Strona 1 z 2
Problemy z przełączniem reduktora
: pt sie 27, 2004 11:33 am
autor: Domin_6kila
Mam problem z przełączniem reduktora. Przy przełączaniu z 2wd na 4x4 full time nie zawsze wchodzi i świeci się z boku kontrolka part time . Nie zawsze sie tak dzieje ale przeważnie .W drugą strone to samo dopiero jak ostro przychamuje to sie przód wypina . Auto troche stało bo dopiero co kupione , ale już sie zakochałem w nim

: pt sie 27, 2004 12:13 pm
autor: Discotheque
Jak rzadko ktos uzywa reduktora to normalny objaw.
Sadzac po opisie masz 242 wiec zapewne limiteda 4.0 a wiec automat.
Wlaczaj przez N skrzyni biegow, 4x4 bedzie wskakiwal od razu. Tylko najpierw pobaw sie tym na szutrze.
: pt sie 27, 2004 12:49 pm
autor: Domin_6kila
Przez N próbowałem i to samo
: pt sie 27, 2004 1:40 pm
autor: XJeep
moze podcisnienia slabe!!
ale generalnie im wiecej to zalanczasz tym lepiej chodzi!!
uzywac, uzywac ....

: pt sie 27, 2004 2:32 pm
autor: Discotheque
Moze wymienic olej i potem uzywac uzywac uzywac

: pt sie 27, 2004 2:48 pm
autor: Radek666
Tez tak mialem na poczatku; ale po jakims czasie przeszlo. Najlepiej wchodzi podczas jazdy i skrzyni na N, ale i na postoju teraz spokojnie tez wskakuje...
: pt sie 27, 2004 3:01 pm
autor: Przemek wawa
a we Wronglu chodzi bez zarzutu

: pt sie 27, 2004 3:19 pm
autor: raffik
a moze poszli do lasu??
sprawdz tulejki na cięgnach!!
szczególnie ta która jest przy budzie!!
jak bedziesz wimieniał to zwróc uwage na to że maja różne kolory!!

: pt sie 27, 2004 3:54 pm
autor: bodek1
raffi pisze:a moze poszli do lasu??
sprawdz tulejki na cięgnach!!
szczególnie ta która jest przy budzie!!
jak bedziesz wimieniał to zwróc uwage na to że maja różne kolory!!

RaFFI! Serdeczne dzięki za "załatwienie" wirnika do rep-a 8000 . Już dwa tygodnie czekam na telefon . Więcej nie zadzwonię , ale widzę , że "słowo" to dla Was pusty wyraz . Sorry za sarkazm , ale jestem przyzwyczajony do spelniania obietnic , a Wy niestety tylko mówicie natomiast z realizacją coś kiepsko . Pozdrawiam Bogdan Bieńkowski
: pt sie 27, 2004 4:03 pm
autor: Przemek wawa
to opisz cala sprawe, latwiej bedzie wtedy wyrokowac kto ma racje i kto popelnil bledy.
: pt sie 27, 2004 4:19 pm
autor: XJeep
wlasnie tak!! nie ma co robic fermentu
RAFFI to konkretna firma i zlego slowa powiem
POLECAM

: sob sie 28, 2004 3:00 pm
autor: bodek1
Dobra nie chodzi tu o ferment . Krótko . Zjarałem rep-a 8000 . Walnął mi wirnik . Zadzwoniłem z pytaniem czy mają nowe i w jakiej cenie. Nowa dostawa miała być w cenie coś 1600 netto , ale była nadzieja na dostawę w starej cenie to znaczy ok.1000 . Kolega z firmy obiecał mi jednak kontak za 3-4 dni informując , że jest możliwość załatwienia używanego wirnika za ok.400PLN. Czekałem ponad tydzień i żadnego telefonu więc zadzwoniłem . Kolego , który odebrał telefon nic o sprawie nie wiedział , ale zapisał ponownie mój nr tel. i obiecał , że ktoś oddzwoni z informacją . I znów dupa. Żadnego telefonu . Może Wy jesteście przyzwyczajeni do takiego załatwiania sprawy , ale ja nie . Nie mam pretensji o wirnik bo może nie mieli , nie załatwili nie wnikam . Czekałem bo bardzo mi zależało , żeby mieć wyciągarę na Ostrzyce .Gdybym wiedział , że nici z tego to wbrew ich opinii poszukałbym czlowieka , który mi wirnik przewinie . Mam pretensję tylko do tego , że umawiali się na telefon i totalnie mnie zignorowali. Moja dewiza to rzetelność , a tu jej po prostu zabrakło . Pozdrawiam.
PS. Wcześniejszy post miał iść do Raffi-ków na priva a jakimś cudem znalazł się tutaj.
: sob sie 28, 2004 3:33 pm
autor: PKi
wracając do tematu reduktora, jak przełączasz z 4x4-full na 2wd to staraj robić się to jednym zdecydowanym szybkim ruchem, wtedy wyjdzie bez problemu.
Pozatym możesz wymienic olej (litr ATF nic nie kosztuje). Jeśli przy wymianie wypłyną ci takie małe plastiki chyba zółte to już bedziesz wiedział co jest
No i używać trzeba reduktora, wtedy też działa. A z podciśnieniem reduktor nic nie ma, bo ktoś pisał...
: sob sie 28, 2004 5:20 pm
autor: raffik
bodek1 pisze:Dobra nie chodzi tu o ferment . Krótko . Zjarałem rep-a 8000 . Walnął mi wirnik . Zadzwoniłem z pytaniem czy mają nowe i w jakiej cenie. Nowa dostawa miała być w cenie coś 1600 netto , ale była nadzieja na dostawę w starej cenie to znaczy ok.1000 . Kolega z firmy obiecał mi jednak kontak za 3-4 dni informując , że jest możliwość załatwienia używanego wirnika za ok.400PLN. Czekałem ponad tydzień i żadnego telefonu więc zadzwoniłem . Kolego , który odebrał telefon nic o sprawie nie wiedział , ale zapisał ponownie mój nr tel. i obiecał , że ktoś oddzwoni z informacją . I znów dupa. Żadnego telefonu . Może Wy jesteście przyzwyczajeni do takiego załatwiania sprawy , ale ja nie . Nie mam pretensji o wirnik bo może nie mieli , nie załatwili nie wnikam . Czekałem bo bardzo mi zależało , żeby mieć wyciągarę na Ostrzyce .Gdybym wiedział , że nici z tego to wbrew ich opinii poszukałbym czlowieka , który mi wirnik przewinie . Mam pretensję tylko do tego , że umawiali się na telefon i totalnie mnie zignorowali. Moja dewiza to rzetelność , a tu jej po prostu zabrakło . Pozdrawiam.
PS. Wcześniejszy post miał iść do Raffi-ków na priva a jakimś cudem znalazł się tutaj.
bardzo przepraszam ze zapomniałem o tym wirniku ale nie przyszły używki

ops
jeśli bedziesz chcial to sa nowe
: sob sie 28, 2004 5:29 pm
autor: bodek1
O.K. Raffi. Nie obraziłem się bo nie o to chodzi . Życzę mniej , a najlepiej wcale takich sytuacji . Jak bedziesz mial używkę to dalej jestem zainteresowany.
: sob sie 28, 2004 9:12 pm
autor: raffik
cały czas proponuję Ci Pro Plusa 8000 uzywana za ..... a to juz na priva lub fonik jak Cię zainteresuje
fonik 604JEEP11
mogętez sprzedać Ci nową z 15% rabatem
kończe bo wale posta nie na temat
: sob sie 28, 2004 10:12 pm
autor: MACIEK27
bodek1 pisze:raffi pisze:a moze poszli do lasu??
sprawdz tulejki na cięgnach!!
szczególnie ta która jest przy budzie!!
jak bedziesz wimieniał to zwróc uwage na to że maja różne kolory!!

RaFFI! Serdeczne dzięki za "załatwienie" wirnika do rep-a 8000 . Już dwa tygodnie czekam na telefon . Więcej nie zadzwonię , ale widzę , że "słowo" to dla Was pusty wyraz . Sorry za sarkazm , ale jestem przyzwyczajony do spelniania obietnic , a Wy niestety tylko mówicie natomiast z realizacją coś kiepsko . Pozdrawiam Bogdan Bieńkowski
Ty naprawde tracisz nerwy, albo czesto trafiasz na zapominalskich
bez obrazy

: ndz sie 29, 2004 5:42 am
autor: bodek1
MACIEK27 pisze:bodek1 pisze:raffi pisze:a moze poszli do lasu??
sprawdz tulejki na cięgnach!!
szczególnie ta która jest przy budzie!!
jak bedziesz wimieniał to zwróc uwage na to że maja różne kolory!!

RaFFI! Serdeczne dzięki za "załatwienie" wirnika do rep-a 8000 . Już dwa tygodnie czekam na telefon . Więcej nie zadzwonię , ale widzę , że "słowo" to dla Was pusty wyraz . Sorry za sarkazm , ale jestem przyzwyczajony do spelniania obietnic , a Wy niestety tylko mówicie natomiast z realizacją coś kiepsko . Pozdrawiam Bogdan Bieńkowski
Ty naprawde tracisz nerwy, albo czesto trafiasz na zapominalskich
NIe wiem po czym tak wnioskujesz , ale myślę Maciuś , że po przeczytanych Tu postach temat bardziej Ciebie dotyczy. Oczywiście bez urazy
Z Raffi temat wyjaśniony i zakończony więc pa,pa
bez obrazy

: ndz sie 29, 2004 9:51 am
autor: MACIEK27
Nerwy nerwy

: ndz sie 29, 2004 7:03 pm
autor: XJeep
PKi pisze:
No i używać trzeba reduktora, wtedy też działa. A z podciśnieniem reduktor nic nie ma, bo ktoś pisał...
mowie o podcisnieniu bo przeca zeby zapiac przodfek to potrzebne ONO jest co nie

A jak kolega jest swiezy to moze na wszystko co sie zalancza wajcha nazywa REDUKTOREM!!
Bez podcisnienia lampki napedu tez sie nie zapala
no chyba ze sie myle ... jak tak to sorry gregory

: ndz sie 29, 2004 9:38 pm
autor: Discotheque
Nie wszystkie Dany30 maja zalaczany przod podcisnieniem.
Ja tego wynalazku nie mam i jestem szczesliwy z tego powodu.
: ndz sie 29, 2004 11:14 pm
autor: PKi
Bocian pisze:Nie wszystkie Dany30 maja zalaczany przod podcisnieniem.
Ja tego wynalazku nie mam i jestem szczesliwy z tego powodu.
Taaa, i szukasz mostu
Pucha podciśnieniowa jak padnie to odrwacasz ją odwrotnie i masz półoś zawsze zapiętą, jak w zwykłym moście...
: pn sie 30, 2004 9:35 pm
autor: raffik
albo zakłada sie z małą przeróbka półos cała nie dzielona i zapomina sie o przesówce i innych dziwnych patentach
: wt paź 05, 2004 4:02 pm
autor: XJeep
zadam laickie pytanie ktore nurtuje mnie od ostatniego posadzenia xj'a w blocku po pachy na poznanskim poligonie!!
o co chodzie z tym PART TIMEM

zawsze myslalem ( i sie mylilem) ze to blokada mostow jest!! a jak sie utopilem w blocku to kola na part timie zachowywaly sie normalnie, tak jak na full time, jedno mialem w powietrzu i DUPA, brak przyczepnosci!!
kurna - a przeca na asfalcie nie mozna wymiantac na PART'cie bo mosty wybuchaja

bo ne ma roznicowki
o co tu loto
oczywisci biore pod uwage ze to MOZE u MNIE w aucie cos nie loto

: wt paź 05, 2004 4:15 pm
autor: Discotheque
He he he he he...
Skusilo kolege skusilo w terenik utopic irokezka

Na part time masz zblokowany na stale mechanizm roznicowy miedzyosiowy. Nie blokdada mostow, nie nie nie
