Jakiego wranglera pod ciężki teren
Moderator: Mroczny
Jakiego wranglera pod ciężki teren
witam
Zastanawiam się nad zakupem wranglera do jazdy w terenie.Jakiego modelu szukać pod dalsze przeróbki?Cena do 60 tyś, na pewno krótki, silnik benzyna 4,0 lub 3,8, manual.
Na co zwrócic uwage?
Zastanawiam się nad zakupem wranglera do jazdy w terenie.Jakiego modelu szukać pod dalsze przeróbki?Cena do 60 tyś, na pewno krótki, silnik benzyna 4,0 lub 3,8, manual.
Na co zwrócic uwage?
Dzik jest tylko jeden
Re: Jakiego wranglera pod ciężki teren
Jeszcze jedno pytanie
Od kiedy rubicon miał montowane mosty dyna44??
Od kiedy rubicon miał montowane mosty dyna44??
Dzik jest tylko jeden
- kpeugeot
-
- Posty: 5560
- Rejestracja: śr lip 10, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Lublin/Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: Jakiego wranglera pod ciężki teren
moze tak bedzie taniej i łatwiej
http://www.rajdy4x4.pl/index.php/ida/3/ ... &pSt=1&p=1
http://www.rajdy4x4.pl/index.php/ida/3/ ... &pSt=1&p=1
tu masz oba auta zrobione i sprawdzone
http://www.rajdy4x4.pl/index.php/ida/3/ ... &pSt=1&p=1
http://www.rajdy4x4.pl/index.php/ida/3/ ... &pSt=1&p=1
tu masz oba auta zrobione i sprawdzone
TARO 3,0V6 LJ70 LJ78
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!
Re: Jakiego wranglera pod ciężki teren
Ale to nie o to chodzi żeby było łatwiejkpeugeot pisze:moze tak bedzie taniej i łatwiej
http://www.rajdy4x4.pl/index.php/ida/3/ ... &pSt=1&p=1
http://www.rajdy4x4.pl/index.php/ida/3/ ... &pSt=1&p=1
tu masz oba auta zrobione i sprawdzone

Napiszcie od kiedy rubicon miał montowane mosty Dana44??
Dzik jest tylko jeden
Re: Jakiego wranglera pod ciężki teren
Rubicon zawsze miał D44 i blokady ARB tym się różnił od innych wersji.
Re: Jakiego wranglera pod ciężki teren
I blokady ale nie ARBwasior-xj pisze:Rubicon zawsze miał D44 i blokady ARB tym się różnił od innych wersji.
Była Alfa 4x4, było Pajero, są Ssangyong i Subaru
Re: Jakiego wranglera pod ciężki teren
rozbierałeś takie mostyalfik pisze:I blokady ale nie ARBwasior-xj pisze:Rubicon zawsze miał D44 i blokady ARB tym się różnił od innych wersji.



Re: Jakiego wranglera pod ciężki teren
Blokady TruLok są produkowane przez firmę GKN i uruchamiane elektomagnesem - piszę o JK, nie podciśnieniem jka w ARB. Nie nie rozbierałem, a Ty?wasior-xj pisze:rozbierałeś takie mostyalfik pisze:I blokady ale nie ARBwasior-xj pisze:Rubicon zawsze miał D44 i blokady ARB tym się różnił od innych wersji.czy strzelasz że nie ARB
bo zasada załączania taka sama
Była Alfa 4x4, było Pajero, są Ssangyong i Subaru
Re: Jakiego wranglera pod ciężki teren
tak rozbierałem i z tego co pamiętam w D44 z TJ blokady załączane są przez kompresor umieszczony pod fotelem kierowcy ale mogę się mylić, i nawet w necie pisze że blokady pneumatyczne.alfik pisze: Blokady TruLok są produkowane przez firmę GKN i uruchamiane elektomagnesem - piszę o JK, nie podciśnieniem jka w ARB. Nie nie rozbierałem, a Ty?
Re: Jakiego wranglera pod ciężki teren
rozbierałeś takie mosty
czy strzelasz że nie ARB
bo zasada załączania taka sama
[/quote]
Blokady TruLok są produkowane przez firmę GKN i uruchamiane elektomagnesem - piszę o JK, nie podciśnieniem jka w ARB. Nie nie rozbierałem, a Ty?[/quote]
ARB-y są uruchamiane nadciśnieniem a nie podciśnieniem. Pomyliłeś z Patrolem



Blokady TruLok są produkowane przez firmę GKN i uruchamiane elektomagnesem - piszę o JK, nie podciśnieniem jka w ARB. Nie nie rozbierałem, a Ty?[/quote]
ARB-y są uruchamiane nadciśnieniem a nie podciśnieniem. Pomyliłeś z Patrolem

Re: Jakiego wranglera pod ciężki teren
Blokady TruLok są produkowane przez firmę GKN i uruchamiane elektomagnesem - piszę o JK, nie podciśnieniem jka w ARB. Nie nie rozbierałem, a Ty?[/quote]Tołdi pisze:rozbierałeś takie mostyczy strzelasz że nie ARB
bo zasada załączania taka sama
ARB-y są uruchamiane nadciśnieniem a nie podciśnieniem. Pomyliłeś z Patrolem

to mi zawsze się myliło



Re: Jakiego wranglera pod ciężki teren
Oczywiście nadciśnieniem - tu się "przejęzyczyłem".Tołdi pisze: ARB-y są uruchamiane nadciśnieniem a nie podciśnieniem. Pomyliłeś z Patrolem

Ale w obecnym jeepie rubikonie są elektrycznie sterowane blokady i już

Była Alfa 4x4, było Pajero, są Ssangyong i Subaru
Re: Jakiego wranglera pod ciężki teren
blokady w rubiconie sa uruchamiane przez kompresorek schowany pod oslona skrzyni biegow, mam jednego ze starszych 2003 i ma dana 44
Re: Jakiego wranglera pod ciężki teren
TJ Rubicon z D44 ma 2 kompresory nad belką reduktora.
Blokady jak ARB, ale robi je inna firma dla Jeepa.
Blokady jak ARB, ale robi je inna firma dla Jeepa.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość