Jeep Cherokee a Mitsubishi Pajero

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
Furi
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 21
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 10:23 pm
Lokalizacja: Łeba
Kontaktowanie:

Jeep Cherokee a Mitsubishi Pajero

Post autor: Furi » śr gru 01, 2004 9:26 pm

Jezeli taki temat już był to prosze moderatora o jego zamknięcie

Mam pytanie i prośbe o opinię.Mam do wyboru te dwa autka obie wersja diesel.Mitsubishi jest długie

Prosze o porady który z aut jest tańszy w utrzymaniu no i najważniejsze który lepszy będzie w terenie??
Isuzu Trooper 2,8 TD
Mitsubishi Pajero 2,5 TDi

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » śr gru 01, 2004 9:30 pm

w peepie nie było dobrego diesla
wybieraj mitsu...zwłaszcza jesli 2.8 turbo intercooler
#noichuj

Awatar użytkownika
piotr oskwarek
 
 
Posty: 818
Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: piotr oskwarek » śr gru 01, 2004 9:39 pm

misiubisi jest lepściejsze
ładniejsze wnętrze i nawet dzielny terenowo
były Terrano I: 2.4 z podtlenkiem i 2.7TD;
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD

Awatar użytkownika
nowicjusz
 
 
Posty: 221
Rejestracja: ndz mar 21, 2004 8:28 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: nowicjusz » śr gru 01, 2004 9:44 pm

piotr oskwarek pisze:i nawet dzielny terenowo
?? ?? ??

bardzo dzielny !! !! !!
szukam samuraia!!!

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » śr gru 01, 2004 9:58 pm

piotr oskwarek pisze:misiubisi jest lepściejsze
ładniejsze wnętrze i nawet dzielny terenowo
Made in Japan :)2 :)2 :)2 jeep z całym szacunkiem dla marki to fabryczna zmota bez ramy z silnkiem od motorówki plus plastikowa tylna skrzypiaca klapa :)3
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

dalton
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 3
Rejestracja: czw wrz 30, 2004 5:34 pm
Lokalizacja: Dębica
Kontaktowanie:

Post autor: dalton » śr gru 01, 2004 10:18 pm

jeżeli rechot :) to wybierz Mitsubishi a benzynke to wiesz co :lol:
wczesniej
ZJ 5.2v8
TERAZ PATROL GR 2,8

Awatar użytkownika
piotr oskwarek
 
 
Posty: 818
Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: piotr oskwarek » śr gru 01, 2004 10:25 pm

Eskapada pisze:
piotr oskwarek pisze:misiubisi jest lepściejsze
ładniejsze wnętrze i nawet dzielny terenowo
Made in Japan :)2 :)2 :)2 jeep z całym szacunkiem dla marki to fabryczna zmota bez ramy z silnkiem od motorówki plus plastikowa tylna skrzypiaca klapa :)3
jeep ma ramę
tylko że ona jest przyspawana do kasty
i z bodyliftu nici :cry:
były Terrano I: 2.4 z podtlenkiem i 2.7TD;
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » czw gru 02, 2004 9:33 am

piotr oskwarek pisze:
Eskapada pisze:
piotr oskwarek pisze:misiubisi jest lepściejsze
ładniejsze wnętrze i nawet dzielny terenowo
Made in Japan :)2 :)2 :)2 jeep z całym szacunkiem dla marki to fabryczna zmota bez ramy z silnkiem od motorówki plus plastikowa tylna skrzypiaca klapa :)3
jeep ma ramę
tylko że ona jest przyspawana do kasty
i z bodyliftu nici :cry:
to miałem na mysli nie ma klasycznej ramy jak pajero patrol etc nomen omen nowe Pajero tez juz klasycznej ramy nie ma ...
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
WJ Jeep
Posty: 702
Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:44 am
Lokalizacja: Grochów

Post autor: WJ Jeep » czw gru 02, 2004 9:34 am

Tylko Jeep! Oczywiście benzyna na gazie.

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » czw gru 02, 2004 10:17 am

WJ Jeep pisze:Tylko Jeep! Oczywiście benzyna na gazie.
V 6 3500 w pajero tyz jest git :)2 i klapa nie skrzypi :)21 no i mnie sie ten jeep'owy reduktor sie nie podoba ale subiektywne odczucia ..po dwuch dniach jazdy w syfie ....
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
Furi
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 21
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 10:23 pm
Lokalizacja: Łeba
Kontaktowanie:

Post autor: Furi » czw gru 02, 2004 11:10 am

Jeep już sprzedany więc wybór padł na Mitsubishi!!!Silnik 2,8 TD intercooler wydaję mi się że będzie git.Zobaczymy w eksploatacji

Dzięki wszystkim za porady
Isuzu Trooper 2,8 TD
Mitsubishi Pajero 2,5 TDi

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » czw gru 02, 2004 1:15 pm

Eskapada pisze: no i mnie sie ten jeep'owy reduktor sie nie podoba ale subiektywne odczucia ..po dwuch dniach jazdy w syfie ....
khm khm, a mozesz to jakos uzasadnic? Uwazam ze NP242 jest zajebisty. Zapinanie napedow i wypinanie w biegu, 4x4 full time 4x4 part time...

Awatar użytkownika
WJ Jeep
Posty: 702
Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:44 am
Lokalizacja: Grochów

Post autor: WJ Jeep » czw gru 02, 2004 2:24 pm

Zgadzam się z przedmówcą. Sam miałem Pajero z 88 roku i Cherokiego z 89 właśnie z 242 (Selec - Trac) - jeśli chodzi o reduktory to nawet nie ma co porównywać. 242 to rewelacja!!

Awatar użytkownika
Radek666
 
 
Posty: 1324
Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
Lokalizacja: Zurich

Post autor: Radek666 » czw gru 02, 2004 2:39 pm

Tez mi sie 242 bardzo podoba; moglby tylko miec inna kolejnosc poszczegolnych pozycji... najpierw full time a puzniej part time. Czasami jak chce wlaczyc podczas jazdy full time to sie potrafi na part time powiesic (niezbyt przyjemne na autostradzie np. jak masz tira za soba)
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka :-(

Awatar użytkownika
WJ Jeep
Posty: 702
Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:44 am
Lokalizacja: Grochów

Post autor: WJ Jeep » czw gru 02, 2004 3:28 pm

No to jest wada. W ogóle nie za bardzo należy przełączać w czasie jazdy zwłaszcza na 4L :lol:

Awatar użytkownika
Stiopa
Posty: 690
Rejestracja: wt lip 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Stiopa » czw gru 02, 2004 3:32 pm

Ale 4H można spokojnie zapinać jadąc i to wcale nie musi być wolna jazda . :D :D :D
Stiopa
XJ Sport '93

Awatar użytkownika
WJ Jeep
Posty: 702
Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:44 am
Lokalizacja: Grochów

Post autor: WJ Jeep » czw gru 02, 2004 3:37 pm

Co do szybkiej jazdy to byłbym ostrożny. Nigdzie nie znalazłem do jakiej prędkości można przełączać na 4H w 242. Macie jakieś rzetelne dane?

Awatar użytkownika
Stiopa
Posty: 690
Rejestracja: wt lip 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Stiopa » czw gru 02, 2004 3:43 pm

Mnie poprzedni właściciel mojego trąda , który mieszka w Hameryce mówił coś o 50 milach . A sam już też przy takiej prędkości zapinałem i nic się nie działo .
Stiopa
XJ Sport '93

Awatar użytkownika
WJ Jeep
Posty: 702
Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:44 am
Lokalizacja: Grochów

Post autor: WJ Jeep » czw gru 02, 2004 3:46 pm

No właśnie różne rzeczy słyszałem, ale czy ktoś ma jakiś papier Chryslera albo AMC ?

jeeper
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 2
Rejestracja: śr cze 30, 2004 7:31 pm

Post autor: jeeper » czw gru 02, 2004 4:58 pm

Do 100 km/h
Jeep - (...):em all but there only one!!

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » czw gru 02, 2004 5:03 pm

W oryginalne ksiazce dawanej nowym szczesliwym-nieszczesliwym :)21 posiadaczom XJ w roku 92 napisano zas na stronie 59.

Ze przelaczac mozna z 2WD na 4WD i na 2WD przy dowolnej predkosci. Ale nie zaleca sie z nacisnietym pedalem gazu.
Za to na czerwono napisano ze wlaczac 4WD Low wolno tylko i wylacznie przy max 3-5km/h a najlepiej sie zatrzymac gdyz grozi to uszkodzeniem i total shaden skrzynki.
Rosjanie zalecaja zalaczac skrzynke rozdzielcza poprzez wlaczenie na chwile skrzyni biegow na N i zalczyc naped i znowu D z N skrzyni biegow i do 80km/h.

Awatar użytkownika
Radek666
 
 
Posty: 1324
Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
Lokalizacja: Zurich

Post autor: Radek666 » czw gru 02, 2004 5:15 pm

A ja widzialem gdzies 70km/h.... co nie zmienia faktu ze czasem sie 4H wlaczy przy tym...
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka :-(

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » czw gru 02, 2004 7:28 pm

Furi pisze:Jeep już sprzedany więc wybór padł na Mitsubishi!!!Silnik 2,8 TD intercooler wydaję mi się że będzie git.Zobaczymy w eksploatacji

Dzięki wszystkim za porady
Fantastyczny motor :)2 :)2 :)2
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
szmarek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 15
Rejestracja: ndz sie 01, 2004 12:48 pm
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: szmarek » czw gru 02, 2004 7:33 pm

Ostatnio na trasie zapinalem 4WD przy 90-100 km/h i spoko.
Oczywiscie przy zastosowaniu metody jaka opisuje Bocian :D

szmarek

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » czw gru 02, 2004 7:35 pm

Bocian pisze:
Eskapada pisze: no i mnie sie ten jeep'owy reduktor sie nie podoba ale subiektywne odczucia ..po dwuch dniach jazdy w syfie ....
khm khm, a mozesz to jakos uzasadnic? Uwazam ze NP242 jest zajebisty. Zapinanie napedow i wypinanie w biegu, 4x4 full time 4x4 part time...
naprawde nie wiem takie jakies dziwne odczucie mialem ..auto w terenie dzielne bylo naprawde ROBI DOBRZE :)2 :)2 :)2 ...moze kolega który mnie opier...10 minut temu za to ze jega jeepa nie chwale :oops: zbyt czesto wajchlował ...ja mam skrzynie super select właczam reduktor i dzida od 0 do 60 w syfie,potrzebuje blokade tylnego mostu wciskam guzik i diflock robi....ale powtórze to poraz 3 tylnej klapy bym nie zdzierzył w sowoim...jednego reduktorze jeepa mozna pozadrosic zajebiscie wolnej 1 po góre z góry rewelacja ...
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości