MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
maxpatrol

- Posty: 326
- Rejestracja: czw paź 09, 2003 1:19 pm
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Post
autor: maxpatrol » wt mar 16, 2010 8:23 pm
pytanko do znawcow jeepow
w przywitalni juz bylem

.... od tygodnia posiadacz jeepa cherokee '88 4.0
po wlaczeniu napedu 4x4 (full lub part) i ruszeniu cos chrobocze. nie wazne czy skrecone kola czy nie.
poprzedni wlasciciel mowi ze trza jakis przegub wymienic.
co to moze byc? krzyzak na przednim wale czy reduktor?
jak ma wogole jeep rozwiazane rozlanczanie przedniego napedu? tylko na reduktorze czy ma jakies sprzegielka na piastach/dyfrze?
Gaz..Uaz..Patrol..Pajero..HDJ80.. a teraz Cherokee XJ
-
Marcinz21
-

- Posty: 127
- Rejestracja: czw cze 19, 2008 9:43 pm
- Lokalizacja: Płock
Post
autor: Marcinz21 » wt mar 16, 2010 9:29 pm
Prawdopodobnie masz przedni most z disconektem czyli podciśnieniowe rozłaczanie przedniej prawej półosi na moście powinna być z prawej strony taka gulajka. Czasami łapki w disconekcie ulegają uszkodzeniau.
Chrobotanie może być również spowodwane rozciągniętym łańcuchem reduktora ale stawiam na disconekta
był Muscel , Uaz
jest jeszcze ZJ 4,0 i MATIZ 5,2
-
maxpatrol

- Posty: 326
- Rejestracja: czw paź 09, 2003 1:19 pm
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Post
autor: maxpatrol » śr mar 17, 2010 7:16 am
dzieki za odp
jezeli bylby to lancuch to jest on wymienny? czy trza wtedy szukac celego reduktora?
Marcinz21 pisze:Prawdopodobnie masz przedni most z disconektem czyli podciśnieniowe rozłaczanie przedniej prawej półosi na moście powinna być z prawej strony taka gulajka. Czasami łapki w disconekcie ulegają uszkodzeniau.
Chrobotanie może być również spowodwane rozciągniętym łańcuchem reduktora ale stawiam na disconekta
Gaz..Uaz..Patrol..Pajero..HDJ80.. a teraz Cherokee XJ
-
s3R
-

- Posty: 4180
- Rejestracja: śr lis 26, 2003 11:32 am
- Lokalizacja: Porąbka
Post
autor: s3R » śr mar 17, 2010 8:54 am
Podnieś auto i pokręć kołami to się przekonasz co to.
Zdrapek i poharatka
-
kulkagsx1200

- Posty: 2443
- Rejestracja: wt maja 30, 2006 10:06 pm
- Lokalizacja: ok.strzelina
Post
autor: kulkagsx1200 » śr mar 17, 2010 9:35 am
zapewne reduktor jest walniety a dokladnie lancuch przeskakuje .
znacnie rpsciej wymienic na inny calosc niz robic remont bo koszt przewyzsza wartosc uzywki. a idzie kupic uzywke w bdb stanie i za dobre pieniadze .
nic nie robisz -masz wajche ktora sobie przelaczasz i to wszystko

jeepniety

Dodge challenger sxt , hummer h3
Bmw r100gs gejos

-
maxpatrol

- Posty: 326
- Rejestracja: czw paź 09, 2003 1:19 pm
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Post
autor: maxpatrol » śr mar 17, 2010 9:41 am
kulkagsx1200 pisze:zapewne reduktor jest walniety a dokladnie lancuch przeskakuje .
znacnie rpsciej wymienic na inny calosc niz robic remont bo koszt przewyzsza wartosc uzywki. a idzie kupic uzywke w bdb stanie i za dobre pieniadze .
nic nie robisz -masz wajche ktora sobie przelaczasz i to wszystko

gdzie wogole szukac takiej uzywki? no i pewnie jeszcze inne czesci w przyszlosci.
jak ktos wie poprosze na priv
Gaz..Uaz..Patrol..Pajero..HDJ80.. a teraz Cherokee XJ
-
Marcinz21
-

- Posty: 127
- Rejestracja: czw cze 19, 2008 9:43 pm
- Lokalizacja: Płock
Post
autor: Marcinz21 » śr mar 17, 2010 9:14 pm
kulka
łańcuch do 242 ściągnołen z USA z 315 zł z transportem kupiony na ebay + łożyska i uszczelniacze 100zł + własna robota i mam reduktor po regeneracji
był Muscel , Uaz
jest jeszcze ZJ 4,0 i MATIZ 5,2
-
płaski
-

- Posty: 225
- Rejestracja: wt mar 22, 2005 7:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: płaski » pt mar 19, 2010 11:57 pm
Skoro reduktor 242 to raczej wyklucza disconect .Prędzej łańcuch przepiłuje obudowę nisz przeskoczy.
-
Marcinz21
-

- Posty: 127
- Rejestracja: czw cze 19, 2008 9:43 pm
- Lokalizacja: Płock
Post
autor: Marcinz21 » ndz mar 21, 2010 9:59 pm
płaski pisze:Skoro reduktor 242 to raczej wyklucza disconect .Prędzej łańcuch przepiłuje obudowę nisz przeskoczy.
Nieprawda prędzej przeskoczy niż przetrze obudowę

był Muscel , Uaz
jest jeszcze ZJ 4,0 i MATIZ 5,2
-
gizmo
-

- Posty: 1296
- Rejestracja: pt wrz 08, 2006 2:57 pm
- Lokalizacja: Krzepice/Częstochowa/Bystrzanowice
-
Kontaktowanie:
Post
autor: gizmo » śr kwie 07, 2010 6:18 pm
wpadnij do Olsztyna, bier te części co masz i jak sam będziesz chciał to naprawic, to jeszcze 4 pak piwa... chyba juz ten temat przerabiałem

-
zumbi
- jestem tu nowy...

- Posty: 36
- Rejestracja: wt lip 14, 2009 2:30 pm
- Lokalizacja: Myslenice
-
Kontaktowanie:
Post
autor: zumbi » pt lip 16, 2010 2:44 pm
duza szansa ze wystarczy wyregulowac ciegno do zmiany napedow. Kluczyk 13 i pod auto. Wrzucasz na 4lo, odkrecasz srube i przesun kilka mm w lewo lub w prawo i sprawdzajac za kazdym razem efekty.
300GD lang 1983
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości