Zczytanie kodow kontrolnych z Renixa (OBD II)

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Blady78
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 61
Rejestracja: pn lip 19, 2004 6:38 pm
Lokalizacja: Kamienna Góra

Zczytanie kodow kontrolnych z Renixa (OBD II)

Post autor: Blady78 » pn paź 18, 2004 6:26 am

Niestety gazownicy nadal twierdza ze czasy wtryskiwaczy sa niepoprawne i w zwiazku z ta sytuacja gaz nie chodzi dobrze (IV generacja - wtrysk w fazie lotnej).

W zwiazku z ta sytuacja chce zczytac diagnoze autka poprzez ODBII (bo takowy sytem jest obslugiwany).

Teraz pytanie kto to robil na Renixie?
Czy tekie interface z allego wystarcza? (jest tego masa)
Czy wymagany jest dodatkowy soft?

Co wplywa na czas wtryskiwaczy?
(u mnie czyjnik przepustnicy jest oki, map jest raczej oki - sensora "pukania" nie sprawdzalem).

Power dystrybutor?

Bo juz trace reszte wlosow i wygladam coraz starzej ;]

Awatar użytkownika
PKi
 
 
Posty: 1015
Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
Lokalizacja: Kaszuby
Kontaktowanie:

Post autor: PKi » pn paź 18, 2004 7:30 am

A kto ci nagadał że renix z 87r. ma OBD2 ??

Tam kolego jest DRB(II) !!

I teraz se poszukaj interfacu :lol:

Do chryslera pędź, u nas chyba tylko oni to mają. Znam jednego gościa co ma tool do tego ale jest jakieś 1000km daleko.
XJ '88 4.0 Kuna
Obrazek
OFFPOJE TEAM

Blady78
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 61
Rejestracja: pn lip 19, 2004 6:38 pm
Lokalizacja: Kamienna Góra

Post autor: Blady78 » pn paź 18, 2004 7:36 am

Niestety masz racje - wiec co teraz ;]

Komus poza ASO (bo nie wydlo gotowkowo ich) udalo sie to zczytac?

Blady78
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 61
Rejestracja: pn lip 19, 2004 6:38 pm
Lokalizacja: Kamienna Góra

Post autor: Blady78 » pn paź 18, 2004 7:45 am

http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic60265.html


Cos mam - ale kto ma juz taki interface?

Blady78
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 61
Rejestracja: pn lip 19, 2004 6:38 pm
Lokalizacja: Kamienna Góra

Post autor: Blady78 » pn paź 18, 2004 8:00 am

http://obd2.pl/


polecam!!!!!!


ja juz jestem zadowolony - ASO nie zarobi ;]

Blady78
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 61
Rejestracja: pn lip 19, 2004 6:38 pm
Lokalizacja: Kamienna Góra

Post autor: Blady78 » pn paź 18, 2004 8:43 am

jednak to nie to - znalazlem ODB2 a ma byc DRB2 ;]

Awatar użytkownika
PKi
 
 
Posty: 1015
Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
Lokalizacja: Kaszuby
Kontaktowanie:

Post autor: PKi » pn paź 18, 2004 9:01 am

Najwygodniej moim zdaniem dogadać sie z majstrem w aso :)
XJ '88 4.0 Kuna
Obrazek
OFFPOJE TEAM

Blady78
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 61
Rejestracja: pn lip 19, 2004 6:38 pm
Lokalizacja: Kamienna Góra

Post autor: Blady78 » pn paź 18, 2004 9:06 am

Niestety wydaje mi sie ze masz racje :[.

Net ubogi jest o informacje dotyczace DRBII. Strasznie ubogi......

ASO zarobi ;[

Awatar użytkownika
PKi
 
 
Posty: 1015
Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
Lokalizacja: Kaszuby
Kontaktowanie:

Post autor: PKi » pn paź 18, 2004 9:12 am

można kupić tool. byc może jakieś warsztaty w .pl mają, ale wez ich znajdz.

z majstrem pogadaj niech zczyta tylko i tyle za flache :)
XJ '88 4.0 Kuna
Obrazek
OFFPOJE TEAM

boris.blank
Posty: 1832
Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa

Post autor: boris.blank » pn paź 18, 2004 9:22 am

Mistrzu ! Pamiętaj, że w twoim jepku są wtryskiwacze o mniejszej wydajności niż w nowszych i czasy otwarcia będą odpowiednio dłuższe a może też być sytuacja taka, że powyżej pewnych obrotów po prostu leją ciurkiem bo nie miały tak szybkich czasów otwarcia/zamknięcia i producent uznał, że nie ma sensu tym sterować jak lepiej je po prostu otworzyć na full aby uzyskać określoną wydajność.
Wydaje mi się, że czeka cię zakup instalacji III gen z własnym sterownikiem. A to pech.

Blady78
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 61
Rejestracja: pn lip 19, 2004 6:38 pm
Lokalizacja: Kamienna Góra

Post autor: Blady78 » pn paź 18, 2004 11:17 am

Istnieje taka mozliwosc - ale chce sie upewnic - fakt jest taki ze na benzynce chodzi ok, a na gazie cos sie tam niedobrego dzieje i chodzic nie chce.

Tymczasem moze ktos jeszcze cos wymysli ;]
(gazownicy juz sa w szoku)

Blady78
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 61
Rejestracja: pn lip 19, 2004 6:38 pm
Lokalizacja: Kamienna Góra

Post autor: Blady78 » pn paź 18, 2004 11:20 am

Bo wyglada na to ze tymczasowo twoj opis jest poprawny, gdyz sytuacja wyglada tak ze autko chodzi poprawnie az w pewnym momencie zaczyna niemalze lac paliwko. Czasy otwarcia wzrasta niesamowicie czyli potrafią wzrosnac do 140 ms. (troche dlugo)

boris.blank
Posty: 1832
Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa

Post autor: boris.blank » pn paź 18, 2004 11:50 am

W skrajnym przypadku róznica wydajności sięga ponad 2 litry na godzinę. Tak więc najprawdopodobniej jest tak, że wtryskiwacze muszą być otwierane na tyle długo aby zaspokoić twój silnik. Trzecia generacja (faza lotna + własny sterownik) rozwiązuje problem.

Blady78
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 61
Rejestracja: pn lip 19, 2004 6:38 pm
Lokalizacja: Kamienna Góra

Post autor: Blady78 » wt paź 19, 2004 12:30 pm

Brzmilo prawie dobrze - ale jednak to nie to - a szczescie.
Renix nie jest taki zly ;]

A mianowicie po dodaniu obrotow czasy sie stabilizuja (tylko na wolnych cuduje) - wstepnie rozmawialem z Wiktorem - obejrzy autko - bo silniczek wymaga sprawnego oka.

Prawdopodobne cos ne tak z podcisnieniem - sterownik odczytuje pelne obciazenie silnika i podaje takei czasy wtryskiwaczy.

(czasem sa wrecz wzorowe - czyli 4-14 ms)

Ale ja sie poddaje i niech fachowiec pa3.



Pozdrowienia.

boris.blank
Posty: 1832
Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa

Post autor: boris.blank » wt paź 19, 2004 1:11 pm

TEKTRONIX nade wszystko.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość