pytanko-ile Jeep Cherokie 4l pali wam gazu na 100km ???

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

redskan
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 1
Rejestracja: ndz lip 13, 2003 4:09 pm
Lokalizacja: Bielsko-Biała

pytanko-ile Jeep Cherokie 4l pali wam gazu na 100km ???

Post autor: redskan » śr sie 11, 2004 5:25 pm

pytanko-ile Jeep Cherokie 4l pali wam gazu na 100km ??? rposze o opinie

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » śr sie 11, 2004 5:31 pm

zalezy od czasu i terenu w jakim ma je pokonac 8)
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » śr sie 11, 2004 7:00 pm

moj XJ w trasie spala przy sredniej 120 km/h jakies 16-17 litrow

w miescie 20-23 !!

po wymianie reduktora na wiekszy nie mam zadnego spadku mocy na gazie !! idzie jak zaklety :lol:
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » śr sie 11, 2004 8:23 pm

miasto - 21litrow
trasa 120-140km/h - 17-18 litrow
zabawy w terenie okolo 35 litrow


A ja teraz wywalam cholerna antyklape z dolotu. Tlumi silnik jak cholera :(

Awatar użytkownika
PKi
 
 
Posty: 1015
Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
Lokalizacja: Kaszuby
Kontaktowanie:

Post autor: PKi » śr sie 11, 2004 9:03 pm

XJeep, a jaką masz instalacje gazową ?
XJ '88 4.0 Kuna
Obrazek
OFFPOJE TEAM

Blady78
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 61
Rejestracja: pn lip 19, 2004 6:38 pm
Lokalizacja: Kamienna Góra

Moj szeroki pali.

Post autor: Blady78 » śr sie 11, 2004 9:38 pm

Miasto - potrafi zjeśc kolo 23l. Trasa jadac 100 do 120 zjada 15 literków.

Awatar użytkownika
KAZ
Posty: 409
Rejestracja: śr lis 27, 2002 12:48 pm
Lokalizacja: Kielce

Post autor: KAZ » czw sie 12, 2004 7:46 am

A mój pali na trasie 13,5-14,5 ale przy spokojnej jeździe 100-110
na miescie to 16-17 a w terenie to pali ile mu sie wleje to raczej na godzine by trzeba patrzez ile zużywa bo na 100km to moze szokujaca bardzo liczba wyjść 8)
Miałem XJ '94 :(
Teraz WK '05 ;)
http://www.jeep.org.pl/

Awatar użytkownika
Radek666
 
 
Posty: 1324
Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
Lokalizacja: Zurich

Post autor: Radek666 » czw sie 12, 2004 8:44 am

No to gratuluje KAZ; niezly wynik!
Ja mam (jak juz wczesniej pisalem)
- trasa 17-17.5 (przy jezdzie 140)
- miasto/wies/las 18 wzwyz
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka :-(

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » czw sie 12, 2004 9:29 am

PKi pisze:XJeep, a jaką masz instalacje gazową ?
wszystkie duperele oprocz reduktoras - elpigaz

reduktor LOVATO super major chyba - taki do 270 KM

pali mniej niz na reduktorze elpigazu ktory to pozwalal wkrecac sie silnikowi do max 3500 obr - po wymianie wkreca sie do 5000 - jak potrzeba :lol:
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

belfer
Posty: 349
Rejestracja: pn mar 08, 2004 9:06 am
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki

Post autor: belfer » czw sie 12, 2004 8:21 pm

reduktor landi-renzo, sterownik autotronic.zadnego dlawienia sie,
miasto 17-18, trasa 13-15
Cherokee XJ 4.0 96'
Comanche MJ 4.0 88'

KUBAZ
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 53
Rejestracja: pt lip 16, 2004 7:46 pm

witam

Post autor: KUBAZ » ndz sie 15, 2004 12:50 pm

witam
mi narazie pali od cholery
mam walnieta sonde(tak stwierdzil fachowiec od lpg)
na butli 80l przejechalem 154km.katastrofa , mam nadzieje ze to ta sonda bo inaczej to jeep do garazu
KUBA

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » ndz sie 15, 2004 7:50 pm

Spoko spoko, mi na walnietej sondzie palil 32 litry. Teraz 21. Da sie zyc. Tylko jak dostaniesz sonde NGK i bedziesz ja lutowal do oryginalnej wtyczki to uwazaj na kolory, wbrew pozorom dwa takie same kolory niekoniecznie mozna polaczyc. Ja tak spapralem po czym silnik ochu.al
Mialem farta ze nie wyslalem ECU do nieba.

KUBAZ
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 53
Rejestracja: pt lip 16, 2004 7:46 pm

witam

Post autor: KUBAZ » pn sie 16, 2004 7:35 am

witam

to w takim razie jakie ma polaczyc kabelki (kolory).na co trzeba uwazac??
kto ma to wymienic elektryk czy mechanik?.
KUBA

Awatar użytkownika
Radek666
 
 
Posty: 1324
Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
Lokalizacja: Zurich

Post autor: Radek666 » pn sie 16, 2004 8:24 am

Najlepiej sam sobie wymien!
Tnij kabelek po kabelku i dolutowuj do odpowiadajacego w nowej sondzie; w ten sposob sie nie pomylisz.
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka :-(

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » pn sie 16, 2004 11:57 am

Radek666 pisze:Najlepiej sam sobie wymien!
Tnij kabelek po kabelku i dolutowuj do odpowiadajacego w nowej sondzie; w ten sposob sie nie pomylisz.
I tu jest kupa. Ja tak zrobilem i prawie ECU sie upieklo bo podalo 12V na sterowanie z sondy zamiast 5V. Moje ECU ocalil sterownik do LPG przez ktory przechodzil sygnal.

Musialbym sie schylic pod auto i zobaczyc kolorki.

Awatar użytkownika
Radek666
 
 
Posty: 1324
Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
Lokalizacja: Zurich

Post autor: Radek666 » pn sie 16, 2004 12:27 pm

Bocian pisze:
I tu jest kupa. Ja tak zrobilem i prawie ECU sie upieklo bo podalo 12V na sterowanie z sondy zamiast 5V. Moje ECU ocalil sterownik do LPG przez ktory przechodzil sygnal.

Musialbym sie schylic pod auto i zobaczyc kolorki.
No jak sie kolorki nie zgadzaly to mierniakiem trzeba wtedy. U mnie sie zgadzaly kolory a i jeszcze miernikiem zweryfikowalem i chodzi jak trzeba!

tyle ze ja mialem czterokabelkowa (ta pierwsza)
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka :-(

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » pn sie 16, 2004 7:52 pm

Jutro bede lezal pod wozem bo wymieniam caly uklad hamulcowy z tylu na ganc noje nowka pewex. Kazda sprezynke linke, okladzine, i bebny na fabrycznie nowe. Bedzie zyleta :)

To jak juz bede lezal to spisze kolory i polaczenie. Lacznie z info z jakiego modelu numeracji na jaki NTK jak polaczyc.


Tylko mi przypomnijcie .... :)

Awatar użytkownika
PKi
 
 
Posty: 1015
Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
Lokalizacja: Kaszuby
Kontaktowanie:

Post autor: PKi » pn sie 16, 2004 8:02 pm

Przypomne też bo mnie tez interesuje, choć na gazie nie śmigam...

Pozatym, jak zmierzyć sygnał sondy ? Czy działa ??

Bo jak miałem analizator podpięty na wolnych obrotach to było widać starania regulacji, chwilami nawet było OK a po sekundie lambda odjechało w kosmos, potem znowu się łapie prawie do ideału i za chwile znów kosmos....
XJ '88 4.0 Kuna
Obrazek
OFFPOJE TEAM

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » pn sie 16, 2004 8:09 pm

PKi pisze:Przypomne też bo mnie tez interesuje, choć na gazie nie śmigam...

Pozatym, jak zmierzyć sygnał sondy ? Czy działa ??

Bo jak miałem analizator podpięty na wolnych obrotach to było widać starania regulacji, chwilami nawet było OK a po sekundie lambda odjechało w kosmos, potem znowu się łapie prawie do ideału i za chwile znów kosmos....
Rozjezdzanie sie sondy na wolnych to moze byc objaw padu. Wzbudza sie tylko co jakis czas od wibracji rury. Zaloze sie ze jak ja wykrecisz to w srodku bedzie cos grzechotalo :)21

Tak normalnie czujnikiem nie da sie jej za bardzo sprawdzic.

Awatar użytkownika
PKi
 
 
Posty: 1015
Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
Lokalizacja: Kaszuby
Kontaktowanie:

Post autor: PKi » pn sie 16, 2004 8:16 pm

A jak ją sprawdzić ?? Oscyloskopy i hercmiary mam pod ręką :)
XJ '88 4.0 Kuna
Obrazek
OFFPOJE TEAM

Awatar użytkownika
Radek666
 
 
Posty: 1324
Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
Lokalizacja: Zurich

Post autor: Radek666 » wt sie 17, 2004 8:23 am

Powinna dawac na wyjsciu jako taka sinusoide z podkladem DC (sama generuje napiecie po podgrzaniu)
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka :-(

KUBAZ
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 53
Rejestracja: pt lip 16, 2004 7:46 pm

witam

Post autor: KUBAZ » pt sie 20, 2004 9:21 pm

witam
przez to sonde spedzilem dzis z gazownikami zamiast 20 min(mialo byc tylko ustawienie na kompie) to 5 godz.
wlasnie tak bylo jak pisaliscie wyzej zeby uwazac na kolory kabelkow i sie tym nie sugerowac.
fachowcy od lpg juz mi mowili ze kupilem zla sonde.ja na to zadzwonilem do szpeca p.stanislawa ,on powiedzial o tych kablach (kolory)
fachowcy przelutowali wcale nie kolor do koloru ale najwazniejsze ze sonda pracuje na benzynie i na lpg.
na razie przejechalem 120 km na 20l gazu przy predkosci 100 110.nie moge ustawic rezerwy wiec latam do zgasniecia motoru i bede mial wtedy wyznacznik.
pozdrawiam
KUBA

KUBAZ
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 53
Rejestracja: pt lip 16, 2004 7:46 pm

witam

Post autor: KUBAZ » ndz sie 22, 2004 9:48 am

witam

po zmianie sondy moj jeep spalil 20l na 138km,
wyszlo 14l lpg.teraz sprawdzam ile na miescie zje.
na razie odpukac w nie malowane jest ok
pozdrawiam :) :)
KUBA

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Re: witam

Post autor: Discotheque » pn sie 23, 2004 7:25 pm

KUBAZ pisze:...wlasnie tak bylo jak pisaliscie wyzej zeby uwazac na kolory kabelkow i sie tym nie sugerowac.
fachowcy od lpg juz mi mowili ze kupilem zla sonde.ja na to zadzwonilem do szpeca p.stanislawa ,on powiedzial o tych kablach (kolory)
fachowcy przelutowali wcale nie kolor do koloru ale najwazniejsze ze sonda pracuje na benzynie i na lpg...

he he he i wyszlo na moje :)21

teraz zmieniam decyzje i wyrazy wdzecznosci przyjmuje tylko w Red Bullach piwa mam juz wirtualnie przyobiecane z 40 skrzynek :)21
ewentualnie w Pb98

KUBAZ
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 53
Rejestracja: pt lip 16, 2004 7:46 pm

witam

Post autor: KUBAZ » pn sie 23, 2004 8:19 pm

witam
cos jest nie tak.
po zamontowaniu nowej sondy latalem 2 dni,wogole nie odczowalem roznicy miedzy lpg a benzyna,az do dzis zaczal sie nagle molic nie chcial rprzezucac biegu ,max jechal do 60km
fakt ze nie zmienilem jeszcze kabli a ani swiec ale czy to ma cos wspolnego?
chyba sonda jest sprawna jezeli chodzila 2 dni?
moze mieliscie podobny przypadek ? :( :(

pozdrawiam
KUBA

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości