MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
mcichy888
-

- Posty: 104
- Rejestracja: ndz lip 08, 2007 9:22 pm
- Lokalizacja: Alwernia
Post
autor: mcichy888 » pn sty 04, 2010 8:52 pm
Witam. Zwracam się do kolegów z prośbą w imieniu mojego znajomego. Ja jeżdżę Uazem tak że nie chce filozofować co będzie lepsze a co gorsze dlatego pytam fachowców! Kumpel potrzebuje jakieś auto konkretnie to chce Jeepa (bo stwierdził że lubi słuchać jak pracuje 4,0 bo parę lat siedział w stanach

). I tu pojawia się problem, które auto, jaki rocznik, skrzynia itd? Do dyspozycji jest jakieś 25 tys zł. Co byście poradzili? Ewentualne oferty z allegro mile widziane :]
Z góry dzięki i proszę o wyrozumiałość i konkretne odpowiedzi

-
Paszczak
-

- Posty: 2821
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 12:31 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Paszczak » pn sty 04, 2010 8:56 pm
do czego?
-
mcichy888
-

- Posty: 104
- Rejestracja: ndz lip 08, 2007 9:22 pm
- Lokalizacja: Alwernia
Post
autor: mcichy888 » pn sty 04, 2010 8:59 pm
Głównie to weekendowe upalanie w błocie, a jak nabędzie trochę praktyki to powoli małymi krokami jakieś rajdy przeprawowe. Ja mu doradzałem Patrola, bo to jednak jedno z najbardziej popularnych aut które widuje na rajdach (nie licząc Samurajek z których osobiście się wyleczyłem). No ale jak wkroczyłem na forum jeepa to proszę o pomoc z jeepa, no chyba że ktoś miał doświadczenie z Patrolem to chętnie też się dowiem jak wygląda porównanie tych dwóch marek.
-
jpi
-

- Posty: 5019
- Rejestracja: pt maja 25, 2007 6:54 am
- Lokalizacja: Toruń
-
Kontaktowanie:
Post
autor: jpi » pn sty 04, 2010 9:07 pm
do przepraw wrang
do pitu pitu koło komina i do wożenia dzieci cher
jak ktoś ma pecha to i w dupie palec złamie
LR disco 200
5 o'clock offroad team
-
Karol STW
-

- Posty: 145
- Rejestracja: sob cze 09, 2007 9:07 pm
- Lokalizacja: ST.Wola Barnet UK
Post
autor: Karol STW » pn sty 04, 2010 10:24 pm
jpi pisze:do przepraw wrang
do pitu pitu koło komina i do wożenia dzieci cher
Tak jak kolega pisze

ale jesli kolega mysli o przeprawie i wrangu za 25 tysi to niech odpuści

superXjsuper4.0 D30 ARB,D44 Detroit 34"Fedima jakis łincz i osłonka ....
-
mcichy888
-

- Posty: 104
- Rejestracja: ndz lip 08, 2007 9:22 pm
- Lokalizacja: Alwernia
Post
autor: mcichy888 » wt sty 05, 2010 9:40 am
To nie mają być starty w Magam czy podobnej imprezie, wszystko tak bardziej lajtowo dla satysfakcji a nie dla podium. Wiadomo że za 25 tys to nie kupi super rajdówki, ale chce coś żeby było dobre.
Co myślicie o tym cherokee? Warto kupić taki sprzęt, czy lepiej odpuścić?
http://moto.allegro.pl/item871197396_je ... _road.html
-
s3R
-

- Posty: 4180
- Rejestracja: śr lis 26, 2003 11:32 am
- Lokalizacja: Porąbka
Post
autor: s3R » wt sty 05, 2010 11:55 am
Na górze jest topik Jeepy z ogłoszeń. tam wklejamy ogłoszenia i opinie na jego temat...
Zdrapek i poharatka
-
tomek 79
-

- Posty: 5764
- Rejestracja: sob gru 01, 2007 6:46 pm
- Lokalizacja: Przemysl
Post
autor: tomek 79 » wt sty 05, 2010 2:29 pm
jak juz ma byc ten pip to obstawiam wranga najlepiej na manualu

,mojim zdaniem w przeprawie eliminuje szerokiego automat i za duzo elektryki
-
saleta
-

- Posty: 1340
- Rejestracja: pn lip 27, 2009 6:33 am
- Lokalizacja: Krempna/Rzeszow
-
Kontaktowanie:
Post
autor: saleta » wt sty 05, 2010 2:39 pm
awtomat tylko awtomat

niweluje błędy kierowcy tzn nie pali tak sprzęgła itd itd a jak ma byc 4.0 to najlepiej ze sztywnym reduktorem bo półosie lecą jak złoto przy 2H...
-
tomek 79
-

- Posty: 5764
- Rejestracja: sob gru 01, 2007 6:46 pm
- Lokalizacja: Przemysl
Post
autor: tomek 79 » wt sty 05, 2010 2:57 pm
tak tak jak automat blocka i wody dostanie sie sam zniweluje
co to jest sztywny reduktor
czemu polosie leca na 2h .po czarnym ma zapitalac na 4h ,niekumam

-
saleta
-

- Posty: 1340
- Rejestracja: pn lip 27, 2009 6:33 am
- Lokalizacja: Krempna/Rzeszow
-
Kontaktowanie:
Post
autor: saleta » wt sty 05, 2010 3:17 pm
zle sie wyrazilem z tym sztywnym chodzi mi o nie rozłączalny reduktor 4h-N-4Lo takie cos

przy 2h jak zalozysz jakeis agresywne opony typu simex i dasz mu po garach to to nie ma bata półosie ukręcone.. wiem bo znajomy ma cherokeego 4.0 z rozłączalnym reduktorem na 2H wlasnie na simexach i na warsztacie wolaja na auto zmora warsztatowa

hmm po za tym z silnikiem 4.0 ciężko spotkać pipa z manualną skrzynią większość to awtomaty..
-
tomek 79
-

- Posty: 5764
- Rejestracja: sob gru 01, 2007 6:46 pm
- Lokalizacja: Przemysl
Post
autor: tomek 79 » wt sty 05, 2010 3:26 pm
no ja sie nie dziwie,jak ostatnio widzialem w rzeszowie na gorce szerokiego 2,5 benzyna na 35 fedimach,bosssszzzee klekajcie narody
gdzie sens gdzie logika
z doswiadczen znajomych wnioskuje ze simexopodobne wieksze niz 32,w pipowych,nie wzmacnianych mostach to max,a 4ro litrowy wrang na manualu wcale nie potrzebuje simexow ,nowy mt i piknie bije
a wrangi na manualu sa co do szerokiego to faktycznie problem
-
saleta
-

- Posty: 1340
- Rejestracja: pn lip 27, 2009 6:33 am
- Lokalizacja: Krempna/Rzeszow
-
Kontaktowanie:
Post
autor: saleta » wt sty 05, 2010 3:42 pm
no tak czy owak najlepszy na upalania w błocie byl by purtch ale jak juz pip to wrang rzeczywiście najlepszy będzie ale przystanę przy swoim awtomat ja mam i nie narzekam jak narazie

..
-
sbielak
-

- Posty: 858
- Rejestracja: pn sie 11, 2008 6:28 pm
- Lokalizacja: kraków
Post
autor: sbielak » wt sty 05, 2010 4:06 pm
a ostre zjazdy na tym awtomacie to jak robisz

SALLDVAF8VA98:)
a dupa tam ....
-
tomek 79
-

- Posty: 5764
- Rejestracja: sob gru 01, 2007 6:46 pm
- Lokalizacja: Przemysl
Post
autor: tomek 79 » wt sty 05, 2010 4:15 pm
saleta pisze:no tak czy owak najlepszy na upalania w błocie byl by purtch ale jak juz pip to wrang rzeczywiście najlepszy będzie ale przystanę przy swoim awtomat ja mam i nie narzekam jak narazie

..
sprostujmy

ty nie jezdzisz w przeprawie ,no a juz napewno nie tym zjtem
-
Balu-Balu
-

- Posty: 5312
- Rejestracja: czw mar 15, 2007 9:56 am
- Lokalizacja: GWE
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Balu-Balu » wt sty 05, 2010 4:38 pm
Tu masz dwa pipki w ciężkiej przeprawie i oba automaty. Wygrały "Wiele Pieczątek" a tereny były jak widać, strome wąwozy i dały radę. Ciemny "szeroki" startował w zaszło rocznym Magamie i dojechał do mety. Jak widzać woda też im nie straszna. Są tam również filmiki z rajdu w Wieku.
http://picasaweb.google.pl/Hasiorek78/W ... 1718102009#
Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"
-
tomek 79
-

- Posty: 5764
- Rejestracja: sob gru 01, 2007 6:46 pm
- Lokalizacja: Przemysl
Post
autor: tomek 79 » wt sty 05, 2010 4:57 pm
zdjecia

ale to raczej wyczyn a nie przeprawa
i tak obstaje przy wrangu

,chocby dlatego ze wiecej ich niz szerokich ,a wiec to tez o czyms swiadczy
-
Balu-Balu
-

- Posty: 5312
- Rejestracja: czw mar 15, 2007 9:56 am
- Lokalizacja: GWE
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Balu-Balu » wt sty 05, 2010 5:00 pm
Jaka to różnica dla Ciebie bo nie łapię z tą przeprawą a wyczynem
Nie mówię, że "szeroki" to zmota. Zaprzeczyłem tylko Twoim stwierdzeniom, że te auta z automatami to lipa. Tylko o to mi chodziło. Każdy lubi to co ma
Tu masz jeszcze filmik jaki był w Wielu teren.
http://www.youtube.com/watch?v=LpqIa41vY4c
Ostatnio zmieniony wt sty 05, 2010 5:05 pm przez
Balu-Balu, łącznie zmieniany 1 raz.
Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"
-
tomek 79
-

- Posty: 5764
- Rejestracja: sob gru 01, 2007 6:46 pm
- Lokalizacja: Przemysl
Post
autor: tomek 79 » wt sty 05, 2010 5:04 pm
taka ze przeprawa to muł, bloto ,woda i glebokie kolejiny,i nie przekonasz mnie ze to idze w parze z cherokim,grandem i innymi trupami naszpikowanymi elektronika,raz,moze dwa ukonczy ,ale i tak stanie w najmniej oczekiwanym miejscu
podoba mi sie
"kazdy lubi to co ma"
tez tak uwazam

-
Balu-Balu
-

- Posty: 5312
- Rejestracja: czw mar 15, 2007 9:56 am
- Lokalizacja: GWE
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Balu-Balu » wt sty 05, 2010 5:07 pm
Na Magamie prawie cały czas "płynęli" a automat to był chyba najmniej kłopotliwy podzespół.
W moim podpisie jest link do filmu z Sodomiady i zobaczysz tam te same auta tylko na przeprawie. Kto był to wie jaki tam teren jest.

Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"
-
tomek 79
-

- Posty: 5764
- Rejestracja: sob gru 01, 2007 6:46 pm
- Lokalizacja: Przemysl
Post
autor: tomek 79 » wt sty 05, 2010 5:10 pm
powiem tak
mam pipa
mam automata
w terenie tego nie widze ,wniosek
do terenu mam patrola
i za to go lubie bardziej
link obejrzalem teren git

-
saleta
-

- Posty: 1340
- Rejestracja: pn lip 27, 2009 6:33 am
- Lokalizacja: Krempna/Rzeszow
-
Kontaktowanie:
Post
autor: saleta » wt sty 05, 2010 6:04 pm
tomek 79 pisze:saleta pisze:no tak czy owak najlepszy na upalania w błocie byl by purtch ale jak juz pip to wrang rzeczywiście najlepszy będzie ale przystanę przy swoim awtomat ja mam i nie narzekam jak narazie

..
sprostujmy

ty nie jezdzisz w przeprawie ,no a juz napewno nie tym zjtem
no tak zgadza sie po 1 zacieżki po 2 troszeczke za długi i po 3 nie przygotowany jeszcze... ale powoli powoli...

od czasu do czasu jednak w jakieś błoto sie pcham....
generalnie uważam ze jeżeli coś posiada reduktor to trzeba go używać

-
tomek 79
-

- Posty: 5764
- Rejestracja: sob gru 01, 2007 6:46 pm
- Lokalizacja: Przemysl
Post
autor: tomek 79 » wt sty 05, 2010 6:21 pm
-
Karol STW
-

- Posty: 145
- Rejestracja: sob cze 09, 2007 9:07 pm
- Lokalizacja: ST.Wola Barnet UK
Post
autor: Karol STW » wt sty 05, 2010 7:42 pm
superXjsuper4.0 D30 ARB,D44 Detroit 34"Fedima jakis łincz i osłonka ....
-
Paszczak
-

- Posty: 2821
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 12:31 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Paszczak » wt sty 05, 2010 10:08 pm
tomek 79 pisze:zdjecia

ale to raczej wyczyn a nie przeprawa
i tak obstaje przy wrangu

,chocby dlatego ze wiecej ich niz szerokich ,a wiec to tez o czyms swiadczy
dobrze im idzie, bo mają z tyłu fedimę z przodu bfg mt
http://picasaweb.google.pl/Hasiorek78/W ... 6272879538 
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość