Co to za blokada?
Moderator: Mroczny
- LSD
-
- Posty: 3109
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 12:21 pm
- Lokalizacja: Szczecin / Poznań
- Kontaktowanie:
Co to za blokada?
Witam kolegów, proszę o pomoc.
Czy ktoś może mnie oświecić co to jest za blokada?
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/NEW-DANA ... ccessories
Jak to działa, na jakiej zasadzie?
Jakie są plusy?
Jakie są minusy?
Warto to kupić?
Czy ktoś może mnie oświecić co to jest za blokada?
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/NEW-DANA ... ccessories
Jak to działa, na jakiej zasadzie?
Jakie są plusy?
Jakie są minusy?
Warto to kupić?
Safari "Gucio" 4,2D
Patrol "Żuber" 4,2TDI SGX
Patrol L60 "Dziadek" 4,0
Patrol "Żuber" 4,2TDI SGX
Patrol L60 "Dziadek" 4,0
Re: Co to za blokada?
poczytaj o LOCK-RIGHT to jest ta sama blokada....
ogólnie:
przy jeździe na wprost masz spięte 100%, na zakrętach (jadąc) masz rozpiętą... działa "siłą odśrodkową" rozpinając
ogólnie:
przy jeździe na wprost masz spięte 100%, na zakrętach (jadąc) masz rozpiętą... działa "siłą odśrodkową" rozpinając


- LSD
-
- Posty: 3109
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 12:21 pm
- Lokalizacja: Szczecin / Poznań
- Kontaktowanie:
Re: Co to za blokada?
Sprawdza się to dobrze?Stefan pisze:poczytaj o LOCK-RIGHT to jest ta sama blokada....
ogólnie:
przy jeździe na wprost masz spięte 100%, na zakrętach (jadąc) masz rozpiętą... działa "siłą odśrodkową" rozpinając
Zasadniczo na pełnej blokadzie też nie powinno się skręcać, więc różnica chyba nieduża?
Safari "Gucio" 4,2D
Patrol "Żuber" 4,2TDI SGX
Patrol L60 "Dziadek" 4,0
Patrol "Żuber" 4,2TDI SGX
Patrol L60 "Dziadek" 4,0
Re: Co to za blokada?
podobno działa...
o lock right poszukaj w suzuki, tam to wsadzają tego dużo

o lock right poszukaj w suzuki, tam to wsadzają tego dużo



- LSD
-
- Posty: 3109
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 12:21 pm
- Lokalizacja: Szczecin / Poznań
- Kontaktowanie:
Re: Co to za blokada?
Może odezwie się jakiś użytkownik i opowie co i jak? Warto to kupić, czy nie?Stefan pisze:podobno działa...![]()
o lock right poszukaj w suzuki, tam to wsadzają tego dużo
Safari "Gucio" 4,2D
Patrol "Żuber" 4,2TDI SGX
Patrol L60 "Dziadek" 4,0
Patrol "Żuber" 4,2TDI SGX
Patrol L60 "Dziadek" 4,0
Re: Co to za blokada?
http://www.youtube.com/watch?v=kL0hPEOStGk
tu masz filmik instruktażowy
ja to mam od 2 lat z tyłu włożone
jeśli to dobrze poskładasz to działa bezproblemowo
warto powymieniać łożyska i skasować luzy
po jakimś czasie cały mechanizm dostaje luzów i zaczyna strzelać i przeskakiwać
trzeba go rozebrac i dołożyć podkładki dystansowe
ogólnie jestem zadowolony
więcej informacji znajdziesz w temacie LR w dziale suzuki
tu masz filmik instruktażowy
ja to mam od 2 lat z tyłu włożone
jeśli to dobrze poskładasz to działa bezproblemowo
warto powymieniać łożyska i skasować luzy
po jakimś czasie cały mechanizm dostaje luzów i zaczyna strzelać i przeskakiwać
trzeba go rozebrac i dołożyć podkładki dystansowe
ogólnie jestem zadowolony
więcej informacji znajdziesz w temacie LR w dziale suzuki
biedny inżynier 
"[cenzura] no nie, no po prostu [cenzura] no nie!"

"[cenzura] no nie, no po prostu [cenzura] no nie!"
- LSD
-
- Posty: 3109
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 12:21 pm
- Lokalizacja: Szczecin / Poznań
- Kontaktowanie:
Re: Co to za blokada?
A jak wygląda taka blokada w przednim moście? Czy to "grawitacyjne" rozłączanie działa na tyl dobrz, że nie ma problemów ze skręcaniem przy zapiętym 4x4 ?
Safari "Gucio" 4,2D
Patrol "Żuber" 4,2TDI SGX
Patrol L60 "Dziadek" 4,0
Patrol "Żuber" 4,2TDI SGX
Patrol L60 "Dziadek" 4,0
Re: Co to za blokada?
z tego co w instrukcji, to przy wolnej jeździe blokada pozwala na pracę kół podobnie jak zwykły dyfer. dopiero przy wyższej prędkości obrotowej wału spina na stałe
Seaside Customs Garage --> seasidecustomsgarage.com
Mój blog --> seasidecustoms.blogspot.com
Mój blog --> seasidecustoms.blogspot.com
Re: Co to za blokada?
codec pisze:z tego co w instrukcji, to przy wolnej jeździe blokada pozwala na pracę kół podobnie jak zwykły dyfer. dopiero przy wyższej prędkości obrotowej wału spina na stałe
nie do końca
u mnie przy 90km/h rozpina i z przodu i z tyłu

nie chodzi o prędkość ale o moment napędowy
jak masz moment napędowy na wale napędowym np przy przyspieszaniu to jest spięta jak jedziesz równo w zakręcie to rozpina
u mnie jak mam wyłączony przedni napęd to się ładnie rozpina. Choć aby się ładnie rozpięła to trzeba 30cm przejechać prosto i dopiero skręcać ale do tego można się przyzwyczaić i podczas jazdy trzeba pamiętać że ma się talie blokady w mostach
na org-u jest parę tematów o tych blokadach

był Muscel , Uaz
jest jeszcze ZJ 4,0 i MATIZ 5,2
jest jeszcze ZJ 4,0 i MATIZ 5,2
Re: Co to za blokada?
lubi tez pstrykac przy rozpinaniu
Prawda Marcin

Prawda Marcin

Re: Co to za blokada?
ja mam LR z tyłu i jestem mega zadowolony właściwości terenowe auta spooooro wyższe natomiast trzeba pamiętać że jest spięta cały czas i jeśli przyspieszasz mocniej to na czarnym koła piszczą bo LR nie odpuści natomiast jeśli delikatnie zawracam lub skręcam słychać terkotanie wielu ludzi woła mi w tedy ze przeguby poszły
,generalnie do przodu zalecana jeśli masz reduktor z mozliwościa odpinania przodu bo na gładkim i w zimie blokada nie odpuści i możesz jechać prosto mimo skręconych kół

WJ 2004 special edition 4,0 QD,Lift +6"+przeł 3,91
Klub KAJMAN
Klub KAJMAN
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości