Problemy z przełączniem reduktora

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
Domin_6kila
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 66
Rejestracja: pn cze 21, 2004 4:46 pm
Lokalizacja: Żagań

Problemy z przełączniem reduktora

Post autor: Domin_6kila » pt sie 27, 2004 11:33 am

Mam problem z przełączniem reduktora. Przy przełączaniu z 2wd na 4x4 full time nie zawsze wchodzi i świeci się z boku kontrolka part time . Nie zawsze sie tak dzieje ale przeważnie .W drugą strone to samo dopiero jak ostro przychamuje to sie przód wypina . Auto troche stało bo dopiero co kupione , ale już sie zakochałem w nim :)22

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » pt sie 27, 2004 12:13 pm

Jak rzadko ktos uzywa reduktora to normalny objaw.
Sadzac po opisie masz 242 wiec zapewne limiteda 4.0 a wiec automat.
Wlaczaj przez N skrzyni biegow, 4x4 bedzie wskakiwal od razu. Tylko najpierw pobaw sie tym na szutrze.

Awatar użytkownika
Domin_6kila
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 66
Rejestracja: pn cze 21, 2004 4:46 pm
Lokalizacja: Żagań

Post autor: Domin_6kila » pt sie 27, 2004 12:49 pm

Przez N próbowałem i to samo

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » pt sie 27, 2004 1:40 pm

moze podcisnienia slabe!!

ale generalnie im wiecej to zalanczasz tym lepiej chodzi!!

uzywac, uzywac .... :lol:
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » pt sie 27, 2004 2:32 pm

Moze wymienic olej i potem uzywac uzywac uzywac :)

Awatar użytkownika
Radek666
 
 
Posty: 1324
Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
Lokalizacja: Zurich

Post autor: Radek666 » pt sie 27, 2004 2:48 pm

Tez tak mialem na poczatku; ale po jakims czasie przeszlo. Najlepiej wchodzi podczas jazdy i skrzyni na N, ale i na postoju teraz spokojnie tez wskakuje...
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka :-(

Przemek wawa
Posty: 380
Rejestracja: śr maja 28, 2003 10:33 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Przemek wawa » pt sie 27, 2004 3:01 pm

a we Wronglu chodzi bez zarzutu :)21
pozdrawiam,
YJ 4.0

raffik
Posty: 305
Rejestracja: czw lis 27, 2003 2:07 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: raffik » pt sie 27, 2004 3:19 pm

a moze poszli do lasu??
sprawdz tulejki na cięgnach!!
szczególnie ta która jest przy budzie!!
jak bedziesz wimieniał to zwróc uwage na to że maja różne kolory!!
:lol: :lol: :lol: :lol:

bodek1
Posty: 426
Rejestracja: czw lut 27, 2003 5:53 pm
Lokalizacja: Kępice k/Słupska-Sławna-Miastka

Post autor: bodek1 » pt sie 27, 2004 3:54 pm

raffi pisze:a moze poszli do lasu??
sprawdz tulejki na cięgnach!!
szczególnie ta która jest przy budzie!!
jak bedziesz wimieniał to zwróc uwage na to że maja różne kolory!!
:lol: :lol: :lol: :lol:
RaFFI! Serdeczne dzięki za "załatwienie" wirnika do rep-a 8000 . Już dwa tygodnie czekam na telefon . Więcej nie zadzwonię , ale widzę , że "słowo" to dla Was pusty wyraz . Sorry za sarkazm , ale jestem przyzwyczajony do spelniania obietnic , a Wy niestety tylko mówicie natomiast z realizacją coś kiepsko . Pozdrawiam Bogdan Bieńkowski
UAZ 5,9 V8 - rodzony w bólach - niestety SPRZEDANY

Przemek wawa
Posty: 380
Rejestracja: śr maja 28, 2003 10:33 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Przemek wawa » pt sie 27, 2004 4:03 pm

to opisz cala sprawe, latwiej bedzie wtedy wyrokowac kto ma racje i kto popelnil bledy.
pozdrawiam,
YJ 4.0

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » pt sie 27, 2004 4:19 pm

wlasnie tak!! nie ma co robic fermentu :)3

RAFFI to konkretna firma i zlego slowa powiem

POLECAM :)2
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

bodek1
Posty: 426
Rejestracja: czw lut 27, 2003 5:53 pm
Lokalizacja: Kępice k/Słupska-Sławna-Miastka

Post autor: bodek1 » sob sie 28, 2004 3:00 pm

Dobra nie chodzi tu o ferment . Krótko . Zjarałem rep-a 8000 . Walnął mi wirnik . Zadzwoniłem z pytaniem czy mają nowe i w jakiej cenie. Nowa dostawa miała być w cenie coś 1600 netto , ale była nadzieja na dostawę w starej cenie to znaczy ok.1000 . Kolega z firmy obiecał mi jednak kontak za 3-4 dni informując , że jest możliwość załatwienia używanego wirnika za ok.400PLN. Czekałem ponad tydzień i żadnego telefonu więc zadzwoniłem . Kolego , który odebrał telefon nic o sprawie nie wiedział , ale zapisał ponownie mój nr tel. i obiecał , że ktoś oddzwoni z informacją . I znów dupa. Żadnego telefonu . Może Wy jesteście przyzwyczajeni do takiego załatwiania sprawy , ale ja nie . Nie mam pretensji o wirnik bo może nie mieli , nie załatwili nie wnikam . Czekałem bo bardzo mi zależało , żeby mieć wyciągarę na Ostrzyce .Gdybym wiedział , że nici z tego to wbrew ich opinii poszukałbym czlowieka , który mi wirnik przewinie . Mam pretensję tylko do tego , że umawiali się na telefon i totalnie mnie zignorowali. Moja dewiza to rzetelność , a tu jej po prostu zabrakło . Pozdrawiam.
PS. Wcześniejszy post miał iść do Raffi-ków na priva a jakimś cudem znalazł się tutaj.
UAZ 5,9 V8 - rodzony w bólach - niestety SPRZEDANY

Awatar użytkownika
PKi
 
 
Posty: 1015
Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
Lokalizacja: Kaszuby
Kontaktowanie:

Post autor: PKi » sob sie 28, 2004 3:33 pm

wracając do tematu reduktora, jak przełączasz z 4x4-full na 2wd to staraj robić się to jednym zdecydowanym szybkim ruchem, wtedy wyjdzie bez problemu.

Pozatym możesz wymienic olej (litr ATF nic nie kosztuje). Jeśli przy wymianie wypłyną ci takie małe plastiki chyba zółte to już bedziesz wiedział co jest :)

No i używać trzeba reduktora, wtedy też działa. A z podciśnieniem reduktor nic nie ma, bo ktoś pisał...
XJ '88 4.0 Kuna
Obrazek
OFFPOJE TEAM

raffik
Posty: 305
Rejestracja: czw lis 27, 2003 2:07 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: raffik » sob sie 28, 2004 5:20 pm

bodek1 pisze:Dobra nie chodzi tu o ferment . Krótko . Zjarałem rep-a 8000 . Walnął mi wirnik . Zadzwoniłem z pytaniem czy mają nowe i w jakiej cenie. Nowa dostawa miała być w cenie coś 1600 netto , ale była nadzieja na dostawę w starej cenie to znaczy ok.1000 . Kolega z firmy obiecał mi jednak kontak za 3-4 dni informując , że jest możliwość załatwienia używanego wirnika za ok.400PLN. Czekałem ponad tydzień i żadnego telefonu więc zadzwoniłem . Kolego , który odebrał telefon nic o sprawie nie wiedział , ale zapisał ponownie mój nr tel. i obiecał , że ktoś oddzwoni z informacją . I znów dupa. Żadnego telefonu . Może Wy jesteście przyzwyczajeni do takiego załatwiania sprawy , ale ja nie . Nie mam pretensji o wirnik bo może nie mieli , nie załatwili nie wnikam . Czekałem bo bardzo mi zależało , żeby mieć wyciągarę na Ostrzyce .Gdybym wiedział , że nici z tego to wbrew ich opinii poszukałbym czlowieka , który mi wirnik przewinie . Mam pretensję tylko do tego , że umawiali się na telefon i totalnie mnie zignorowali. Moja dewiza to rzetelność , a tu jej po prostu zabrakło . Pozdrawiam.
PS. Wcześniejszy post miał iść do Raffi-ków na priva a jakimś cudem znalazł się tutaj.
bardzo przepraszam ze zapomniałem o tym wirniku ale nie przyszły używki :oops: :cry: :oops
jeśli bedziesz chcial to sa nowe

bodek1
Posty: 426
Rejestracja: czw lut 27, 2003 5:53 pm
Lokalizacja: Kępice k/Słupska-Sławna-Miastka

Post autor: bodek1 » sob sie 28, 2004 5:29 pm

O.K. Raffi. Nie obraziłem się bo nie o to chodzi . Życzę mniej , a najlepiej wcale takich sytuacji . Jak bedziesz mial używkę to dalej jestem zainteresowany.
UAZ 5,9 V8 - rodzony w bólach - niestety SPRZEDANY

raffik
Posty: 305
Rejestracja: czw lis 27, 2003 2:07 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: raffik » sob sie 28, 2004 9:12 pm

cały czas proponuję Ci Pro Plusa 8000 uzywana za ..... a to juz na priva lub fonik jak Cię zainteresuje
fonik 604JEEP11
mogętez sprzedać Ci nową z 15% rabatem 8) :lol:
kończe bo wale posta nie na temat

MACIEK27
Posty: 2239
Rejestracja: pt sty 18, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: MACIEK27 » sob sie 28, 2004 10:12 pm

bodek1 pisze:
raffi pisze:a moze poszli do lasu??
sprawdz tulejki na cięgnach!!
szczególnie ta która jest przy budzie!!
jak bedziesz wimieniał to zwróc uwage na to że maja różne kolory!!
:lol: :lol: :lol: :lol:
RaFFI! Serdeczne dzięki za "załatwienie" wirnika do rep-a 8000 . Już dwa tygodnie czekam na telefon . Więcej nie zadzwonię , ale widzę , że "słowo" to dla Was pusty wyraz . Sorry za sarkazm , ale jestem przyzwyczajony do spelniania obietnic , a Wy niestety tylko mówicie natomiast z realizacją coś kiepsko . Pozdrawiam Bogdan Bieńkowski
Ty naprawde tracisz nerwy, albo czesto trafiasz na zapominalskich :)21
bez obrazy :)2
był patrol - był kojot ... teraz juz tylko emerytura...

bodek1
Posty: 426
Rejestracja: czw lut 27, 2003 5:53 pm
Lokalizacja: Kępice k/Słupska-Sławna-Miastka

Post autor: bodek1 » ndz sie 29, 2004 5:42 am

MACIEK27 pisze:
bodek1 pisze:
raffi pisze:a moze poszli do lasu??
sprawdz tulejki na cięgnach!!
szczególnie ta która jest przy budzie!!
jak bedziesz wimieniał to zwróc uwage na to że maja różne kolory!!
:lol: :lol: :lol: :lol:
RaFFI! Serdeczne dzięki za "załatwienie" wirnika do rep-a 8000 . Już dwa tygodnie czekam na telefon . Więcej nie zadzwonię , ale widzę , że "słowo" to dla Was pusty wyraz . Sorry za sarkazm , ale jestem przyzwyczajony do spelniania obietnic , a Wy niestety tylko mówicie natomiast z realizacją coś kiepsko . Pozdrawiam Bogdan Bieńkowski
Ty naprawde tracisz nerwy, albo czesto trafiasz na zapominalskich :)21

NIe wiem po czym tak wnioskujesz , ale myślę Maciuś , że po przeczytanych Tu postach temat bardziej Ciebie dotyczy. Oczywiście bez urazy :D :)2
Z Raffi temat wyjaśniony i zakończony więc pa,pa :D
bez obrazy :)2
UAZ 5,9 V8 - rodzony w bólach - niestety SPRZEDANY

MACIEK27
Posty: 2239
Rejestracja: pt sty 18, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: MACIEK27 » ndz sie 29, 2004 9:51 am

Nerwy nerwy 8)
był patrol - był kojot ... teraz juz tylko emerytura...

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » ndz sie 29, 2004 7:03 pm

PKi pisze: No i używać trzeba reduktora, wtedy też działa. A z podciśnieniem reduktor nic nie ma, bo ktoś pisał...
mowie o podcisnieniu bo przeca zeby zapiac przodfek to potrzebne ONO jest co nie ??
A jak kolega jest swiezy to moze na wszystko co sie zalancza wajcha nazywa REDUKTOREM!!

Bez podcisnienia lampki napedu tez sie nie zapala !!

no chyba ze sie myle ... jak tak to sorry gregory :lol:
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » ndz sie 29, 2004 9:38 pm

Nie wszystkie Dany30 maja zalaczany przod podcisnieniem.
Ja tego wynalazku nie mam i jestem szczesliwy z tego powodu.

Awatar użytkownika
PKi
 
 
Posty: 1015
Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
Lokalizacja: Kaszuby
Kontaktowanie:

Post autor: PKi » ndz sie 29, 2004 11:14 pm

Bocian pisze:Nie wszystkie Dany30 maja zalaczany przod podcisnieniem.
Ja tego wynalazku nie mam i jestem szczesliwy z tego powodu.
Taaa, i szukasz mostu :)

Pucha podciśnieniowa jak padnie to odrwacasz ją odwrotnie i masz półoś zawsze zapiętą, jak w zwykłym moście...
XJ '88 4.0 Kuna
Obrazek
OFFPOJE TEAM

raffik
Posty: 305
Rejestracja: czw lis 27, 2003 2:07 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: raffik » pn sie 30, 2004 9:35 pm

albo zakłada sie z małą przeróbka półos cała nie dzielona i zapomina sie o przesówce i innych dziwnych patentach

Awatar użytkownika
XJeep
 
 
Posty: 1472
Rejestracja: czw gru 25, 2003 1:18 am
Lokalizacja: * P O Z N A N *

Post autor: XJeep » wt paź 05, 2004 4:02 pm

zadam laickie pytanie ktore nurtuje mnie od ostatniego posadzenia xj'a w blocku po pachy na poznanskim poligonie!!

o co chodzie z tym PART TIMEM !! zawsze myslalem ( i sie mylilem) ze to blokada mostow jest!! a jak sie utopilem w blocku to kola na part timie zachowywaly sie normalnie, tak jak na full time, jedno mialem w powietrzu i DUPA, brak przyczepnosci!!

kurna - a przeca na asfalcie nie mozna wymiantac na PART'cie bo mosty wybuchaja !! bo ne ma roznicowki !!

o co tu loto ?? :o
oczywisci biore pod uwage ze to MOZE u MNIE w aucie cos nie loto !! :lol:
"G" -> G-UNIT - producentka adrenaliny...
LC J200 V8 '11 -> dupowozik...

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » wt paź 05, 2004 4:15 pm

He he he he he... :)21

Skusilo kolege skusilo w terenik utopic irokezka :)21
Na part time masz zblokowany na stale mechanizm roznicowy miedzyosiowy. Nie blokdada mostow, nie nie nie :)21

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość