WJ problem z reduktorem 242
Moderator: Mroczny
WJ problem z reduktorem 242
witam..mam problem z jeepkiem:) przy zalanczaniu napedu na 4 kola nie zalancza odrazu...slychac metaliczny dzwiek ,cos tak jakby kola zebate tarły o siebi ,po chwili szarpnie samochodem i zalaczy naped na przód -jak juz załaczy to mozna jezdzic nic sie nie dzieje...jak wylanczam to tez nie zawsze rozlaczy od razu..trzeba kilka razy ruszyc przód tył..
dzieki za wszelka pomoc...
dzieki za wszelka pomoc...
Re: WJ problem z reduktorem 242
Zgrzytanie słychać często - ten typ tak ma.
Im częściej używasz reduktora tym łatwiej się będzie zapinał.
Najlepiej przełączać gdy samochód się powoli toczy.
Ja bez problemy zapinam reduktor na postoju. Jak go kupiłem było ciut gorzej.
Im częściej używasz reduktora tym łatwiej się będzie zapinał.
Najlepiej przełączać gdy samochód się powoli toczy.
Ja bez problemy zapinam reduktor na postoju. Jak go kupiłem było ciut gorzej.
Re: WJ problem z reduktorem 242
aha, jeszcze jedno, zapinaj reduktor w miarę szybkim, zdecydowanym pociągnięciem wajchy
Re: WJ problem z reduktorem 242
zapinm reduktor szybkim pociagnieciem wajchy i nic to nie zmienia...
to ze zgrzytnie podczas zalanczania mnie nie martwi...ale on zalancza sie po jakichs 10sek a przez te kilka sekund slychac dzwiek ,taki podobny jak bys chciał w manualu wrzucic bieg bez sprzegla( kola zebate sa tra o siebie ale sie nie moga zazebic tak mozna sobie to wyobrazic)
to ze zgrzytnie podczas zalanczania mnie nie martwi...ale on zalancza sie po jakichs 10sek a przez te kilka sekund slychac dzwiek ,taki podobny jak bys chciał w manualu wrzucic bieg bez sprzegla( kola zebate sa tra o siebie ale sie nie moga zazebic tak mozna sobie to wyobrazic)
Re: WJ problem z reduktorem 242
a zalaczasz go na N cz na D, zalecane na N
no i tak jak napisal kolega szybki zdecydowany ruch
no i tak jak napisal kolega szybki zdecydowany ruch
SJ 416 30',4.16,blokady mostów,na sprężynie
692121109 Kuba
692121109 Kuba
Re: WJ problem z reduktorem 242
zalanczam róznie raz na D raz na N ale nie ma znaczenia jak to robie efekt jest taki. zalanczam zdecydowanym szybkim ruchem. Rozbierał ktos moze ten reduktor? zastanawiam sie czy da sie sciagnac saa tylną obudowę żeby nie wymontowywać reduktora z samochodu- czy trzeba go rwać?
Re: WJ problem z reduktorem 242
Zapinaj na Npabloxxx pisze:zalanczam róznie raz na D raz na N


Jedziesz -> zwalniasz tak, żeby się toczył lub zatrzymujesz -> skrzynia na N -> reduktor na 4LO -> skrzynia na D -> szpula
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość