MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT
Moderator: Mroczny
-
Furi
- jestem tu nowy...

- Posty: 21
- Rejestracja: ndz paź 03, 2004 10:23 pm
- Lokalizacja: Łeba
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Furi » śr gru 01, 2004 9:26 pm
Jezeli taki temat już był to prosze moderatora o jego zamknięcie
Mam pytanie i prośbe o opinię.Mam do wyboru te dwa autka obie wersja diesel.Mitsubishi jest długie
Prosze o porady który z aut jest tańszy w utrzymaniu no i najważniejsze który lepszy będzie w terenie??
Isuzu Trooper 2,8 TD
Mitsubishi Pajero 2,5 TDi
-
czesław&jarząbek
-

- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
-
Kontaktowanie:
Post
autor: czesław&jarząbek » śr gru 01, 2004 9:30 pm
w peepie nie było dobrego diesla
wybieraj mitsu...zwłaszcza jesli 2.8 turbo intercooler
#noichuj
-
piotr oskwarek
-

- Posty: 818
- Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Post
autor: piotr oskwarek » śr gru 01, 2004 9:39 pm
misiubisi jest lepściejsze
ładniejsze wnętrze i nawet dzielny terenowo
były Terrano I: 2.4 z podtlenkiem i 2.7TD;
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD
-
nowicjusz
-

- Posty: 221
- Rejestracja: ndz mar 21, 2004 8:28 pm
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Post
autor: nowicjusz » śr gru 01, 2004 9:44 pm
szukam samuraia!!!
-
Eskapada
-

- Posty: 6434
- Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Eskapada » śr gru 01, 2004 9:58 pm
piotr oskwarek pisze:misiubisi jest lepściejsze
ładniejsze wnętrze i nawet dzielny terenowo
Made in Japan

jeep z całym szacunkiem dla marki to fabryczna zmota bez ramy z silnkiem od motorówki plus plastikowa tylna skrzypiaca klapa

Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33
-
dalton
- jestem tu nowy...

- Posty: 3
- Rejestracja: czw wrz 30, 2004 5:34 pm
- Lokalizacja: Dębica
-
Kontaktowanie:
Post
autor: dalton » śr gru 01, 2004 10:18 pm
jeżeli rechot

to wybierz Mitsubishi a benzynke to wiesz co

wczesniej
ZJ 5.2v8
TERAZ PATROL GR 2,8
-
piotr oskwarek
-

- Posty: 818
- Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Post
autor: piotr oskwarek » śr gru 01, 2004 10:25 pm
Eskapada pisze:piotr oskwarek pisze:misiubisi jest lepściejsze
ładniejsze wnętrze i nawet dzielny terenowo
Made in Japan

jeep z całym szacunkiem dla marki to fabryczna zmota bez ramy z silnkiem od motorówki plus plastikowa tylna skrzypiaca klapa

jeep ma ramę
tylko że ona jest przyspawana do kasty
i z bodyliftu nici

były Terrano I: 2.4 z podtlenkiem i 2.7TD;
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD
-
Eskapada
-

- Posty: 6434
- Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Eskapada » czw gru 02, 2004 9:33 am
piotr oskwarek pisze:Eskapada pisze:piotr oskwarek pisze:misiubisi jest lepściejsze
ładniejsze wnętrze i nawet dzielny terenowo
Made in Japan

jeep z całym szacunkiem dla marki to fabryczna zmota bez ramy z silnkiem od motorówki plus plastikowa tylna skrzypiaca klapa

jeep ma ramę
tylko że ona jest przyspawana do kasty
i z bodyliftu nici

to miałem na mysli nie ma klasycznej ramy jak pajero patrol etc nomen omen nowe Pajero tez juz klasycznej ramy nie ma ...
Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33
-
WJ Jeep

- Posty: 702
- Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:44 am
- Lokalizacja: Grochów
Post
autor: WJ Jeep » czw gru 02, 2004 9:34 am
Tylko Jeep! Oczywiście benzyna na gazie.
-
Eskapada
-

- Posty: 6434
- Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Eskapada » czw gru 02, 2004 10:17 am
WJ Jeep pisze:Tylko Jeep! Oczywiście benzyna na gazie.
V 6 3500 w pajero tyz jest git

i klapa nie skrzypi

no i mnie sie ten jeep'owy reduktor sie nie podoba ale subiektywne odczucia ..po dwuch dniach jazdy w syfie ....
Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33
-
Furi
- jestem tu nowy...

- Posty: 21
- Rejestracja: ndz paź 03, 2004 10:23 pm
- Lokalizacja: Łeba
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Furi » czw gru 02, 2004 11:10 am
Jeep już sprzedany więc wybór padł na Mitsubishi!!!Silnik 2,8 TD intercooler wydaję mi się że będzie git.Zobaczymy w eksploatacji
Dzięki wszystkim za porady
Isuzu Trooper 2,8 TD
Mitsubishi Pajero 2,5 TDi
-
Discotheque
-

- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
Post
autor: Discotheque » czw gru 02, 2004 1:15 pm
Eskapada pisze: no i mnie sie ten jeep'owy reduktor sie nie podoba ale subiektywne odczucia ..po dwuch dniach jazdy w syfie ....
khm khm, a mozesz to jakos uzasadnic? Uwazam ze NP242 jest zajebisty. Zapinanie napedow i wypinanie w biegu, 4x4 full time 4x4 part time...
-
WJ Jeep

- Posty: 702
- Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:44 am
- Lokalizacja: Grochów
Post
autor: WJ Jeep » czw gru 02, 2004 2:24 pm
Zgadzam się z przedmówcą. Sam miałem Pajero z 88 roku i Cherokiego z 89 właśnie z 242 (Selec - Trac) - jeśli chodzi o reduktory to nawet nie ma co porównywać. 242 to rewelacja!!
-
Radek666
-

- Posty: 1324
- Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
- Lokalizacja: Zurich
Post
autor: Radek666 » czw gru 02, 2004 2:39 pm
Tez mi sie 242 bardzo podoba; moglby tylko miec inna kolejnosc poszczegolnych pozycji... najpierw full time a puzniej part time. Czasami jak chce wlaczyc podczas jazdy full time to sie potrafi na part time powiesic (niezbyt przyjemne na autostradzie np. jak masz tira za soba)
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka

-
WJ Jeep

- Posty: 702
- Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:44 am
- Lokalizacja: Grochów
Post
autor: WJ Jeep » czw gru 02, 2004 3:28 pm
No to jest wada. W ogóle nie za bardzo należy przełączać w czasie jazdy zwłaszcza na 4L

-
Stiopa

- Posty: 690
- Rejestracja: wt lip 16, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Stiopa » czw gru 02, 2004 3:32 pm
Stiopa
XJ Sport '93
-
WJ Jeep

- Posty: 702
- Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:44 am
- Lokalizacja: Grochów
Post
autor: WJ Jeep » czw gru 02, 2004 3:37 pm
Co do szybkiej jazdy to byłbym ostrożny. Nigdzie nie znalazłem do jakiej prędkości można przełączać na 4H w 242. Macie jakieś rzetelne dane?
-
Stiopa

- Posty: 690
- Rejestracja: wt lip 16, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Stiopa » czw gru 02, 2004 3:43 pm
Mnie poprzedni właściciel mojego trąda , który mieszka w Hameryce mówił coś o 50 milach . A sam już też przy takiej prędkości zapinałem i nic się nie działo .
Stiopa
XJ Sport '93
-
WJ Jeep

- Posty: 702
- Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:44 am
- Lokalizacja: Grochów
Post
autor: WJ Jeep » czw gru 02, 2004 3:46 pm
No właśnie różne rzeczy słyszałem, ale czy ktoś ma jakiś papier Chryslera albo AMC ?
-
jeeper
- jestem tu nowy...

- Posty: 2
- Rejestracja: śr cze 30, 2004 7:31 pm
Post
autor: jeeper » czw gru 02, 2004 4:58 pm
Do 100 km/h
Jeep - (...):em all but there only one!!
-
Discotheque
-

- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
Post
autor: Discotheque » czw gru 02, 2004 5:03 pm
W oryginalne ksiazce dawanej nowym szczesliwym-nieszczesliwym

posiadaczom XJ w roku 92 napisano zas na stronie 59.
Ze przelaczac mozna z 2WD na 4WD i na 2WD przy
dowolnej predkosci. Ale nie zaleca sie z nacisnietym pedalem gazu.
Za to na czerwono napisano ze wlaczac 4WD Low wolno tylko i wylacznie przy max 3-5km/h a najlepiej sie zatrzymac gdyz grozi to uszkodzeniem i total shaden skrzynki.
Rosjanie zalecaja zalaczac skrzynke rozdzielcza poprzez wlaczenie na chwile skrzyni biegow na N i zalczyc naped i znowu D z N skrzyni biegow i do 80km/h.
-
Radek666
-

- Posty: 1324
- Rejestracja: pn maja 24, 2004 9:22 am
- Lokalizacja: Zurich
Post
autor: Radek666 » czw gru 02, 2004 5:15 pm
A ja widzialem gdzies 70km/h.... co nie zmienia faktu ze czasem sie 4H wlaczy przy tym...
Radek zwany TReneR
Mialem sobie kiedys Jeepka

-
Eskapada
-

- Posty: 6434
- Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Eskapada » czw gru 02, 2004 7:28 pm
Furi pisze:Jeep już sprzedany więc wybór padł na Mitsubishi!!!Silnik 2,8 TD intercooler wydaję mi się że będzie git.Zobaczymy w eksploatacji
Dzięki wszystkim za porady
Fantastyczny motor

Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33
-
szmarek
- jestem tu nowy...

- Posty: 15
- Rejestracja: ndz sie 01, 2004 12:48 pm
- Lokalizacja: Pruszków
Post
autor: szmarek » czw gru 02, 2004 7:33 pm
Ostatnio na trasie zapinalem 4WD przy 90-100 km/h i spoko.
Oczywiscie przy zastosowaniu metody jaka opisuje Bocian
szmarek
-
Eskapada
-

- Posty: 6434
- Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Eskapada » czw gru 02, 2004 7:35 pm
Bocian pisze:Eskapada pisze: no i mnie sie ten jeep'owy reduktor sie nie podoba ale subiektywne odczucia ..po dwuch dniach jazdy w syfie ....
khm khm, a mozesz to jakos uzasadnic? Uwazam ze NP242 jest zajebisty. Zapinanie napedow i wypinanie w biegu, 4x4 full time 4x4 part time...
naprawde nie wiem takie jakies dziwne odczucie mialem ..auto w terenie dzielne bylo naprawde ROBI DOBRZE

...moze kolega który mnie opier...10 minut temu za to ze jega jeepa nie chwale

zbyt czesto wajchlował ...ja mam skrzynie super select właczam reduktor i dzida od 0 do 60 w syfie,potrzebuje blokade tylnego mostu wciskam guzik i diflock robi....ale powtórze to poraz 3 tylnej klapy bym nie zdzierzył w sowoim...jednego reduktorze jeepa mozna pozadrosic zajebiscie wolnej 1 po góre z góry rewelacja ...
Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość