A wie ktoś co się stało z forum Jeepa?
PS A wie ktoś co się stało z forum Jeepa?
Nie jestem mechanikiem, na autach w sumie się nie znam, ale pojeździć lubię i tyle 

Re: Obniżenie reduktora w XJ 91
Powinien byc gwint w podłużnicy.Bynajmniej nie są wiercone na wylot...Zobaczysz to przy wykręcaniu śrub.
Też nie wiem co z "forum"
Też nie wiem co z "forum"

Jedna śruba z każdej strony jest normalnie wkręcana w podłużnicę a druga to szpilka którą trzeba wykręcić najlepiej kontrując lub przyspawując nakrętkę, nie zawsze się to jednak udaje a zdjęcie dywaników nic nie da. Przy obniżaniu reduktora należy zachowac zasadę opuszczania tylko tyle ile potrzeba - czyli do momętu zlikwidowania wibracji i niekozystnego kąta na wale tylnym - a nie na oko albo na wyczucie. Forum bedzie banglać od jutra, przynajmiej adminy tak obiecują.
Piaskowy XJ Lift 7" RE 33"12,5"15" BFG MT tel. 605-745-621
spinnaker1 ile masz liftu?
...szpilki można wykręcić przy pomocy dwóch nakrętek.
A w jeeporgii czas się cofnął do 2008 roku
pozdr
A w jeeporgii czas się cofnął do 2008 roku

pozdr
Jeep to nie tylko samochód - to sposob na życie.
-
- jestem tu nowy...
- Kontaktowanie:
Liftu jest niecałe 4 cale.
To ile radzicie na początek tego dystansu dać? Rozpytywałem już w temacie kiedyś i takie słyszałem odpowiedzi, żeby dać 1-2 cm. Uznałem, że 1,5 będzie OK.
Czyli po wykręceniu szpilki (jak się uda) dać po prostu coś dłuższego bo otwory są gwintowane - tak?