do posiadaczy G. Cherokee, chcialbym sobie kupic jeepa

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
Marcin978
 
 
Posty: 118
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 7:18 pm
Lokalizacja: Wroclaw

do posiadaczy G. Cherokee, chcialbym sobie kupic jeepa

Post autor: Marcin978 » wt wrz 14, 2004 7:31 pm

Witam wszystkich, jestem tutaj new :)

chcialbym kupic jakies terenowe auto z 94, max 95 roku (ze wzgledu na aspekt finansowy), nie chce wydac wiecej jak 35 tys najechetniej 30


auto potrzebuje do jazdy po miescie, po wroclawiu glownie, tutaj sa straszne dziury, i czasem wypady w teren

obecnie mam bmw piatke dziesiecioletnia 3.0 v8 218 koni, bez gazu


wybralem sobie wstepnie jeepa grand cherokee, podobaja mi sie takie :)
sa duze, jeszcze nigdy nie siedzialem w takim, ale z zewnatrz sa ok :)

na co zwrocic uwage przy kupnie? jakie sa wady? najczestrze usterki? jaki silnik wybrac?

prosze o jakies opinie

nie wiem jak jest z gazem w tych autach, jestem sceptycznie nastawiony do instalacji gazowych, sam w swoim bmw nie mam, pali mi to okolo 15 litrow benzyny na 100l w miescie a w trasie 9 i jest to dla mnie akceptowalne

a ile spali taki jeep bez gazu 4.0 w miescie? ile na trasie?
a co myslicie o dieslu?

jaka moca dysponuje auto 4.0 v8 ?

pozdrawiam!
Ostatnio zmieniony wt wrz 14, 2004 7:37 pm przez Marcin978, łącznie zmieniany 1 raz.

bodek1
Posty: 426
Rejestracja: czw lut 27, 2003 5:53 pm
Lokalizacja: Kępice k/Słupska-Sławna-Miastka

Post autor: bodek1 » wt wrz 14, 2004 7:36 pm

jesne , że uaz będzie lepszy :lol:
UAZ 5,9 V8 - rodzony w bólach - niestety SPRZEDANY

Awatar użytkownika
Marcin978
 
 
Posty: 118
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 7:18 pm
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: Marcin978 » wt wrz 14, 2004 7:40 pm

ale chce traktowac terenowke tez jako auto do wszystkiego :) wiec uaz odpada

zostanmy juz przy jeepie :), chyba do 35 tys mozna kupic w dobrym stanie?

na mobile.de zaczynaja sie juz od 4.5 tys euro za 93 rok

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » wt wrz 14, 2004 7:48 pm

Nima 4.0 V8

Sa rzedowki 4.0 i V8 5,2

Moc wystarczajaca aczkolwiek odglos wi-ejta to jest to.
www.jeep.avtograd.ru

Nawet jak jezyk dziki to poogladaj obrazki.

gazu sie nie boj, inwestuj we wtrysk gazu i bedzie cool

bodek1
Posty: 426
Rejestracja: czw lut 27, 2003 5:53 pm
Lokalizacja: Kępice k/Słupska-Sławna-Miastka

Post autor: bodek1 » wt wrz 14, 2004 8:35 pm

[quote="Bocian"]Nima 4.0 V8

Sa rzedowki 4.0 i V8 5,2
Zapomniałeś jeszcze o 5,9 litra V8 . To jest cudo , ale wpird-la tyle , że chyba stację paliw w ajencję wezmę :o :lol:
UAZ 5,9 V8 - rodzony w bólach - niestety SPRZEDANY

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » wt wrz 14, 2004 8:44 pm

Specjalnie pominalem 5,9 litra bo montowali je dopiero od 1998 a kolega chce 93-95

to dane

4.0l - 298Nm - 185-195PS
5,2l - 406Nm - 220PS
5,9l - 468Nm - 245PS ten produkuja od 1971 roku ale w GC montuja dopiero od 1998

wi-ejty po prostu wymiataja momentem, moca i odglosem pracy.

Awatar użytkownika
Marcin978
 
 
Posty: 118
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 7:18 pm
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: Marcin978 » wt wrz 14, 2004 8:51 pm

ile pali 4.0 na 100 srednio?

a czym sie roznia modele oprocz silnikow? czy np w 4.0 a 5,2 byla jakas roznica w wyposazeniu?

byly jakies wersje diesel? co o nich sadzicie?
Ostatnio zmieniony wt wrz 14, 2004 8:56 pm przez Marcin978, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » wt wrz 14, 2004 8:56 pm

Oooo kazdy z peepow spali ile mu wlejesz.

4.0l kolo 18-21 w miescie, 15-18 trasa.

Tak roznia sie.

Glownie skrzynkami rozdzielczymi, wyposazeniem,

Laredo, Limited, Grand Wagoneer, SE i w 1995 Orvis

Awatar użytkownika
Marcin978
 
 
Posty: 118
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 7:18 pm
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: Marcin978 » wt wrz 14, 2004 9:01 pm

wiec ogolnie to smoki :-)

a jak diesle?

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » wt wrz 14, 2004 9:06 pm

Marcin978 pisze:...
a jak diesle?
pfujj.... niech ktos wezwie egzorcyste..... trza ratowac chlopa poki mozna.

Adamo
 
 
Posty: 8254
Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Adamo » wt wrz 14, 2004 9:11 pm

Jak jesteś z wrocka to pogadaj z Wiktorem Z Jelcza. On sie zajmuje pipami. Sprowadza fury i części. On Ci odpowie na wszystkie pytania :)21

Awatar użytkownika
Marcin978
 
 
Posty: 118
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 7:18 pm
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: Marcin978 » wt wrz 14, 2004 9:13 pm

ok, a jak mozna sie z nim skontaktowac? jakies gg albo meil?

Awatar użytkownika
PKi
 
 
Posty: 1015
Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
Lokalizacja: Kaszuby
Kontaktowanie:

Post autor: PKi » wt wrz 14, 2004 9:58 pm

Bocian pisze:Nima 4.0 V8

Sa rzedowki 4.0 i V8 5,2

Moc wystarczajaca aczkolwiek odglos wi-ejta to jest to.
www.jeep.avtograd.ru

Nawet jak jezyk dziki to poogladaj obrazki.

gazu sie nie boj, inwestuj we wtrysk gazu i bedzie cool
Tłumacznie na angielski OnLine:
http://babelfish.altavista.com/babelfis ... findex.htm

Oczywiście trza wziąć poprawke (Bridge- Most) hehehe
XJ '88 4.0 Kuna
Obrazek
OFFPOJE TEAM

Awatar użytkownika
Marcin978
 
 
Posty: 118
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 7:18 pm
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: Marcin978 » wt wrz 14, 2004 11:41 pm

z tego co wyczytalem na tej ruskiej stronie to jest silnik

2.7L CRD,
the Diesel engine
2,7 liters

od mercedesa

ale nie wiem w jakich rocznikach go stosowano

163 konie, 12,5 litra w miescie wydaja sie rozsadnym kompromisem

ktos mial do czynienia z ta jednostka?

Awatar użytkownika
PKi
 
 
Posty: 1015
Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
Lokalizacja: Kaszuby
Kontaktowanie:

Post autor: PKi » śr wrz 15, 2004 7:08 am

Marcin978 pisze: 2.7L CRD,
the Diesel engine
2,7 liters

od mercedesa
No przestań, pisaleś o roku max 95 !
Bocian ci już napisał jakie silniki występuja. Pozatym jest jeszcze 2.5TD VM turbodiesel 116KM. W grandzie w miare trzyma ale bardzo bardzo delikatny silnik i odradzam. Kropka.
:cry:
XJ '88 4.0 Kuna
Obrazek
OFFPOJE TEAM

belfer
Posty: 349
Rejestracja: pn mar 08, 2004 9:06 am
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki

Post autor: belfer » śr wrz 15, 2004 9:46 am

Dużo informacji po angielsku: http://nagca.com/index.htm
Cherokee XJ 4.0 96'
Comanche MJ 4.0 88'

Awatar użytkownika
homikk
Posty: 675
Rejestracja: pn maja 03, 2004 7:54 pm
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: homikk » śr wrz 15, 2004 3:51 pm

cze!
ja mam grande 5.2 z 93 roku I DZISIAJ POMYSLNIE ZAKONCZYŁEM REMONTY GŁÓWNE PO POŻAŻE!
została mi tylko do wymiany sonda lambda ale po za tym wszysto hula!
Jak założe gaz to tylko na FTRYSKU i to ten w fazie ciekłej. Inne instalacje raczej sobie w tym silniku nie poradzą.Wem to po sobie...bo oprócz tego ze istnieje powazne zagrożenie pozarem to pali tyle że nie ma żadnej oszczędności.
PS.Mógłby mi ktoś podesłać namiary na gościa co sprzedaje sondy lamda w cenie konkurencyjnej do ceny ASO?
XJ 4.0 92 był, teraz jest XJ tyle, że 900 bobber

GG 3814878

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » śr wrz 15, 2004 5:27 pm

http://www.allegro.pl/my_page.php?uid=591121

to ten, chociaz dziwnie podrozaly u niego sondy do irokezow :)21 od czasu duzego popytu.

Z mojej skromnej osoby sprzedal ich parenascie*




* i nie mam z tego zadnej dzialki :(

Awatar użytkownika
homikk
Posty: 675
Rejestracja: pn maja 03, 2004 7:54 pm
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: homikk » śr wrz 15, 2004 7:17 pm

w mojej sondzie mam ftyczke kwadratową i sie ta sonda zdupczyła. Ale mam też sonde z innego silnika tyle ze tam jest okrągła ftyczka.pytanie zatem:czy jak przylutuje samą ftyczke to będzie to miało znaczenie dla pracy sondy?
XJ 4.0 92 był, teraz jest XJ tyle, że 900 bobber

GG 3814878

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » śr wrz 15, 2004 8:16 pm

Sonda sondzie nierowna. Duzo juz klawiatur sie zuzylo piszac o tym na forum. Zerknij w starsze tematy Jeepa.

Generalnie mozna podzielic sondy na dwa rodzaje. 0-1V i 0-5V i te z grzalka i bez grzalki. Sa cyrkonowe i tytanowe roznia sie charakterystyka pracy. Jezeli dopasujesz te parametry to mozesz wsadzic sonde z ursusa C330 o ile taka sonde by posiadal do lexusa. Tutaj nie ma magii :)
Sa jeszcze ujemne ale zadko spotykane tylko w wysilonych japonskich konstrukcjach.

Jezeli podlaczysz sonde bez grzalki do ukladu ktory grzalki potrzebuje to sonda bedzien ieprawidlowo pracowac bo jej temp. pracy bedzie nizsza i mniej stabilna. Jak podlaczysz sonde 0-5V do ECU 0-1V to nie jest dobre kung-fu :)21 na odwrot to samo. Wiec sprawdz jaka powinienes miec, sprawdz jaka masz, rozeznaj wtyczki, tnij kable i lutuj.

Przeciez ta cala wiedza jest podana jak na tacy w internecie :) jak poszukacie to cale prace magisterskie sa na necie o tym. Ich charakterystyki, sposob dzialania, wykresy z oscyloskopu, zamienniki itp...

Awatar użytkownika
KAZ
Posty: 409
Rejestracja: śr lis 27, 2002 12:48 pm
Lokalizacja: Kielce

Post autor: KAZ » śr wrz 15, 2004 10:38 pm

Qrde Bocian ale Ty mądry jesteś :)21 :)2
Miałem XJ '94 :(
Teraz WK '05 ;)
http://www.jeep.org.pl/

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » śr wrz 15, 2004 10:45 pm

KAZ pisze:Qrde Bocian ale Ty mądry jesteś :)21 :)2
Taki madry ze Twoje CD wyslalem gdzies w kosmos :)21

Awatar użytkownika
KAZ
Posty: 409
Rejestracja: śr lis 27, 2002 12:48 pm
Lokalizacja: Kielce

Post autor: KAZ » śr wrz 15, 2004 10:46 pm

Jakas przesyłka polecona lezy na poczcie do odebrania moze to ten CD jutro sprawdzem :)
Miałem XJ '94 :(
Teraz WK '05 ;)
http://www.jeep.org.pl/

Awatar użytkownika
Phronesis
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 25
Rejestracja: śr kwie 07, 2004 9:59 pm
Lokalizacja: Piaseczno k. Wa-wy

Post autor: Phronesis » śr wrz 15, 2004 11:02 pm

TYLKO SAMURAI :D
Lepiej byc szczesliwym niz miec racje

Kraus
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 72
Rejestracja: wt kwie 01, 2003 8:00 pm
Lokalizacja: Podbeskidzie

Post autor: Kraus » śr wrz 15, 2004 11:26 pm

Generalnie z jepkami to jest tak , jak go nie zgasisz podczas tankowania ,to nigdy go do pełna nie zalejesz .
Jepy trza lubić , jak będziesz go traktował jak pojazd do przemieszczania się to się zawiedziesz .

Kup sobie Rav 4 w chromie i będziesz bardziej zadowolony .
SZANUJ LAS!...bo i ty mozesz zostac kiedys partyzantem!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość